Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/19/16 in Posts
-
1800 ron cu tot cu gume, cele hankook au dot 2015 si sunt aproape noi, Michelinurile trebuiesc schimbate au dot 2013 dar mai au cam 3 mm. Nu mai stiu, imi mananca zilele de vreo 9 ani2 points
-
Suparat ca de maine nu se mai fumeaza prin carciumi, a parcat meserias lateral pe partea stanga ,la scara si s-a dus inauntru .Pacat de bestie... S-a luat si la bataie cu Politia.Era rupt....s-au chinuit vreo zece insi sa-l tina bine si sa-l urce in masina de la Rutiera. Totul s-a intamplat din cauza ca nu avea destul stropgel ( prima imagine ) :hyper: si tot insista sa-i completeze. In Bran-judetul Brasov2 points
-
Hello. In urma cu cateva saptamani am inceput o discutie despre o problema iar acuma am rezolvat-o. Simptome: - la viteze mici aveam intreruperi in acceleratie fara nici o avertizare - la viteze mari incepea sa palbaie avertizarea de derapare si nu puteam sa mai depasesc 80 km/h, daca insistam sa merg asa dupa ceva km se aprindea avertizarea ABS, presiune roata si DSC iar masina mergea normal dar fara aceste sisteme - masina mergea OK daca dezactivam DSC-ul insa - am incercat sa curat prin gaura senzorului ABS inelul cu spray de contact si am avut o mica imbunatatire apoi am incercat cu WD40 si masina mergea cu zdruncinaturi 20m apoi dadea eroare ABS, DSC si "pana". - senzorii ABS aveau urme de frecare de la dintii inelului ABS Rezolvare: Dupa schimbarea unui senzor(dupa 1KM si asta avea urme de frecare) am decis sa schimb abele inele ABS Operatia a durat 2 ore intr-un service iar inelele au costat 200 lei cu tot cu transport din Anglia. Inelele originale aveu diametrul marit din cauza ruginei dintre inele si planetara iar rugina dintre dinti ii dadea senzorului citiri eronate. Problema a fost rezolvata dupa schimbare.1 point
-
Dragi colegi sper sa tratati titlul ca o gluma. Dupa o perioada de aproape 3 ani am revenit iarasi la indragita marca BMW,dupa ce m am perindat pe la VW,Kia,Citroen C4(inca il detin si acum) m am intors la BMW. Dupa indelungi cautari pe siteurile de vanzari masini,toate cu full options si km reali si istoric,dupa km batuti aiurea pe la Timisoara,Bucuresti,Galati in sfarsit am gasit aceasta masina de la un domn din Focsani cu istoric service si km reali. Am gasit anuntul pe OLX,am discutat cu vanzatorul vreo 2 zile la telefon,cu schimb de poze,facturi,acte si alte necesare tranzactiei am pornit spre Focsani.Ajuns la Focsani vanzatorul imi arata toate facturile cu piesele de schimb,cu ulei,filtre,manopera,toate facute bavaria.Am intrebat unde este cel mai apropiat service bavaria si mi a zis ca la Braila.Plecam spre Braila cu mine la volan,ca sa o si testez pe drum.Pana la Braila deja ma indragostisem de ea.Ajungem la APAN Braila,discutam cu un domn de acolo sa imi arate istoricul masini,sa ne citeasca km dupa cheia si sa fac o constatare(tester,ridicata pe elevator si ce mai trebuia verificat) la masina.Prima oara citeste km de pe cheie=154 mii km,apoi sa vedem istoricul service,aici a inceput distractia,la cei de la Apan apareau doar 2 intrari in service,m am uitat cu o privire din aia urata la vanzator si a inteles ca daca nu demonstreaza istoricul pe care sustinea ca il avea masina nu o voi cumpara.Suna la Bavaria bucuresti si primim istoricul masini pana la urma.Ideea este ca cei de la Braila si Bucuresti(unde facea omul revizile) nu folosesc acelasi soft si nu pot vedea tot.Urmeaza si constatarea-pe tester o eroare de la blocul de lumini(piesa deja comandata de vanzator si astept sa mi vina),iar la roti bieleta de directie stanga. Am plecat linistit spre Focsani unde am facut actele si am platit suma de 8500 de euro. Imi cer scuze ptr greselile de ortografie si am sa atasez poze. Vehicle information VIN long WBANE31010B958301 Type code NE31 Type 523I UL (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANGRAU II METALLIC (A36) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod. date 2006-10-19 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 453 ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 6AA BMW TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 611 BMW NIGHT VISION 612 BMW ASSIST 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RP ADVANTAGE PACKAGE 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 2RA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Acestea sunt optiunile pe care le are masina,toate functionabile,iar vanzatorul chiar a avut grija de aceasta masina. Imi cer scuze dar nu am putut edita postul anterior.1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor!Dupa o asteptare destul de lunga sunt mandru sa spun ca am intrat in posesia unui BMW E34 518i din '94.Pt multi dintre voi motorul cam mic dar momentan pt mine fiind destul de ok!Dupa o prima plimbare de 350 km am ramas placut surprins sa i masor consumul undeva la 8 litrii %.Despre masina pot sa zic ca a fost destul de bine ingrijita de fostul proprietar singurele defecte fiind mici puncte de rugina si unele batai in fata.Planuri de viitor sunt multe..primul fiind inmatricularea,remedierea micilor probleme mecanice si estetice,jante (style 32 as vrea) si probabil multe altele!Am doar 21 ani pasiune si destula rabdare sa le fac pe toate asa ca astept pareri,sfaturi cat de rele ar fi ele!O sa am nevoie de o recomandare..un service si un tinichigiu bun in Brasov!Am si o poza informativa!1 point
-
A inceput sa ninga, e posibil sa le fi pus cu blestem? :frantics: http://oi68.tinypic.com/qogfh3.jpg http://oi64.tinypic.com/2rgddls.jpg1 point
-
free upload. Ceva poze mai noi dupĂŁ o lungĂŁ pauzĂŁ! Trimis de pe al meu ALE-L21 folosind Tapatalk1 point
-
Daca e sa vorbim doar de ce e practic,jantele de tabla sunt cele mai usoare si le indrepti foarte usor daca le strambi...omul totusi pare interesat de aspectul masinii,si nu e de speriat absolut deloc trecerea la 18.1 point
-
1 point
-
misto masina , dar spune-ne cum ati reusit ..mai rar sa ii prinzi ...la cat de agili sunt .. au pus la vanzare jantele ?!1 point
-
Probabil ai relelul de la bujii stricat , e o defectiune des intalnita. Din cauza lui,probabil nu porneste nici regenerarea filtrului.1 point
-
nu e mare diferenta intre 17 si 18. Style 189 sunt niste jante frumoase, iar pretul e foarte bun.1 point
-
Noul model de chiulasa are supape de retinere a uleiului, caz rezolvat La n52 tb sa eviti drumurile scurte si mersul subturat pentru a nu avaria valvetronicul1 point
-
Salut! Si eu am acelasi model si prezenta acelasi simptom. Am cercetat mult subiectul, ma stresa zgomotul. Intr-adevar solutia 100% sigura (si cea mai scumpa) e schimbarea chiulasei. La unii s-a rezolvat temporar, doar cu inlocuirea tachetilor, insa ulterior zgomotul a revenit. (defectul de proiectare e la chiulasa, si de prin 2009-2010, nu mai retin exact anul, s-a reproiectat chiulasa). Ca solutii ieftine si care la mine functioneaza: -mergi mai turat / evita sa subturezi sau sa mergi "la consum" (oricum nu e cel mai potrivit motor pentru "consum" ). Asta nu inseamna neparat mersul sportiv sau agitat, mai ales in oras. Nu recomanda nimeni asa ceva. Ci doar schimbarea treptelor de viteza la o turatie ceva mai mare de 2500 rot/min. -evita drumurile scurte, cu opriri dese, mai ales la rece (asta e cu dus-si-intors... daca trebuie, trebuie) -eu il incalzesc inainte de plecare, dar nu la ralanti ci la un asa-zis "fast-idle", undeva intre 1500-2000 rot/min (ca o mica paranteza, primul buletin de service emis de BMW pe problema asta, indruma reprezentatele sa faca un "bleeding", adica o aerisire a tachetilor, prin mentinerea unor praguri de turatie pentru cateva minute, in gol. Procedeul se repeta de cateva ori si la unii disparea zgomotul) -schimba uleiul la intervale mai scurte decat indicatia bordului (preferabil la 10 000km / 1 an; care intervine primul). Eu nu pun uleiul BMW original, am citit mult si multe si se poate discuta pe tema asta la infinit. Iti prezint doar experienta proprie, fiecare e liber sa-si trateze automobilul cum doreste. Oricum, cel mai bun ulei, e cel curat, nou Am cumparat-o in sep. 2014 (din DE) si initial i-am schimbat uleiul cu Motul 300V. L-am tinut doar cateva luni, peste iarna. Era la fel de zgomotoasa, daca nu mai rau. Apoi am pus Redline, si cu el am ramas pana acum, cand ma pregatesc sa il schimb din nou. N-as vrea sa bag mana in foc si sa pun un semn de egal intre tipul uleiului si rezolvarea problemei, dar la mine s-a estompat (face foarte, foarte rar, la rece). Din experientele altora (in special pe forumurile americanilor, care se vaita foarte mult de problema asta), in general zgomotul revine cand se fac drumuri scurte, la rece, cu opriri dese. In orice caz, nu e o problema cu repercursiuni de natura tehnica, mersul nu e afectat, si singurul efect (probabil pe termen foarte lung) ar fi uzura tachetilor si/sau a culbutorilor. E intr-adevar deranjant dar nu un pericol iminent Stai linistit, N52-ul e un motor bunicel, comparativ cu N47 (diesel-ul de 2.0) si cu N54 (benzina 3.0 turbo) care au probleme de natura tehnica mult mai grave. Bafta!1 point
-
Feedback personal pe fostul e46 si actualul e34: - la e46 am avut scaune sport, erau foarte confortabile la drum lung (am facut multe deplasari). Un bun amic are e46 cu scaune normale si pe care l-am condus destul de mult .Pozitia este la fel dar nu te tin in curbe la fel de bine. Confortul in situatii normale(drumuri lungi, vacante) este la fel. - la e34 am avut initial scaune normale, sunt foarte confortabile, dar sustinerea laterala lasa de dorit, ca si la e46. Scaunele sport (facute de recaro) au sustiere laterala ft buna(mai buna ca la e46) si sunt in general confortabile cu exceptia faptului ca sezutul este prea infundat in scaun si lateralele sezutului sunt prea apropiate si prea ferme. Am rezolvat problema cu inaltarea sezutului prin adaugarea de material sub sezut. Acum sunt cam la fel cu cele de e46 ca si confort. BMW la scaunele sport are in general mai multe reglaje standard ceea ce este un plus, in special pernita extensibila pentru genunchi care chiar ajuta un pic la stabilirea unei pozitii optime. Eu as opta pentru scune sport daca as fi in postura de a cumpara o alta masina BMW. Spuma din care sunt facute nu este cu mult mai densa decat la cele normale dar sustinerea laterala este evident mult mai buna si au mai multe reglaje. Ca si comparatie cu alte masini, scaunele cele mai confortabile, si in acelasi timp cu sustinere laterala si destule reglaje , le-am intalnit pe fosta Laguna 2. Cele mai confortabile pe drum drept dar fara nici-un fel de sustinere laterala au fost la fostul Opel Rekord C, dar e de intele masina era cu totul o barca facuta din start exclusiv pentru confort si drumurile anilor 60..1 point
-
Vezi ca daca modifici codarea sa stea ceasurile albe si noaptea nu mai merge optiunea de la navigatie cu Day/Night Mode Auto, adica ramane si navigatia pe modul zi tot timpul.1 point
-
ai problema pe can. am mai vazut treaba asta. calculatorul motor e legat direct in OBD, intrii in INPA si te duci direct pe calculatorul motor, e posibil sa ai surpriza sa vezi ca functioneaza si comunica.1 point
-
Frumoasa, e de vis motorul Cei cu "sfantul" motor de 2000 te invidiaza (inclusiv eu). Citisem pe undeva ca exista o diferenta mare de feeling la 6 cilindri vs 4. Multi km fara probleme!1 point
-
Eu am E90 LCI de 2 ani si sunt extrem de multumit. Mai ales ca am chiar 318d si nu 320d. Per total e o masina foarte buna daca ai si grija de ea si nu dai in ea la orice colt de strada.1 point
-
Asa mi se pare si mie Ieri am avut din nou o zi aglomerata, am dat din nou bordul jos pentru ca aveam un chitait sub el pe denivelari. Am dat fiecare fir/cablu cu banda izolatoare textila tesa, am fixat fiecare cablu cu bride. Nu am mai apucat sa fac poze pt ca am terminat tarziu iar in cele 2 ture pe care le-am dat cu masina mi s-a parut ca am scapat de chitait.1 point
-
Sãptãmânã trecuta am completat cererea pe site (bmw.ro). Astãzi am primit prin curier manualul de utilizare pe cd. Nota 10 bmw romania1 point
-
1 point
-
Fiecare cumpara ce doreste. Eu am preferat mai vechi dar fara sa stiu de existenta unui lant ca o curea de distributie Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ca sa cumperi un lci cu pb la distributie e ca si cum ai cumpara o masina din gama entry level si nu trb sa enumar. Sent from my iPhone using Tapatalk Uite, eu personal am ales nonlci ca sa scap de stres, in defavoarea unui consum mic si impozit mai mare, decat sa stau in stres si asta la sfatul unei pers de la bavaria. Iar ca fapt divers cunosc e60 2005 cu 650 mii de km fara nici o inlocuire majora la motor. La lant nu da nu s a umblat dar nu cred ca stie proprietarul unde se afla. Iar pt baietii astia care vor lci sincer eu unul nu mi as lua1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai depinde in ce stare iti este bateria ... Normal daca bateria este sanatoasa nu are de ce sa iti apara mesaju ala in bord nici daca a stationat masina o saptamana ... Poate masina ''s-a speriat'' cand a vazut ca mai este un consumator dupa ce a inchis toate modulele.1 point
-
Am schimbat uleiul marti,5w30 Castrol EDGE professional bmw ll-04,ii 69lei la emag,eu l-am luat la 55lei/l,surprinzator.Masina chiar merge ceas,daca nu imi iese pretul cerut nu o dau!S-a verificat absolut tot la masina,suspensii,scurgeri etc.Daca nu se da, ramane la mine,nu-mi displace sa merg cu o masina perfecta dpdv tehnic-optic. Parerea mea si a mecanicului este NU mai bagati bmw twin 5w30! Masina are acum ~181***1 point
-
1 point
-
Daca citesti bine am scris ca bmw recomanda 2ani/30k si eu oricum incerc sa fac un flush.consider ca un interval de 15k-20k este ok pt un ulei bun. si eu te pup netto:))1 point
-
1 point
-
anunta ne cand iti vinzi tu limuzina cu mai mult de 10.000 pana atunci ciocu mic, si pune o poza cu talonu sau cartea masinii sa vada lumea ca are 136 de cai nu 143 pe cine crezi ca intereseaza ce ai schimbat tu sau decand se adauga asta la pret, de parca ai adaugat dotari in plus...de ce nu calculezi si motorina cat ai bagat in ea?1 point
-
1 point
-
Proasta ironie. Sigur nu tie iti era adresat anuntul.1 point
-
Pt 3-4 litri in plus fata de un 1.8 sau 2.0, simti ca, conduci un BMW. Marea majoritate ne cumparam BMW doar pt nume. BMW = 6 cilindrii pt mine.1 point
-
Topicul de prezentare de pe forum este acesta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/163237-320d-an-2010-184-cp/ Cel de vânzare: http://olx.ro/oferta/bmw-320d-e90-an-2010-184-cp-piele-navi-professional-volan-m-ID4pyBc.html#e9d65f91c7 Autoturismul este produs în data de 2010-03-09, are 135 Kw (184 Cp) și se prezintă într-o stare foarte bună interior/exterior. Dotări: - navigație profesională, climatronic, bixenon, angel eyes, lumini adaptative, piele, suporturi pahare, cutie manuală, scaune electrice, oglinda retrovizoare heliomată, start/stop, servotronic, faruri ceață, crom line, cauciucuri foarte bune; - volan, schimbător, frână de serviciu M; Probabil nu am enumerat toate dotările, pentru lista completă se poate verifica Vin: WBAPP11000E433557 Taxa plătită și nerecuperată; Cu privire la kilometri dețin: - factura de achiziție în care se menționează numărul de km; - înscrisurile de verificare a intrărilor în service, fiind citită cheia la MHS Craiova; - carte service. Am schimbat uleiul, filtrele, inclusiv cel de combustibil, în urmă cu aproximativ 3000 km. Încă nu are 158.000 km. Nu accept schimb. http://postimg.org/image/q04garwm9/ http://postimg.org/image/w7pv0fxfd/ Șanse de a o vinde aici sunt mici, dar se tot vaietă diverși user-i că nu se găsesc E90 din 2010 decât la 14-15.000 euro și nu pe la noi prin țară, ci pe Mobile.de și tot recomandă altor interesați să plece în afară dacă vor o mașină bună. Iată una aici, înmatriculată, cu taxa plătită! Cam țin la preț, deoarece, intenționez, în mod real, prin vara anului viitor să o vând. Nu mă urâți pentru prețul cerut, doar ignorați-mă! Dacă până atunci sare iepurele, de ce nu?1 point
-
Totul e relativ, depinde unde locuiești. Daca stai ĂŽntr-un orĂŁșel de 60-70k locuitori, care n-a mai avut un facelift de 15 ani, starea drumurilor va fi deplorabilĂŁ. Am câteva exemple in minte, dar nu comparĂŁm cu orase mari si dezvoltate, gen timisoara, brasov, sibiu, unde nu ai gropi atât de multe. Pana la urma ce se mai intampla cu masina din topic, se mai vinde? ))1 point
-
1 point
-
DacĂŁ și asta e mașinĂŁ cu km mulți, celelalte multe cum sunt? SĂŁ reamintesc exemplul unui user care a vândut o mașinĂŁ cu dublul kilometrilor, 10 ani vechime și vreo 7800 e? A mea care are la jumĂŁtate și km și vechimea de ce ar merita cât zice X sau Y? Cel cu 12800 nu a fost dispus la negociere, știa el cât face. Mi-a zis s-o mai țin câțiva ani cĂŁ nu-mi iau banii ceruți. N-a plusat nimic. Așa cĂŁ aia nu era negociere. AdicĂŁ eu ĂŽți mai las 200 și tu ĂŽmi oferi cu 1200 sub cât am cerut inițial și nu mai ești dispus nimic ĂŽn plus. AdicĂŁ numai eu sĂŁ las la preț și dacĂŁ ĂŽmi convine cât oferi bine, dacĂŁ nu, nu! Am mai urmĂŁrit ce se vinde și nu prea vezi 320, de 184 cp, piele, xenon și km sub 160.000 la vânzare. Tot subliniez trĂŁsĂŁturile astea pentru cĂŁ pentru mine au contat foarte mult!1 point
-
nu vad de ce te-ai simti jignit de un pret ca 12.800, e unul corect. Ce vezi tu pe mobile poti sa uiti, nu au nici o legatura preturile din Germania cu cele din Romania, acolo sunt mult mai mari. Pe principiul asta, toti ar trebui sa ne vindem masinile cam cu 2 mii in plus, ca asa-s preturile pe mobile.1 point
-
1 point
-
ce topic tare. sa inteleg ca pana la E90 nu a existat bmw si cu E90 s-a lansat, nu? vorbim de masini care au propulsat bmw unde este acum, nu de m3e92. da' in fine.. 2002 turbo E21 E24 (adica seria 6 daca nu ma insel, cea veche) M1 E30 M3 E30 E34 M5 E34 toate aceste masini au facut ca BMW sa fie ceea ce este acum1 point
-
am impresia ca nu ai citi paginile anterioare. Intelege ca la tine cuplul ala va fi non stop, cum pisti acceleratia. Nu conteaza ca "nu ii dai mortul"..E motor twin turbo si are cuplu constant pe aproape toata plaja.. Daca vrei mai mult cumpara altceva. Dar probabil nu ai bani de benzina, si te gandesti ca poate nu crapa la tine, la cei 10k /an care ii faci, si gasesti un fraier sa o cumpere dupa aia.. Si probabil ca ai dreptate.. Asa ca baga mare.. la primele semne de deces o pui la vanzare. "impecabila. istoric de service, rulata numai in DE" si sanatate.. Doar nu o sa dai 3l la suta in plus pe benzina... la 30k km/an asta ar insemna aproape 1000 de europ pe an in plus la banii de combustibil, paote chair mai mult, am citit aici ca de la Sinaia la Bucuresti un 535D are medie de 6%.. ., ( invers nu se stie, dar tot pe acolo.. ) . si in oras vro 9 asa..acum ca s-a deschis si pasajul vreo 7.5...1 point
-
Masina sta in garaj de aproximativ doi ani de zile. Tehnic este impecabila ( are kit ambreiaj nou ). Detine jante pe 15 cu anvelope de iarna care au rulat maxim 1000 de km. Ca si dotari are destul de multe, in principal ii lipsesc navigatia si geamurile electrice pe spate. Talonul este retinut de politie ( fostul proprietar a facut plange ca nu am inmatriculat'o in cele 30 de zile legale, asa ca mi'au retinut talonul ) Fabricatie 1999, km are aproape 190k . - Senzori parcare, lumina, ploaie - Sistem audio Harman Kardon - Lupe cu xenon - Magazie cd'uri - Mahon - Piele - Oglinzi heliomate , electrice,incalzite - Perdea electrica spate - Trapa - Scaune electrice in zona lombara Pret 8000 RON, negociabil. https://postimg.org/image/ktoq45q8j/ https://postimg.org/image/lkhg9xslv/ https://postimg.org/image/60a2jeihf/ https://postimg.org/image/laej4c3df/ https://postimg.org/image/br4uavfv7/ https://postimg.org/image/h3top03rn/ https://postimg.org/image/xg3qeqi37/ Contact wav3doc@yahoo.com // 07733664510 points
-
Salutare, Revin cu noutati de plictiseala ) Am vopsit etrierii cu rosu(vopsea speciala ptr temperaturi ridicate exact ptr etrieri) Si am revolvat si deschidere automata portbagaj din cheie: https://youtu.be/URwe0Y3K8qQ0 points
-
VuV e setat pe AT si seria din anunt. Pai sta de luni bune ca probabil are pret peste medie dar in schimb masina poate este intretinuta peste medie.0 points
-
E foarte ok touring-ul, manuala pe Bmw nu e un inconvenient, poate doar daca folosesti masina doar in oras/trafic aglomerat.0 points
-
SKW, ai citit primul post? A fost la dealer BMW si nu au putut comunica cu calculatorul. "Am mers la reprezentant bmw si nu se conecteaza masina cu testerul, nu comunica deloc, si baieti de acolo au totul original pt bmw si cu toate astea nu gaseste dc nu comunica masina cu testerul."0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00