Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/14/11 in all areas
-
2 points
-
ce o mai dati de gard? dupa 5 min dupa ce ai oprit motorul majoritatea uleiului e scurs in baie. daca verifici atunci si ai puti ulei tot putin o sa ai si dupa 2 zile. la fel si daca e la nivel. nu e diferenta mare intre 5 min si ....2 points
-
acest topic este un tutorial sper ca sa incurajez si altii ca atunci cand inlocuiesc/modifica ceva la masina sa faca 2-3 poze cateva detalii si sa faca un post sub forma de tutorial ( cum sunt pe forumurile din afara ) nu vreau sa vand nimic, am facut husa pentru mine vreau sa incurajez fenomenul diy1 point
-
Asa cum am spus anterior ... eu am incheiat subiectul asta. Nu are rost sa ma mai contrazic cu un pusti ... care verifica cuvintele scrise pe forumuri de masini, litere cu litera. Manualul ala e pt ... dummy :twoup:1 point
-
Deci pana la urma tot una-i daca verific nivelul dupa 5 minute sau 2-3 ore ? :twoup:1 point
-
1 point
-
Alex_wly banuiesc ca masina din filmulete este a ta,asa a venit din fabrica?sau ai modificat-o cumva,chestia este ca si eu am xenon si daca ii pun butonul de la lumini pe auto nu se aprind pozitiile cand descui masina ,inainte aveam impresia ca mi se aprind pozitiile dar nu este asa.1 point
-
repede cat e prospata http://www.autovit.ro/bmw-520-C17505146.html acceasi masina de aici http://www.autovit.ro/bmw-520-C17414521.html i-a mai dat niste km inapoi, se poate vedea dupa stopuri si suportul de la numar :twoup: s-a gandit sa puna anul si luna corect acelasi nr de telefon ma gandesc ca o sa sterga anuntul vechi asa ca atasez 2 printuri in ianuarie acceasi masina era la 190 mii km, lucru pe care il recunoaste la telefon ("dar nu e problema e BMW ") sa tot cumperi de la Cluj sa punem si nr-ul de tel sa ramana aici, asa a plecat topicul tel.: +4 07455182311 point
-
Tu poti sa ramai cu parerile tale ... si cu cele 5 minute. Noi ramanem cu ale noastre ... Problema asta oricum e cam relativa si depinde de mai multi factori ...printre care si de vascozitatea la cald a uleiului ... deci de ce ulei anume are fiecare in motor. Eu cred ca nu e obligatoriu ca toti sa avem acceasi opinie :twoup: Nu crezi ? De multe ori in viata e bine sa nu o tii cu incapatinare pe a ta ... si sa mai apleci urechea si la opiniile altora. No offence. +1 Cand imi va veni noul ulei din DE voi face si eu analiza comparativa cu acelasi ulei cumparat de la noi. Daca nu au acceasi compozitie sigur ma duc la protectia consumatorului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Concluzia e ca nu putem afla decat daca se fac niste analize de laborator intre un ulei cumparat din DE si unul de la baietii care vand piese.Locuri unde se pot efectua aceste analize am gasit vreo 2 pe net: http://www.laborator-licla.ro/prezentare.html sau: http://www.larex.ro/...i-laborator.htm Sau cineva care lucreaza in domeniu si are acces la un laborator....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Adica tu crezi ca in 5 min iti coboara tot uleiul in baia de ulei ? La o dacie poate ca da .... insa la un motor mai complicat nu e suficient.1 point
-
foarte tare :twoup: dar vezi ca escortele nu platesc taxe la stat ... deci doar sa-ti dea un bon "de mana"1 point
-
1 point
-
modificari preturi -10% ULEI MOTUL 5W40 8100 X'CESS LL98 - 42 lei/litru --- pret nou 37 lei/litru ULEI MOTUL 5W40 SPECIFIC LL04 - 55 lei/litru --- pret nou 50 lei/litru ULEI MOTUL 5W30 8100 X'MAX LL01 - 50 lei/litru --- pret nou 45 lei/litru1 point
-
1 point
-
http://www.bmw.com/com/en/insights/technol...ke_control.html1 point
-
Bai pustiule .... da ce exprimări acide ai :twoup: Pentru curiozitatea ta - unii mai scriu pe forumul asta si de la servici, acolo unde nu au timp sa verifice fiecare cuvant litera cu litera. Chiar esti comic cu ale tale corecturi gramaticale. Eu am permis de mai bine de 15 ani ... și cred ca nu are rost sa continui sa ma contrazic cu un pusti ca tine, care imi da citate din manuale. Eu inchei aici subiectul asta de contradicție ... care oricum e unul minor și neesențial. Pana la urma, cativa milimetri in plus sau in minus pe joja tot aia e.0 points
-
Da, stiu, e frustant la o varsta inaintata sa te contrazica un pusti de 21 de ani. Ar fi interesant de stiu ce studii ai ... Nu pot sa inteleg ce ai vrut sa zici aici. Cred ca ai vrut sa scrii de stiuT. Am 4 clase cu o repetare in clasa a 2a. Eu chiar nu sunt cunoscator in ale mecanicii, studiez altceva acum in clasa a 5a. Dar vad ca te contrazici aiurea. Vino cu ceva concret si o iau de buna. Pana atunci ma incapatinez (te citez) sa ma iau dupa un manual si dupa ceva practic.0 points
-
Eu unul chiar ma bucur cand dau peste "pusti" de 21 de ani care au impresia ca sunt foarte cunoscatori in ale mecanicii si mai ales ale gramaticii. Ar fi interesant de stiu ce studii ai ... La mai mult si la mai mare :twoup:0 points
-
Nu stiu care dintre noi 2 e mai incapatanat (apropo, vezi ca in interiorul cuvantul se scrie cu â și nu cu ĂŽ, ai ramas cu sechele), eu macar ti-am atasat un print screen din manualul utilizatorului unde scrie clar negru pe alb. Dar se pare ca ai ramas cu vechile povesti ale mecanicilor de Dacie. Dar poti sa ramai cu ale tale cum spui, chiar nu ma intereseaza.0 points
-
-1 points
-
Eh...sa-mi zici dupa aia iar ca postez fara sfarsit :twoup: Dar fie...ce drac de poze sa mai pun...masina arata cam la fel...doar ca are geamuri negre...o sa caut si-o sa pun...ca vad c-a mai cerut cineva-1 points
-
Plin de lume buna pe-aici, m-a vizitat si asa zisul ala mecanic care zice ca n-are nimic cu mine dar se baga-n seama aiurea-n posturile mele cat timp eu sunt suspendat, e purtatorul meu de cioc :twoup: Si ca sa incetam cu discutiile, o sa pun poze mai pe seara, acum sunt pe fuga-1 points
-
ConteazĂŁ Âşi mesajul transmis, modul de redactare Âşi exprimare. Posturile mele sunt lungi, ĂŽnsĂŁ sunt uÂşor de citit pentru cĂŁ mĂŁ exprim inteligibil si argumentez orice idee.-1 points
-
Contează şi mesajul transmis, modul de redactare şi exprimare. Posturile mele sunt lungi, ĂŽnsă sunt uşor de citit pentru că mă exprim inteligibil si argumentez orice idee. Clar Dar tot n-am rabdarea sa strau vreodata sa le citesc in intregime, ma scuzi :twoup: Insa ideea era ca mi se par oricum (oricat de senzational de bine scrise ar fi) foarte foarte lungi, nu stau sa le citesc, dar nu ma deranjeaza, pot sa trec peste, la urmatorul :twoup:-1 points
-
-1 points
-
De ce nu e suficient? Eu daca-l opresc dupa 5 min am nivelul maxim pe joja. Ce intelegi tu printr-un motor complicat?-1 points
-
-1 points
-
Nivelul uleiului se masoara la 5-10 minute dupa ce s-a oprit motorul. Chiar nu trebuie sa scurga tot ulieul din baie doearece se denatureaza masuratoarea. Nivelul real este cel care tine cont si de uleiul aflat in Vanos de exemplu. Ca in functionare normala Vanos-ul ste plin, nu gol. Sfaturile cu masuratul a doua zi sunt doar povesti :twoup: .-1 points
-
Cu Vanos sau nu oricum uleiul se scurge foarte usor in baie dupa oprirea motorului, 5 minute sunt suficiente pentru masurarea cu joja. N-are nevoie de 2-3 ore sa se scurga, doar nu e miere aproape zaharisita.-1 points
-
Plus sau minus cativa milimetri. Depinde daca te multumeste eroarea de masura. Depinde si de coeficientul de vascozitate al uleiului "la cald". Eu unul prefer sa masor dupa cateva ore ... ca sa fiu sigur ca tot uleiul s-a scurs in baie. Dar normal ... fiecare masoara cum considera ca e mai bine.-1 points
-
Chiar nu eram curios daca scrii de la servici. Asta nu e scuza, dar ma rog. Si daca ai permis de mai bine de 15 ani ce vrei sa demonstrezi cu asta? Chiar nu are nicio importanta in subiectul discutiei noastre. Eu nu ti-am dat citat din manual, ti-am pus o poza sa vada si ochii tai. Sau limba engleza e prea grea? Daca nici in manuale nu sunt informatii corecte, atunci unde? La un sofer cu permis de 15 ani?-1 points
-
Se gĂŁsesc ieftine: http://cgi.ebay.com/BMW-E39-LEATHER-HANDBRAKE-GAITER-GAITOR-GATOR-/250615687497?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a59dbe949-1 points
-
vand set presuri cauciuc bmw e46 nfl- 2buc fata ; - 2buc spate pret set 100lei tel.0742482913-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00