Chestia cu masinile noi e ca , pentru fiecare interventie este necesara interventia servisului BMW, ceea ce mie nu-mi convine. Dc sa platesc exemplu : manopera cateva ore pentru 1 bec pe care pot sa al schimb eu insumi. Sau dc sa nu pot verifica nivelul uleiului prin metoda traditionala verificat nivelul jojei, completat sau nu , dc sa las un senzor ( care poate periclita oricand motorul) sa decida ce e mai bine pentru masina. Si sunt "n" exemple de operatiuni pe care masinile precum e46, e39, e90,e53, se pot efectua si in afara unui service autorizat BMW. Un alt exemplu din lumea curselor si nu numai , EVO 9 vs EVO X, turbina pozitionata in fata motorului fix sub galeria de evacuare. evo X turbina situata in spatele motorului , lucru ce denota ca pentru fiecare interventie trebuie demontata jumatate de masina si incasat ore de manopera in consecinta mai multe. Nu zic ca o masina noua nu este ceva misto, e chiar ideal, si nici nu sustin vreo epava de acum 10 ani , dar poate unele lucruri ar trebui lasate asa cum au fost multi zeci de ani.