Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/21/13 in all areas

  1. La banii care ii are el, ii recomand o masina asemanatoare cu ce am vandut eu anul trecut prin vara, cu 6450 euro fara taxa. 308 1.6 HDI 110 cai 2008 140k km reali. http://i46.tinypic.com/ztgew9.jpg http://i50.tinypic.com/2e3bpj9.jpg http://i49.tinypic.com/2hckdxe.jpg http://i48.tinypic.com/f9r5hz.jpg
    2 points
  2. Da, e clar peste 100... De acord cu tine.
    1 point
  3. pare ca avea cam 140+
    1 point
  4. 308 1.6hdi 90hp. Flota de peste 200 masini, pana la 120k n-a schimbat niciuna nimic pe dedesubt, numai consumabile si ceva perechi de discuri fata la cei care le-au dat blana si apoi le-au bagat la spalat. Pana in 150/h unde are 3k rpm in a 5-a consumul e sub 6. La 90h e undeva la 3 si ceva, lejer sub 4. Fara greieri.
    1 point
  5. Smart cdi. Nu cred ca are concurent la consum si e mai spatioasa decat pare. Singura chestie ca are doar 2 locuri.
    1 point
  6. E bun, nu prea am auzit sa se strice. Cred ca la 6k cel mai bun e golf 5 1.9 tdi 105 cai.
    1 point
  7. Si eu am golf 1.4 16v da consuma la benzina si ulei de nu-i adevarat mai mult ca 525:))
    1 point
  8. 1.4 benzina 16 valve. E vai si amar de ea... consuma mult, consuma ulei, nu trage, acum mai nou suna ca un tractor. LE: Mai multe detalii legate de problemele care le-a avut cu ea, va pot da eventual maine, dupa ce vorbesc cu unchiul meu, pt ca Fabia e a lui.
    1 point
  9. Polo cu motorul ala diesel in 3 cilindrii.
    1 point
  10. Eu nu am auzit lucruri foarte bune despre Renault si Peugeot (piese scumpe ,fiabilitate scazuta ,etc.)
    1 point
  11. Ai probleme mari la compresie. Daca vrei sa stii daca problema e de la segmenti sau nu fara se desfaci motorul, trebuie repetat testul. Intai testezi cum ai facut, dar si cu clapeta admisie deschisa max, toate bujiile scoase, bobine decuplate. Apoi mai faci inca odata testul, dar inainte sa masori la un cilindru, introduci un pic de ulei in cilindru respectiv prin gaura de bujie. Daca valoarea de compresie creste significant, problema e de la segmenti. Daca nu creste, ai o problema la chiulasa (valve). In mod normal, diferente mai mari de 10% intre compresie la cilindri se considere o problema. Ce ai tu acolo e deja dezastru (daca a fost masurat bine).
    1 point
  12. T-ul din spatele chiulasei. Asta in conditiile in care nu observi nicio pierdere prin fata la furtune, radiator, vas expansiune. Cel mai bine e sa te duci la un service.
    1 point
  13. Si de ce nu-ti cumperi tu de pe autovit 3 din alea de 1700 euro si poluezi topic-ul omului cu balariile tale ?
    1 point
  14. Sunt sanse mari sa nu mai vezi vreodata.
    1 point
  15. din ce stiu eu la 1,6 si 1,8 ungerea axei cu came se face cu ajutorul unei tevi care sta prinsa deasupra axei si are niste gaurele destul de mici prin care tasneste ulei direct pe axa,datorita timpului si a uleiului (poate neschimbat la timp) se infunda respectivele gaurele si axa freaca culbutorul pe uscat si se duce pana la urma ,si de aici zgomotul de diesel.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.