Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/13 in all areas

  1. Mai trebuie o coada de vulpe la oglinda si un mileu pe bord!!! :frantics:
    3 points
  2. Andrei P. mi-a dat o idee. Poate ar fi frumos sa ne organizam la o masa de peste la Murighiol sau ceva in genul, cativa bmw-isti din zona Galati-Braila-Tulcea-Constanta.
    2 points
  3. Buna, ma gandeam sa fac/facem un review la cauciucuri, avand in vedere c-am avut foarte multe masini si le-am incaltat pe toate. O sa povestesc din experientele mele personale ce le-am avut in ultimii si va rog si pe voi sa va postati experientele pentru ceilalti membri, ca sa-si faca o idee si sa nu isi cumpere cauciucuri rele cu marketing bun. In cazul meu mentionez ca toate le-am cumparat noi. Am pus producatorul, modelul si dimensiunile care le-am avut eu. Pirelli Pzero Rosso ( 275/40/19 si 245/45/19 ) Nu-si justifica banii, e o anvelopa dura si zgomotoasa la viteze mari. Sta bine masina cu ele pe drum, dar nu mi-au placut per total. Michelin Primacy ( 275/40/19 si 245/45/19, cumparate de la bmw, premium order tires cu oem ) foarte multumit de ele, silentioase, stau foarte bine, nu sunt super sport merg mai mult pe comfort. Dunlop SP Sport 01 ( 255/45/18 ) sunt foarte silentioase, insa sunt si cele mai ieftine dintre premium, nu e o anvelopa performanta. Scartaie prin curbe, nu sunt prea bune la franare. Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 ( 255/45/18 ) sunt cele mai bune anvelope pe care le-am avut vreodata, nu fac zgomot, nu se uzeaza repede, sta foarte bine masina pe drum si pe ploaie, franeaza super. Recomand tuturor, sunt preferatele mele. Bridgestone POTENZA S001 ( 225/45/17 ) groaznice, suna mai rau ca alea de iarna, sunt dure, scartaie si-n curbe, la franare praf. Cele mai rele anvelope care le-am putut cumpara din gama "premium" Michelin PRIMACY HP ( 205/55/16 ) le-am pus pe focus, foarte multumit de ele. E 1.6 diesel si e masina de oras in afara de zgomot si franare n-am ce review sa le fac, stau bine la ambele capitole. Continental SportContact 5 ( 245/40/18 ) super cauciucuri, silentioase si te tin foarte bine, insa se uzeaza foarte repede. Nokian Z G2 ( 225/45/17 ) am facut greseala sa le iau ca am avut pe dimensiunea asta un set de iarna care s-au comportat SUPER. Ei bine la vara sunt groaznice astea, le-am dat jos dupa 10 zile. Suna foarte tare, la franare sunt slabe, au cerut mult plumb la echilibrare. Nu recomand Toyo PROXES T1 Sport ( 245/40/18 ) foarte multumit de ele, insa la fel ca si Continental se uzeaza repede. Sunt scumpe si daca ai probleme pe la garantii ai pus-o ca ba n-au pe stoc ba nush ce. M-au impresionat ca pe 2 jante au cerut 0 grame plumb si pe 2 cate 5g. La dimensiunea asta e CEVA La iarna am avut numai Dunlop wintersport 3d si 4d si am fost mega multumit de ele nu am vrut sa incerc altceva.
    2 points
  4. http://www.youtube.com/watch?v=HfP8lVfbg5w
    2 points
  5. Eu nu as merge la Enigma. Sigur si fetele au bordu dat peste cap !
    2 points
  6. pai poate dam si noi un bot cand ajungem prin bv,..mai stii?
    2 points
  7. Vand la comanda cabluri AUX IN pentru BMW e46 si e60. Se pot customiza atat ca si lungime cat si preferinte pentru mufa unde doriti sa conectati audio extern (gen iPod, Mp3, etc.) si anume mufa TATA sau MAMA. Pret 50 Ron. Asigur montaj gratuit la domiciliul clientului daca se doreste acest lucru si daca este din Bucuresti. Dupa comanda cablul este disponibil in 2 zile lucratoare. Va multumesc.
    1 point
  8. Bucsele alea de cauciuc (piesa 2) si bucsa nr. 7 (din teflon am inteles ca e), le-am mai schimbat odata cand am inlocuit si uleiul in cutie. S-a simtit o imbunatatire, insa tot avea joc si intra imprecis in viteze. La levier se uzeaza cu timpul bila aia rotunda, care e din plastic si se freaca de bucsa de teflon. Si chiar daca am pus bucsa noua, bila era practic mai mica in diametru...sau cel putin asa cred eu Cert e ca dupa ce am schimbat din nou bucsele si levierul, plus bara aia care face legatura cu cutia de viteze...totul e ca nou Si mie mi s-a parut un pic scump, dar imi place sa fie masina in stare buna dpdv tehnic...plus ca m-am gandit ca fortand mereu, aveam sanse mari sa stric ceva sincroane prin cutia de viteze. Momentan masinuta este cat se poate de aproape de locul "nasterii"...adica fix peste drum de fabrica BMW din MĂźnchen...se simte ca acasa
    1 point
  9. 1 point
  10. Posibil partea electrica de la pompa de injectie. Asta daca nu te a lasat bateria sau mai stiu eu ce .
    1 point
  11. Cat de proaste or fi PZero astea daca Lamborghini si alti gaozari dastia isi echipeaza masinile din fabrica cu asa ceva? Am avut la 325ci PZero, cauciucurile au fost cumparate din Germania de fostul proprietar, mie mi s-au parut excelente, feedback bun, aderenta buna, zgomot redus. Singurul lucru pe care l-as avea de reprosat ar fi uzura, cauciucurile de pe spate la vreo 25.000km de la cumparare mai aveau cam 3-4mm. De vina am fost si eu, tare draga mi-a fost masina aia si tare mult imi placea sa vad ce poate
    1 point
  12. Esti pe drumul cel bun... Felicitari pt alegere.
    1 point
  13. Mah baieti. Voi aveti mintea prea odihnita pt mine. Hai ne mai vb maine ca am obosit cu voi. Noapte buna
    1 point
  14. Vai de capul vostru, eu nu mai inteleg nimic
    1 point
  15. mai citeste o data ce ai scris mai devreme si o sa vezi cine are probleme cu capatzana de usturoi pe care o are in loc de creier. " Mai cautati informatii pe google ca habar nu aveti ,arata ti o masina cu incalzire fabricata pt franta marca bmw istetilor " trecand peste faptul ca pentru tine o ENIGMA adevarata este CRATIMA.
    1 point
  16. http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=231451911&cd=635023420770000000&asrc=st http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=229810154&cd=634994536060000000&asrc=st astia au avut pile la BMW de le-a pus si incalzire.
    1 point
  17. vorbeati cu cateva pagini in urma de ML-uri. am in familie un ml 320 cdi din 2008. masina e luata din RO la 19 mii de km. acum are 180 de mii si s-au schimbat la ea doar consumabile + perna de aer de pe stanga si de pe dreapta. a cedat acum o luna pe dreapta si acum cateva zile si pe stanga, la aia n-ai ce sa ii faci, avand in vedere ca mergi cu ea prin Romania.. in rest s-au facut revizille doar la reprezentata si la timpu lor. cutia pana acum nu da niciun semn de oboseala... Paul, la 20 de mii nu cred ca gasesti un ML in stare buna si dotat. eu m-as orienta catre un E sau un seria 3 facelift cu paket M, eventual motor de 3 mii. sau daca mai astepti pana la anu vand eu ML-u asta
    1 point
  18. Ma indoiesc dar sa ne tii la curent cu ce se intampla.
    1 point
  19. Vrei tu sa fii Dora ?
    1 point
  20. oricum, tot cele mai bune sunt din blana de iepure... http://www.bobblahblah.com/wp-content/uploads/2010/03/Steeringwheelcover.jpg
    1 point
  21. or sa apara si ciorapei din piele de vaca pentru schimbatoare, parca vad. Chinejii astia sunt dati dreaq de-a binelea
    1 point
  22. Am uitat sa precizez : multumesc YOUTUBE- ului... este magnific... tot ce vrei si ce nu vrei despre cum se face cam orice... :goodjob: bigggg like
    1 point
  23. Foarte f faina masina, sa ai bafta de ea.
    1 point
  24. Posesor de 318i 143 cp , ma declar super multumit ! Nu as cumpara niciodata o masina diesel decat daca as face mai mult de 25000 km pe an ! Plus ca intretinerea unui benzinar este mult mai ieftina !
    1 point
  25. Salut Kenbobo. Masina este tot la mine, iar noutati sincer nu prea am. Acum 2 saptamani am inlocuit la articulatia fata bucsile de la bascula (Lemforder), bucsile de la bara stabilizatoare (OEM), bieletele antiruliu (SWAG), bielete directie + capete de bara (Lemforder). In iarna am abandonat ideea vanzarii deoarece prietenul meu a vandut masina pe care doaream sa o cumpar, dar de ieri am repus-o la vanzare, noul pret fiind de 7200E. Va atasez cateva poze facute acum 2 zile :
    1 point
  26. Ideea ca nu poti merge sportiv cu o automata este total gresita. Cu exercitiu ajunge o placere. Mai ales ca automata schimba direct cand ajunge la rosu si nu mai e nevoie sa iei mainile de pe volan. Iar daca ai si padele...
    1 point
  27. Revin,problema rezolvata cu schimbarea simeringurilor de la supape,masina merge ok cel putin pana acum:)),nu mai scoate fum deloc,si nici ulei nu mai consuma,cu testul de compresie trebuie sa ma duc la un service sa l fac ca nu am gasit manometru,dar cred ca nu este nimik deoarece sa rezolvat doar cu schimbarea simeringuri supape.Am schimbat fara a da chuloasa jos,sunt doua metode de a face asta,1.prin bagarea unei sfori prin gaura la bujie infundand camera de ardere apoi ridicand pistonul respectiv sus,astfel blocand supapa,iar 2. in locul bujiei bagand furtunul de la compresor si bagand aer,astfel supapa ramane blocata sus,eu am ales varianta cu copresorul ca am acasa.Cu alinierea distributiei :am cumparat de pe e bay un set de blocare a distributiei pentru motorul meu pe care am dat 100 de lire,dat fiind ca la service mi au cerut sa mi alinieze distributia 200 de lire,am preferat sa mi incerc norocul cumparand trusa si folosind TIS sincer va zic ca e floare la ureche daca faci exact ce spune in TIS,a pornit la prima cheie.Va multumesc la toti care v ati implicat in topicul meu cu pareri si ajutor,sincer va spun ca este prima oara cand discut pe acest forum si nimeni nu sa injurat sau sa luat la batjocura unul de altul.Va multumesc si va doresc o masina fara probleme,ca eu sunt mancat de ele:)))))
    1 point
  28. Am montat grilele,arata extraordinar de bine masina asa ( cel putin pentru mine ) iar eleronul l-am pus de forma,inca nu l-am lipit,eram prea obosit sa stau sa il bibilesc,cel mai probabil maine.Sper sa va placa ultimile poze cu numere de BR(azilia)
    1 point
  29. E rezonabil; acum daca stau sa analizez daca merita sa dai 3500 ron pe asa ceva.....NU, nu merita; Cand te gandesti ca un HK este 1300 euro ca optiune.... Avantaje: nu mai distorsioneaza la volum ceva mai mare; se aude clar; arata foarte bine rama de la geam cu logo "Alpine" pe el; In rest...aceeasi parere pe care o am despre orice investitie in optionale dupa ce cumperi masina....numai un inconstient care nu are ce face cu banii si nu judeca(exact ca mine)face asa ceva;Cat timp face aceste lucruri la reprezentanta, dar nu numai; Cati cretini mai exista pe lumea asta care au platit in 2007(mai stiti ca ra euro 3,3lei) 4200 lei la Contempo ca sa-si puna Clima pe E46(aveam doar AC standard)!!!!! Sau cand aveam jante de tabla la e46 si mi-am luat jante OEM(atunci nu erau jdemii de jante de vanzare pe net ca acum) si am platit cu tot cu anvelope spre 8500 ron!!! Adica.....nu mai bine vinzi masina si cumperi una mai dotata cu tot ce vrei tu, probabil ca mai pui 1500 euro si iti iei 10 optiuni in plus! Un sfat de la un "fraier" care a bagat ca prostu bani in masini....ori le luati dotate de la inceput, ori le tineti asa cum sunt, puneti banu la "saltea" si luati alta asa cum a-ti dori-o. Sper ca nu am suparat pe nimeni, dar retroactiv cand ma gandesc cati bani am aruncat ca prostu pe masini...ca dupa aceea sa vad ca apare modelul nou si sa il vreau pe acela.... L.E. aaaa....dar sa va mai spun de retapitarea cu Piele Dakota in 2 culori...nu zic, arata demential, dar....am bagat in masina aia in 1 an aproximativ 20000 lei intr-o periaoda cand euro era 3,3 si am vandut-o peste 1 an cu exact acelasi pret +- 500 euro fata de pretul pietei; plus ca imi radeau toti in nas ca nu credeau ca masina are doar 65000 km; Invatati din greselile mele
    1 point
  30. Pentru ca probabil doamna sau domnisoara de la marketing care lucra la ApanBMW nu mai lucreaza la ei si cine i-a preluat atributiile nu stie de topicul asta.
    1 point
  31. @edi91 - multumesc. trimurile le-am vopsit si crede-ma ca tin foarte bine atat timp cat ai grija la spalatorie sa-ti dea intai cu apa pe masina si nu direct cu solutie. In alta ordine de idei, bine v-am regasit, nu am mai postat din lipsa de timp. Ce am mai facut pe parte mecanica: -schimbat vasul de expansiune (a bubuit la intrare pe Transalpina, abia ajunsesem la Ranca, cale intoarsa pe platforma) -schimbat termostatul de sub vasul de expansiune pe care l-am gasit rupt cand am scos vasul (e posibil sa-l fi rupt eu cand m-am chinuit sa scot vasul, incredibil de greu se scoate) -schimbat vascocuplajul (opream elicea cu degetul cand motorul ajungea la 90 grade), acum dupa schimbare cand este cald se aude vajaitul acela specific, deci cred ca din cauza lui a bubuit vasul -schimbat cureaua de accesorii La interior: -vopsit trimurile din interior negru lucios (initial le-am colantat, dupa 2-3 saptamani dat jos colantul, se incretise pe margini, bani aruncati pe fereastra, nu voi mai colanta nimic in viata mea) -am reimbracat volanul, nu mi s-a parut ca se mai potriveste acum cu interiorul, foarte multumit de rezultat Postez si cateva poze de prin plimbarile de vara asta, urmeaza si cateva din interior dar am scaunele murdare de sare de la mare si nu pot sa ma prezint asa, maine urmeaza un detailing interior :
    1 point
  32. 0 points
  33. Ma baieti,voi uitati ideea unui forum, daca voi asa va comportati pe un forum nu imi ramane decat sa cred ca ori niste copii scriu aici ori niste frustrati
    0 points
  34. bai retardatule...Tu sti sa te faci inteles in limba romana? te rog frumos sa cobori din copac...Sau nu mai ai internet daca te dai jos?
    -1 points
  35. Ati intrat in vacanta cam demultisor,sau nu vreti sa mai raspundeti la intrebari? Cineva de la Bucuresti a ramas cu masina in pana aproape de Braila,v-a cerut ajutorul....si voi....nimic...dc?
    -1 points
  36. Golful e cu 1000 - 2000 Euro mai ieftin. are mai mult spatiu interior. la zgomot e mai rau ca seria 1. senzatii la condus nu se compara. atentie ca motoarele de 2000 de la VAG de prin 2006, 2007 suut niste cazane...
    -1 points
  37. as fi curios cati si-ar lua 525 cu motor de 3000 in loc sa ia direct 530..
    -1 points
  38. Hai nu va mai dati raniti la faza cu recenziile facute de diversi. Nu spune nimeni ca nu poate exista posibilitatea ca ADAC sa tina cu anumiti producatori dar totusi, la aia, e altceva. Sa nu mai spun de alte site-uri unde rezultatul recenziilor e dat de punctajele acordate de catre utilizatori. Adica ce facem noi aici.
    -1 points
  39. Sunt uzate si vopsite.... mai scade din zerouri si poate este interesat cineva.
    -1 points
  40. buna seara,schimbati semeringuri la supape,la un motor n42 de pe bmw e46 facelift,fara a da _chiulasa_ jos?tel meu este 0747493610 astept raspuns,multumesc motor 2.0 143 cp
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.