Apa nu are voie sa piarda absolut de loc, partea cu se evapora nu e viabila; mai ales daca ai si spuma in ulei nu are ce altceva sa fie daca uleiul tau nu este foarte vechi sau de o slaba calitate.\ Scoate cumva fum alb? Referitor la inlocuirea garniturii de chiulasa, eu am desfacut motorul acum vreo 2-3 luni pentru rectificarea scaunelor supapelor, daca tot umbli este pacat sa nu faci si asta, la mine a costat vreo 400 lei toata treaba ( rectificat scaune, inlocuit o-ringuri supape, planeitate) la motor in 6, 24 valve. Bine, poti intai sa probezi sa vezi daca vreuna curge cu benzina, la mine era una care scapa binisor si are doar 140k km. Recomandat este sa faci planeitatea la fiecare desfacere a suruburilor deoarece pot aparea diferente in urma "destresarii" metalului la demontare. De asemenea am inlocuit si suruburile de la chiulasa , vreo 70 ron setul, asa spune in manualul de Bentley ca se face. Ca si scule speciale, ai nevoie de cheie dinamometrica si de o mana ferma, la mine de exemplu s-a facut prima strangere cu dinamometrica si apoi inca 2 randuri de strangeri la 90' care necesita si forta fizica, chiar daca ai un prelungitor mare. Cuplurile de strangere si timpii de asteptare sunt trecute pe ambalajul garniturii de chiulasa. Trebuie avuta o FOARTE MARE GRIJA sa fie perfect curatate orificiile in care se infileteaza suruburile chiulasei, niste apa ramasa acolo poate duce la spargerea blocului, apar forte foarte mari la strangere!