Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/13 in all areas

  1. Acest tutorial este pentru posesorii de unitati HU Business CD cu buton "MODE" produse dupa 09/2002, care vor sa foloseasca functia AUX. Aceasta functie, "Auxiliary input" permite asculatarea de muzica de pe orice fel de aparatura electronica (telefon, tableta, mp3 player, laptop, etc) prin intermediul unui cablu folosind sistemul stereo al autoturismului. Unele masini vin din fabrica cu aces cablu tras , de obicei in sub cotiera. Am sacrificat mult timp citind, studiind si lucrand practic la realizarea unui astfel de cablu. Sper sa fiu de folos comunitatii BMW din Romania prin acest tutorial. Este concentrat intr-un singur fisier (PDF) in limba romana si este, sper eu, pe intelesul tuturor. Enjoy! Datorita restrictiilor de upload impuse de BMWClub.ro am fost nevoit sa pun un link spre o alta sursa de download. DOWNLOAD DIY
    1 point
  2. Totul incepe in octombrie 2011 cand fostul meu sef ma duce la un amic de-al lui sa vad un BMW pe care acesta il detinea de 10 ani dar nu mai circula cu el; masina era nepornita de ceva luni si nerulata de vreo 3 ani, dar totusi m-am incumetat si am luat-o cam ca pe un dar, fara prea multe verificari, tinand cont ca am achitat-o ulterior in rate cand s-a putut. Masina este un 520i din 03.1992 (national version Germany), non-vanos dar cu electronica SIEMENS, avea atunci 138.000KM, fiind inscrisa in '93 in Romania, avand vreo 3 proprietari trecuti de 45 de ani fiecare; cel de la care am luat-o a rulat doar 10k din 2001 pana in 2011, avea alte masini. Ca si dotari avea cam NIMIC, exceptand trapa manuala si alarma aftermarket, restul cred ca sunt la serie (ABS, clima duala fara AC..). Asa arata in prima zi, dupa o spalare a pamantului de pe ea La vreo luna, dupa ce am reusit sa o inmatriculez pe numele meu. Dupa ce am rezolvat cu actele, au inceput lucrarile de restaurare, depre care o sa incerc sa imi amintesc in totalitate, au fost efectuate in decursul a vreo 2 luni: Din pct. de vedere tehnic: -schimb ulei, filtre (revizia normala si foarte necesara); -debitmetru (SH) -sonda lambda (noua) -senzor temp apa -termostat apa -bascule fata -bielete directie -bielete antiruliu fata -tampoane esapament + cutie viteza -simering arbore cotit -disc ambreaj -flansa cardan -discuri frana spate(placutele erau noi) -curea accesorii + role -reconditionat alternator (rulmenti + regulator cu perii) -curatat injectoare la ultrasunete -garnitura capac chiulasa (vesnica problema la M50) -bujii -inlocuit furtune benzina -inlocuit lichid de frana -inlocuit antigel -rectificat chiulasa Se poate vedea si topicul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/107531-e-34-520i-ceva-probleme/ pentru decursul unor lucrari de restaurare; As mai avea nevoie de regulatorul de ralanti pentru ca cel pe care il am acum nu e prea grozav, mai are momente cand nu merge rotund la ralanti, dar urmeaza si acela in curand, trebuie sa il iau nou. Am avut ambitia de a nu face nimic estetic/retrofit pana nu am rezolvat problemele tehnice. Anul acesta a primit urmatoarele: -volan M-tech 2 -nuca schimbator (cea veche a fost un subiect TABU, o imitatie de lemn cu o emblema "bemeve" lipita) -kit xenon -proiectoare -semnalizari albe -geamuri electrice fata -oglinzi incalzite Acum arata asa (petele sunt de la zapada): Sper sa primeasca in curand o pereche de style 37 geamuri fumurii, eventual niste stopuri cu semnale albe pe spate si, dupa ce se intreapta vremea, o vopsire integrala pentru ca vopseaua este patata si zgariata, precum si AC. Vreau sa precizez ca tot ceea ce s-a facut a fost cu ajutorul forumului si al catorva oameni de aici care merita toata aprecierea: -doru98nic : tot ce a tinut de mecanica, inclusiv rectificat chiulasa -alex_mnk si brandex : geamuri el. + oglinzi incalzite -ROBERT_TAU: inlocuit lichid frana cu pompa presiune + inlocuit furtune carburant -MAS pt. tester -FlorineluXXL pt. teste de compresie si presiune pompa benzina -DOMI pt. izvorul lui nesecat de cunostinte(si rabdare) (daca am omis pe cineva nu a fost cu intentie ) In speranta ca nu v-am plictisit prea rau, o sa revin cu noutati pe masura ce va fi cazul. Orice sfat/critica este binevenita
    1 point
  3. Mi-am luat si eu mobra...primul sezon yamaha fz6n 600cc 98Hp 4 cil in linie pe injectie,an 2005
    1 point
  4. daca masina aia are 85 mii km il las pe proprietar sa-mi dea un sut in co@ie.
    1 point
  5. Salutare, da am fost vreo 2 zile prin Sibiu, nu te-am vazut si oricum nu cred ca opream asa la niste flashuri. Multumesc pt apreciere.
    1 point
  6. arata bine masina nu stiu ce sa zic de km, mai e si tacsa. nu cred ca o vei vinde degraba.
    1 point
  7. Asta e cea mai noua vrajeala de pe forum. Folosita numai pentru intalniri de afaceri, lol ! Si daca era folosita pentru mers la piata, nu tot pe aceleasi drumuri rula ?
    1 point
  8. Cum adica a fost folosit pentru reprezentare ?
    1 point
  9. Pe langa faptul ca este negociabil, mai este si obligatoriu. Pretul.
    1 point
  10. Multi s-au obisnuit sa scada mii de euro la pret doar din telefon eventual sa fie cea mai ieftina masina de pe net cu carte service,vopsea originala,un singur proprietar si sa treaca si testul la reprezentanta dupa parerea mea genul asta de mascarici merita o masina sudata pe la jumate din 2 masini facute una date bine cu ruj si le dai galusca sa o inghita !
    1 point
  11. Ma bag si eu putin in seama. Cred ca stiu tehnica de 'negociere'. Incearca sa obtina 9000Eur inainte sa o vada apoi daca merge sa o vada mai vrea 1500 eur in jos ca doar mai gaseste el niste probleme
    1 point
  12. Forumul iti sugereaza sa nu te mai exprimi mirc style! Poti scrie cuvintele intregi, fara prescurtari agramate, ca nu doare.
    1 point
  13. Update: - sistemul Logic7 e complet, mai trebuie doar sa trag instalatia prin masina si sa codez. Am gasit un amplificator nou-nout la pret bun, am luat si restul de difuzoare + instalatia electrica/fibra optica. Sa rezolv odata cu nenorocitul asta de LMA si ma apuc de treaba. - intre timp am facut un update la soft-ul motor, s-a identificat si eliminat vechea limitare de cuplu ce n-a putut fi scoasa prima data. Acum sunt undeva la 230CP, 440Nm.
    1 point
  14. 1 point
  15. ah ? ma bucur sa vad ca o poti intretine, sa inteleg ca doar banii de achizitie erau problema, atunci e bine. probabil vor sa vada daca s-a intervenit asupra seriilor, adica tot ceva caz de furaciune cu schimb de serii.Cert e ca doar politia o sa faca lumina.
    1 point
  16. Eu zic asa : BIGGER IS BETTER !! Intra un tir in tine, seria 5 are mai lunga capota, spre deosebire de seria 3. :purple: La seria 3 totul e mai minon asa, fatza de seria 5, asa cum si seria 7 e mai aerisit fatza de seria 5. Seria 1 mi se pare o gluma, e ptr cine vrea masina premium non VAG. Oricum , eu nu inteleg ce cauta pe soselele de 2 bani din Ro cu un nivel de trai = Kenya (unde-am fost si va asigur ca BMW seria 7 e numai la Hilton in fata) sunt asa de multe limuzine de asa calibru. Pe langa blocul meu sunt 2 ...si eu NU locuiesc intr-un cartier rezidential nici ultracentral. Si astea 2 sunt F01 , unu cam cat de full se poate si celalalt mai simplu sa zic asa. Cum or face mentenanta la masinile alea...nu pot sa realizez, si daca au bani de mentenanta nu ar treb in primu' rand sa aiba si piscina la vila unde ar trebui parcata asa masina ??? Al dreaq neam mai suntem, pe cuvantu meu ! Cum s-a mai scris , pe forumul asta suntem f putini care au seria F ..deci e greu de ascultat sfatul unuia sau altuia.
    1 point
  17. Corect, nu mai poti vinde o masina din cauza "specialistilor"!
    1 point
  18. No offense, dar straduiti-va mai mult sa scrieti corect romaneste! Este foarte greu pentru toti ceilalti care citesc si mai ales incearca sa va raspunda! Raspunsurile vor fi de acelasi nivel: incoerente si incomplete, la fel ca si intrebarile adresate! Nu incercati sa va justificati prin faptul ca acesta este un forum si bla bla(raspunsurile clasice in astfel de cazuri), ca nu este o scuza plauzibila! Din pacate, pe aceasta arie, BMW, predomina "genul asta"! Si ma opresc la a zice doar atat... Nu vreau sa par eu acum mare academician si sper sa nu intelegeti gresit! S-a creat un stereotip in jurul celor ce conduc BMW-uri, stereotip ce include multe chestii negative printre care si treaba asta cu exprimarea si vorbitul/scrisul(mai concret aici) corect romaneste(sau cat mai corect posibil)! "Salut,astea subt stopurile de LCI,nu au led,chiar daca subt alea 3 dungulite,eu le-am momentan pe masina pe astea,si le-am comandat de pe ebay de la acelasi user pe cele led, daca nu ai xenon pe faruri nu o sa iti mearga." - sincer sa fiu, n-am inteles mare lucru!
    1 point
  19. Autorurismul a fost folosit pentru reprezentare asa ca numarul de kilometri este REAL (68.000).A fost tinut tot timpul in garaj. Nu am avut niciodata nici cea mai mica problema cu el.Am folosit consumabile de cea mai buna calitate. Verificarea tehnica arata ca indeplineste conditiile de poluare Euro 2 [vom verifica impreuna]. Ajunge de la 0 la 100 km/h in 5,7'' - este o sursa de adrenalina. Are cutie steptronic [manuala si automata], clima programabila pentru fiecare zona a masinii, sistem audio performant - 12 difuzoare + magazie cu 6 CD - oglinda retrovizoare heliomatica, alte dotari confort. Important: este ca si nou. Pretul este negociabil - vanzarea / cumpararea masinii asteia trebuie sa fie in avantajul real al ambelor parti. Primul proprietar , masina a fost cumparata de noua din reprezentanta . An fabricatie 1997 , 4 398 cm3 , 286cp , 68.000km , full (fara navigatie ) .
    0 points
  20. Asta da pasionat! (ma refer la radduu)
    0 points
  21. beton masina.nu i lua in seama pe astia,sunt chitrosi.
    0 points
  22. adica a condus in ea numai in costum oricum asta e mai tare ca ala care vindea masina mandru ca nimeni nu a stat pe lucurile din spate acum ca ma gandesc mai bine banuiesc ca si asta e la fel, deci merita deci ai facut doar afaceri locale nu? reprezentative bineinteles deci se mai adauga si timbru de mediu? cate mii?
    0 points
  23. Am vrut sa explic de ce are asa putini km - nu vreau sa intru in polemica .
    0 points
  24. o fi piperata la pret,dar cheala nu este,sa fim seriosi!!
    -1 points
  25. Valabil. Masina a primit un kit nou de angel eyes ccfl si un kit xenon pentru proiectoare. Urmeaza pozele. Pret nou: 7000 euro neg.
    -1 points
  26. S-o fi schimbat dreaq denumirea de spaga in test stiintifico-metallica.
    -1 points
  27. Tara obsedata de motorina...dupa ce dai cca 200.000 lei noi (2 miliarde lei vechi) sau mai mult, pe o masina de genul asta, mai conteaza asa de mult 1-2-3 litri in plus la consum?? Credeti ca toti isi cumpara masinile sa mearga la consum cu ele? Credeti ca toti isi iau second hand-urile nemtilor cu sute de mii de kilometri, diesel, bineinteles??? Obsedatilor de consum, exista si masini pe care le cumperi fara sa-ti pese de consum. Numai consum stiti, voi cu rablele voastre de doi lei in care s-au basit nemtii, belgienii si alte natii. Vai de capul vostru! Omul asta si-a luat o masina foarte frumoasa, cu un motor excelent si se tot trezesc unii sa aduca in discutie consumul. Amaratilor voi stiti ce-i aia nu conteaza consumul la valoarea asta platita pe o masina noua??? Nu toti fac ca voi si isi iau bmw second hand cu un milion de kilometri de 7000 euro, bani primiti la nunta cu Marioara, sa se dea rotunzi la ei in sat dar sa nu se stinga niciodata becul aprins la combustibil. Pentru unii sunt si alte lucruri mai importante decat consumul. Taranilor obsedati de consum!!!
    -1 points
  28. 4500eur . Adica a fost folosita in special ptr intalniri de afaceri , in rest a stat in garaj .
    -1 points
  29. Detonatie,rateuri ce naiba?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.