Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/25/16 in Posts

  1. Salut Proaspat posesor de BMW x3, masina luata SH din Germania la 216000km cu doi fosti proprietari. Deocamdata incerc sa ma acomodez cu ea, nu am mai avut BMW si nici 4x4.
    2 points
  2. Ai nevoie de un ulei 2T mineral sau semisintetic , se amesteca 250-300ml ulei intr-un recipient cu 5L motorina si dupa se toarna in rezervor, daca il bagi direct in rezervor este posibil sa nu se omogenizeze bine si sa ramana pe fund. Cat despre brand , este foarte recomandat MOL Dynamic Sprint 2T, vezi sa nu il confuzi cu MOL Dynamic 2T ca este sintetic si nu prea se amesteca cu motorina.
    2 points
  3. Oferta weekendul acesta 2999 euro fix
    2 points
  4. La drum lung nu se compara, aleg oricand bmw fata de corsa sau fiesta etc. dar in oras inca prefer polo-ul, consum mult mai mic, mai usor de manevrat, gasesc rpd locuri de paracare + imi permit sa fiu umpic mai neatent la gropi etc. Revenind la subiect... pentru cine vrea GPL pe bmw pt ca nu isi permite consumul atunci nu isi permite nici intretinerea/repaprarea lui=> nu e inca timpul pt BMW, nu vreau sa fiu rau dar asta e adevarul. Iar pentru cine vrea sa faca economie atunci depinde cat de mult iti iubesti masina si cat timp ai de gand sa o pastrezi/cati km faci cu ea/ce motor ai etc, daca ai un motor de 2.5 sau mai mare si stai in bucuresti deja nu mai are rost discutia :ike:
    1 point
  5. pai da , dar numai este bmw , conduci opel corsa sau ford fiesta. deci alt confort
    1 point
  6. Cel mai bine este sa iei rotita si sa o duci la cineva sa iti faca alta din metal.
    1 point
  7. Injectoarele sunt mecanice, deci nu pun mari probleme si nu au nevoie de aditivi de curatare. Uleiul 2T il dozezi ,cum spunea colegul mai sus, pentru a da putina vascozitate motorinei. Practic maresti durata de functionare a pompei de injectie si atenueaza din clampanitul clasic de tractor.
    1 point
  8. Baieti am fost la Bauhaus sa cumpar materiale necesare .....tabla+ o foarfeca de taiat tabla ....dar ma ajungea pe undeva pe la 20 de euro. Am gasit pe ebay asta la 4.80 euro....sper ca este ce trebuie. http://www.ebay.de/itm/AGR-Verschlussplatte-Blinddichtung-BMW-E46-E39-EDELSTAHL-EGR-Blanking-Plate/162056901434?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20131017132637%26meid%3D39afbba34073491fa42f8c8c41ed5392%26pid%3D100033%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D162056901434 Va multumesc tuturor.
    1 point
  9. Probabil in 3 cu comenzi .
    1 point
  10. Vin-ul trebuie luat personal de pe masina ,in general samsarii dau la telefon alt VIN care daca se verifica are km din anunt .Cel mai corect este sa-ti trimita o poza cu VIN-ul de pe masina.
    1 point
  11. Aici este ultima versiune care functioneaza fara root. DISTRACTIE !!! Carly for BMW 20.24
    1 point
  12. florin crede ca e vw,audi...la bmw si mercedes poate sa fie si 30/12/2012 ,tot 2012 se trece in carte.
    1 point
  13. KAFAS2 up and running. Functii noi: NPI, Daytime Pedestrian Recognition cu City Braking, SARAH Controller. http://s32.postimg.org/6xk0nq7b5/image.jpg
    1 point
  14. Totusi de ce vrei s-o dai, in masina asta ai spatiu, confort, dotĂŁri, tot ce vrei. Sunt e39 care stau si in 8-9000 eur, nu asta e problema, pe olx se cauta ieftin, macar dincolo se face o selectie naturalĂŁ, ce e bun si costa mult (e39 sunt si peste 10k eur).
    1 point
  15. De aproape 2 ani detin si eu un e90, 318i. Problemele pe care le-am avut: Broasca de la una dintre usi: se arde colectorul motorasului electric care actioneaza inchiderea/deschiderea, problema cunoscuta la modelul e90. In broasca sunt 2 motorase: unul incuie/descuie, iar celalalt este actionat doar la inchiderea din telecomanda si blocheaza complet broasca, adica nu mai poti deschide usa nici daca esti in interiorul masinii. Daca se arde e foarte rau: nu poti deschide usa. Garniturile de la pompa de vacuum le-am inlocuit pentru ca ajungea ulei pe galeria de evacuare si iesea fum de sub capota. Am inlocuit intinzatorul lantului de la distributie, masina mea este din anul 2005 si avea modelul vechi. Nu am ajuns la inlocuirea simeringurilor de la supape (inca!). Daca circul mult in oras, ambreiajul produce o trepidatie la plecarea de pe loc, volanta este compusa din 2 piese si exista joc (uzura) intre ele. Am inlocuit pe spate discurile, placutele de frana si senzorul uzura placute. Le-am inlocuit din cauza ca erau fisurate discurile vechi. Pe etrier este scris TRW, nu stiu daca este cel original... contrar parerii majoritatii, am pus discuri si placute TRW, iar dupa vreo 6000 km nu am nici o problema. Am cumparat roata de rezerva ingusta pe 16 (de la un e46), cric si cheie de roti. Nu este masina de concurs, dar 200 km/h prinde cu usurinta, problema este ca nu ai unde sa mergi cu viteza asta, legal. Poate in Germania... De consum nu stiu ce sa iti zic, depinde foarte mult de orasul in care circuli. Ai intrebat de avantaje... cu masinile si cu femeile esti in pierdere tot timpul.
    1 point
  16. ai perfecta dreptate, era probabil frumos sa ii spui de la inceput unde a gresit, nu sa lungesti discutia cu: stii ce inseamna?! era clar ca nu prea stia sau ma rog, ca a folosit gresit .
    1 point
  17. Mai sunt si style 394 care seamana destul de mult dar oe sunt pe 17.. Ps. Oe sau oem tot acolo e..se intelege clar ce a vrut sa zica..nu trebuie sa ii sari asa in gat pt un nimic.
    1 point
  18. @drujbex...sa ma anunti si pe mine daca rezolvi cu mirosul de benzina, deci mai nene, la mine daca stai in spatele masinii ai toate sansele sa mori gazat, te pocnesc lacrimile instantaneu ca la surprize-surprize cu Andreea Marin
    1 point
  19. Asa patesc multi. In loc sa caute o masina reala tot la astia cu vrajeli ajung si le place pretul. Eu nu inteleg cum a putut sa cumpere un X3 la banii aia si nici macar nu a dus-o in service sa o verifice mecanic/electric !
    -1 points
  20. Sunt foarte putini colegi de forum care pot face diferenta intre o masina noua, una aproape noua, intre un sh cu rulaj decent si un sh obosit, intre un sh condus de un singur proprietar si unul condus de N soferi (adica masini de flota). Multi nu inteleg ca atunci cand dai 20k euro pe o masina ai mai multe asteptari (si nu ma refer doar la dotari si confort) decat de la o masina de 2000e (gen e46).
    -1 points
  21. Pana acum erai in depasire in oras. Acum erai pe la marginea orasului. Poate pana la urma erai pe circuit. Sa fim noi sanatosi ca eu am gaz Nu are rost sa iti mai scriu altceva !
    -1 points
  22. Ti am dat PM Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  23. Da-mi o adresa de mail sau viber, whatsapp, id farcebook. Sunt in stare bunicica, ceva urme de la borduri insa sunt drepte si nu au indoituri sau fisuri, suduri, cauciucurile sunt dot 2008 trebuiesc schimbate.
    -1 points
  24. Eu mergeam pe norma Jaso FD si la 70 litri motorina adaugam 250 ml ulei prin procedura descrisa mai sus, insa dupa schimbarea pompei de injectie, Reprezentanta Bosch din Bacau m-a sfatuit sa nu mai pun acest ulei in carburant si sa schimb filtrul de motorina o data cu schimbul de ulei. Filtru il voi schimba conform recomandarii, dar ulei 2T tot voi pune
    -1 points
  25. Dar n-ai putere la motorul ala. E destul de lesinat. Mai bine un 320i sau diesel.
    -2 points
  26. Da-i un PM lui CataXXL, sunt sigur ca o sa te multumeasca pretul produsului nou.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.