Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/15 in Posts

  1. Fara suparare, ce kkt mai verifici VIN-ul unui Bmw de 2700E? Ca sa ce?..
    6 points
  2. Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit. In fine... In concluzie va rog sa imi dati o sugestie unde as putea in Bucuresti sa repar urmatoarele : far xenon(pret aprox eventual), dezaburire luneta spate(nu se incalzeste), lichid spate nu curge deloc iar in fata nu are presiune(pompa se aude, cred ca pierde undeva). Plus vreau sa fac o diagnoza/constatare seriosa la masina(cutie, turbina, etc). Undeva unde sa o faca calumea sa iasa cu masina in proba sa o simta, sa o auda. Niciunde nu au chef, tester si gata. Daca nu e o lucrare scumpa nici nu te baga in seama! Sunt super scarbit. Ultima data am facut revizia la Un service la cutitul de argint unde cica face numai BMW, a fost ok sa zic asa. Am zis ca vreau o verificare completa a masinii. A pus-o pe tester si atat nici pomeneala sa si mearga cu ea. Am platit cu toate astea verificare completa... la tester! Deci va rog sunt la capatul rabdarilor... va implor sa imi sugerati un service normal, bun cu oameni normali cu care poti discuta si in care sa ai incredere sa le dai masina pe mana. Imi cer scuze pentru lungimea postului si va multumesc celor care ati avut rabdare sa cititi!
    5 points
  3. Te rog frumos sa mai citesti inca odata mai atent! Nu e nici o intamplare aici. Eu nu sunt un om absurd. La intrare in service s-a citit cheia, implicit erorile. Masina a intrat ok in service, este a doua oara in 2 saptamani cand se intampla in acelasi service, masina receptionata de acelasi om, si activitate la partea electrica unde evident nu au camera cctv si nici nu ai acces. Sincer cam care e probabilitatea matematic vorbind sa fie coincidenta? Ceea ce din cate stiu incepand de la 1 ianuarie este ilegal, ei avand obligatia sa iti permita accesul la masina sau la un televizor cctv. Eu am solicitat sa mi se acorde accesul la masina si mi-a replicat ca nu poate fiindca ar fi ilegal si in cazul unui control rar ar fi amendati (?!), cu toate ca legea cred ca prevede exact pe dos. Inca un aspect eu nu am pretins nimic altceva decat sa-mi fie inapoiata masina cum am predat-o. ATAT! Eu nu am spus nici ca s-a furat ceva nici ca s-a deteriorat din neglijenta, eu nu insinuez nimic, eudoar imi vreau masina in starea in care am dus-o. Tu daca vii la mine in casa cu pantofii ok si la plecare ii gasesti deteriorati mai conteaza ce s-a intamplat, daca ti i-a ros cainele, daca s-a jucat copilul cu ei sau daca eu ti i-am inlocuit cu altii similari dar deteriorati? Si apoi sa mai am si tupeul sa iti zic ca tu ai o problema de fapt si vrei sa faci rost de alti pantofi pe barba mea?! Sincer acuma! Cat timp esti la mine in casa tu si lucrurile tale eu raspund de tine si de ele. Punct! Despre ce dracu vb aici pana la urma?!
    4 points
  4. Iti recomand pe Ilie din ciolpani! Un baiat de nota 10!
    4 points
  5. Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling. Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :* Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    4 points
  6. da..si la mine tot povesti au fost...asa este...si am zis ca ma las de bautura si "fumat" cand ma duc la service-ul auto... clientii "e" prosti...baietii destepti din serviceuri nu....
    3 points
  7. Ca sa mai schimbam un pic atmosfera de prin sectiunea "Masina mea" ma gandeam sa-mi prezint si eu cazanul. Se va pierde prin multitudinea de 2.0 diesel, dar na, si cei cu 4.4i sunt oameni Masina a fost cumparata de la Bavaria, in leasing, si a apartinut patronului unei firme din Bucuresti. Are 225.000 km, din care 150.000 au fost servisati la Bavaria. Nu a avut incidente, accidente, in 80% din caroserie e vopseaua originala (exceptie fac barile). Are cartea de service, ceva teanc de facturi, insa, a fost o masina care a stat destul de mult parcata. Din acest considerent, cam tot ce era garnitura arata dubios sau curgea pe la vreun coltisor. Am cumparat-o la un pret foarte bun, intrucat i-am explicat proprietarului ce trebuie sa fac la ea si uite asa am luat X5 4.4i. Ca si dotari, cred ca are destule, sau toate necesare mie, cel putin: -8 airbaguri -cutie automata -DSC, Abs -sonorizare stock (non-dsp) -navigatie (display 16:9) -magazie cd-uri -televizor -telefon (cu fir in cotiera) -interior piele cu scaune sport, incalzite, electrice, memorii -plafon negru -trapa electrica sticla -volan 3 spite cu comenzi -pilot automat -coloana directie electrica -senzori parcare fata+spate -senzori ploaie -xenon d2s + spalatoare -proiectoare -asistenta la coborare -geamuri electrice, oglinzi electrice -climatronic -jante Oem 19" Din punct de vedere al investitiilor, am facut urmatoarele: -garnituri capace motor superioare -garnitura baie ulei inferioara -bielete de directie + burudufe -burduf planetara stanga -garnituri injectoare (superioare+inferioare) -pompa de apa + termostat -pompa de servo -ulei, lichid de racire, ulei servo, ulei diferential -flansa cutie transfer fata -filtru aer, polen, combustibil, ulei -kit role + intinzator Masina avea discurile si placutele schimbate, brate inferioare si alte lucruri, deci nu a fost necesar nimic pe partea de suspensii. La un moment dat s-au stricat macaralele pe fata, au fost schimbate cu niste gunoaie aftermarket, si am fost nevoit sa cumpar macarale noi si motorase, acum totul e ok. Farurile erau cele originale la care se montasera angel CCFL, am decis sa iau niste faruri noi Depo, la fel si stopuri noi pe led (tot Depo). Am inlocuit si pozitiile de la numar cu unele pe led, pentru ca erau lamelele oxidate si becul facea contact doar cand vroia. La haion la partea superioara are ceva zone cu rugina, dar am decis sa-l inlocuiesc cu totul si sa-l vopsesc. Probabil cel mai important aspect a fost o investitie intr-o instalatie de gaz. Nu am mers pe ceva ieftin, am vrut una de calitate cu control prin OBD, etc, Tomasetto. Va spun sincer ca nu am gasit nicio diferenta intre gaz si benzina. Masina merge la fel, se comporta la fel. Dar, avantajul este ca acum merg cu echivalentul a 10-12% consum in Bucuresti si 5-6 consum in afara. Un plin de gaz (80 litri intra in butelie) este 216 lei, iar un plin de benzina este 470 lei. Baietii au lucrat exceptional, fara inadituri, taieturi, gauri sau alte nebunii aiurea. In momentul de fata, am o problema care ma deranjeaza, la garnitura de la cutie plange un pic de ulei si are un fenomen ciudat. Dimineata la pornire am o vibratie ce o simt in caroserie si care se amplifica in momentul in care cuplez D sau R. Nu are probleme la tampoane, flanse sau alte lucruri de caciuc. Dupa ce se incalzeste uleiul in cutie (10-15 min) nu se mai simte nimic. Cutia nu are smucituri sau socuri, doar vibreaza dimineata. Mi-a spus cineva ca motivul ar putea sa fie convertizorul. Va trebui sa ma duc sa vad ce e de facut la specialisti in domeniu. Am mai schimbat carcasele de la chei, erau destul de lipite cu superglue si uzate. Volanul avea o imbracaminte pe el si are o bucata lipsa din piele in partea superioara, nuca de la schimbator are si ea ceva uzura. Mai am de lucru la partea asta. In rest, poze cu ea. http://s27.postimg.org/z7168ryf3/2015_01_23_13_31_59.jpghttp://s27.postimg.org/41cgyaccf/2015_01_23_13_32_08.jpghttp://s27.postimg.org/achoepdkv/2015_01_23_13_32_21.jpghttp://s27.postimg.org/maeneury7/2015_01_23_13_41_45.jpghttp://s27.postimg.org/l9eepqayn/2015_01_23_13_41_46.jpghttp://s27.postimg.org/jrsye667z/2015_01_23_13_41_48.jpghttp://s27.postimg.org/v0gbtfytb/2015_01_24_12_09_13.jpghttp://s27.postimg.org/fmmn5zxtr/2015_01_24_14_30_51.jpghttp://s27.postimg.org/xvtf0b2tb/2015_02_07_08_35_28.jpghttp://s27.postimg.org/hon4k8vsv/2015_02_07_08_35_29_HDR.jpg Pai puneti un reply ca nu pot sa mai pun poze. Tampit sistem. Daca sunt externe, nu ma lasa sa pun mai mult de 10 poze. Daca sunt interne, nu am spatiu. Daca vreau sa mai dau un reply, il include in cel initial si nu afiseaza decat 10 poze. Eu am 54 in total...
    2 points
  8. Daca reprezentantele la noi ar avea un comportament mai profesionist si ar castiga increderea clientilor avand mecanici specializati cu adevarat in domeniu cu rabdare si toate cele, sa aiba si preturi triple si m-as duce cu mare placere la ei. Insa la noi ori ca te duci la reprezentanta ori la dorel de la colt e tot aia. Personalul nu este calificat pentru a rezolva anumite probleme de finete care chiar cer cunostinte iar aici nu este o problema care tine doar de Romania. Si peste ocean sunt multe povesti horror cu reprezentantele tocmai din aceasta cauza din ce in ce mai multi invata si isi fac singuri masinile acasa si mai fac si cate un diy si il pun pe net. Problema pe care o acuza userul de mai sus cu furatul xenon-ului... intradevar nici eu nu stiu ce sa zic pentru ca asa cum a zis si userul Service Premium, sa schimbi un bec de xenon la un e60 sau e90 nu este deloc usor si in plus de asta mecanicii chiar daca fac rahaturi daca sunt prinsi de cei din conducere ii cam ard, destul de rau chiar si nu stiu cine s-ar risca pentru un amarat de bec sa ajunga la o poveste atat de complicata. Shit happens se poate intampla tot timpul, am patit-o personal sa plec cu masina din service si sa pice o piesa... stiam clar ca nu aveau cum sa fie ei din vina. Asta e, shit happens.
    2 points
  9. Eu n-am zis ca sunt imposibile cazurile respective, insa articolul respectiv e de fapt o prosteala. In primul rand face reclama negativa la gramada pentru toate reprezentantele. Iar in al doilea rand e o reclama ascunsa pentru service-urile multimarca si pentru importatorii de piese. Ce idei se pot trage din articol? Ca daca te duci la reprezentanta esti fraier, iar piesele montate de ei sunt mai mult ca sigur luate de la Unix. Niste cretinisme. Articolul e scris foarte prost si nu reflecta realitatea. Reflecta niste cazuri izolate de la care se extrapoleaza prost. Acum ai trecut la apelative de Autovit. Superb! Pai ce treaba are ceea ce spui tu cu ceea ce s-a intamplat? Tu ii acuzi pe unii de furt fara sa ai dovezi si vrei sa fii tratat cu maxim respect de catre ei? Eu nu te-am jignit cu nimic. Problema e ca vrei sa fii lasat sa cazi cu pianul pe scari la nesfarsit si sa fii si aplaudat. Interesant. Sunt curios cum poti demonstra furtul in situatia respectiva. Caci parca justitia e pe baza de dovezi, nu pe vorbe si presupuneri. Pai, in primul rand, trebuia sa te duci la alt service si sa dai jos roata si aparatoarea de noroi pe partea respectiva. Sa vezi daca cineva intr-adevar a umblat acolo. Daca e praf pe capacul respectiv, cu siguranta n-a umblat nimeni. Pentru operatiunile pe care le-ai enumarat nu era nevoie de demontarea aparatorii de noroi. Daca s-a umblat acolo, asta se poate vedea. Banuiesc ca ai un E60 sau un E90. La aceste modele nu se poate fura un bec xenon asa de rapid cum crezi. Trebuie sa desfaci destule chestii si siguri lasi urme, mai ales avand in vedere ca inca e iarna, deci aparatoarea de noroi trebuie sa fie plina de mizerie si depuneri. Nu are nici o treaba breasla aici. Am fost si eu destul timp client si inca sunt in alte domenii. Intre mine si AB nu exista nici o relatie. Reactia mea a fost pe masura povestii. Dovezi 0, practic doar o poveste. Nu am de ce sa ma abtin, lucrurile nu merg asa cum crezi tu. Adica asta nu e un loc unde poti veni sa tipi in gura mare. Eu m-am referit strict la subiectul topicului. Imi pare rau ca nu ma pot indigna la fel de mult ca tine. Exact cum a spus Myx, mai bine te-ai calma. Oricum nu rezolvi nimic asa. Iti tot ridici fustele in cap degeaba.
    2 points
  10. mai mult pe ploaie am observat ca sunt eficiente sau vreme cu ceata , umezeala mare , daca e farul f murdar si uscat normal ca nu curata .
    2 points
  11. La fiabilitate mĂŁ refeream strict la grupul motopropulsor. Despre agregatul N43B20 am auzit ĂŽn general de bine vis a vis de rezitența strict mecanicĂŁ, dar cu mici sughițuri la bobinele de inducție și rar pe la injectoare. Vis a vis de suspensie, partea din spate este destul de bullet-proof, iar pe fațĂŁ brațele inferioare se mai bulesc, dar asta-i viața. Probleme electronice ĂŽn general nu apar dacĂŁ nu umblĂŁ indivizi neavizați la mașinĂŁ.
    2 points
  12. E ca si treaba cu distributiile de N47. La un moment dat votasera sute de insi cum ca le-ar fi picat distributia sau ca aveau probleme cu distributia. Erau mai multe cazuri votate decat masini cu N47 pe forum. Multi se plang de reprezentante dar n-au trecut pragul unei reprezentante vreodata. E adevarat ca exista destule cazuri reale, dar e vorba si de folclor. La fel cum multi se duc direct la dezmembrari si ajung sa plateasca pe o piesa sh mai mult ca una noua si originala sau mai mult decat una nou pe producator. Multe lucruri din auzite din pacate. Aici ne aruncam direct la cuvinte ca hotie, bataie de joc si alte chestii de genul asta si poate ca situatia nu e chiar asta.
    2 points
  13. Dupa NBT urmatorul retrofit va fi GPL...
    2 points
  14. @mik15. Am fos sunat de la Bavaria la cateva zile dupa intrarea cu reglatul farurilor si o doamna imi cerea sa notez de la 1 la 5 diverse aspecte. In momentul in care m-a rugat sa-l notez pe consilierul receptie service si eu i-am raspu s "3/5", adica mediu, a sarit ca arsa, a inceput sa ma i-a la rost si sa-mi ceara socoteala de ce ii dau eu 3 din 5. Si eu la randul meu i-am explicat ca 5, adica maxim, ii dau unui inginer la munchen. Doar nu vrea sa compare un mameluc din Constanta de 20 si ceva de ani cu un inginer neamt de la munchen de 50 si ceva cu vreo 25 de ani de experienta la BMW la masa acasa. @Myx. Nu mai stau sa iti explic inca odata. NU E NICI O COINCIDENTA!!!! Citeste posturile mele anterioare...
    2 points
  15. Da, reparam si masini mai vechi, insa in acest caz nu are rost sa vii sa-ti iau bani de constatare degeaba. Astea sunt clar simptome de pompa. Pun pariu ca daca pui alta pompa iti va porni fara probleme. Asta daca e corect pusa la punct.
    2 points
  16. Poate fi o intamplare. Un bec are o durata de viata limitata. Daca masina are peste 4-5 ani, un bec ars e ceva uzual. Avand in vedere ca tu din postura de client te gandesti in primul rand ca cineva ti-a furat becul, evident si ei se gandesc ca poate aveai becul uzat si intamplator ti-ai dat seama tocmai la plecarea din service. E un cerc vicios care are la baza lipsa de incredere pentru ca la noi exista foarte multi tepari. La fel cum exista mecanici hoti exista si clienti hoti. Din pacate, asta e situatia. Sunt multe situatii in care ca service dai de clienti tepari. Vin cu masina zgariata si pretind ca a fost zgariata in atelier. D-aia masinile sunt in general pozate atunci cand intra in service. Sau pretind ca vreun obiect a disparut din masina. Evident ca exista si hoti printre angajatii service-urilor, insa adevarul este undeva la mijloc. Iar despre furaciunile din service-uri se vorbeste exagerat, chiar si atunci cand nu exista dovezi si e vorba doar de supozitii. Plus adevaruri general valabile aflate din vorba in vorba, practic gura lumii, barfa etc. Chiar si acum 2 luni s-a intamplat la un E90 caruia i-am reparat motorul sa nu i se mai aprinda un bec xenon. Evident nu i-am furat becul ci pur si simplu a cedat. Plus ca problemele astea cu becurile sunt comune iarna. Clientul a inteles si problema s-a rezolvat. Sunt oameni si oameni peste tot.
    2 points
  17. Au ei destula lumina in service, nu e cazul sa se orbeasca mecanicii intre ei si nici bateria nu tine o vesnicie cand motorul e oprit, d-aia farurile stau pe 0 in service. Ca au umblat la ele sau nu, tind sa te cred pe tine, mai ales ca am avut si eu de-a face cu ei, pe timpul unei vizite la CT dupa un incident rutier. Cat despre service-uri recomand BMW Filaret, daca vrei sa mergi pe partea autorizata BMW sau sa faci cunostinta cu Ilie, neautorizat BMW, dar "supra"autorizat de multi posesori BMW!
    2 points
  18. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  19. Inainte de toate vreau sa multumesc aici persoanelor care m-au ajutat cu diverse sfaturi si pareri foarte utile pentru achizitia masinii ( Brandex , Zeky , FRE , AndreiVUV , XXL , Gabi-Arad- ) Dupa aproape 20 de ore petrecute pe sosea ( Bucuresti - Arad - Bucuresti ) , a venit momentul sa prezint si aici masina . Pe scurt este vorba despre un BMW F07 530d GT fabricatie 12.11.2009 care in prezent are 186.000km , istoric complet la BMW , ultima revizie / intrare in service pe 24.02.2014 la BMW Arad . Este prima mea masina diesel care pana acum m-a uimit din punct de vedere al performantelor pe o caroserie de 2 tone . Cutia in 8 trepte este senzationala mai ales cand masina este in modul Sport sau Sport+ si cutia in DS , urca incredibil de repede in ture , raspunde imediat la pedala . Dotarile dupa VIN ( C215445 ) : Body Color: Spacegrau Metallic (A52) Upholstery: Leder Dakota/schwarz (LCSW) S1CDA - Brake Energy Regeneration S4CGA - Interior strips, "satin-silber" matt S223A - Electronic Damper Control (EDC) S229A - Dynamic Drive S255A - Sports leather steering wheel S2AFA - BMW LA wheel turbine styling 271 S2VAA - Chassis & suspens. setup "Adaptive Drive" S302A - Alarm system S316A - Automatic trunk lid mechanism S319A - Integrated universal remote control S320A - Deleted, model lettering S322A - Comfort access S323A - Soft-Close-Automatic doors S358A - Climate comfort windscreen S3AGA - Reversing camera S402A - Electric panoramic roof S416A - Roller sun vizor, rear lateral S423A - Floor mats, velours S430A - Interior/outside mirror with auto dip S431A - Interior mirror with automatic-dip S455A - Active seat for driver and passenger S456A - Comfort seat with memory S460A - Comfort seat, rear, electr. adjustable S488A - Lumbar support, driver and passenger S494A - Seat heating driver/passenger S496A - Seat heating, rear S4NBA - Autom. climate control with 4-zone ctrl S4URA - Ambient interior lighting S4UYA - Ski and snowboard case S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S522A - Xenon Light S524A - Adaptive Headlights S536A - Auxiliary heating S5ACA - High-beam assistant S5ADA - Lane departure warning S5AGA - Lane-change warning S5DKA - Side View Camera S609A - Navigation system Professional S610A - Head-up display S612A - BMW Assist S614A - Internet, preparations S615A - Expanded BMW Online Information S616A - BMW Online S620A - Voice control S633A - Preparation, mobile phone, Business S677A - HiFi System Professional DSP S696A - DVD changer S698A - Area-Code 2 for DVD S6AAA - BMW TeleServices S6ABA - Control for Teleservices S6FLA - USB/Audio interface S6NFA - Music interface for Smartphone S7SPA - Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A - National Version Germany S850A - Additional Export tank filling S863A - Retailer Directory Europe S879A - On-board vehicle literature German S8SCA - Telematics access request,country-spec. S8SPA - Control unit COP S8THA - SPEED LIMIT INFO Astazi am reusit sa scot si folia de pe geamurile fata cu ajutorul ZEBRA Service . Ce urmeaza cat mai curand posibil : - jante 20 sau 21 de vara - covorase OEM ( cele actuale sunt cam murdare ) - pachet M exterior OEM - volan M cu padele + shifter sport ( daca se poate pune pe F07 ) http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000422Medium_zps0981dd9b.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000424Medium_zps5eb0c1b4.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000425Medium_zps6c8220b0.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000427Medium_zps812c50f4.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000428Medium_zps87c7c16d.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000429Medium_zps3b535116.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000430Medium_zpscbaaa7a8.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000463Medium_zps8b05a5a5.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000433Medium_zps29bf425b.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000457Medium_zps787fe11c.jpg
    1 point
  20. Modelul mi-a placut intotdeauna, asa ca am cautat un exempar cat mai bine intretinut, nu voiam motor mare din cauza taxelor, m-am hotarat sa cumpar una cu motor de 2 litri, benzina. Dupa cateva luni de cautari am gasit un exemplar in stare foarte buna, cu un nivel de echipare care sa o puna in valoare, respectiv un kit M Tech complet. Masina este fabricata in aprilie 2004 si are acum 132.000 km la bord. Motorul este N46B20A 1995 cmc si 150 de cai (110 kw). Masina are transmisie automata, se misca suficient de bine, fara sa fie insa o masina cu care sa mergi la liniute (pentru cei ce merg la liniute, cu siguranta le trebuie un motor mult mai mare). Este genul de masina pe care o folosesti pentru plimbari, nu pentru curse. Culoarea este Silbergrau Metallic (A08), iar tapiteria Alcantara+textil. Dotari: S1CAA - Selection of COP relevant vehicles S205A - Automatic transmission S226A - Sports suspension settings S249A - Multifunction f steering wheel S251A - Runflat indicator S302A - Alarm system S338A - M Sports package II S428A - Warning triangle and first aid kit S431A - Interior mirror with automatic-dip S441A - Smoker package S481A - Sports seat S495A - 3-point belt and headrest, center rear S508A - Park Distance Control (PDC) S534A - Automatic air conditioning S650A - CD player S661A - Radio BMW Business (C43) S692A - BMW 6-CD changer I-bus S710A - M leather steering wheel S716A - Aerodynamics package S522A - Xenon Light S760A - High gloss shadow line S772A - Interior moldings Piano Black S775A - Headlining anthracite S785A - White direction indicator lights S788A - BMW LA wheel, Individual S850A - Additional Export tank filling S863A - Retailer Directory Europe S877A - Delete cross-pattern operation S880A - On-board vehicle literature English S8SMA - Car ident. number visible from outside S8SPA - Control unit COP
    1 point
  21. Mașina este fabricată (conform VIN) in octombrie 2007, iar prima înmatriculare (conform CIV) s-a făcut pe 30 noiembrie 2007. Km la bord în momentul achizitiei: 96000 și ceva, la momentul vorbirii se apropie de 112.000 km (asta zic io amu' după nici 4 luni). Motorizare: 1995 cmc din seria N43. Adică N43B20 cu injecție directă, injectoare piezo, distributie variabilă dublu VANOS și evident VALVETRONIC . Motorizările N43 vin cu pachetul Efficient Dynamics (adică-i plină de plastice pe dedesubt, că să am ce lăsa pe dealuri, prin păduri și cine șstie pe coclauri oi mai umbla). Cutia de viteze este manuală, în 6 trepte. Câte ceva despre dotări: n-are piele „ decât ” pe volan. Are 8 airbaguri, DSC + DTC, jante din aliaj pe 16, clima automată, geamuri și oglinzi electrice, xenon, computer de bord cu mai puține funcții decât cel de la Logan, buton start-stop și sistem Start / Stop care mă 'nervează maxim, sistem audio BMW Professional (slăbuț), tweeterele puse de nush ce specialist de la Cluj, pe care le-am ucis că nu le mai suportam, proiectoare, stopuri de ceață MARI și cine stie ce nimicuri, între care am observat aux-in și mirror down (care iarăși mă 'nervează) . Am mai zis de Efficient Dynamics? Ăsta îmi place „că consumă” ca un dizel. După ce ne-am întâlnit la Cluj amu' vre-o 4 luni și l-am pedalat puțin prin giratorii, am decis că-mi place, mai puțin motorul leșinat. După care am mai dat un drive-test lung până la Deva, la care iar am conchis că motorul este leșinat dar că-mi convine consumul, alături de ținuta de drum și poziția la volan. Dan m-o întrebat dacă mă uit la vitezometru, iar eu am răspuns de fiecare dată că ma uit „ decât ” la turometru. Uitai să zic că am fost impresionat de nivelul sonor în regim de croazieră pe autostradă, abia după 180 kmh nivelul de zgomot devine măricel, oricum mai iute de 210 pe ceas n-am mers, să nu zică Dan că-i forjez mașina prea rău. După o pauză de-o țigară și-o trecere în revistă a tuturor zgârieturilor, etc, șamd, a rămas că facem târgul, după ce mă adun pe-acasă, fiind între congrese. Așa că din 24 luna noiembrie mi-s posesor de Pemfe' Touring roșu, cu motor leșinat, da' pe benzină și cu un consum mai bun decât unele dieseluri cu pretenții. Evident, înainte de a lua decizia, i-am stresat pe mai toți prietenii de pe forumuri, să văz dacă motorizarea se ridică măcar la nivelul Loganului 1.6 16v ca fiabilitate, care m-a servit fără sughițuri vreme de 4 ani și 238.000 km ! Planurile de modificări sunt mici dar de efect: schimbat tweeterele și ornamentul de pe rama ușilor față, becuri cu led la temperatura corectă de culoare în angel eyes, mai am de ucis un greiere în portbagaj sau haion și mai prin primăvară o folie pe jamuri, foarte deschisă la culoare. Evident, când vine vremea, discuri Brembo și plăcuțe Ferodo Premier sau DSPF , deja am stabilit că are fading în regim de raliu, deși am dat speciale „ decât ” de două ori până acum. Poză atașez „de sezon”.
    1 point
  22. nu am fost pro "MIZERII" in bara....am zis sa isi activeze US style. era dragut sa isi monteze AE, dar cum am spus si mai sus....sa demontezi sticla de far e JALE
    1 point
  23. decat sa desfaci geamul de far la E90, mai bine iti bagi un bat in cur. tu altceva decat AE orion nu stii sa spui? omul vrea ceva simplu si putin costisitor, cred.
    1 point
  24. cred ca, poti sa faci un retrofit cu ceva motoras electric il faci active hybrid )
    1 point
  25. Deh.....cadouri pentru iubita,fie ea chiar si o masina :LMAO:
    1 point
  26. Nu iti da voie sa stai langa masina. Te poti uita pe geam spre masina sau sa o vezi pe un ecran. Si oricum toata situatia e usor ridicola. Conteaza enorm cum pui problema, cum vorbesti. Daca initiatorul topicului face spume chiar si pe forum si se vede clar ca e foarte nervos, evident ca s-a purtat la fel sau mai rau cand a incercat sa reclame. Cat despre ideea de a discuta cu "directorul general" despre un bec ars, voi sesizati ridicolul situatiei? Problema aici e caderea in teoria conspiratiei. Probabil ca in curand va avea probleme si cu alte becuri. Am observat ca asa se intampla. Cand ti se arde un bec, destul de rapid pica si restul. Teoria conspiratiei nu ajuta la nimic. Asta e un articol de cacat. Un fel de reclama mascata pentru service-uri mai ieftine si importatorii de piese gen Unix. Spun niste tampenii si le ridica la rang de adevar general valabil. Reprezentanta ia piese de la Unix si te taxeaza ca si cum ai pus piese originale. Asta poate se intampla la unele reprezentante, dar nu e o chestie generalizata. Si nu cred ca se intampla la BMW asa ceva. Povesti.
    1 point
  27. FULL fara xenon, pai se poate boss ?
    1 point
  28. cum spunea si mai sus, e greu sa dovedesti ca ei ti-au luat becul sau ca l-au inlocuit cu unul vechi, daca tu nu ai nicio dovada cum ca l-ai fi inlocuit recent sau daca masina e mai noua, adica 2-3 ani maxim si putini km, durata medie de viata a unui bec cu xenon este de cca 3000 ore. Inteleg perfect ceea ce zici tu si sunt intru totul de acord, felul celor de la reprezentanta de-a rezolva problema e contrar oricarei politici de Customer Service dupa parerea mea, chiar daca pur si simplu intamplarea a facut ca becul sa se arda in timp ce masina era la ei, ar fi trebuit sa iti ofere cel putin unul la schimb cu un discount serios si manopera gratis, asta pentru ca din cate zici esti un client fidel acolo si in felul acesta te-ar fi tinut in continuare de client, dar din pacate in general retarzii astia care conduc multe din reprezentante nu au nici cea mai vaga idee despre cum sa conduci un asemenea business iar de Customer Service nici nu au auzit, marele lor noroc este ca majoritatea clientilot sunt needucati in ceea ce priveste felul in care ar trebuie sa fie tratati si le iau ca pe ceva normal si continua sa se intoarca acolo, asta pe de-o parte, iar pe de alta parte nimeni nu face nimic in ceea ce priveste feedback-ul negativ pe care il primesc in mod constant, asta daca si au un program care sa monitorizeze satisfactia clientilor, desi banuiesc ca au pentru ca e standard la nivelul acesta, dar probabil rezultatele sunt alterate. Poate alti colegi de pe forum iti pot recomanda alte reprezentante mai de Doamne ajuta, dar daca nu ai garantie la masina care sa te faca sa mergi la un dealer autorizat, mai degraba as incerca service-urile private, poti stabili o cu totul alta relatie cu ei care sa te faca sa te simti confortabil si in siguranta de cate ori mergi la ei.
    1 point
  29. Sau stopuri Stopuri full led...(pt cunoscatori cum ar veni) Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  30. Benzina n-are nimic daca o subturezi, dar la 2k rpm e ok.
    1 point
  31. Nea Costica e o cunostiinta mai veche, a mai avut probleme cu el cu user de pe forum, mi se pare ca are si user.
    1 point
  32. Taji se pricepe foarte bine la pompe. E jepcar in rest si are niste preturi demente uneori, insa ca meserias pe partea de pompe e foarte priceput si are si aparatura necesara reconditionarii.
    1 point
  33. N46B20A are 150 de cai/110kw (nu 143 cai/105kw) si este o varianta de motorizare care s-a folosit si pentru caroseria E90.
    1 point
  34. Fara suparare, in afara de GPL si de stopuri nu e vorba de cine stie ce sume. Uleiuri, filtre, bujii, antigel, niste burdufuri de planetare. Chestii uzuale. Pompa apa pe Febi, Pompa servo care la 250 lei OEM e la mana a doua etc. Astea sunt piese pe care majoritatea le schimba (dintre cei de pe forum). Fac parte din intretinerea masinii. Mai ales avand in vedere masina si motorizarea, chiar se poate spune ca ai scapat ieftin. Nu e neaparat asa. Pai cand faci chestia asta banuiesc ca ti-o si asumi. Stii de la inceput ca banii bagati nu se pot recupera.
    1 point
  35. frumoasa pune poze si cu interiorul
    1 point
  36. ca tu merg cu biemvieu tau si in loc sa te uiti in fata , butonezi la net si omori un om nevinovat , d aia
    1 point
  37. De acord.....ti-as da like la postare,chiar de mai multe ori....Cei cu xenon in faruri fara lupa sunt pur si simplu inconstienti. Daca as fi politist le-as lua taloanele fara discutii. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  38. Masina a avut airbag-ul din volan sarit, se vede la centura ca s-a adunat. Dar a rezolvat-o, a pus 2 adaptoare
    1 point
  39. Lasati baiatu sa "enumereze" ... doar are BMW.
    1 point
  40. Daca si astea sunt probleme.... Important este ca gasesc rezolvarea,schimb slotul de cheie si termin cu problema". Costa 310 ron. Chiar acum am dat comanda la dangroza si cu ocazia asta imi iau si consola din spate.(e cam zgariata a mea) Daca unii nu posteaza cand au o problema,asta nu inseamna ca nu au si ca masina le merge ceas:)). Dar stii cum sunt eu,daca nu rezolv tot,nu ma simt bine. E mai ok sa nu stiu de ele:)) P.s: inca sunt necunoscator pe e90,mai ales pe module/electrica etc...m-au depasit putin ) dar ii multumesc lui Zeronoo ca m-a linistit
    1 point
  41. colegu a luat 3700euro si masina pe o lovitura mult mult mai usoara....chiar sunt nesimtiti de tot!
    1 point
  42. Aha si remap nu infunda dpf , nu trage de turbina ))
    1 point
  43. pentru cineva cu masina in garantie, race chip ala ideal, ca la revizie il scoti si gata, Se practica la greu prin Belgia din ce am vazut, e foarte greu de detectat ca a existat pe masina ca sa iti faca probleme la garantie. Aveam si niste colege pe la servici, isi cumparau cate un megane de 80 de cai sau cat naiba are ala, nou nout si il cipuiau instant gen, cand ridicau masina de la dealer ele aveau cipul in buzunar.. cica cumperi masina sh cu istoric de service si proprietar unic, si femeie pe deasupra, doamne ajuta..
    1 point
  44. plimbare de weekend http://s26.postimg.org/4ea51lmqh/P1000630_Custom.jpg http://s26.postimg.org/45ckbo9y1/P1000632_Custom.jpg http://s26.postimg.org/bey4udoih/P1000636_Custom.jpg http://s26.postimg.org/wd4asgod5/P1000638_Custom.jpg http://s26.postimg.org/q3915goyh/P1000641_Custom.jpg http://s26.postimg.org/omxinbm1l/P1000644_Custom.jpg http://s26.postimg.org/8tsk6uz4p/P1000655_Custom.jpg http://s26.postimg.org/f67pgp26x/P1000721_Custom.jpg http://s26.postimg.org/hdgjicwux/P1000726_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7u6uow9cp/P1000730_Custom.jpg
    1 point
  45. lolo , mare parte din poze sunt in parcarea de la Billa ( Postavarului ) si nu sunt parcat , doar o pun asa , ma dau jos , fac cateva poze si plec nu parchez niciodata pe 2 locuri si in 99% din cazuri parchez cat mai departe de intrare , nu imi place la inghesuiala , chiar si asa tot timpul sa gaseste cineva sa vina sa parcheze lipit de mine chiar daca in jur parcarea este goala
    1 point
  46. Azi au ajuns anvelopele ( au DOT 1614 ) , in timp ce eram la Autosoft Militari a ajuns si setul de antifurturi OEM la Brandex , dupa montarea anvelopelor am facut o oprire in Berceni si am pus si antifurturile sa fie totul ca la carte . A fost nevoie in medie de 40-60g pentru echilibrare , o singura anvelopa a miscat-o de vreo 2 ori pana a scazut sub 60g , servicii excelente la Autosoft Militari , nu a fost nici o problema cu butucul sau cu prezoanele , totul a intrat perfect normal . Cateva poze facute cu telefonul , masina nespalata de 10 zile , fara nici un dressing pe anvelope , am venit cu ideea sa o spal imediat ce ajung acasa dar a inceput sa ploua asa ca probabil o sa merg mai pe seara sa o spal si eventual sa fac niste poze cu camera foto . http://s26.postimg.org/4b1bdy2xl/IMAG0111_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ddl778dax/IMAG0112_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fkpfv5il5/IMAG0113_Medium.jpg http://s26.postimg.org/gqy17ow9l/IMAG0114_Medium.jpg http://s26.postimg.org/axjdtdv89/IMAG0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/5c1k32jx5/IMAG0116_Medium.jpg
    1 point
  47. Eu mi-as pune ceva aftermarket gen:http://cens.com/cens/supplier/26322/product/115205/BMW_E90.jpg?xxx=1399039729134http://www.sdmotor.com.tw/ebay/2905636Z/d2.jpg
    1 point
  48. Evident. La automata folosesti franele mult mai des si mai intens decat la manuala.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.