Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/25/14 in Posts
-
Eu am ajuns la 200080 km cu masina, ambreiajul e cel original, unde o ducem pana nu cade?9 points
-
Cred ca ar trebui sterse din start topicurile legate de sfaturi de achizitie, invariabil se ajunge la dispute interminabile, insulte, etc. fara nici o legatura cu subiectul topicului.4 points
-
4 points
-
Sigur ca functioneaza, priviti ce contine. http://i13.photobucket.com/albums/a277/troy711/8fe83e56.jpg4 points
-
Perfect de acord. Si eu sunt de parere ca masinile care cad rau la 200k km, ori nu sunt km reali ori nu au fost corect intretinute. e39 a fost si este o masina foarte fiabila (cel putin 3.0d) La ultimul loc de munca am avut-o ca masina de servici. Avea 600k km cand am predat-o. Conteaza foarte mult cum este intretinuta o masina.3 points
-
Salut, In limita timpului disponibil, pot ajuta cu diagnoza/tester in mod GRATUIT in orasul Iasi. Nu fac experimente pe masinile oamenilor pentru ca nu sunt "expert", asadar nu codam nimic mai mult de o activare maneta BC dar putem citi/sterge erorile stocate si va puteti face o idee desprea starea masinii voastre. Pentru cei ce nu stiu, DIS, este aceeasi diagnoza folosita in reprezentantele BMW si functioneaza pe MINI si majoritatea masinilor BMW intre anii 1992 si 2010. http://i.imgur.com/iXhwneg.jpg2 points
-
Ramai tu la e46 si lasa 'cojile' de masini fabricatie 2014+ pentru ăștia ca mine care nu cauta sigla cu orice pret, mai au si alte valori, de exemplu siguranta, consum, poluare, noile tehnologii implementate etc. LE Daca vrei flame in continuare, poate nici ti-ar strica un suspend, nu mai continua, ca sincer devine plictisitor.2 points
-
de la aproape 200.000 km sincer eu nu as cumpara o masina cu km astia cel putin nu la banii aia. cu revizie de 2000 euro si cu roti de 2000 euro plus multe altele pretul a sarit cam mult peste valoarea masinii. nu te supara dar cu banii cheltuiti pana acum doar pe intretinere iti mai cumparai o masina2 points
-
Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg1 point
-
Cel mai bine ar fi sa scoata el nr rosii si fiscal si sa mi-o vanda mie,nu?. Chestia cu actul ala fals nu ma incanta. Mersi pt sfaturi!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Wow...oare de ce e lumea speriata in halu asta pe la noi de numarul de km, inca nu stiu...daca ai masina si o intretii 300k km is o joaca, cand mai vine socru-mio prin Cluj o sa va fac o poza la un 530d E39 din 2002 pe care i l-am facut cadou la 280k km+ acum 2 ani, acuma are peste 310k km si e impecabila masina, am schimbat sapt trecuta (pe langa revizie) brat spate stanga/dreapta si bieleta stabilizatoare dreapta, motorasul de la stergatoarele parbriz si un senzor PDC spate, cu tot cu revizie am iesit la 16mil...in rest bagat in ea ulei de calitate, filtre si drum bun...e un tanc masina aia...nu suna si nu bate nimic pe ea...singurul greieras il are la scaunul soferului, scartaie ceva daca te foiesti in el...o sa fac o poza la scaune/volan interior cand vine pe aici.1 point
-
pai cati crezi ca fac ce a facut Acero sau, mai rau, cati crezi ca iau in calcul ca F10-le ala de, sa zicem 200k km, o sa ii coste in primul an cel putin 2k Eur bagati in intretinere? poate 10-15% din cumparatori, restul vor merge asa cu ele si probabil la primele semne ca e ceva major de schimbat o scot la vanzare, ca noua cu 130k km1 point
-
Sa va spun de ce "surpriza" am avut parte astazi,cand am facut un drum de Buzau,ptr achizitionarea unui 330xd.In prealabil,am vb cu cel care o avea la vanzare despre tot ce tine de masina(cutie,motor,vopsea,extraoptiuni).... -Dle,masina este IMPECABILA,daca gasiti o zgaraietura sau alte defecte la ea,scad 1000 de euro ptr fiecare. Spun asta ptr ca inainte sa ma hotarasc sa o vand pe a mea,am vb cu acest om,asigurandu-ma ca daca ajung la Buzau o voi cumpara 100%. Va dati seama ca nu mai aveam stare cand am auzit ca masina este cumparata din Romania(Bavaria Motors)primul proprietar,160.000 km reali,xdrive,automata,trapa,piele,keyles go,packet lumini ,intretinuta din toate punctele de vedere..ce sa mai spun..masina era de vis. Astazi am luat un prieten cu mine,care imi daduse banii pe masina mea,am mai pus diferenta si am luat directia Buzau,hotarat sa imi iau "impecabila 330xd"...Nici nu stiu cand am ajuns acolo....Toate bune si frumoase,doar ca impecabila nu mai era atat impecabila: -80% din masina era zgariata,poate chiar mai mult. -geamurile laterale zgariate,initial am crezut ca un "prieten" i le-a facut intentionat. -joc la unele brate de la directie+punte spate. -anvelopele erau foarte uzate. -anul nu mai era 2008...in 2008 a fost inmatriculata,anul de fabricatie era 2007. -discurile de frana,foarte uzate. -pragul dreapta spate a fost atins de o bordura(foarte zgariat) -capota patata si zgariata -farurile matuite -parbrizul schimbat Sa zicem ca aceste probleme erau normale doar asa,la prima vedere,fara tester,dar atunci cand am accelerat putin de la relantiu,turbina avea acel sunet,fluierat care se aseamana cu,cantecul lebedei.Nci nu am mai vrut sa o pun pe tester,deja ma trezisem la realitate... Masina avea 160.000 km iar uleiul de la cutie nu il schimbase niciodata,spunand ca la acest model de cutie; uleiul este pe viata...Hellooo..prietene,poate vb de o cutie manuala?!!Chiar si la manuala mea,i-am schimbat uleiul la 180.000km.Ce inseamna impecabila,ptr tine?!!Eu daca mai aud pe cineva ca spune cuvantul"impecabil"il injur de mama:)...Stiam ca in ziua de azi este foarte greu sa gasesti o masina buna,dar totusi...Asta este a treia masina pe care am vrut sa o cumpar,dar spre deosebire de celelalte,este si cea mai mare dezamagire...Norocul meu a fost ca nu am facut actele de vanzare-cumparare intre mine si prietenul meu,si astfel am ramas cu masinuta mea in contiunare :)Dupa aceasta experienta,mi-au trecut damblalele si imi voi pastra masina ptr mult timp de acum incolo.Mi-am dat seama ca cea mai buna masina,este cea pe care o ai . Aici m-ar aproba si cel care m-a pus pe drum Poate ca sunt prea pretentios,dar atunci cand pui suflet in niste fiare,te astepti sa gasesti pe cineva care are aceleasi "apucaturi" ca si tine,in sensul bun al cuvantului..1 point
-
1 point
-
Bloaska, te-ai trezit brusc? Ce legatura are ce ai zis tu acolo cu... orice?!1 point
-
Mda, asa e. Am si zis, mea culpa ca am comentat de alte marci pe forumul bmw, la urma urmei un e46 318i spulbera un passat B8 2014, ba chiar si B10-le din 2020. Asa a zis nu stiu care coleg 2 pagini mai in spate. Eu sunt recunoscator ca am aflat atatea chestii interesante, si ca mi-am dat seama ca in 2020 ar trebui sa ma orientez catre un e46 de prin 2000. :flowers: Nu inteleg de ce imi dati minus, eu chiar apreciez ultimele sfaturi si chiar o sa-mi iau e46 (nu cu anvelope 185/65/15 ca a zis Dan 316i ca n-ai stabilitate cu ele), chiar o sa deschid un topic prin 2019 ca sa ma hotarasc, nu mai fiti asa.1 point
-
el e in lumea lui speciala, cu aritmetica mai greu. De aia i-am pus link cu calculatorul ala, si acolo pui media reala mixta urban-extraurban, nu ce impresii ai ca consuma masina, sau ce scrie prin carte. Conteaza consumul tau la ce drumuri faci in rutina zilnica. Eu nu am mai resetat consumul 2 luni, relevant zic eu. dupa 2 saptamani a murit in jur de 10,4, si fluctua foarte putin indiferent daca mai ieseam din oras sau nu cate o saptamana si media aia m luat-o in calcul, ca aia e relevanta pentru mine, la ce drumuri fac eu cu masina, nu ce scrie prin carte sau povesti dinalea cum travesam eu Germania cu 180 de km h medie si consum de 4..cu celebrul diesel de 2l.. Cu calculatorul ala si la 30k km pe an care ii fac eu, la unu minim de 1.5 euro la benzina si un maxim de 65 de centi la gaz ( saptamana trecuta am pus cu 48 de centi) rezulta cam asa Annual Petrol Cost: 4680.00 € Monthly Petrol Cost: 390.00 € Annual LPG Cost: 2433.60 € Deci lejer vreo 2000 de euro pe an...economie. Iar sa faci 30k km mixt cu 2400 de euro poate doar nebunul ala de neamt de mergea cu skoda aia de scoatea consum de 3.4l % extraurban .. Ca voi face 30k km pe an nu am nici o indoiala.. ca am luat masina la sfarsitul lui ianuarie la 163k km si acum am 186k, la inceputul lui septembrie...1 point
-
BMW 320d facelift an 11.2001 km 283000 climatronic,navigatie mare erisin full europa volan M cu comenzi,schimbator M glinzi electrice rabatabile electric computer bord,senzori ploaie,senzori parcare lumini automate,xenon,carlig remorcare 4 jante aliaj cu anvelope iarna 205.55.16 4 jante aliaj M cu anvelope vara 225.45.17 fata si 235.40.17 spate proiectoare ceata,4 chei,carte service incalzire scaune,cotiera fata-spate webasto cu telecomanda si ceas programator Masina este impecabila toate revizile la zi,fara accidente. Masina este inmatriculata in 06.2013 taxa platita si nerecuperata Accept orice test autorizat,fara accidente la 260000km sa schimbat amortizoarele,discurile frana,placutele frana. pret 5350e. tel.07611621111 point
-
??? N-am inteles nimic. Acero, oricum presupun ca ai probleme cu parcarea, fiind o masina f. mare (lata), s-ar putea ca in multe parcari sa ai abia loc sa te dai jos de la volan. Stiu eu cateva subterane care nu au mentinut deloc standardul si abia parchezi o masina mica.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
o sa fac si eu o poza maine cu solutia lui michael...de acum 2 saptamani, a si plouat de atunci, masina nu am mai spalat-o sa vezi ca tot asa arata1 point
-
1 point
-
La relantiv te obisnuiest mai greu cu grohaitul sau nu t obisnuiesti deloc:))...cand o accelerezi nu prea iti dai seama ca e diesel sau benzina De stres nu scapi numa dupa ce trece ceva timp si stiicam tot despre masina, eu nu am ajuns inca la etapa aia, dar mai ai un atuu la diesel..nu trebuie sa retrogradezi treapta de viteza cand intri in depasiri1 point
-
Raportul ideal de 14.7:1 nu este atins niciodata cu softul stock, si mai ales la noile motoare BMW care merg cu un amestec foarte sarac. Ipoteza despre EGT si care este influenta functionarii EGR-ului asupra vietii turbinei, sa poate verifica daca facem cateva masuratori simple. Exemplu: 1. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR on sa zicem la 2500 RPM. O denumim T1 2. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR off la 2500 RPM. Va fi T1 + 5-10 grade 3. Temperatura gazelor de evacuare la 3500 RPM (aici egr-ul este oricum off). Temperatura va fi T1 + 40-50 grade in general. Chiar credeti ca o diferenta de 5-10 grade C in sarcina partiala influenteaza viata turbinei? Tinand cont ca EGT-ul la peste 3500 RPM este mult mai mare, si ca acolo nu se recircula nimic? Mai multi producatori anuleaza EGR-ul cand vand masini catre tari unde normele de poluare nu sunt asa de stricte ca in Europa. Caz concret este Opel, care a vandut ani buni masinile Turbo diesel catre Turcia cu EGR-ul dezactivat din soft. Fara nici o alta modificare in soft referitoare la inectie, avans sau mai stiu eu ce. Rolul EGR-ului este strict pentru a reduce nivelul de nitrati din gazele de evacuare prin reducerea temperaturii, si nicidecum pentru a proteja sau prelungi viata turbinei. Turbinele existau si au fost folosite cu mult inainte sa apara ideea de EGR. Cu respect!1 point
-
1 point
-
1 point
-
mikyduta lasa vrajeala!egr e doar pt reducerea emisiilor si atat! daca e asa cum spui tu,de ce motoarele cu turbine ce au agent de racire apa m-ai au nevoie de egr?1 point
-
Eu am trecut de la 316i NFL la 318i FL. Eu cred ca merita din toate punctele de vedere.0 points
-
0 points
-
cat de superb arata, jantele nu mai zic ... dementiale, ai arcuri EIBACH doar atat? sau suspensie completa? e coborata EXACT cat trebuie.0 points
-
vorbim de w12 de la vw si ne pisam pe el de bmw care a scos motoare de competitie de acum 100 de ani, comparam numai golf 7 cu e36 in loc sa comparam pe ani, golf vs e30, golf2-3 vs e36, golf 4 vs e46, golf 5 vs e90 samd si astea sunt numai modele de 3-ar nu mai punem restul seriilor de la bmw pe urma daca vorbim de masini din 2020 pai sa comparam un m6 vs passat rahat 2015 unii dintre userii de aici au facut mii de postari vorbind de telefoane huawei si cred ca masinile sunt ca telefoanele, daca este mai nou automat are mai multi rami decat precedentul deci este mai performant si ca inchid mai in urma a pus un coleg un video pe un circuit si nu reusea sa se tina dupa un e36 nu se stie ce motorizare si vorbea ala ca m3-ul alb ii ia de iepurasi pe cei cu masini mai de doamne ajuta ca sa se antreneze si la urma a zis ca masina lui taie curbele altfel fata de bmw dar nu putea sa ajunga un e36 si daca vorbim de w12 de la vw putem sa ne laudam si noi cu un 335d de la alpina si tot asa, ca la clasa I, daca tot aberam sa bagam si mercedesul si restul PIMP mai baga si alte dume, un lamborghini vs e30 sau ce ai mai vazut tu prin reviste plus ca nu mi se pare corect ca tu sa jignesti alti colegi de aici cu e36 sau e46 doar ptr ca ai postat la masina ta o masina care iti apartine mai mult sau mai putin oricum ideea era ca nu este frumos sa te bati cu pumnul in piept ca ai bani si sau ce mai postezi tu daca nu-ti plac colegii de pe forum si te simti injosit si contrariat cand cineva vorbeste cu entuziasm de un e36 coupe sau mai stiu eu ce serie......:flowers: si acum ca sa aberez si eu, am vazut un reportaj la tv cu un pilot de curse neamt care a fost invitat la dubai sa concureze cu un x6 preparat si a rupt toate masinile pe pista de 400m sau ceva de genul si arabii aveau masini bazate si aveau 5-6 tel aruncate prin portiere ( nu erau Huawei) si pe circuit cu 7-ar vs ferrari nu stiu ce model, a pierdut la mustata suspend cred ca meriti si tu, pentru aroganta si nesimtire, ti.am mai spus ca nu esti aici moderator0 points
-
Nu am nimic cu tine..dar am vazut ca ai mai avut un e90 negru cu ceva optiuni pe el. Cum naiba ai ajuns la cazanul asta chel- 0,0000000 optiuni si cum naiba pot spune unii - frumoasa masina, dotata, jante frumoase. Hai las-o-n esapamentul gol. Scuze de off topic dar chiar ai facut cea mai proasta alegere posibila..si mai si bagi bani in ea sa-i iei volan si poate nu stiu mai ce. Daca ai dat 5000 pe ea e ok cat de cat.-1 points
-
sa platit taxa auto sa scumpit si masina se poate vinde la 5000e fara navigatie.-1 points
-
Masina OK, anunt praf. In loc sa spui de la inceput cati km are tu spui ca are sac pentru ski.-1 points
-
-1 points
-
Chiar ! exista pe forumu asta topicuri de smardoiala ? ca m-as baga !-1 points
-
e draci, un 330d remapat se tine dupa m3 asa ca fapt divers dar ce sa vorbim si noi-1 points
-
Deci n-avem topic de zmardoiala ? Continuam aici ? De ce pana mea sa ma stresez cu tot felu de ascutitori care arata la fel (am un golf 7 in parcare nu zici ca-i masina sau e maxim un polo chel ) cand s-au facut masini bune si ieftine in trecut. Tabla buna, motor fain, consum de dinainte de precedenta criza petroliera. Am umblat cu e90 si cu e39 si cu C-Klasse nou si fiecare masina are ceva special fara sa poti zice ca e mai buna pt ca e mai noua sau e mai rea pt ca e mai veche. Si , in pana mea, daca poti sa iei masina de 50,000 eur cu o cincime din pret dupa 5 ani, ce are??? Is neam de nomazi ? sa-mi bag tot venitu in masina curului ? Imi plac masinile si in mod cert n-o sa ma gasiti dandu-ma in vreo coaja dar nu imi aloc mai mult de 5% din venitul lunar pt treaba asta cu achizita. E f bine ca oamenii isi iau masini noi, masinile noi trebuie si ele cumparate ca altfel io ce-mi iau peste 2 ani ? Si nu te speria colegule PIMP, masina ta e in siguranta,n-o sa ajunga niciodata la unu ca mine (pasionat),dar cine stie? un 330xd, un 328xi ...masini pe care nici tu nici eu nu le-am cumpara noi. In rest, com'on man ! it's a fucking BMW !-1 points
-
Tu chiar ai o obsesie pt mine. Uau, credeam ca numai cu unele p**de patesc asa ceva. ĂncearcĂŁ sĂŁ fii mai la subiect, mai scurt, cine are timp sa citeascĂŁ toate aberațiile tale. Ti-am raspuns doar ca mi-am vĂŁzut nickul pe acolo cu majuscule, nu ma obosesc sa citesc mai mult.-1 points
-
-1 points
-
Baska, daca iti citeam tot postul neuronii mei ar fi renuntat sa mai faca sinapse. Mai pune si tu o virgula, un punct. Iar cand esti trotilat nu mai posta pe forum! Uite ce-a iesit!...-1 points
-
BMW 320d facelift an 11.2001 km 283000 climatronic,navigatie mare erisin full europa volan M cu comenzi,schimbator M glinzi electrice rabatabile electric computer bord,senzori ploaie,senzori parcare lumini automate,xenon,carlig remorcare 4 jante aliaj cu anvelope iarna 205.55.16 proiectoare ceata,4 chei,carte service incalzire scaune,cotiera fata-spate webasto cu telecomanda si ceas programator Masina este impecabila toate revizile la zi,fara accidente. Masina este inmatriculata in 06.2013 taxa platita si nerecuperata Accept orice test autorizat,fara accidente la 260000km sa schimbat amortizoarele,discurile frana,placutele frana. pret 5350e. tel.0761162111-1 points
-
BMW 320d facelift an 11.2001 km 280000 climatronic,navigatie mare erisin full europa volan M cu comenzi,schimbator M glinzi electrice rabatabile electric computer bord,senzori ploaie,senzori parcare lumini automate,xenon,carlig remorcare 4 jante aliaj cu anvelope vara 205.55.16 4 jante aliaj cu anvelope iarna 205.55.16 4 jante aliaj M cu anvelope vara 225.45.17 fata si 235.40.17 spate proiectoare ceata,4 chei,carte service incalzire scaune,cotiera fata-spate webasto cu telecomanda si ceas programator Masina este impecabila toate revizile la zi,fara accidente. Masina este inmatriculata in 06.2013 prin partaj Accept orice test autorizat,fara accidente la 260000km sa schimbat amortizoarele,discurile frana,placutele frana. pret 4599e. tel.0761162111-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00