Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/12 in all areas
-
2 points
-
motor pretentios ...primul lucru schimbi intinzatorul de lant daca ai modelul vechi .. Si o iei de acolo mai departe .1 point
-
1 point
-
M-am jucat eu zilele astea cu a mea pe modul manual....frana de motor e la ca la manuala, singura diferenta este ca intra cu o secuna mai tarziu, in rest nici-o schimbare, isi face treaba la fel de bine ca o manuala.1 point
-
e60 e barca pe curbe doar daca are amortizoarele duse,dar adevarat e90 e mai incisiv;ia e90 daca conteaza sa parchezi in locuri mai inguste,daca nu conteaza spatiul interior,daca iti place sa te dai pe curbe,pt orice alt motiv ia e601 point
-
Pe sport, dar mai degraba pe modul manual, o cutie automata e la fel de sigura ca una manuala pe zapada1 point
-
1 point
-
Intr-o dilema similara am fost si eu insa cautam unul cu motor de 2litri. Am ales e90 dupa aproxmativ 9 luni de documentare( am trecut de la vw la bmw). Am mers si cu e 60 si este f.comfortabil, totusi vorbim de o masina din clasa superioara, insa mi s-a parut mult mai instabila pe viraje. E90 mult mai sportiv, mult mai sigur. Eu am trecut de la Vw Passat la Bmw E90 si am simtit minusul de spatiu insa eram constient de asta plus ca nu am nevoie de extra spatiu.Eu am steptronic si este o cutie foarte misto. Iti invata stilul de condus si este foarte fiabila. Ca si greutate 5-arul este cu aprox.100km in plus, deci nu cred ca este mult mai lent. Alege e901 point
-
asa e. nu baga cald in spate. nici la e39 nfl nu baga cald. doar rece. nu te apuca sa desfaci nimic. tine gurile de ventilatie din spate inchise pe timpul iernii.1 point
-
1 point
-
Poate a vrut sa zica sa ii scoata mufa si sa vada cum se comporta masina. Daca nu e nici o schimbare, atunci debitmetrul nu mai functioneaza deloc si trebuie schimbat. Altfel nu vad cum...1 point
-
ar trebui sa ne adunam si sa ne ducem peste bmw romania, daca vine cate unu nebun, ca mine, din cand in cand > li se rupe daca ne adunam mai multi, eventual punem la comun si de un avocat, ne mai plangem si prin presa > s-ar putea sa nu le se mai rupa iar daca insistam > ...... ps:am inteles ca in urma cu cativa ani a fost cineva cu un seria 5 exasperat care s-a dus in poarta la munchen, a iesit local un scandal monstru ... dupa cum se poarte jegurile din biroul local eu cred ca li s-a facut dor de asa ceva.1 point
-
xdrive-ul pare sa mearga bine, cel putin deocamdata, dar bate ceva stanga fata. am prins saptamana trecuta o fereastra si am dat o fuga la AB Otopeni sa se uite la ea, a plecat un mecanic cu mine in plimbare, concluzia > da bate, ceva nu e in regula, clar e o buba, dar nu am mai auzit zgomotul asta niciodata si nu reusim sa-l indentificam, va rugam sa reveniti pentru aprofundare > maine ma duc de la 9 dimineata ... sa aiba baietii timp ... sunt un deschizator de drumuri ... din nou deosebit de amabili, nota 10 la atitudine baietilor de la otopeni, Paul a fost chiar bestial, cand m-a vazut a crezut ca ma intorc pentru buba cu xdrive-ul si se vedea "disperarea" pe el BMW are trebui sa ma plateasca ca ii ajut sa-si scolarizeze mecanicii din retea cu masina mea, in definitiv se pare ca sunt un fel de beta tester fara numar ... insa am inceput sa ma satur ... ma intreb tot mai des daca aveam acelasi "bulan" daca luam ce am vrut la inceput, touareg, si nu ma lasam momit la bmw.1 point
-
Neverending story : am zis ca mai postez dar numa chef nu am avut, a picat intre timp si ceva pe transmisie, masina pe viraje, cel mai bine se simtea la viteza mica, avea niste socuri din ce in ce mai serioase, in panta aveai impresia ca pierde tractiune, nu putere si nu aderenta, astea existau dar pur si simplu parca nu misca > am fost la AB Otopeni la constatare, intr-o vineri, dupa ce am facut un dt cu un mecanic de la ei, au zis ca intradevar are o problema si trebuie bagata in atelier pentru investigatii. Dupa inca vreo ora jumate, mi-au comunicat ca nu reusesc sa diagnosticheze cu precizie problema, putand fi ori cutia de transfer ori diferentialul punte fata, si ca fiind o masina in garantie cei de la biroul local le-au comunicat ca masina ramane in service pentru investigatii si daca insist sa plec cu ea iesirea din service se face sub semnatura mea pe raspunderea mea. Luand in calcul cate au mai fost pana acuma, l-am sunat pe Vasilescu de la biroul local, si i-am cerut masina de schimb, nu mi se pare normal ca la o masina luat de noua, cu un an vechime sa am atatea probleme, practic de la sfarsitul lui martie media ar fi cam odata la doua saptamani o vizita in service, ca placutele pe spate trebuie schimbate, ca macara, ca ploua in masina, calculatorul de abd/dsc, caseta de directie ... nu au avut sa-mi dea masina, dar pentru prima oara, si se pare ca si pentru ultima, printr-un accident cosmic pe care nu mi-l explic, monsher Vasilescu s-a simtit si aproximativ 30 min mai tarziu seful de la tehnic local a aparut in service cu un x3 ca al meu, masina lui, l-au tras langa a mea si au inceput sa trebaluiasca la ele, dupa inca vreo ora jumate de umblat la masina, iesit cu masina prin curte si virat, etc, au dat ceva jos de pe masina lor, am aflat ulterior ca era actuatorul de la xdrive, au iesit cu masina in teste si am primit verdictul prin Vasilescu > a cedat actuatorul, evident nu exista pe stoc in romania, se comanda, vine saptamana viitoare, dar oricum pana atuncea imi lasa actuatorul de pe masina lor sa pot circula cu masina. Foarte frumos pana aicea, asta era vineri pe la 18.00, luni seara pe la 22.30 in drum spre casa bordul meu a luat-o las vegas style ca sa citez un amic, opream masina, se stingea, plecam, la primul stop iar o lua razna, am facut poze, pana la urma m-am prins ca innebunea cand se activa start-stop, am dezactivat si am ajuns acasa linistit. Dimineata cand sa plec cu ea in service, surpriza totala, mergea perfect, am dat mail la biroul local cu pozele facute si descrierea situatiei, mi s-a explicat ca actuoaturl pus pe masina nu a fost codat cu masina mea si mai poate sa o ia razna, dar sa nu-mi fac probleme. Evident ca actuatorul nu a venit saptamana viitoare, iar mai nasol a fost ca circa 10 zile mai tarziu au reparut socurile in transmisie, pe viraje > m-am dus din nou la AB Otopeni sa le dau vestea cea mare, ei au sunat la biroul local pentru indicatii, si am asteptat vreo 2 ore de pomana. Pana la urma pachet de nervi m-am urcat in masina si am mers la Bmw Group Romania in Baneasa, mai ales ca Vasilescu nu mai raspundea la telefon. Acolo surpriza > cica nu i-a sunat nimeni, usturoi nu au mancat gura nu le miroase, de vina e ca nu e codat actuatorul, nu inteleg de ce la doua sapt nu a venit piesa comandata, bla bla bla, abureala fara numar, lipsa de chef de lucru la fel > fara numar. Printre picaturi > 1.nu e nimic anormal cu ceea ce se intampla cu masina mea, de la vasilescu, sa inteleg ca asta e nivelul de calitate al BMW_ului ? 2.daca se strica actuatorul 3 nu trebuie sa-mi fac probleme ca oricum vor schimba tot transfer case-ul si nu voi mai pierde decat o zi in service cat va dura inlocuirea, asta de la Vlad Sirca, sef tehnic. Saptamana trecuta ma suna luni de la AB Otopeni ca a venit piesa, se programeaza masina pentru lucrare miercuri dimineata. Ma prezint, predau masina, ar fi trebuit sa fie gata dupamiaza, ceea ce evident ca nu s-a intamplat, nu a reprezentat tocmai o surpriza insa, pentru ca si la schimbarea casetei de directie, schimbarea prorpiu zisa si facutul geometriei au durat cam o ora, in schimb codarea si activarea aproape 6 ore. Joi dimineata ma duc sa iau masina, si soc total > facea considerabil mai urat decat in urma cu 3 saptamani cand s-a constatat problema, si practic nu exista termen de comparatie fata de cum era masina miercuri dimineata cand am adus-o la ei. Acuma masina e trasa pe dreapta si asteapta sa vina cutie de transfer noua cu actuator nou ... Eu personal nu cred ca problema e mecanica insa ci electronica, am incercat sa impartasesc aceasta informatie cu cei de la biroul local dar de pomana ... cei de la AB Otopeni nu pot sa faca ce considera ei pentru ca fiind garantie biroul local nu le deconteaza lucrarile, asa ca stau si astept si nu pierd decat o zi ca sa-l citez pe Sirca. Cei de la AB Otopeni se jura ca au scos masina 20 km dupa inlocuire si mergea bine, masina intradevar avea 18 km facuti in plus fata de cum o lasasem eu in dimineata precedenta. Nota zece pentru amabilitate lui Paul Parpala. In rest ... biroul local ...... miercuri ma vad cu coordonatorul zonal pentru Romania sa-i reclam iarasi subordonatii pentru amabilitate, competenta si dragalasenie fata de clienti. Aicea e doar un rezumat scurt pentru tot, vizavi de atitudinea lui Vasilescu sunt mult mai multe de spus insa, oricum cel mai de baza este ca minte la de usor precum respira. @alex daca te referi la infiltratiile din portbagaj, s-au rezolvat la AB Otopeni, acuma ca dat jos luneta si au lipit-o bine pe haion, sau pur si simplu au scos ornamentele interioare si au bagat silicon acolo habar n-am, dar nu mai gasesc baltoaca pe prelata de la portbagaj dupa ploaie sau dupa ce spal masina.1 point
-
1 point
-
Imi retrag spusele, imi retrag Mai colegule cu 1,6. Uita de turbo. Merita turbo un motor competent, nu asta micu care si asa e... mic si cu bube in cap. Cati km ai cu el? Tu crezi ca rezista la turbo si alte alea? Bucura-te de masina asa cum e ea si cand ai posibilitati si nu dai banii doar pe benzina, ia si o masina mai potenta.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00