Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/11/14 in Posts
-
Stimati pasionati, Permiteti-mi sa impartasesc cu voi cateva detalii, impresii legate de masina mea, un e39 525d Shadowline, pachet M -VIN GY02287. Masina o am din Septembrie anul trecut, sunt in masura sa va relatez si cateva aspecte legate de intretinere. Intotdeauna am avut o slabiciune pentru liniile clasice ale acestui model, insa factorii decisivi in luarea deciziei de a cumpara aceasta masina au fost: -numarul mic de kilometri facuti - 178,000 la data cumpararii, verificati la reprezentanta. -starea generala foarte buna a masinii, inclusiv pielea de pe scaune arata foarte bine, putin decolorata pe suportul lombar stanga doar. -dotarile de exceptie. Practic masina este aproape full option, ce poate ii lipseste ar fi unitatea cu screen si GPS, insa ma gandesc sa achizitionez o unitate AM. In rest tot ce mi-as putea dori de la o limuzina nemteasca. -un istoric de service foarte bine documentat cu un proprietar foarte serios in RO, care a facut din 2009 pana in 2013 doar 27000 in tara. Am ramas incredibil de surprins legat de urmatoarele aspecte: -tinuta de drum ireprosabila. Am avut multe alte masini (2 ani m-am ocupat cu masini aduse din DE), insa confortul si directia sunt EXTRAORDINARE. Suspensia sport M Technik II, scaunele sport, directia foarte precisa, elasticitatea si raspunsul motorului toate fac o experienta de condus incredibila. De asemenea franele sunt ireprosabile. -consumul: am facut cu un plin de 70 de litri 960 de km, banuiesc ca as fi putut ajunge fara probleme la 1000km, insa nu am vrut sa risc. Kilometrii intr-adevar facuti pe autostrada, insa la o viteza constanta de 150-160 kmh. -calitatea materialelor si ergonomia din interior -rapiditatea si finetea cu care opereaza cutia Steptronic. Zilele trecute, am mers pe Autobahn in Germania cu 215-220, masina este foarte 'inchegata' pentru o varsta de aproape 14 ani. Legat de costuri: -o revizie care a inclus toate filtrele + uleiul: 688 RON, manopera 100 RON. Ce a mai trebuia sa fac, dupa aprox 5 luni de zile, a fost sa schimb diuzele la injectoare, masina a inceput sa aiba puseuri de putere si consumul a crescut exponential. Operatia a fost destul de costisitoare si a costat 3000 RON. In rest nu am fost nevoit sa investesc alte sume de bani. Va recomand cu multa incredere acest model, trebuie doar sa va asigurati sa corespunda din punct de vedere mecanic, costurile pot sa fie usturatoare in cazul in care problemele sunt serioase. In rest, piese auto de calitate, in special pentru filtrul de combustibil si cel de aer, ulei BMW Longlife sau Castrol, si motorina din surse sigure (eu locuiesc in Austria, nu prea trebuie sa imi fac griji, din fericire). Daca aveti intrebari legat de model, va rog sa le postati, va raspund cu cea mai mare placere. Tuturor, mult succes si noroc la actualele si viitoarele masini!9 points
-
Nu te supĂŁra dar eu cred cĂŁ greșești fundamental atunci când consideri ĂŽntoarcerea pe linia continuĂŁ o simplĂŁ neglijențĂŁ. NiciodatĂŁ nu am sĂŁ ĂŽnțeleg cum se poate gândii cineva la o așa manevrĂŁ. Nu merg chiar așa des la București dar traficul pe DN1 e mare și din pĂŁcate o asemenea prostie nu poatĂŁ sĂŁ rĂŁmânĂŁ fĂŁrĂŁ urmĂŁri. Chiar nu-mi pasĂŁ de mașina lui, mĂŁ gândesc doar la oamenii pe care i-a nenorocit.4 points
-
probabil ca e montat incorect nu ar trebui sa miroasa a ferodou incins nici macar 1 secunda3 points
-
@Krebs Pe mine detectorul m-a mai scos din cand in cand din belele si cum nu injura de unul singur ca la statie nu ma deranjeaza sa-l tin pe bord. Ma tot gandesc ce consumator ar putea fi si cum de mesajul nu e permanent. Oare o fi de la modulul GPS pus de dirma de leasing ? Banuiesc ca ala trebuie sa aiba o alimentare permanenta.2 points
-
2 points
-
Taxa ajunge la 1800E + 6600E masina 8400E pentru un e46 din 2002 este foarte mult Sper sa gasesti un "pasionat" sa o dai ca arata foarte bine si bine dotata.2 points
-
ai argumentat asa de bine motivele pt care ai scos masina de la vanzare si te-ai si razgandit?2 points
-
Din cate stiu prea mult ulei duce la stricarea catalizatorului si a DPF-ului , dar nu asa de pe o zi pe alta. Daca pui un pic peste nu are nimic , dar un litru e mult prea mult...2 points
-
Salut, sunt nou pe forum iar asta este si primul meu post pe aici, sa n`o mai lungesc mult. BMW 330D E92 SE auto, 231 cai "frumosi" nu puturosi. Motor de 3 litri, diesel, V6 cu o cutie automata in 6 trepte. Achizionata recent mult visata si dorita masina cu circa 25,000 mile (40,000km) reali, verificati dupa service + istoric full BMW (luat direct de la ei), merge perfect, fara greieri si alte nebunii, trage ca nou iar ca dotari are urmatoarele: - Angel eyes - Xenon - Oglinzi pliabile automat si incalzite - Oglinzi care se inchid la lumina puternica - Folie pe geamurile din spate - Cruise Control adaptiv - Senzori parcare doar pe spate cu grafic - iDrive - Sat nav - Interior complet in piele bej + insertii de lemn - Scaune sport electrice cu memorie pentru sofer - Padele pe volan - Clima - Senzori lumina - Senzori ploaie - Pachet de lumini (sub manere, exterior albe si interior rosii) - Elemente crom exterior - Jet de apa incalzit pentru parbriz si pentru faruri - Chei care memoreaza setarile personale gen radio, pozitia scaunului, oglinzi, unitatiile de masura si alte setari Roti doar pe 17" momentan... Momentan n-am prea multe poze "profesioniste", doar 3-4 si alea facute cu telefonul, am sa mai adaug pe parcurs daca e nevoie. Am vreo 2-3 intrebari, daca stiti pentru ce folosesc acele 3 butoane sub oglinda (sunt notate cu 1 2 3) daca apas pe ele se fac rosii iar alta intrebare, a facut cineva cip-tuning pe acest motor? si daca da, cati cai si daca rezista cutia de viteze, am auzit ca are tendinta sa crape pe la 300 cai si 650 newtoni... Iar ultima intrebare, la cati KM faceti schimbul de ulei. Multumesc pentru timpul acordat. p.s locuiesc in anglia si nu este o problema volanul pe dreapta, taxa de inmatriculare etc1 point
-
1 point
-
Da, masina este a mea si e cat se poate de ok. Fiind o masina de trecere de la NFL la FL are motorul de 193cp, iar cutia originala era A5S360R. VIN GS86672. Bineinteles ca s-a facut upgrade la A5S390R cu calculator aferent fabricatie 11.05.2006 odata cu schimbarea integrala a uleiului si filtrului. Cutia veche este montata in prezent pe un 530d din Iasi si functioneaza fara probleme. Resoftarea este de tip safe pe treptele 3-4-5. kick down-ul normal. Se poate reveni oricand la softul original. Fata de VIN are multe dotari adaugate ulterior care au costat ceva banuti. Ce apare in anunt exista si pe masina, plus inca cateva imbunatatiri. Se poate verifica si proba. Asta nu costa bani. In general masinile pe Bg. sunt niste cazane si din acest motiv multora nu le plac. Totusi asta este masina mea si eu nu-mi permit sa circul cu un cazan fiind siguranta mea in joc si a celorlalti participanti la trafic. In masina am investit mai bine de 1500 euro si nu-mi pare rau.1 point
-
Salutare, Mai dezgrop putin topicul. La masina nu s-a intamplat mai nimic, in afara ca stationeaza in garaj. Insa weekendul trecut am reusit sa-l scot pentru prima data in acest an la o plimbare (pana la meeting-ul BMW din Arad). Pacat ca nu mi se vede fata, aveam un zambet tampit ca si un copilas care si-a recuperat jucaria Si 2 poze de la plecare :1 point
-
Tu chiar iei in serios regulile de reprezentanta in care un filtru de motorina se schimba la 3 schimburi de ulei si filtru aer motor la 2 schimburi ulei ? Schimba tot ce e de schimbat la revizie ca nu mai esti in Germania.1 point
-
La CCC nu ai nevoie de cod FSK, doar scrii DVD-u si iti faci de cap. Eventual isi face un mic update de soft unitatea de navigatie dar nu dureaza mai mult de 5min.1 point
-
Da , la a ta nu-ti trebuie nici un cod nimic. Doar pui ultimele harti pe un dvd si il bagi in unitate . O sa iti apara pe ecran dupa aia daca trebuie sa mai faci ceva (de genul sa mai astepti 5 minute cu cheia scoasa sau nu mai stiu cum era)1 point
-
dupa 2 saptamani si 2 zile am reusit sa termin cu inmatricularea ... http://s26.postimg.org/ecuev0ord/IMAG0059_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ft5xd5ro9/IMAG0060_Medium.jpg1 point
-
la e46 intra tumburelul de tot, nu ai ce apuca. Daca ai trapa, trage de ea un pic cat sa bagi o sarma si sa tragi de manerul din interior1 point
-
Multumesc tuturor Sa lamuresc un pic ... initial planuiam sa pun kitul de la ESS dar am renuntat pentru ca -am vrut instalare in house si ESS sunt in Norvegia GPower in Germania -cei de la GPower au facut un super pret pentru kit -kitul GPower pastreaza garantia de fabrica a motorului O mic plus dar si un minus .... Datorita unor intarzieri la Gpower ne-am ales cu o varianta mai puternica decat cea pe care am dat banii initial (a scos 680 cp pe dyno) dar acum recomandarea este sa se schimbe cuzinetii (si ESS la nivelul asta de putere recomanda acelasi lucru) Masina merge incredibil de bine neasteptat as putea spune In prima seara am incercat o joaca cu un GSX R750 K7 incepand de la 100 pana la 270+ km/h si dupa ce se distanteaza motocicleta 2-3 lungimi de masina M3 ul recupereaza si la 240-250 deja eram in fata1 point
-
Daca vrei roti mai mari, neaparat las-o mai jos, niste arcuri eibach pro kit, sa o lasi mai jos, sa nu mai fie distanta asa mare intre aripa si cauciuc.. si daca pui jante mai mari, o sa se vada distanta si mai mare..asa o sa para.. Asa ca, las-o mai jos putin, eibach pro kit si ai rezolvat problema..1 point
-
Poate nu ai observat, dar e cam cel mai slab motor de pe e60. Atuul lui nu e in nici un caz "viata" ci consumul.1 point
-
Am avut placerea sa fiu prezent la lansarea M3/M4 din Slovacia de pe SlovakiaRing si pot impartasi impresii despre ele Mentionez ca detin 1M Coupe si am avut M3 e92 (la care inca am acces) Pentru cei care au impresia ca nu este un motor destul de special pentru un M ... )) Motorul este suna si merge ca unul de M ! Ok poate sunetul V8 ului de pe e92 era mai special desi a trebuit sa schimb evacuarea sa fiu complet multumit dar pentru un L6 se aude foarte bine mult mai bine decat cel de pe 1M si nu ma refer la sunetul din interior care este in proportie de 20-30% din difuzoare ci la sunetul din exteriorul masinii. Directia noua electronica - un pic prea moale in confort si prea dura in sport plus insa pe sport este exact ce trebuie pentru masina si pentru strada si pentru circuit mi s-a parut cea mai buna varianta ... deci nu s-a pierdut feelingul directiei Lucruri bune fata de vechiul M3 : - cuplul motor fiind turbo (pentru cei care se plang de lag in modul sport plus la motor efectiv nu se simte nici o secunda ca ar fi motor turbo) - interiorul masinii (optiunea de piele full cu bord fete usi arata excellent) - head up display ul full color (disponibil optional ... pe e92 nu a existat) Singurele aspecte negative ar fi scaunele care nu au suportul extensibil pentru picioare desi ca support lateral si aspect sunt mai bune decat cele de pe e92 si un alt aspect ar fi sunetul fake din cabina care din fericire poate fi eliminate prin codare Concluzia M3/M4 nu m-au dezamagit deloc ba chiar au impresionat si pe strada cat mai ales pe pista unde sunt mult mai rapide decat modelele pe care le-au inlocuit ps - M3 negru pentru mine va rog1 point
-
1 point
-
Vezi ca masinile vechi si cu motor mare, pana si in Germania au pret mic. Daca tot vrei masina pt BG. cumoara o berlina din De cu tuv valabil si o inmatriculezi personal in Bg.1 point
-
Deoarece am mai primit oferte de schimb, mentionez ca nu sunt interesat de schimburi, decat cu Mercedes-Benz W212 (E Klasse). Multumesc! Weekend placut tuturor!1 point
-
Multumesc frumos Si a ta arata foarte bine. Eu mai am inca de lucrat la exterior sa arate asa de bine ca si a ta chiar daca de mult timp tot mesteresc la ea (bara spate, praguri, vopsite unele chestii)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hai ca am de scris Deci M3 si 1M ... M3 ul este un pachet mai complet ptr mers zilnic si pentru drumuri lungi 1M este in schimb mult mai fun si are putere utilizabila in zona de jos iar aspectul exterior cu aripile alea este :hyper: La M3 se monteaza compressor HURRICANE 337 Edition cu 615 cp unde 337 vine de la viteza maxima pe care o va putea atinge :pirate: Masina din pozele pusa de FRE nu este a mea este a unui prieten si nu este deloc un GT500 ) Este un Shelby SuperSnake 850 (850cp si 1080 nm cuplu) Cu upgradeurile pe care le are pe partea de frane suspensii diferential roti sta foarte foarte bine si pe viraje practic Oricum masina este mult mult peste ce pot eu ca sofer in materie de putere dar ca pachet masina este dementiala GT500 costa un USA ~50 mii euro dar adus cu tot cu taxe ajunge lejer peste 70 mii si aici nu este inclusa inmatricularea Costul pachetului SuperSnake si al optionalelor oricum a depasit valoarea masinii de noua asa ca un SS850 adus si inmatriculat la noi sare de 150k binisor Oricum sa ai 850cp si 1080 nm cuplu pe o masina de 1750 kg cu cutie manuala si tractiune spate este incredibil Este cea mai spectaculoasa masina condusa de mine pana acum si am mers cu ceva supercar uri pana acum1 point
-
frumoasa buburuza, mai faina ca M3-ul dupa parerea mea. Apropo de G-Power, un prieten are un M6 modelul vechi cumparat pe cand avea 7k km de la reprezentanta BMW de aici, la 10k km i-a crapat motorul, l-au schimbat pe garantie, a durat vreo 7-8 luni toata operatiunea, dupa care iar la 13k km a cedat din nou, moment in care cei de la G-Power s-au oferit sa ii puna un motor stock, ca atare a renuntat la motorul lor si a revenit la cel stock. Masina a ramas cu kitul exterior de la ei dar nu mai are inima. Nici pana astazi nu au dat un raspuns oficial cu privire la cauza, de fiecare data motorul a fost dat jos de pe masina si trimis in Germania exact cum era, nu li s-a dat voie celor de la BMW sa il desfaca, tot ce au spus cei de la G-power a fost ca s-au topit pistoanele si ca probabil ceva din partile fabricate de BMW nu ar fi rezistat, insa ei nu au spus ca ar fi fost ceva din vina lor, probabil prea multa benzina sau un timing eronat. Am mers cu ea cand avea G-Power si era foarte greu de controlat masina asta cand avea DTC activ, fara devenea periculos pe strada publica sa o fortezi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Na ca i-am ramas in gat cuiva si mi-a dat minus. Incerci sa ajuti si altii ti-o trag... Modulul ala trebuie schimbat. Ca banuiesc ca nu repara nimeni. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/35684887PzQ.jpg1 point
-
De ce nu pui o poza reala cu ce ai tu? Sa vedem ce ai. Si da, orice varianta ar fi, depasesti oricum cei 1500 lei cu retrofitul. Ai E60, nu renault clio.1 point
-
1 point
-
M3 ul este masina cu care merg zilnic deci merg mult si in oras ... HRE urile sunt f rezistente fiind forjate rezista bine la socuri puternice Le-am avut in vedere dar voi explica mai jos de ce nu le mai iau in calcul Da ! Sunt pe lista 359M sunt prima alegere Masina a avut jantele astea din fabrica dar din cauza unor probleme le-am schimbat in DE cu 220M care sunt acum pe masina Cred ca sunt foarte apropiate ... cu e23 nu am mers in oras dar in exterior consumurile sunt apropiate Exact BBS FI (forged individual) sunt produse exclusiv ptr M3 / F430 si 911 Volk nu intra in calcul Daca era japoneza erau cu siguranta in topul listei ... am avut Volk pe S2k Le stiu dar nu intra in calcul Da Intradevar ! Si acum sa clarific un lucru ... Masina a venit din fabrica si avea pe ea 359m pentru ca are optiunea Pachet Competiton dar cand am fost sa o ridic din Germania doua din jante erau f zgariate si o anvelopa de pe spate era un pic taiata. Dupa o scurta discutie cu dealerul am hotarat sa le schimbam pentru a putea fi multumit si sa pot pleca 3000 km in siguranta. Nu aveau pe stoc alta cu 359M asa ca am luat de pe un M3 cabrio cu 12 mii de km 220M urile care se afla actualmente pe masina. Primele pe lista sunt 359M dilema este culoarea ... argintii sau negru mat (specificatie GTS) Argintii ar face un contrast foarte frumos si ar iesi in evidenta Negre ar fi in tonul masinii un fel de All black / murdered dar nu ar mai iesi deloc in evidenta ... poate doar cu un big brake kit si un etrier colorat Exista notiunea de set complet si as putea sa le iau cu tot cu anvelope micheline ps2 de la Apan cu aprox 3000 euro Urmatoarele pe lista sunt BBS FI dar costul lor aprox 6000 euro pe 19" ma face sa ma gandesc de doua ori ... Restul modelelor le-am vazut am vazut preturile dar de ex ce fac daca deteriorez o janta ? Daca imi iau HRE astea se fac numai pe comanda si se aduc din USA ... am sa astept 2 luni de zile pentru o janta ? Nu cred ) Exista multe modele frumoase Morr VS8.2 / DPE SP C16 / ADV / HRE / BBS LM-R sau FI care imi plac dar costurile de achizitie+transport vama si disponibilitatea lor la noi ma face sa ma uit doar la BBS si la roti OEM1 point
-
E clar ca masinile se completeaza, cred ca e o senzatie foarte placuta cand te urci din una in alta.1 point
-
163M OEM - M3 E46 CSL http://img703.imageshack.us/img703/2538/j1sx.jpg parca arata mai bine astea: M359 OEM - M3 E92 Competition Package http://img593.imageshack.us/img593/1438/qmmz.jpg1 point
-
Z-performance sunt replici. Unele sunt copii ale unor jante care se gaseau sub brandul Barracuda (de aia are poze cu ele dinainte sa existe z-performance). Nu as strica un M3 cu jante facute la coltzu' strazii1 point
-
1 point
-
pe mine ma bucura sa vad ca exista pe forum si useri care isi permit si care stiu sa scrie. concomitent. ca de semianalfabeti fara lovele m-am saturat. nimic, da' chiar nimic, bai frate... asadar FRE si DANIWMK... bine ati aparut si la mai mare.1 point
-
Este de vina robinetul dublu de la clima (cel de la motor). Nu mai opreste caldura. Pe gurile din bord iti baga rece pentru ca le-ai pus tu pe rece. Incearca sa le pui pe cald, sa dai drumul la clima pe rece, si o sa vezi ca baga fierbinte pete tot. M-am confruntat si eu cu aceasta problema acum o saptamana. Ar mai fi si alte cauze, dar ma indoiesc. 100% e robinetul dublu. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU71&mospid=47630&btnr=64_1084&hg=64&fg=18 piesa 2 daca nu ma insel1 point
-
Am facut topicul pinned ca sa fie unul si bun. Atasez un tabel cu dimensiunile de anvelope recomandate pentru diferite J-uri. Merita aruncat un ochi si pe topicul asta. Daca vreti sa montati jante de seria 5/7 pe seria 3, atunci aveti nevoie de cauciucuri intinse ( si in functie de dimensiunea jantei, de aripi roluite/trase). Puteti sa va faceti o parere despre diferite configuratii AICI. Pentru jante originale BMW puteti verifica diferite dimensiuni si modele AICI. Zeky: Tinand cont ca ai suspensie sport, nu cred ca o sa ai probleme cu jantele1 point
-
Sunt lamurit , am fost pe calea Mehadiei NR 39 la service_ul autorizat numai ptentru cutii automate (http://www.reparatiicutiiautomate.ro/) am discutat cu un baiat care a lucrat la porsche Romania , deci baiatul este doctor in cutii automate , i-am spus ce masina am si el mi-a dat pe loc raspuns la tipul cutiei, mi-a explicat tot ce vroiam sa stiu ....omul stia sa raspunda la orice.... A mai spus ca cei ce detin cutii ZF au mari batai de cap in cazul in care se defecteaza ceva la ea deoarece nu se gasesc piese pe bucati din ea ....pe cand la cutiile GM am vazut catalogul, se poate schimba orice din cutie ...de la ce-a mai mica componenta .... Lifetime OIL, No Oil Change ! este cea mai mare vrajeala, pacaleala, prosteala, luati-o cum vreti ..... http://img140.imageshack.us/img140/1226/dsc05501s.jpg ULEIUL DIN CUTIILE AUTOMATE SE SCHIMBA mi-a spus omul foarte clarrrr , se poate strica mechatronicul si costa o caruta de bani1 point
-
0 points
-
Nu se va scoate timbrul, nu e nimic ilegal la el, deocamdata. Plus ca ar trebui sa returneze milioane de euro pe tot ce s-a incasat pana acum. In rest, bafta la vanzare, e frumoasa.0 points
-
In motorul tau intra 7.7 litri cu tot cu filtru. Daca e prea mult, risti sa afectezi catalizatorul si implicit DPF-ul. Mai scoate pana ajungi macar la maxim pe joja.0 points
-
0 points
-
Sunteti de la ''interpolul'' politiei rutiere ? nu inteleg,omu merge pe unde vrea cu cat vrea nu ?...si mie mi se intampla des sa merg cu 190-200 km/h si nu pe autostrada ..pe un DN ) asta e Sa fim si On topic..eu zic ca e prea mult ulei ...scoate 1 L - 1,5 L la rece apoi verifica joja0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00