Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/16 in Posts

  1. Vand BMW 320Ci Clubsport, transfoormat in 330Ci - motor 3.0i restaurat complet (schibmat garnituri, furtune, traseu si valva PCV, vanos, bujii NGK irigium, bobine, role-intinzatoare-curele etc) cand l-am cumparat avea aproximativ 60000 mile - cutie automata (schimbat ulei, filtru, garnituri, refacut convertizor) - punte spate de 3.0 - frane de 3.0 schimbate acum 2 ani - jante style 71 forjate - faruri xenon aproape noi, originale - pachet M de fabrica - oglinzi exterioare de M3 si oglinda ovala interioara de M3 - navigatie mare 16/9 cu ultimele module puse pe e46: monitor cu CD, BM54, MK4, sistem harman kardon - interior individual Clubsport (margine piele, mijloc alcantara perforata; electric cu memorii, incalzit, reglaj lombar - plafon negru - trimuri Alc Silver Cube din aluminiu - senzori ploaie-lumina - suport telefon si bluetooth - senzori parcare - articulatie fata-spate pe Lemforder noua (850 euro) - baterie Varta Sulver de 85ah noua - alternator Bosch de 120 Ah refacut complet Marea majoritate a pieselor inlocuite sunt OE, cei de pe forum de la care am cumparat pot confirma! Vopsita profesional vara trecuta in culoarea originala - Estoril Blau 335 Foarte multe elemente schimbate (doar vara trecuta am investit 4500 euro), multe optiuni adaudate de mine personal, cablajul fiind tras exact cum vine de fabrica, fara fire lipite sau legate pt mase Pret 8500 euro, unul destul de mare pentru un e46, insa nu reflecta nici pe departe investitia (cei de pe forum care cunosc masina pot confirma cati bani si nervi am investit in constructia proiectului) http://thumbnails116.imagebam.com/47769/663bce477687633.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/55d2b2477687637.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/84bc45477687646.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/7e92b1477687649.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/33d9d8477687652.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5dfe9b477687661.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/45ee28477687665.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/70be94477687658.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5ac5b9477687636.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/470414477687669.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/134078477687644.jpg
    5 points
  2. Va multumesc tuturor! Am vopsit bara: http://i.imgur.com/ThdJCqq.jpg Am trecut pe la @neo_andersson http://i.imgur.com/TclYQMm.jpg http://i.imgur.com/nskfCF1.jpg http://i.imgur.com/ZCBGQx6.jpg Aveam o indoitura pe aripa stanga spate. Inainte: http://i.imgur.com/2jXQryl.jpg http://i.imgur.com/YytQurf.jpg Dupa: http://i.imgur.com/AG3QPRD.jpg Random: http://i.imgur.com/tT0cl2N.jpg http://i.imgur.com/1Qe3QXk.jpg http://i.imgur.com/Y3vXEzD.jpg To be continued...-
    5 points
  3. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    4 points
  4. Unii cumpara o masina pentru a o folosi pe post de mijloc de transport, nu pe post de bibelou. Nu trebuie sa aiba nimeni orgasm, ca nu cumperi vibrator, cumperi un automobil. Legat de dotari, in mintea cumparatorului roman de sh vad ca asta e pe primul loc, da-i dracu' de km ca la 200.000km motorul de Bmw e inca in rodaj, vrem putere dar luam diesel ca nu consuma mult si apoi renuntam la dpf ca e scump, toate astea in timp ce ne plimbam curul in scaune comfort, navigam cu ajutorul navigatiei profesionale, ne rasfatam auzul cu difuzoarele logic 7 si generam sute de orgasme pe toate bulevardele principale, victime fiind toate femeile cu varste intre 18-65 ani, impresionate de jantele noastre mari si de Bmw-ul nostru diesel cu pachet M, masina suprema (acum 5-10 cand a aparut modelul).
    4 points
  5. Doamne, f30-ul ala din Constanta e groaznic. Cum sa dai 13.800 de euro si masina sa arate a Logan la interior, doar pentru faptul ca e seria 3 (ultimul tip ))) ) Nu vreau sa ma cac in gusturile unora dar nu pot neam sa inteleg de ce ti-ai cumpara o masina relativ lenta si cheala. Ok as zice pentru design dar nu cred ca are cineva vreun orgasm la un f30 sedan cu jante pe 16"...
    4 points
  6. M-am decis sa imi prezint si eu masina din nou pe forum, de data asta un BMW E90dA LCI de 184cp din 2011. Momentan am sa postez cum a venit ea din fabrica si niste poze de pe bimmer.work: Type PP11 Model 320d - EUR Development Code E90 (MUE) Doors 4 Engine N47T Power 135 Transmission AUT Color Bluewater Metallic - 896 Upholstery St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl - ANNK Production Plant MUNICH Standard Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver Interieurleisten Alu Glaciersilber 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 563 Lights Package Lichtpaket 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 7MF Edition Sport Edition Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 853 Language Version English Sprachversion Englisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa http://i.imgur.com/8CPZoY4.png http://i.imgur.com/fMYKh19.png To be continued...-
    3 points
  7. Masina a iesit de la hibernat cu ceva mici adaugiri Imbracat volan M5 E39 in piele, ceasuri bord model USA/ UK, filtre uleiuri, refacut instalatie spalare faruri si proiectoare, repolishat jante, vopsit miez auriu, aurit surubele, sigle jante noi, itp si asigurare Si in weekend-ul 23-24 aprilie va asteapta la SAMB in Pta Constitutiei
    3 points
  8. e90 318d a scos 184 e91 320xd a scos 219 e90 320d meu a scos 203 (3 garnituri de la intercooler trebuiesc schimbate, softul este identic oarecum ca pe e91, are aceleasi cerinte, e capabila de 215-220 trebuie sa ma duc iar dupa ce scot garniturile) Super multumiti
    3 points
  9. Si acum ca am schimbat si caseta de directie impreuna cu planetara buclucasa ( noua ) precum si bobina care tot facea figuri, masina merge excelent de DREPT si nu mai vibreaza. Urmeaza upgrade de arcuri si amortizoare si apoi navigatie mare, volan M cand o sa gasesc ( am comandat deja de noi din pacate difuzorul de aer de la radiator si suportul de pahare crem, am echipat-o deja cu covorase dedicate crem ), o infoliere autorizata anti UV la geamuri.
    3 points
  10. 13 apr - 08 apr = 7? p.s. gasesti mai ieftin aici
    3 points
  11. Salut tuturor! Dupa cum reiese din titlu am o dilema in alegerea unei masini sport. Treaba sta in felul urmator: sunt student la medicina an 4, si am ca buget pentru masina valoarea taxelor de scolarizare pe care nu a trebui sa le platesc, adica 9000e +/-. In titlu este lista cu "dorinte": E30 vs Fn2 vs Cupra vs Corsa OPC vs Clio RS. Lucrurile sunt simple cu ultimele 4 care sunt hot hatch-uri. Intrebarea care v-o pun este, este un e30 325i un drivers car mai bun, care sa merite ceea ce urmeaza? Am urmatoarea imagine si vreau sa imi spuneti daca este posibil: -e30 325i gasit in Germania/UE, intretinut de un singur proprietar preferabil, cumparat cu 2-4000e in functie de stare, cat mai aproape de original. -reconditionat masina cu restul de buget: caroserie (inevitabil apare rugina in 30 ani), mecanica (arcuri, amortizoare, bucse, refacut motor, verificat cutie/diferential), interior (reparat tapiterie, nimic major), anvelope... probabil o sa iasa din buget, un astfel de proiect nu se termina niciodata, o masina veche cere bani tot timpul, dar ma bazez pe faptul ca din ce am vorbit cu tata e30 e singurul care l-ar atinge emorional ) -cel mai important: cu masina cat mai aproape de original inscrierea ei la Retromobil Club Romania pentru evitarea taxei de prima inmatriculare, impozite, etc. Stiu ca au niste reguli stricte si cred ca exista si o limita de km, dar o sa am in continuare Megane-ul meu din 2000 ca masina de zi, si probabil nu se uita nimeni daca schimbi dupa aceea "din greseala" axele de came cu unele usor mai agresive, sau maresti capacitatea la 2.8 din bloc, pistoane si _chiulasa_, evident tot din greseala. Categorie FIVA in care s-ar inscrie, luat din codul tehnic FIVA: "Tip E – EXCEPTII Vehicul clar identificat, care a suferit modificĂŁri costructive ĂŽn afara perioadei de producĂžie, care nu respectĂŁ obligatoriu caracteristicile epocii Âşi care poate ingloba tehnologii sau materiale disponibile la momentul modificarii si nedisponibile la data productiei. Un vehicul de acest tip trebuie sĂŁ pĂŁstreze ĂŽntotdeauna sasiul / cadru original Âşi trebuie sĂŁ aibĂŁ caroseria ĂŽn similara perioadei de fabricatie pentru acest model. Dintre elementele de mai jos , nu pot fi mai mult de douĂŁ schimbate: - Motor - Transmisie - Roti - Suspensie Fata, Sistem directie - Suspensii spate Aceste modificĂŁri, care poat fi fĂŁcute recent, nu schimbata de data vehiculului" Reiau intrebarea, este fezabil? Practic e30 a suferit un facelift in 87' si sunt cateva modificari intre ele, deci cred ca un pre87' s-ar putea inscrie in 2017 ca masina clasica? Tehnic au trecut 30 ani de la incetarea productie modelului pre-facelift. In final urmaresc sa am o masina care sa iti puna un mare zambet pe buze cum rotesti cheia in contact, si cred ca un urs mi s-ar potrivi. Multumesc pentru efortul depus si astept sfaturi...
    2 points
  12. La mine flansa de pe partea dreapta era ca si noua,cea de pe stanga avea ceva uzura,dar nesemnificativ,au fost schimbate in 2014.amortizoarele in schimb pe spate erau curse ambele,am zis sa le schimb toate 4,sa am liniște o perioada. Din cauza asta am pus si toate piesele originale,masina cel putin 2,3 ani nu am de gând sa o dau,macar sa ma bucur de ea si sa nu mai am stres ca pica iar unele piese repede
    2 points
  13. 2016!!!!!!!!!!! adult photo sharing
    2 points
  14. Ce parere aveti despre look-ul noului seria 5 , nume de cod G30, care va debuta in 2017? Daca aceasta va fi forma finala precum e in aceste imagini pe care le-am gasit pe net(acesta pare a fi varianta M, dupa bara fata), parerea mea e ca va arata destul de bine ...
    1 point
  15. Salut Ce mi-ati recomanda sa aleg ptr bucuresti un 320i sau un 320d E90 Mentionez ca dispun de un buget de aproximativ 7000 si estimez ca voi avea nevoie de masina in Bucuresti cam 500 km lunar. Am inteles ca cele pe benzina sunt mai fiabile(deci costuri de intretinere mai mici) dar consuma mai mult(destul de mult) iar cele pe motorina ceva mai sensibile dar cu un consum redus chiar si in oras. Sincer eu as alege benzina chiar daca probabil o sa am 15 in Bucuresti insa scot din ecuatie probleme costisitoare gen turbina injectoare etc etc(defectiuni destul de frecvente de pe la 150K km din ce am citit).NU as vrea sa dau 7000 si apoi sa mai bag inca 1500 in reparatii Multumesc
    1 point
  16. Azi am rezolvat problema. Am dat jos magazia de cd-uri, am desfacut-o si am scos un cd care era blocat in ea. Am facut o verificare amĂŁnunĂžitĂŁ, totul funcĂžioneazĂŁ in parametrii normali. Ma simt uÂşurat ca nu mai aud tacanitul suparator in torpedou. O sa fac si un mic tutorial pt doritori. Grija mare la ce cd-uri folosiĂži! Sent from my XT1092 using Tapatalk
    1 point
  17. Am montat si navigatia Acum mai am nevoie de o rama de relocare. http://115.imagebam.com/download/qH0d37vNjHPRA2pw60bCYw/47784/477839342/13010081_1185424088142669_1134198865_o.jpg
    1 point
  18. Cred ca un consum real,mers normal,fara sa te uiti la consum este 8-9-10 urban si 5.5-6.5 extra.Valabil la 520d n47 e60 sau f10.
    1 point
  19. Imi inchipui ce a fost pe DN2 ... probe.
    1 point
  20. Eu spun sa iei legatura cu Lavi475,cica el isi face schimbu de ulei cu 450
    1 point
  21. Europlus inseamna bataie mult mai mare de cap, insa eu am reusit sa schimb ceva pe ea. A durat cateva luni, am achitat eu in avans, apoi mi-au trimis banii in cont. Garantia BMW e sfanta, dupa asta tu stii ce calcule iti faci, dar in caz de ceva grav te poti baza si pe Europlus.
    1 point
  22. eu am 320i e92...si e un motor f.reusit (125kw) o problema generala este cea a injectoarelor care pica...
    1 point
  23. Banuiesc ca e vorba de 20.000.... Lire sterline :frantics:
    1 point
  24. Nu afecteaza cu nimic, cu cat et-ul este mai mare, cu atat rotile vor sta mai in interior, deci va fi mai bine pentru articulatii. Cu cat et-ul este mai mic, cu atat rotile vor iesi mai mult in afara
    1 point
  25. Treaba cu polueaza mai putin e inca de demostrat , particulele care le elimina cand regeneraza sunt mult mai periculoase decat ce scoate acum masina.Si daca cineva vrea sa fie Green atunci isi ia ori pe metan ori hibrid , motorina nu o sa fie niciodata prietena cu mediul inconjurator
    1 point
  26. Ia benzina linistit , dieselu e pt extern si km multi la doar 500 km pe luna un 320i e excelent. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  27. Am mers cu 520d si nu am simtit diferenta mare fata de 525d decat la viteze mai mari. Daca mergi 90% urban , nu cred ca merita biturbo. Masina mea are 197k km si inca nu a fost schimbata turbina mica, deci nu e o regula asta.
    1 point
  28. Gata am rezolvat-o. SoluĂâşia a fost DPF-Off. Mi-au tĂŁiat DPF-ul si au scos tot ce era in filtru de particule, fĂŁrĂŁ catalizator, apoi a sudat tĂŁietura si l-au montat ĂŽnapoi. Plus ca l-au si Ăâ˘ters din OBD. Sper sa nu am probleme la ITP! EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk
    1 point
  29. Salutare, in weekendul ce a trecut mi-am cumparat si eu un set de dopuri din Anglia pentru motor(M47DO1) de pe e46 coupe FL2 din 2004, si am reusit si sa le montez. Mi se pare o operatie destul de usoara, atata timp cat ai sculele necesare. Sa aveti la voi imbusuri, torx mama cat si tata(sunt 2 suruburi care tin cablurile de la injectoare pe galerie), surubelnita.. sper sa nu uit ceva. In 2 ore am terminat toata poveste. Din fericire am fost si eu la un pas de a cauta motor nou. Una dintre cele 4 piese avea un joc mare la clapeta, deci singurul lucru de care se mai tinea erau niturile(suruburile fiind partial destranse) Iar un al doilea, nu avea deloc clapeta, ceea ce m-a facut sa cred ca a fost rupta de fostul proprietar. Am incercat sa merg la cate un drum mai lung(20km..) in fiecare zi doar sa monitorizez anumite variatii ale masinii. Nu este destul dar totusi va zic ce am observat pana acum: -Ca si consum nu simt nici o diferenta(daca este e foarte mica) -Simt la turatiile mici cum masina reactioneaza mai intarziat, desi cand intra turbo nu mai ai probleme Sincer sa fiu... si eu am stat mult pe ganduri daca sa le scot sau nu, si inca ma gandesc cum as putea sa fac sa le imbunatatesc. M-am gandit la un tratament chimic, care sa intareasca putin partea metalica din piesa, insa nu as avea incredere. Zilele astea iau partea metalica si merg la o cunostinta, sa vad daca pot face aceasta piesa dintr-o bucata (turnare, strung...)
    1 point
  30. Multumesc. Eram hotarat sa le schimb pe cele vechi,dar nu gaseam ceva ceva care sa imi placa.Maine primesc si charge pipe-ul..
    1 point
  31. Eu ma stiu pe mine, imi intra in cap sa vand masina o vand. Recunoaste ca nu a fost pe gustul tau masina, daca gasesti una dotata si sa mearga bine imediat se aprind calcaile
    1 point
  32. Inca o intrebare. Am vazut foarte multe anunturi in care specifica scaune incalzite, dar nu vad butonul. Poate exista asa ceva? Si inca ceva. Care e diferenta dintre plasarea butonului pe plansa de clima sau jos?
    1 point
  33. ]New wheels,style 437m.
    1 point
  34. Da forumul nu este pentru intrebari?! Mai ales la sectiunea tehnica?! Poate omul vrea niste pareri inainte sa mearga la service ca sa nu iasa de acolo cu parerea (probabil gresita) ca are de schimbat jumatate de masina. Mi se pare perfect normala intrebarea lui.
    1 point
  35. Fiecare crede ce vrea.Eu raman la aceeasi parere masiniile aduse din strainatate sunt mai bune decat cele rulate in Romania.Altii zic din povesti eu zic din experienta mea, tu poti sa iei de unde vrei ca nu sunt banii mei.Si inca o chestie nu doar intermediarii mint de sting si proprietarii fac la fel...esti foarte naiv.
    1 point
  36. Multumesc mult! M-ati scapat de un drum pana la Timisoara degeaba. Ce m-a atras la masina a fost ca este cumparata din Romania, deci evitam vestitii "intermediarii". Aduse am mai gasit: http://olx.ro/oferta/bmw-coupe-2011-cutie-automata-ID5bw4G.html http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GeTPB.html#61f78b17c4 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GgSpL.html http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gff7r.html
    1 point
  37. Multumesc. Ce interval de revizie are cutia automata? Stiu ca la VW uleiul de la cutie se schimba mai dificil. Spun asta pentru ca nu toti stiu sa o faca. Pe scurt, trebuie dat tot uleiul afara, dupa pus 6-7l si dupa dat afara surplusul. Am vazut pe forumul lor, deoarece mai e o varianta PassatCC, ca nu toti mecanicii, chiar si la parteneri VW nu o fac ca la carte. La BMW e la fel ceva mai complicat sau.. ceva informatii in legatura cu aspectul asta, va rog.
    1 point
  38. Mircea..nu te mai obosii sa ii raspunzi lu' Lavi4175. El oricum le stie pe toate..e justitiarul forumului..inainte sa postezi anuntul trebuia sa il intrebi pe el ce pret sa ceri pe masina. Lavi, 'prietene', esti o scursura, un arogant imbecil, snob si cel mai mare ipocrit de pe forumul asta. Spui cu atata incredere si siguranta ca: iulie 150k. neamtul a vandut o la 180k , romanul a dat o napoi la 150k. deci 180k. si apoi o arunci p-asta cu "masina asta nu stiu daca a patit asa".. stii tu vorba romanului ? " sa mori tu !!!". Ba frate..cand faci o afirmatie, sustine-o, vino cu argumente si dovezi clare.. poate cineva care doar intra pe forum sa caute o masina buna si vede comentariul tau, da inapoi si isi pierde increderea in vanzator. Ipocritule, observ ca tu chiar nu ai o viata.. viata ta e aici pe forum..sa arunci cu rahat in stanga si in dreapta..stiu ca nu ai cu ce altceva sa arunci..ca din asta esti facut..dar te rog eu, lasa-ne. Chiar ieri am descoperit cu stupoare ca mi-ai trimis acum ceva vreme mesaj privat sa ma intrebi de unde am luat fulia,rola si cureaua si ma mai intrebai daca am schimbat-o pt ca scartia la pornire. Ce concluzie tragem de aici ? Tu te duci la reprezentanta pt cel mai banal si ieftin lucru posibil (schimb de ulei) , in rest iti permiti sa arunci cu tine(rahat) in noi ca mergem la service-uri de cartier sa ne reparam bmw-urile. Si am inteles..fulia ta scartia la pornire si atunci te-ai hotarat sa o schimbi..sau probabil asteptai momentul sa scartie..sa tragi de ea pana in ultima clipa, ipocritule!
    1 point
  39. Ca sa nu dea dovada de zgarcenie si lipsa de imaginatie...daca un posesor de A4, seria 3 sau C class e fericit ca are un A8/S class sau un 7er mai mic reciproca nu e valabila, un posesor de 760i de peste 160k eur nu cred ca ar fi tare fericit cand vede un 530d aproximativ ca masina lui si va cauta "alinare" in alta parte chiar daca ar fi sa scoata un ban in plus...din punctul meu de vedere au gresit toti producatorii cu politica asta...puteau sa ramana pe stilul "vechi" in care oberklasse-le era diferit total de restul modelelor din serie, isi puteau pastra sau mari pretul pt a face asta, cei care plateau pretul erau happy ca au o masina exclusivista iar cei care aveau masini entry level nu aveau nimic de zis pt ca e o masina din alta liga, cu adevarat superioara si erau multumiti ca poate si ei peste cativa ani isi vor permite frumusete de nava amiral...dar asa cine draq sa mai ia un 7er care onsa fie tras la indigo cu un 5er?
    1 point
  40. este temperatura uleiului. temperatura apei o aflii din meniul ascuns nu e nicio problema daca urca putin in regim sportiv. e problema daca urca mult sau daca urca la condus normal/linistit nu cred ca e de la faptul ca te apropii de revizie, pt ca oricum masina e conceputa pt revizii extinse...bine, asta doar daca nu cumva ai bagat ulei contrafacut (fara sa stii asta) care nu respecta specificatiile si care da, poate sa aiba proprietati mai slabe
    1 point
  41. 1 point
  42. Adica atat e top speed-ul la masina ta? Vanosul ce mai face? Compresia?
    1 point
  43. Ms ! am pus si grilele Performance ... http://s28.postimg.org/55ahl9oy5/20160316_132409_Medium.jpg http://s28.postimg.org/6vtimr6h9/20160316_132417_Medium.jpg
    1 point
  44. la masina ta, cand schimbi uleiul trebuie sa schimbi si filtrul. Filtrul ala face corp comun cu capacul baii deci se schimba cu totul, e si o garnitura pe acolo .. e un kit complet. La zf la faur probabil ca o sa coste peste 1200 de roni .. poti iesi mai ieftin daca cumperi kitul si uleiul, care e aprox 50 roni/l , chiar si mai putin, depinde ce pui...iti trebuie vreo 8-9 l parca si o faci la un sevice obisnuit. vezi ca ai si o cutie de transfer, se schimba si aia uleiul, numai ca e mult mai simplu si trebuie mult mai putin. Acum vad ca e 2005, are cutiile mai vechi GM, deci cred ca scapi mai ieftin chiar. Prin vest kitul complet adica baie+filtru, garnituri etc + 9l de ulei e in jur de 140 de euro , plus cat mai dai tu la service..normal nu dureaza mai mult de 1 - 1.5 h toata treaba.. poti cere oferte si pe aici pe forum sunt baieticare vand piese de noi si sigur iti poate cineva recomanda si un service, de exemplu user-ul Service Premium se pricepe la cutii automate.
    1 point
  45. Ultima data cand am intrebat aici la CJ pretul era intre 200-400 lei, acum depinde ce fel de verificare vrei. Cel mai bine e sa ii suni. Oricum dupa o constatare la reprezentanta o sa te sperii, practic iti vor gasi o gramada de chestii si daca te iei dupa ce zic schimbi jumate de masina...
    1 point
  46. omul doar a intrebat nu a facut altceva !
    1 point
  47. ..cateva clisee de vara, alaturi de noua masina de zi cu zi, un e39 530d dric, si de e34 530i al lui Alexandru Codrean de la Bacau.
    1 point
  48. Pai da, dar asa ajungi la pret de masina premium. O Astra ieftina e o masina chelioasa. Daca te apuci sa pui multe optiuni pe ea, ajunge la un pret pe care nu l-ai da pe o Astra. Forumurile exista mai ales pentru a socializa. 80% dintre informatiile de pe un forum sunt eronate. Multi habar nu au ce vorbesc. E foarte greu sa selectezi informatiile corecte, mai ales daca nici tu nu te pricepi. E exact ca internetul. Foarte multe informatii, insa trebuie selectate cele bune. Mult compost. Premium nu inseamna altceva pentru fiecare. Ford Focus si Opel Astra nu sunt masini premium. Marcile premium sunt cateva. O marca premium inseamna in primul rand atentie la detalii. Cum arata si cum se desface capacul de la scrumiera intr-un E39 sau un E60 si cum arata intr-un Opel? Cum arata plasticele dintr-un Opel si cum arata plasticele dintr-un BMW sau Audi? Marcile premium sunt pentru cei care sunt pregatiti sa plateasca preturi premium pentru atentia asta la detalii. Un interior de Focus e pur si simplu hidos, indiferent daca ne referim la modele mai vechi sau nu. Sau daca tot ai comparat Astra cu seria 3. Ceea ce e o comparatie obscena pe care nimeni care se pricepe la masini nu o face. Ce suspensie hilara are un Astra si ce suspensie are un seria 3? Ce discuri are un Astra si ce discuri are un seria 3? Ca te duc ambele de la A la B e clar, insa cum?
    1 point
  49. lasa ca E60 facelift are motoras fragil , umbli cu distributia in buzunar , halal imbunatatire pt un model mai nou .Ca se intampla ca nu , parca tot pe acolo e situatia .
    1 point
  50. Da nasol, tot mai bun cazanul meu de 10 ani )
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.