Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/13 in all areas

  1. ehh nu... "Ori suntem cabrio, ori nu mai suntem..."
    2 points
  2. asta cu "long service interval, low maintenance cost" e o discutie nesfarsita, gen benzina vs diesel..... dar pe cine intereseaza e destul material sa se documenteze, si fiecare se distreaza pe banii lui....
    2 points
  3. nu te intereseaza pe tine, cumparator de masina noua, decat daca ai de gand sa tii masina mai mult de 5 ani/100k km, cat ai contractul.. Treaba asta cu service la 30k km o sa fie bataia de cap a urmatorului proprietar... Cam asta e situatia de ceva ani incoace....
    2 points
  4. nu ti tre fiscal sa o dezmembrezi, la banii aia nu are rost sa o inmatriculezi
    1 point
  5. si ce vrei, sa iti spunem noi unde sa iti faci actualizarea modulelor in Spania ? sau tu vrei sa faci ceva demonic, cu fisiere descarcate de pe net ? in cazul asta, lol.
    1 point
  6. Octavia 1.8 Tsi manuala am acum, dar vreau ceva mai mare si mai puternic. Si masina noua nu-mi mai iau.
    1 point
  7. Rabdare si mult tutun...
    1 point
  8. Ai facut treaba buna cu deflectorul... Chiar nu se poate fara!!
    1 point
  9. Exact ce spuneam si eu. A revizui e una si e corect, dar a reviziona este un analfabetism!
    1 point
  10. Ce ti se pare incorect? Doar nu te astepti ca daca un cumparator se decide sa vina din mie in mie de km la revizie, desi producatorul recomanda service la 30000, sa suporte BMW costul?
    1 point
  11. Cred ca ti se pare ca ma pricep ....si sincer, stii vorba aia cu sfaturile pe banii si gusturile altora.....la bugetul tau te-ai incadra la o octavia noua 1,8tfsi cu cutie dsg In materie de seria 5 experienta mea nu este atat de vasta, in sensul ca nu am detinut personal una, ci am condus de-a lungul timpului mai mult sau mai putin cateva modele printre care si E60 si ceea ce iti pot spune eu este ca: -am condus E60 520d.......o masina cinstita si economica, dar nu exceleaza , plus ca nu sunt mare fan diesel -am condus E60 530i....pot spune ca mi-a placut fff mult, chiar daca pe hartie un diesel are cuplu fff mare la aceeasi cilindree, mie tot mi se pare placere si senzatia de confort a acceleratiei progresive a unei masini pe benzina cu motor mare, motorul e silentios, se incalzeste mai repede, suna altfel, se tureaza mai mult(plaja mai larga de turatii)......deci, da ...intr-adevar, o limuzina cu accente sportive Exceptand cateva zile pe an sau cateva iesiri pe drumuri prost curatate unde un xD poate se justifica, eu nu cred ca ai nevoie de tractiune intergala.....daca ai anvelope bune si neuzate nu apar probleme, plus ca nu cred ca vei conduce niciodata la limita sa ai nevoie de un sistem 4x4...pentru ca nu prea ai unde, sau daca ai face-o, cred ca ai periclita viata ta si a celor din jur Eventual mai cauta la topicul masina mea si vezi daca exista posesori ai modelelor pe care le ai in vedere si cere-le impresii , avantaje/dezavantaje
    1 point
  12. Vezi ca era un coleg pe forum care luase o masina verificata la reprezentanta sau ceva de genul "auto-rulate" si a avut surpriza sa descopere ca masina fusese si lovita si reparata; la reprezentanta iti poate spune doar la cati km a fost ultima intrare intr-o reprezentanta. Pentru ca nu ai mai cumparat masina second: -in prima faza sa dai un search pe google dupa numarul de telefon....daca mai are masini la vanzare (desi sa stii ca s-au mai desteptat ..mai schimba si cartelele)...poti sa treci la anuntul urmator -legat de numarul de proprietari in cartea de identitate, in caz ca o pierzi capeti o carte noua de identitate, curata, iar masinile care se dau la schimb, nu se complica multi sa le transcrie pe numele lor, atata timp cat o tin foarte putin -desi multi o sa spuna ca Romania e o tara cu conditii socio-economice precare in care totul e ieftin si ca se fac manevre cu tva-ul, gandeste-te putin de ce o masina cu dotari echivalente, km echivalenti va fi mult mai scumpa daca vei cauta modelul respectiv in Germania samd, in conditiile in care sa aduci o masina in Romania presupune deplasarea, achitarea unei taxe de mediu.......... -presupun ca nu e graba mare cu masina, si mai ales ca ai de gand sa investesti o suma importanta........nu te grabi, cauta, suna, piata este oricum in favoarea cumparatorului, si nu exista masina sa o "pierzi"....cu rabdare vei gasi pana la urma ceea ce iti doresti, si nu vei plati pentru ca cineva sa te insele vanzandu-ti ceva ce ori nu are km reali, ori starea tehnica nu este cea descrisa....
    1 point
  13. Clar nu. Si amortizoarele alea daca nu sunt functionale sunt inutile si chiar periculoase. Din ce oras esti? pune un tester pe masina vezi ca nu merge si iti dau eu numarul de telefon al unui baiat care dezemembreaza numai e38 si garantat are pe stoc ce nu iti merge tie
    1 point
  14. daca tot nu faci km multi ca sa simti nevoia unui diesel, si vrei o masina sa stai linistit, nu mai bine mergi tu si iti cauti una intr-o tara neatinsa asa grav de flagelul samsariei si al masiniilor ieftine si ff dotate la preturi foarte mici?? e adevarat ca probabil ai depasi bugetul tau (care nu este neglijabil), insa nu ai sta mai linistit stiind ca iei masina dintr-o sursa mai sigura si nerulata in Romania? http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=231397929&cd=635022573530000000&asrc=st este un coleg pe forum care are un 530i, de ce nu vorbesti cu el, poate va intalniti, mergi cu masina sa iti faci impresie despre cuplu, daca e suficient sau nu....etc http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/
    1 point
  15. Eu as lua 535d...sunt vreo 2-3 extrem de frumoase pe autovit, la 17-18.000
    1 point
  16. probabil o masina cu care te ingropi ca nu o mai cumpara nimeni
    1 point
  17. pai pana nu dai un exemplu nu te cred... EU am pus link catre documentatia zf, unde scrie clar pe fiecare tip de cutie la cat se face schimbul. acolo sunt mentionate cutiile lor de la 4hp, 5hp 6hp, la fiecare cat si ce se recomanda. Numai sa ai rabdare sa citesti, desi documentul nu e foarte lung. Daca mergi pe site la diversi producatori de ulei, vezi clar la ce masini recomanda tipul X de ulei. Daca ei il recomanda la tipul X de masina, eu tind sa ii cred, ca altfel se expun la procese, si nu in ROmania, unde nimeni nu raspunde pentru nimic, ci in State sau in Europa. Eu in cutia mea am facut 2 schimburi, ca la mine conform specificatiilor zf se face la la 60k la tipul meu de cutie, si nu cu ulei original, ci ce au pus aia la service, in cazul meu au pus un tip de motul, semisintetic, nu mai tin minte cum dracul ii zicea, cred ca nici nu se mai fabrica. La urmatorul schimb, facut in Romania, am pus altul, recomandat la ei pe site erau 2 variante, unul semisintetic si unul sintetic full ceva mai scump, dar am ales totusi uleiul cu caracteristici superioare.. Si uite ca cutia mea de 20 ani si pe bord 230k km, in realitate dracul stie merge fara probleme, mai am 20k km si ajung la inca un un schimb Dar ma rog, asta nu e ceva relevant, doar ca idee... De exemplu, Motul are in gama ulei potrivit si pentru 6HP, Mai sunt cel putin 5 uleiuri care intra in 6HP in fata de ala original, dar in Romania se gaseste usor si cu pret decent Motul Multi ATF. Daca nu ai incredere car chooser pe site acolo, te poti uita pe fisa tehnica http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/149/original/Multi_ATF_(GB).pdf?1358764115 unde e dat part no BMW, care e fix ce se pune in cutiile 6HP, precum mentionata si compatibilitatea cu Shell M.103, + multe altele... Daca mergi pe site la Fuchs, care fac uleiurile Titan Fuchs, mai putin cunoscute la noi, dar folosite pe scara larga in DE, UK, State, se poate cauta ulei inclusiv dupa part no dat de BMW... Daca la noi cutiile automate sunt ceva super misterios,in numar relativ mic, ateliere in stare sa le repare le numeri pe degetele de la 2 maini cel mult, in alte tari nu e asa.. In al doilea rand, daca in US/europa 1l de ulei original lifeguard 6, sau BMW OEM e 19-20 USD, iar daca faci schimbul intr-o reprezentanta ZF il iei si cu 15 USD. adica un pret relativ decent, in Romania.. e triplu... asa ca e normal sa cauti alternative.. Oricum fiecare face ce vrea pe masina lui... Aici nu se prezinta decat niste opinii si niste informatii, fiecare alege ce vrea si pe banii si pe riscul lui. Oricum nu da nici dracul nici un fel de garantie la operatia de schimb de ulei/filtru/ asa ca de ce sa platesti dublu ?
    1 point
  18. Frumoasa sa te plimbe pe unde vrei tu. P.S. Nu fi zgarcit in detalii, aici pe forum e o comnitate, un fel de familie ba chiar o a doua familie si in familie stii tu tre sa spui tot cu bune cu rele.
    1 point
  19. scrie fix in documentatia ZF, unde au listele de uleiul compatibile respectiv lista TE-ML 11, ei recomanda intre 80k si 120k sau maxim 8 ani, in functie de exploatare.. Lista zf poate fi consultata la ei pe site.. http://www.zf.com/na...L_11_en0700.pdf Ulei poti pune original sau aftermarket, exista multe uleiuri compatibile, cel mai usor de gasit in ROmania ar fi Motul Multi ATF, in jur de 53 de roni litrul..este full sintetic si cu specificatii mai inalte si decat ala original chiar... daca mergi la motul pe site, vezi ca au car chooser, bagi modelul tau si iti da ceva potrivit... http://www.motul.com/ro/en/products apesi pe direct search by models...poti merge si pe optiunea de a folosi kitul de baie si ulei oem, cu costuri ceva mai mari, dar oricum nu sari de 15-20 de mil intr-un service de oameni, nu hoti...
    1 point
  20. hai sa va mai intarat un pic, sa mai stimulam topicul. poze noi, de saptamana trecuta de pe circuitul de la Targu Secuiesc
    1 point
  21. Rectific o greseala de tastare,deh,ma chinui cu tastatura de pe iphone,vroiam sa scriu " ultimele poze " nu " ultimile poze " ,maine seara sper sa o am inmatriculata,azi am platit taxa de mediu si restul maruntisurilor.
    1 point
  22. Am montat grilele,arata extraordinar de bine masina asa ( cel putin pentru mine ) iar eleronul l-am pus de forma,inca nu l-am lipit,eram prea obosit sa stau sa il bibilesc,cel mai probabil maine.Sper sa va placa ultimile poze cu numere de BR(azilia)
    1 point
  23. Pentru mine nu are nici o importanta,am specificat doar ce am vazut scris pe capac.Nu sunt genul care se contrazice,deci nu am de ce sa sun la BMW sa ma conving,nu am scris nicaieri textual " are doua turbine " ci " twinturbo",deci discutia nu are sens
    1 point
  24. @Kristal - Am prins o cota de Cehia,care era deja in productie,de asta a durat asa putin ( de fapt a durat putin de cand am platit avansul,pentru ca la masina dadusem ok-ul cu vreo trei saptamani inainte. @tutorial - Am scris si mai sus,am facut deja peste 1300 km,respectiv Braila - Timisoara- Arad - Bucuresti si am avut un consum de 9,3 %,insa am mers nici foarte sportiv dar nici lejer.Ma rog,pana una alta nu vreau sa intru in polemici cu nimeni vizavi de consum,ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-o permit. In rest numai de bine celor care mi-au urat de bine
    1 point
  25. Se simte bine pe viraje in acceleratie,mai ales daca mergi pe SPORT,insa diferenta este mare intre tractiune spate si xDrive,din datele producatorului reiese ca 328 i are 0-100 in 6,1 sec si 328 i xDrive are 0-100 in 5,8 sec.
    1 point
  26. Asteptarea a luat sfarsit azi
    1 point
  27. definitia lifetime pentru BMW = 6 ani sau 120.000 km
    1 point
  28. Schimba-l pentru linistea ta. Ca mentiune parca filtrul vine cu baia de ulei la pachet si costa in jur de 860 ron fara ulei.
    1 point
  29. Aha, deci tu vrei sa zici ca daca asupra acelor planetare nu se actioneaza din cutia de viteze tu simti frecarile din planetare in volan, wow, sunt socat. Ai tinut in viata ta o planetara in mana? Ai miscat de ea?
    1 point
  30. nu zau :blink: Afla ca la X-drive la manevrele de parcare fata este decuplata total, tocmai ca sa nu se simta. Ca sa nu mai zic ca daca ai si Servotronic sau ActiveSteering situatia e deja total diferita.
    1 point
  31. Nu cred ca ai idee de cate ori am vizionat clipul ala
    0 points
  32. Asa e ba romanu prefer sa plateasca la stat in doi ani inca odata cat a dat pe masina degeaba altfel nu poate sa mearga cu ea daca nu are fiscal
    0 points
  33. Banuiesc ca ar fi o nesimtire crasa sa mai vrei sa si mearga la banii astia. Daca nu cazi din ea sa zici mersi.
    0 points
  34. Fi atent cum e cu motorul de pe 520d, poate sa aiba motorul m47, care era si in 2006-2007 si are 163 cp( e bun la distributie), sau poate sa aiba motorul n47 care vine in 2 variante 163 cp sau 177, prima varianta e cu power reduction ceva de genul( asta e ala cu distributia praf). Nu stiu cat costa farurile si stopurile, oricum destul de mult... depinde si ce pui, de unde le iei...
    0 points
  35. O sa ma uit maine, pe lumina. Cred ca aveti dreptate, piulitele sunt pe lateralele spatarului. M-am grabit, putin.
    -1 points
  36. Nu e chiar asa. De aia se numeste accident. Daca ala e nebun, il dai pe el in judecata. Daca se dovedeste ca e nebun apelezi la FPVS. Sa nu nexageram, in general daunele de genul asta se rezolva. Nu e vina asiguratorului ca tu ai o masina a carei valoare de piata este de 2000€ si reparatia costa 10000€. Protectia pentru asta se numeste Casco, care la randul lui are limitarile sumei asigurate, si implica de asemenea o scadere proportionala cu valoarea epavei in cazul daunei totale. Nu iti aduce nimeni o vechitura la starea initiala. Riscul asta ti-l asumiprin faptul ca detii o vechitura.
    -1 points
  37. Ma indoiesc dar sa ne tii la curent cu ce se intampla.
    -1 points
  38. ZF fabrica multe cutii, nu au toate aceleasi specificatii. De exemplu, in manualul de reparatie pentru ZF 6hp26 scrie ca uleiul se schimba la 160 000 km sau 10 ani. Posturile lui Domi despre cutii automate sunt foarte periculoase. De exemplu, confuzia despre uleiuri. In functie de cutie exista mai multe tipuri de uleiuri pe care le poti folosi. Uleiul pentru o cutie ZF de pe un E36 sau de pe un E39 nu e acelasi cu uleiul dintr-o cutie ZF de pe un E60 530d sau 535d. Joaca asta cu uleiurile poate costa enorm.
    -1 points
  39. Chiar esti un adevarat moderator,mai convins.Nu ai decat sa faci ce vrei tu cu anuntul,ca nu sunt asa disperat.......I DON'T GIVE A FUCK....
    -1 points
  40. Bai dar in 2 luni ai facut 8000km? Pai eu la 10k schimb uleiul de obicei Nu stiu de ce te tot agiti cu Hartge. Nu prea vad utilitatea unei cresteri de putere la motorul tau sincer. Si daca ar fi sa fie atunci trebuie alt soft, modificat, nu vrajeli de box-uri care mai costa si o caruta de bani. Uite de exemplu ce-ai putea face cu 1800 euro - oferta revelion Dubai 2014 7 nopti 1190euro hotel 4 stele + 110e viza ! Deci tot iesi mai ieftin http://www.eturia.ro/vacanta/revelion-2014-dubai-c-1897-ro.html
    -1 points
  41. Lol. Totusi sa nu alteram topicul omului. Daca ai luat-o de noua te doare-n pix de revizii. Din partea mea ar putea mari intervalul de km...asa pe la 50k prima revizie
    -1 points
  42. Totul se rezuma la bani. Oricum gradina forumului e mare , de la cocalari la oameni care merita marca asta cu varf si indesat, asa ca o sa auzi n pareri de la oameni complexati, oameni avizati, etc; pentru ca din pacate toti au dreptul la opinie. O sa vina unu sa iti spuna ca a facut el "kitschtuning" cu 200E merge brici! sa faci si tu treaba asta pe masina de 50k euro. Asa ca poti linistit sa triezi posturile pe care le iei in calcul fara prea mari remuscari. Normal ca daca si-a luat si "iel" beameveu sa moara dushmanile de ciuda, nu o sa-i faca revizii la 15k, neluand in calcul CACATURI de DRUMURI , praf mai mult decat aer, etc. O sa o faca tot la 30k de parca esti in germania , unde nu se pune intr-o saptamana praf pe masina. Tu, avand in vedere ca ti-ai luat F30 nou si ca iti permiti intretinerea lui, eu zic sa nu iti bati joc de revizii, in stilul caracteristic romanesc pe sistemul "da-o-n **** si asa nu o tin mai mult de 3 ani, sa o pateasca ala de dupa mine", si sa fii atent cu intervalele de revizie. Numai bine, Andrei. LE: Sry de flame, dar mi se acreste.
    -1 points
  43. Suntem pe un forum bmw, si useri ca VNB si siulian ... "xdrive inseamna 40x60 sau 30x70"... WTF? (macar zi ca nu stii) ca idee: " If wheel slip is detected by the ABS/DSC system, xDrive can react within a tenth of a second to redistribute up to 100% of the engine power to the front or rear axle " sursa: wikipedia. LE: siulian, am vazut dupa ca ai scris ceva de 100%... dar referitor la colegul VNB ca e 30x70 .... :console:
    -1 points
  44. F30 328i Stock: 80-180 km/h 16,16s F30 328i Hartge: 80-180 km/h 12,17s Eu zic ca merita La sfarsit face si un test 0-250 km/h cu softul hartge : 35s
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.