Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/19/14 in Posts

  1. :Deosebita Pt pretențioși In stare perfecta Din toate punctele de vedere : Nici o parere buna . Daca esti de acolo , mergi sa o vezi ...din descrierea lui e vreun avion langa care lesini daca o vezi .
    3 points
  2. acesta este e30 meu din 90 poze vechi si noi :
    1 point
  3. Eu mai merg ocazional cu un SL AMG cabrio de prin 2002(varianta cea mai puturoasa 55AMG 476cai) , la 150 la ora cand ii dai kickdown ii scartaie rotile, nu am intalnit situatii in care sa crezi ca nu ai controlul masinii, ce sa mai vorbim de o masina din 2014 cu toate sistemele...
    1 point
  4. Iti recomand daca nu se manifesta cu nici o problema las-o asa.Nu putine au fost cazuri cind neavind ce face cu timpul si banii au schimbat uleiul si dupa nu mult timp au aparut diverse peobleme pe la cutie, gen convertizoare duse apar smulcituri si etc.
    1 point
  5. concluzie : n am zis ca i uzura mai mica sau mai mare . nu stiu de ce atatea discutii . am zis cum a fost rulata aceasta masina ce am scos-o la vanzare prin acest topic . restul e can-can
    1 point
  6. Nu stiu pretul senzorului,dar daca nu te feresti de putina mizerie, poti sa faci singur reparatia!!
    1 point
  7. Nu stiu la motorina cum este,dar eu am patit asa ceva la benzinar si a fost senzorul de la arborele cotit
    1 point
  8. Nu are legatura tipul carburantului, fiti seriosi!!!! Probabil asa cum spunea un coleg, actuatorul de la turbina este vinovat.
    1 point
  9. Iti recomand motorina EVO diesel de la mol si o verificare a cursei actuatorului de la turbina.
    1 point
  10. deci cum e mai bine sa merg cu el, aprins in bord sau stins cand e masina oprita?
    1 point
  11. STAI UN PIC SI SPUNE-MI CIND ESTE ASC-UL ACTIVAT ???CIND PORNESTI MOTORUL SI MARTORUL DE ASC ESTE STINS SAU CIND APESI BUTONUL ASC SI SE APRINDE MARTORUL IN BORD ??? CRED CA FACI O CONFUZIE
    1 point
  12. daca tu consideri ca e ok sa mergi la service sa iti repari masina si sa pleci cu ia la fel cum ai venit sa mai fii tratat ca si cum iti repara masina degeaba e fix problema ta eu nu accept asa ceva iar in legatura cu problema mea am facut proba cu alt panou de clima cum mi-au spus cei de la ES si nu sa schimbat nimic masina tot nu sufla aer cald problema fiind de la caloriferul din bord care era infundat infundat iar durata inlocuirii acestui calorifer nu a durat mai mult de o ora.eu nu vreau sa ma cert cu nimeni doar incerc sa imi exprim parerea mea despre acest service.
    1 point
  13. adica adus din fabrica nenea garcea(90% din obiectele vandute pe internet ,forumuri,site de vanzare..etc,nu dispun de garantii ,bonuri fiscale sau facturi)
    1 point
  14. nu,as fii preferat sa imi rezolve problema si atat nu ma interesa nici durata lucrarii nici costul doar sa imi repare masina si nu mi se pare normal sa imi spuna ca au acordat doar o ora pt a lucra la masina mea atat timp cat am venit cu programare nu ca acel domn cu sprinterul care a venit in acel moment si sau apucat sa ii repare masina in fata sevice-ului.....
    1 point
  15. In Germania mersul pe autostrada se face alert,nu ca la noi,iar asta aduce uzura mai mare motorului decat ce ai povestit tu mai sus.Ei se urca in masina,in 2 minute sunt pe autostrada si apoi blana.......iar asta dauneaza,parerea mea,insa nu sunt mecanic. Bafta la vanzare
    1 point
  16. Pai ai fi preferat sa iti spuna sa le lasi masina, ca sa dea jos si sa curete caloriferul? Din ce stiu eu o astfel de operatiune dureaza ceva, mi se pare normal sa nu ti-o rezolve pe loc daca au alte programari in ziua aia. La fel de normal mi se pare ca ti-au recomandat intai sa testezi panoul de clima, astfel putand rezolva problema mai simplu si mai ieftin. E totusi o problema destul de minora, probabil preferi sa te folosesti de masina intre timp nu?
    1 point
  17. N ai inteles . In Bucuresti nu am rulat-o . Prin mers de oras nu se intelege ca treci printr-un oras . se intelege ca o pornesti acum , mergi 5 min . ajungi la piata , o opresti , faci piata , o pornesti iar , te duci la banca ... etc ai inteles ideea sper . uzura mult mai mare pt masina . pt scaun / urci cobori / clanta / maner usa , pornit / opriri etc ... in fine ... astea s discutii inutile . nu stiu de ce le purtam . banuiesc ca nu ai crezut ca am zburat peste orase ...
    1 point
  18. Cum reusesti sa ocolesti toate orasele?locuiesti intr-o zona izolata?gen daniel sihastru?
    1 point
  19. Nici chiar asa. Exista riscuri oricum, doar ca sunt intr-o oarecare masura micsorate. Masina devine mai iertatoare, dar legile fizicii tot se aplica.
    1 point
  20. Incep sa cred ca eroarea asta pe care am gasit-o mai demult era reala. Ma indoiam sa fie reala pt ca am avut ceva probleme cu bateria iar restul erorilor indicau km din bord, dar acum am impresia ca era pe bune. Vedeti km indicati: http://111.imagebam.com/download/pKDQm3fTCBuiCp2AmovcqQ/32157/321567537/eroare.png
    1 point
  21. Buuuun. Am revenit in Romania. Din Kassel pana acasa la Bacau, 2 plinuri si un consum de 5.1L/100km, in conditiile in care in Germania s-a mers doar peste 160km/h, iar in rest undeva la 130. Masina se comporta impecabil. Nu trancane, nu bate, nu are nicio zgarietura. Nimic in MINUS! Am montat rotile de iarna pe ea si personal vreau sa spun ca arata mult mai bine decat ma asteptam. De asemenea, am pus si suporturi de numar cu Automobile Bavaria si am pus si capacele verzi la valve. Urmeaza grilele negre + dungile de M. Si acum, cateva poze Part 2
    1 point
  22. 1 point
  23. Sincer, fermoarul ala acolo arata ca naiba, se potriveste ca nuca in perete. Mie nu imi place, nu o lua ca pe o ofensa, nu toti oamenii au gusturi la fel. Si din stalpii aia ar trebui in caz de impact sa sara airbag-urile la ce ai facut tu nu stiu daca airbagurile se mai deschid corect.
    1 point
  24. conform manualului cred ca bobinele se masoara si se inlocuiesc cele care nu corespund, tu daca te duci cu o roata sparta si te pune sa schimbi 4 plus rezerva ti-ar conveni? sau sa te duci sa schimbi un rulment si sa te oblige sa schimbi toti 4?
    0 points
  25. confirm solutia: am schimbat placute si senzor pe spate. Pentru a putea resesta sistemul, trebuie: taiat firele senzorului vechi, legate intre ele, cuplat pe fata senzorul vechi, resetat sistemul (apare 60.000km pe fata/spate), cuplat inapoi senzorul de fata (nu trebuie demontat), moment in care se reduce parca la 27.000 km pe fata. Dupa ce am mai condus a scazut la 18.000
    -1 points
  26. Cumpar BMW e46 in 4 usi, de preferat motor de 2.0 diesel, buget pana in 3000 euro maxim.
    -1 points
  27. Asa e,am dat reply,imi pare rau...hai gata cu minusurile
    -1 points
  28. Sunt niste inregistrari pe youtube, in care un M6 rupe aderenta si in tr 3 la peste 100km/h,pe carosabil umed. Mie chestia ac mi se pare deranjanta, parca nu m-as vedea conducand pe ploaie cu morcovul la fund,mai ales pe serpentine.
    -1 points
  29. Si pun pariu ca uleiul l-ai schimbat din 30 in 30.
    -1 points
  30. Salut, am fost si eu la acest service dupa ce am citit acest topic in care toti l-ati laudat.am un e46 care a avut probleme cu incalzirea in habitaclu.am sunat joia trecuta pentru pentru o programare si m-au programat pt luni dimineata la ora 9;30 saptamana asta .cand am ajuns acolo au bagat masina in service si unul din mecanici s-a apucat de treaba incepand cu o constatare vizuala rapida dupa care i-a bagat testerul unde a stat cu testerul pus aproximativ 1 ora fara ca cineva sa se mai ocupe de ea mecanicul respectiv se apucase sa schimbe un termostat sau ceva de genu afara in fata atelierului la un alt client cu un mercedes sprinter probabil cunostinte pt ca se cunosteau intr-un tarziu vine la mine sa imi spuna ca panoul de clima nu imi raspunde pe tester si in prima faza asta ar fii problema si ar mai putea fii caloriferul din bordul masinii infundat iar rezolvarile sunt urmatoarele :sa ma duc sa probez un alt panou de clima pt ca iei nu au unul cu care sa imi faca o proba iar caloriferul nu au timp sa il dea jos pt ca au acordat decat o ora programarii mele.....am ramas fara cuvinte...eu unu nu recomand parerea mea e ca daca nu ai vreo lucrare mai importanta adica care sa te coste multi bani nu isi bat capu cu mici probleme....
    -1 points
  31. Este Barberarot Metallic. http://www.bmwarchive.org/vin/vj83855.pdf "bara fata M pawer si eleron M pawer" :shifty: Bara fata e urata cu spume, e ceva aftermarket M wannabe
    -1 points
  32. nu vreau sa fiu rautacios dar scaunele tale sunt de la 2 masini(un scaun de anglia volan dreapta,si unu de la o masina volan stanga) pactic vinzi 2 scaune de pasager bafta la vanzare
    -1 points
  33. scaunul soferului are memorii daca este volan stanga memoriile sunt pe stanga,daca are volan dreapta memoriile sunt pe dreapta uite asa ca in poza
    -1 points
  34. salut,problema mea este urmatoarea,as vrea sa stiu de ce mi se misca acul de la turometru in cazul in care tin o viteza cinstanta ,70-80 la ora insa cand accelerez masina trage regulamentar.rog pe cei ce cunosc problema si rezolvarea problemei astept mesajele,as fi recunoscator ,e ceva grav? mersi masina e un 730d 2004
    -1 points
  35. vand BMW 318i E90, 143 CP - 9000 EUR - 10.2008 - 100800 km reali, istoric doar Romania, NU import Germania... - taxa auto platita + dovada - start/stop , dublu climatronic , scaune incalzite, piele, cotiera dep refrig, suport pahare x2, xenon/angel eyes contact : forum chiritaalin@yahoo.com 0746090625
    -1 points
  36. Buna seara . Am si eu o problema cu un e61 din 2006. Masina are vreo 400.000 km reali. Merge ok nu am nicio eroare in bord, filtrele si uleiul schimbat acum 2000 km. Dar totusi de vreo 2 saptamani am sesizat ca nu mai trece de 180km/h. Adica pedala la podea si nu mai vrea. Inainte se ducea constant de la 100 al 210 fara sa se opreasca. Penultima oara cand am iesit pe autostrada parca mi-a facut figura si la 140-160 adica nu tragea. Dar acum am pragul de 180 pe care nu-l mai trece. Masina nu are nicio modificare la motor sau evacuari.
    -1 points
  37. pai e in felul urmator daca activez ASC-ul apas pedala mai mult decat daca il am dezactivat pana acum mergeam cu asc-ul activ tot timpul , si in seara asta mam gandit sa il dezactivez si am mers normal cum mergeam si cand il aveam activ si sa simtit o mica sau mare diferenta ...... intre sa nu exagerez parca tragea mai bine masina si parca nu sa mai dus benzina cum se ducea deobicei ..... de aia eram curios daca influenteaza sau nu ASC-ul consumul :>
    -2 points
  38. Eu aveam bujiile in garantie, doar nu eram idiot sa le schimb pe banii mei daca s-au defectat si erau in garantie. Din aceast motiv a fost foarte important sau aflu piesa defecta, bujia sau bobina. Oricum si daca te duci la reprezentanta si ai doar o bujie arsa si sunt in garantie, sigur nu iti schimba toate bobinele si bujiile pe banii lor. Dupa schimbarea bujiei si refacerea filetului masina merge, asta e cel mai important. In schimb parca simt ca e mai zgomotoasa cateodata pe la 3000 rpm, nu stiu de ce. Este posibil ca din cauza trepidatiilor, atunci cand am mers cu masina in 3 pistoane sa se fi dereglat ceva la motor ? Sa se fi miscat distributia sau alte chestii ? Oricum in ianuarie o sa ma duc la Bimmer sa vedem si cu celelalte bujii.
    -2 points
  39. daca tin ASC-ul activat mereu imi creste consumul de carburant ? intreb deoarece am observat cand il am activat paraca ia mai mult si isi ia demaraj mai greu , sau poate o fi de la altceva .....
    -2 points
  40. Se pare ca in contextul crizei, fabrica isi rasplateste lucratorii cu volane in loc de cosuri de Craciun sau prime. Scuze dar nu m'am putut abtine.
    -2 points
  41. la fiecare oprire asc-ul se dezactiveaza automat cand pornesc din nou il activam eu de la buton se aprinde martorul si cand il dezactivez la fel de pe buton si se stinge martorul cum e normal , dar cand e activat pare mai lenesa masina si pare ca ,consuma mai mult si cand e dezactivat parca prinde putere zici cai alta masina =))) apoi acum probleme nu am la ia din cat stiu are facute reviziile la zii si eu m-am gandit ca e de la ASC.....
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.