Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/20/11 in all areas

  1. Operatia e foarte simpla, insa aveti nevoie de elevator sau canal. Pt. cutia de viteza: prima data trebuie sa goliti uleiul vechi din cutie. Busonul de golire se afla sub cutie, ca sa-l desfaceti aveti nevoie de o cheie inelara de '17 sau o tubulara. Lasati sa se scurga tot uleiul din cutie pana nu mai picura nimic. Cu putin diluant spalati dopul si magnetul de pe el si il puteti strange inapoi. Inainte de montarea dopului inapoi pe cutie puteti sa dati pe filetul lui cu niste pasta de montaj. Eu am pus niste pasta de la Loctite. Adaugarea uleiului nou: pe partea stanga a cutiei (cum te uiti din fata masinii) veti observa un dop identic cu cel de golire. Acela este dopul de nivel si umplere cu ulei. Se afla chiar langa sonda de marsarier. Scoateti dopul afara si il curatati si pe acesta de eventuala pilitura care o are pe magnet. Ca sa puneti uleiul nou aveti nevoie de un furtun care sa intre pe gaura unde este fixat dopul, un PET si o valva de umflat rotile. Gauriti dopul Pet-ului si fixati acolo valva de umflat. Atasati furtunul de valva si puteti pune uleiul. Tineti sticla intoarsa si strangeti de ea, uleiu o sa curga ceva mai greu. Din cand in cand intoarceti sticla ca sa traga aer pt. a putea impinge uleiul mai usor. Eu asta le-am avut la indemana, puteti sa folositi si o seringa mai mare sau chiar o pompa de masina ca sa puteti baga uleiul. In cutie intra fix 1.2l de ulei. Cand uleiul incepe sa curga din cutie inseamna ca este la nivel. Tot asa se verifica si daca nivelul uleiului din cutie este optim. Pun si o poza cu uleiul vechi si cu pilitura care a ramas pe fundul vasului dupa ce l-am aruncat. La diferential se procedeaza identic. Atat doar ca dopurile de nivel si umplere sint altfel. Aveti nevoie de un imbus de '14 ca sa le puteti desface. In diferential a intrat aprox. un litru. Nivelul este acelasi ca la CV, cand curge ulei pe busonul de sus inseamna ca nivelul e ok. Scule necesare. -cheie tubulara sau inelara de '17 -imbus de '14 -o perie de sarma -carpe Timp de lucru max. 1 ora.
    1 point
  2. Acum BMW foloseºte "i"-ul În contextul ãsta de multã vreme. Programul pentru maºini electrice se numeºte "project i" din 2007. Se pare cã nu vor fi doar maºini electrice. i3 este o copactã electricã de oraº, dar i8 este transpunerea În producÞia de serie a Vision EfficientDynamics - un supercar hibrid cu performanÞe de m3 ºi consum de MINI One D (cel puÞin pe hârtie...)
    1 point
  3. Eu am acelasi motor si aceeasi cutie. In teorie uleiul este lifetime; In realitate este destul de prost comparativ cu alte marci. (la mine era negru si tulbure la 170.000 km). Am pus tot ulei original. Cutia intra simtitor mai bine de cand l-am schimbat. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/89159-intra-greu-in-treapta-1-se-poate-regla-gresa/page__st__40__p__1380880#entry1380880 Ai si un DIY pe tema: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/64361-diy-inlocuire-ulei-cutie-viteze-manuala-si-ulei-diferential/
    1 point
  4. pentru confort i-ti recomand pe 17 cu cauciucuri normale. Personal am pe 18 cu cauciucuri Bridgestone Potenza RFT 225/40/18 pe fata cu 255/35/18 pe spate si se cam simte orice denivelare, dar pentru felul in care sta masina pe drum si cum arata, merita.
    1 point
  5. Am interior din piele gri impecabil fara nici o greseala as putea spune, este de coupe si costa 400 euro scaune fata+bancheta spate......0723.77.67.67
    1 point
  6. reglaj(ajustare) trapa reparare senzor ploaie reparare pompa spalare intensiva schimbare far facelift verificare scurgeri curent montare angel-eye(facelift) schimbare oglinda(sticla) exterioara schimbare semnalizare fata(facelift) reparare actuator reparare abs/dsc/asc vibratii directie mod utilizare intrare AV schimbare indicator nivel combustibil sistem alimentare combustibil pentru motoarele M52TU / M54 / M62TU si M73 instructiuni utilizare monitor on bord si sistemul de navigatie schimbare becuri ceas de bord reparare magazii cd
    1 point
  7. Bai fratilor eu zic ca problema in cutia aia este uleiul.Si in maxim doua luni daca e treaba buna o sa fie iara in parametrii.Acum merge la 90% zic eu.@skorpion e un perfectionist de felul lui si daca nu merge ca noua pentru el este egal cu 0.Ma rog.Eu zic ca o sa se rezolve.Simtomele care le zice el se manifestau inainte destul de tare.Dupa schimb de ulei si completare se manifesta putin doar la rece si dupa aceea merge brici.M-am dat si eu cu masina si stiu ce face.Acolo sunt mai multe probleme.O parte din vibratii rezulta de la o tija care trebuia sa tina catalizatorul de dupa turbina.Care dupa ce a fost schimbata turbina la un momentdat in viata masinii,a disparut.Si esapamentul vibreaza in draci.In plus mai este si o problema cu centrarea si tragerea la semne a cardanului.Care de asemenea genereaza vibratii.Toate astea o sa se rezolve pe parcurs.Si o sa va tin la curent.E usor sa vb in necunostinta de cauza si sa dramatizezi.Pana nu rezolv problema definitiv nu mai are rost sa vb degeaba despre acest caz.Tot ce ma intereseaza este un ulei alternativ la faimosul Texaco ETL 7045 care are proprietati hidraulice superioare.Preferabil din gama Liqui Molly.Daca stie careva ceva astept un pont.
    1 point
  8. am vazut foarte multi cu antene pe x5, x6, q7 ,daca pana si ei au... e bine sa fii informat din timp, nu stii ce e in trafic
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.