Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/05/12 in all areas

  1. 2 points
  2. si stii cum ii cu masina? niciodata nu ai sa termini sa bagi bani in ea. luna asta schimbi placutele, luna viitoare faci schimbul de ulei, urmatoarea luna iti pica un telescop si trebuie sa le schimbi pe ambele, nu doar pe unul, sau in cel mai fericit caz (pentru masina) pe toate 4, apoi vezi ca-ti crapa vasul de expansiune, dupaia observi ca-i pe duca debitmetrul, mai dai intr-o groapa si-ti indoi/crapi o janta, poate ti se sparge un pivot si trebuie sa schimbi toata bascula, si lista poate continua. mai vine inceputul de an, impozite, mai bagi in ea benzina de 200lei pe luna minim, asta doar daca stai cu ea pornita in fata blocului si te bucuri de cat de silentios suna motorul, ca daca pleci cu ea, deja creste suma...
    1 point
  3. In 10min de "googalit" ai fi aflat complet cam tot ce vroiai sa stii despre X6, intretinre, impozite taxe etc. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/78001-bmw-x6-pe-benzina-sau-motorina/
    1 point
  4. Pentru ca probabil omul e rational , nu vreun cocalar care sta in chirie si isi ia ultimu` BIEMVEU SAU LAMBO , si stie ca pe langa achizitionare si combustibil , o masina mai mananca o palarie de bani in fiecare luna. Merg schimbate insertiile.
    1 point
  5. cv = cavalli ca tot vorbiram de italiana, cand incepe la capsuni?
    1 point
  6. scrii asa sa te afli in treaba ? unde vezi tu pretul ?
    1 point
  7. Cred ca te referi la bielete, nu la brate.
    1 point
  8. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
  9. Retrogradezi...accelerezi puternic.....asta cand??? Una din regulile importante este sa nu bruschezi comenzile....iar in ceea ce priveste redresarea, ridici putin acceleratia si invarti volanul in directia in care iti fuge spatele..... Daca vrei sa te distrezi si sa ametesti putin, la scoala Titi Aur au un Opel cu directie pe ambele punti.....instructorul sta in dreapta si actioneaza rotile spate(are volan acolo), tu in stanga cu volanul tau incerci sa indrepti masina si sa mentii traiectoria....si acolo intelegi destul de bine mecanismul (si chiar daca era tractiune fata, bruscarea acceleratiei/volan nu aduce ceva bun)
    1 point
  10. N-am avut somn şi am zis să fac ceva util şi sper să te ajute. Vedere din spate a farului. Te interesează partea din stânga jos, cea care are forma unui tub. Vedere a farului răsturnat Unde ţi-am indicat cu săgeţi acolo este o clemă. Trebuie să bagi o şurubelniţă dreaptă şi s-o desfaci, este identică cu cea din următoarea poză. Este important să ĂŽncepi cu această clemă şi după ce o desfaci să tragi de tubul ală să-l depărtezi de buza farului. Cea de-a doua clemă, se desface la fel ca prima şi se trage de tub ĂŽnspre exterior şi se scoate. Soclul cu bec pt angel eye. are 2 şuruburi, se desfac cu torx de 15. Tot ĂŽn poza asta se vede unde se prinde prima clemă. Poză cu soclul desfăcut. Poză cu becul ĂŽn soclu(m-am ĂŽnşelat ĂŽn legătură cu becul ală de pe ebay, se pare că nu sunt la fel). Poză cu lentila şi cele 2 canale care luminează cele 2 angel eyes-uri. Acum mai rămâne partea cu ajunsul la far, dar eu din câte ĂŽmi amintesc e o "uşiţă de vizitare" ĂŽn carenaj(apărătoarea de noroi) care se demontează şi astfel ai acces facil ĂŽn zona de jos a farului. Spor la treabă! P.S.: din câte am observat becul nu se desprinde de soclu, pare lipit. Dar e posibil să mă ĂŽnşel. Cred că se cumpără cu tot cu soclu.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.