Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/02/16 in Posts
-
Salut. Am si un c klass si am avut pana anul trecut si E. Fiecare marca are plusuri si minusuri. De exemplu mie mi se pare calitatea fabricatiei mai buna la Merc. E chestie de gust, insa si interiorul imi place mai mult. Ca si dezavantaje ar fi scaunele sport care sunt mai comode la Bmw, sasiul mai bine echilibrat la Bmw, insa daca nu iei virajele cu viteza excesiva, nu o sa simti diferenta. Mai departe, farurile adaptive de la Merc lumineaza mult mai bine decat cele de pe seria3. Acum iti recomand fara ezitare daca te decizi la C klass, sa iei varianta c250, care are aceeasi cilindree ca si c200-le din anuntul acela, insa este biturbo si are 204 cai si 500 Nm. Din asta am eu si este fantastic. Am avut si pe E acelasi motor si face toti banii. Spre deosebire de Bmw, Merc-ul nu are probleme la distributie, au avut ceva probleme la injectoare cand l-au lansat in 2008 insa le-au remediat prin schimbarea furnizorului. Ca si confort e mai domol C-ul, usor mai bine antifonat. Cutia de viteze in 8 trepte de la Bmw e mai rapida decat 7g tronicul plus de la C klasse. Personal volanul sport de la Merc mi se pare mai misto si pare mai de calitate decat cel de la f30. Ca si consum, f30-ul are avantaj de cca 1 litru in conditii similare. La Cklass ai stopuri led pe cand la f30 nu, decat la lci ul lansat recent. Inca un minus la C, as zice ca e inaltimea scaunului sofer, care reglata la minim jos, tot e prea inalta fata de f30 de ex. Ca sa conchid, calitate mai buna la Merc, motoare mai fiabile, design atractiv daca iei pachet Avantgarde, motoare mai vânjoase. Vezi ca si c220 este tot biturbo, dar repet c250 nu are termen de comparatie in clasa asta. F30 325d, are motorul biturbo la care turbina mica e stricacioasa si cred ca nici nu sunt asa multe la sh. F30, masina mai noua si aspect mai proaspat, pozitie de condus mai sportiva, sasiu mai bun, cutie automata mai buna, motor putin mai economic, insa mai galagios oleaca. Si ca ultim sfat, incearca daca poti sa mergi cu amandoua, o mie de pareri sunt zero pana nu dai o tura cu ele.7 points
-
Salut, va prezint si eu amanta oficiala, sunt super multumit de ea si sper sa fiu cat mai mult timp de acum incolo.Mai jos cateva poze.Ma bate gandul la ceva retrofit-uri, as vrea daca e posibil, sa aud si de la voi cateva sfaturi.Ms. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/d751fab67f09356e9a51f10e436c118f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/af079a1a7afd0a32b2b1e676b12b8b8b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/77fb58fdfff2b79a95cfc33a9a8860e7.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/36edf4b8a268a19d5e68c8d88fc03fab.jpg Sent from my iPad using Tapatalk3 points
-
3 points
-
E foarte greu sa obtii pareri obiective aici, unde majoritatea este impatimita bmw. Personal nu imi place mercedesul, mi se pare ca le-au tiganit in ultima vreme cu fantele alea de aer argtintii. Dar e doar parerea mea.M-as uita si cand se schimba modelul, daca c-ul este la sfarsitul vietii si in curand lanseaza model nou, eu m-as oftica sa dau 20k si in scurt timp sa nu am cel mai nou model. Vad ca ai postat acelasi lucru si pe alt forum, acolo o sa afli ca bmw=cocalar si desi intrebi ce sa alegi dintre A sau B...toti o sa-ti zica sa alegi c,d,e,f etc. L.E. Eu am f30 si portbagajul a fost o dezamagire, nu incapea carutul copilului, are deschiderea prea mica desi el este marisor. Ia si asta in calcul (o sa fie nevoie de acum sa bagi triciclete, biciclete, sa mergi in concediu cu multe bagaje si jucarii) sau, de ce nu, ia un touring.3 points
-
3 points
-
Lasa-le naiba asa cum sunt din fabrica. Beculete din alea cu LED-uri sunt niste chinezarii. N-ai sa vezi nici o solutie din fabrica cu asa ceva. Lampa aia a fost proietcata sa functioneze cu un singur tip de bec, H1 cel mai probabil. Si becul si reflectorul lampii au un punct focal ce trebuiesc sa coincide. Si mai mult decat atat, sunt niste cerinte legale de lumina ce trebuiesc respectate. Sunt reglementari in special pentru lampile fata, prin care trebuie evitat orbirea celorlalti participanti la traffic. Nu-I chiar asa simplu cum crede toata lumea. Toate lampile de pe o masina(exceptand lampile de interior) alaturi de geamuri, sistemul de franare, sistemul de tensionare, etc, fac parte din categoria sistemelor de siguranta de pe o masina, sisteme ce necesita o omologare in prealabil in laboratoare speciale. De altfel toate aceste sisteme vor avea si niste marcaje prin care se valideaza.3 points
-
Nu lua masini din Ro de la samsari, samsarii sunt cea mai joasa speta de oameni din comertul cu masini. Sunt niste fiinte josnice ce merita sa-si cumpere lumanari si medicamente din toti banii castigati "cinstit" din masini vandute cu km "100% reali". Du-te singur in Germania si ia o masina ok direct de la dealer sau de la un privat care are istoric full si facturile la purtator. Eu n-as da 17500 pe o masina cu 360K km nici mort cand la 18K pot sa iau cu 200K reali si full service history. Faci cum vrei, sunt banii tai si alegerea ta succes!2 points
-
N-ai inteles nimic sau pur si simplu nu vrei sa intelegi. Hai sa le luam pe rand: 1. In primul rand nu ai voie sa mergi cu lampile de ceata aprinse decat atunci cand intr-adevar afara este ceata 2. ti-am explicat faptul ca reflectorul lampii de ceata a fost proiectat sa functioneze doar cu un anumit tip de bec si anume cel existent pe masina. Acel reflector consta in mare intr-o parabola, forma geometrica care daca-ti amintesti de la orele de geometrie din liceu, este caracterizata printr-un punct focal, De altfel, prin acel punct focal, impreuna cu distanta focala, poti construi o parabola, hiperbola sau elipsa chiar. Pentru ca razele de lumina preluate de la bec sa poata fi directionate in zonele pe care standardul european le-a stabilit. Orice sursa de lumina, ca-i bec sau LED, este definit printr-un punct focal. Sa poti indeplini cerintele de lumina, in cazul oricarei optici, punctul focal al becului trebuie sa coincida cu punctul focal al opticii(reflector, lentila interioara). Tu daca-i pui alta sursa de lumina, cu focarul(filamentul la becuri) la alta distanta, automat acea lampa va fi neconforma dpdv legal. In cazul lampilor de fata e si mai critic din cauza ca becurile, LED-urile folosite fiind foarte puternice, exista riscul sa orbesti ceilalti soferi, acest risc fiind foarte mare noaptea. Probabil ti-ai dat seama ce aiurea este cand cineva uita sa comute de pe faza lunga pe faza scurta sau acei bizoni care-si monteaza becuri xenon in lampi fara lupa. Cel putin in state poti face puscarie, daca in urma unui accident se demonstreaza ca din cauza ca tu l-ai orbit pe unul cu farurile tale modificate in garaj, care a provocat ulterior accident. Mai mult ca sigur si in Europa se fac astfel de investigatii, de ce nu chiar si la noi. Nu e de joaca.2 points
-
salut . am 36 de ani. acum 5 ani mi-am luat primul BMW E36. de curand sunt fericitul posesor al unui E46 model 2003 FL. Touring. sunt ft multumit de masina din toate P.D.V. de spatiu nu mai vorbesc. P.S. nu sunt nici cocalar nici manelist. am un sentiment al dracu de frumos cand la semafor mai vad pe unu nedumerit de ce din masina rasuna Cargo si nu Salam2 points
-
Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.1 point
-
Salutare tuturor...recunosc ca citind topicul colegului ckh am zis sa prezint inca o varianta apropiata de masina acestuia E prima masina bmw pe care o detin, o am de cateva luni deja, pana acum sunt in general multumit, am cautat in primul rand varianta xdrive si pachet M. Mi-as fi dorit si cutie automata insa a fost imposibil de gasit in acel moment. Este cat se poate de standard, nu am modificat sau adaugat nimic la ea, sunt interesat de grilele performance si poate un alt model de evacuare finala, doar pentru look, o varianta cu iesire dubla. Ca si configuratie, mai jos pun dotarile conform seriei de sasiu Type PP31 Model 320xd - EUR Development Code E90 (MUE) Power 135 Drivetrain ALLR Transmission MECH Color Bluewater Metallic - 896 Upholstery St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl - ANNK Production Plant MUNICH Production Date 2011-06-01 Standard Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 203 All-wheel-drive System Allradsystem 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver Interieurleisten Alu Glaciersilber 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 464 Skibag Skisack 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 536 Auxiliary Heating Standheizung 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6NR Apps Apps 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7MF Edition Sport Edition Sport 7RS Comfort Package Comfort Paket 7R7 Innovation Package Innovationspaket 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Stie cumva cineva la ce se refera optionalul 7MF edition sport ? In afara ca pe pragurile interioare ale masinii apare aceasta inscriptie, nu am reusit sa gasesc alta referire pe undeva. Ca si intretinere, pana acum am schimbat uleiul si filtrele, am mers pe ulei bmw 5w30 cel nou, plus intinzatorul si cureaua de transmisie datorita unui chitait ce era existent la pornirile la rece ale motorului. Urmeaza cat de curand placute frana fata spate si lichid de frana. Ce se recomanda ca si producator, ma refer la placute ?1 point
-
Revin cu masina mea la vanzare, de data asta sper sa am mai mult noroc (deoarece pana acum am avut parte numai de oameni care nu aveau banii sau vroiau sa o dau degeaba). E46 FL - M-Tech 2 de fabrica Km: 147.000 verificabili + carte service Dotari: - 6 airbags - M-Pack complet (bara fata+spate+eleron+jante+praguri+volan+scaune sport) - scaune sport incalzite - finala inlocuita - folie autorizata - sonorizare MTX - retrofit BIXENON + angel eyes SMD - leduri la numarul de inmatriculare - angel eyes blinker - jante style 68 M-tech 2 pe 17 - jante style 30 pe 16 + gume Michelin Alpin (5 bucati) - alarma + led parbriz VIPER - suport statie radio cb - AVANTI - 2 chei diamant - carte service - trimuri carbon interior - trimuri shadowline exterior - grile frontale colantate negru lucios - interior alcantara - plafon negru M Si poate mai sunt si altele care mi-au scapat acum... Ultima revizie a fost facuta in Oct. 2015 la 135.747 km (ulei + filtre + 2 bielete). Taxa e platita si nerecuperata; am chitanta de la momentul efectuarii platii. (~450 euro) Nu ma intereseaza variantele de niciun fel. Este masina mea de 1 an de zile, timp in care am facut 20.000km. In tot timpul asta am schimbat ulei, filtre, piesa cu "tepi" si doar 2 bielete pe fata. Masina arata foarte bine si merge cel putin la fel de bine pe cat arata. Nu are probleme de ordin mecanic sau ceva. Poate doar mici zgarieturi adunate de prin parcare. Ca sa fiu foarte transparent, singurul lucru care ar trebui facut la masina consta in inlocuirea a 2 bucse la bratele de pe fata. Costa undeva la 250lei (cu manopera inclusa). Nu le-am inlocuit pentru ca avand 2 joburi zilnic si cursuri in weekend, nu am timp de mers prin service. Accept orice verificare suplimentara, inclusiv la reprezentanta pentru linistea viitorului cumparator. Masina poate fi vazuta in weekenduri in IASI, iar in timpul saptamanii in Bacau. Daca se doreste, pot sa o livrez clientului, cu conditia ca acesta sa achite un avans de 100$ (costuri aferente transportului). M-as bucura enorm sa ajunga la un pasionat care sa o ingrijeasca si sa o iubeasca cel putin asa cum am facut eu. Pretul masinii (doar pentru membrii BMW forum sau cunostinte venite din partea lor) este de 4.700euro cu tot ce e pe masina. Am vazut masini care au acelasi motor, cu km mai multi, neinscrise si cu dotari mai putine la pretul cerut de mine. Cred ca este un pret corect pentru o masina corecta, corespunzatoare, etc. Daca este cineva interesat si doreste mai multe poze, pot face si trimite pe e-mail sau whatsapp. VIN pentru vindecoder: wbaay310x0kp17438 Pentru orice alte detalii: 0761.66.70.87 - Andrei. Link anunt cu multe poze: http://www.publi24.ro/anunturi/auto-moto/masini-second-hand/bmw/316/anunt/bmw-316/7b0f61777e606350.html1 point
-
1 point
-
multumesc pentru link , sincer nu sunt prea incantat de ce am primit , pana in 2011 e dat dar masina a fost adusa in tara anul trecut iar pana in 2011 avea 251.000km si acum are 219.000 km ciudat cum merge ceasul asta invers din cate se pare are pe putin dublu ca in 5 ani nu cred ca nu s-a umblat cu ea ... ceva sfaturi ?1 point
-
o baterie care sta multa vreme(mai mult de 2 sapt) descarcata se sulfateaza.adica pe scurt,solutia e la un centru autorizat sa incerce o desulfatare(pe un redresor special) sau la gunoi cu ea. Ps..iar 2 ani nu e chiar noua.1 point
-
360k km in 4 ani = 90K/an = 7500 km/luna = 250 km/zi, zilnic, fara weekenduri, fara sarbatori legale, fara concedii ) Plinul facut maxim la 3 zile, vreo 30ooo euro l-a costat numai benzina... Eu nu inteleg cine poate folosi o masina in ritmul asta. Ca nu prea seamana cu masina de la Fun Curier.1 point
-
Doamne fereste . Arunci cu banii pe 360k km ? A mea are 225k dar sunt constient ca nu e ca una care are 150k desi arata si functioneaza impecabil . http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhpHL.html Degeaba arata perfect la 360k ..mai ales ca te-a mintit..fugi mancand pamantul cand mai dai de asa samsari..1 point
-
Una din masinile familiei este un c 180 blue efficiency 2012 coupe achizitionata in ianuarie cu 40.000 km. Dupa 5 luni masina se prezinta foarte bine, si este o placere sa o conduci. Cutia 7g tronic si farurile inteligente fac totul. Recomand oricui, iar consumul este decent, undeva la 10 mediu. Nu are foarte multi cai, 150, dar cand intra turbo chiar sunt deajuns. Despre seria 3 nu pot sa imi dau cu parerea.1 point
-
f30 x-drive conduc zi de zi și ĂŽmi place maxim . mai ales poziția la volan și faptul ca e mai confortabila decât e 90. MB de gorj a fost al vecinului meu care l-a cumpĂŁrat de nou . Masina arata foarte bine ĂŽn realitate , Omul sta foarte bine financiar și nu a tras pe mașinĂŁ , acum are ultimul model de Mercedes acela de e echivalent cu x6.1 point
-
Multumesc pentru informatii, de acum o sa fie pe mana electricianului sper ca el sa ii dea de cap.... Si va tin la curent cu cele intamplate ,poate mai sunt si alti colegi in situatia mea .... Trimis de pe al meu Orange Rono folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
Nu e nimic complicat. Ai de tras masa de sub mocheta, fir de plus din panoul de sigurante pt ambele scaune (pui siguranta de 30A pe pozitiile 65 si 70) si I-BUS din panoul de deasupra sigurantelor sau de unde iti e mai aproape pt scaunul soferului (pt a functiona memoriile). In mufele de sub scaune ai asa: Sofer (Mufa 25 Pini) Pin 13 - Firul de + din panoul de sigurante Pin 14 - Masa Pin 15 - I-Bus Pasager (Mufa 25 Pini) Pin 13 - Firul de + din panoul de sigurante Pin 14 - Masa1 point
-
Da,dar este foarte frumos...de cand a aparut mi-a placut intotdeauna,cand eram mic ziceam ca vreau un bmw din asta ca masina,dar s-a prea demodat pana sa iau eu carnetul.Este frumos,sunt foarte multe si dintre acestea majoritatea cazane...1 point
-
1 point
-
Saracul e46, a ajuns ranciul satului, pacat ca unii nu au vazut nici acum unul in mintile lui si doar expirate de bulgaria1 point
-
1 point
-
Mi-am facut azi timp si am mers la diagnoza.Cel mai probabil senzorul s-a dus si,si mai probabil de la apa asa cum scriam in primul post.Urmeaza sa desfac bara.Este totusi posibil sa fie doar un contact imperfect. Ca fapt divers nu aveam nici o alta eroare pe masina cu toate ca se apropie de 190k deci 'nu e rele f10-urile'.1 point
-
stai calm , stiu exact care e problema ta .. am patit la fel de la niste idioti ce au fortat manerul. Manerul exterior se tine fixat de o parghie cu doua picioruse de antimoniu. La mine s-a rupt doar unul si inca mai pot folosi asa dar mai sare dac anu am grija. La tine daca ai noroc e la fel daca nu si s-au rupt amandoua atunci trebuie sa shimbi piesa de pe interio cu totul , nu ma refer la yala cu actuator cum s-a zis mai sus ci la piesa de plastic mecanica care tine si bututcul de cheie pe dinauntru.. Daca vrei mai multe detalii da-mi un pm si mai vb1 point
-
Cat și folosirea lor pe timp de zi,exceptând condițiile de ceata. Da, știu: motivul pt care mergi cu proiectoarele ziua e ca ai permis de când eram eu în școală generala. Învață legislația mai întâi și apoi fa afirmații de genul LE: ai dedus prost!1 point
-
am revenit si cu poze dupa tratament, pielea e mai fina si mai elastica: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/fb1183c6f785a295a8e791a18806575d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/b2b6f1b20723227a726c0a76243e873c.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/e997c0a7a9b944f6b9a9376e9ce34b08.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/a6672709c2481e75416fad4b9799ae85.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/53d46f42dfb6b19ba956c3e3629d71d5.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/7199764185379a0d0c6579aa9ffdc48e.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut,in sfarsit am gasit traseul ideal spre serviciu,l-am schimbat odata cu schimbarea senzorului de vibrochen1 point
-
Modelul coupe e un viitor clasic dupa parerea mea. Compactul arata mai bine cu un eleron, are cineva la mine in oras pe un compact si arta mai bine spatele se termina altfel ca sa zic asa. E umpic cam NFS dar si o varianta mai mica schima mult aspectul. http://www.body-kit.co.uk/shopimages/products/extras/RT00137348-2.jpg1 point
-
WD40 se foloseste pt contacte mecanice, lufrifiere de chestii gripate.. e un fel de vaselina, n-ai ce sa cauti cu el pe componente electrice.1 point
-
O baterie care a stat mult timp cel mai probabil nu se va incarca. Trebuie masurata incarcarea si bateria... de unde crezi ca putem stii noi?1 point
-
De aproape 2 ani detin si eu un e90, 318i. Problemele pe care le-am avut: Broasca de la una dintre usi: se arde colectorul motorasului electric care actioneaza inchiderea/deschiderea, problema cunoscuta la modelul e90. In broasca sunt 2 motorase: unul incuie/descuie, iar celalalt este actionat doar la inchiderea din telecomanda si blocheaza complet broasca, adica nu mai poti deschide usa nici daca esti in interiorul masinii. Daca se arde e foarte rau: nu poti deschide usa. Garniturile de la pompa de vacuum le-am inlocuit pentru ca ajungea ulei pe galeria de evacuare si iesea fum de sub capota. Am inlocuit intinzatorul lantului de la distributie, masina mea este din anul 2005 si avea modelul vechi. Nu am ajuns la inlocuirea simeringurilor de la supape (inca!). Daca circul mult in oras, ambreiajul produce o trepidatie la plecarea de pe loc, volanta este compusa din 2 piese si exista joc (uzura) intre ele. Am inlocuit pe spate discurile, placutele de frana si senzorul uzura placute. Le-am inlocuit din cauza ca erau fisurate discurile vechi. Pe etrier este scris TRW, nu stiu daca este cel original... contrar parerii majoritatii, am pus discuri si placute TRW, iar dupa vreo 6000 km nu am nici o problema. Am cumparat roata de rezerva ingusta pe 16 (de la un e46), cric si cheie de roti. Nu este masina de concurs, dar 200 km/h prinde cu usurinta, problema este ca nu ai unde sa mergi cu viteza asta, legal. Poate in Germania... De consum nu stiu ce sa iti zic, depinde foarte mult de orasul in care circuli. Ai intrebat de avantaje... cu masinile si cu femeile esti in pierdere tot timpul.1 point
-
Trebuie sa schimbi senzorul vibrochen. Se afla sub admisie. Am avut aceeasi problema1 point
-
Eu daca eram in locul tau scriam cel putin 5 pag ! Recunosc nu am stiut ca se numeste simering si nu semering ! Dar cam exagerezi prietene !1 point
-
Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.1 point
-
Proasta ironie. Sigur nu tie iti era adresat anuntul.1 point
-
pe subiect : Service Repair Manual Year 2001-2004 Engine code N42B20 Engine size 1995ccm Power 105kw Idle speed 650-750rpm AT = 800-900rpm Firing order 1-3-4-2 Spark plug Bosch FGR 7 DPQ NGK BKR6EQUP Denso K20TXR Electrode gap (Bosch)1.6, (NGK)1.5, (Denso)1.0mm Lambda 0.97-1.03 Radiator cap 2.0bar Thermostat opens 105? Battery 55Ah Alternator 90A Cylinder head tightening sequence BMW 4 pistons Cylinder head tightening sequence Cylinder head tightening torque 1 30Nm Cylinder head tightening torque 2 90° Cylinder head tightening torque 3 90° Spark plug Tightening torque 28-30Nm Engine oil with filter 4.25l Cooling system 7.5l Gearbox oil 1.0l Automatic transmission fluid Fluid = 4.0l / Dry refill = 9.0l Differential 1.0l Engine oil grade BMW Longlife SAE 0W-30 BMW Longlife SAE 0W-40 BMW Longlife SAE 0W-50 BMW Longlife SAE 5W-30 BMW Longlife SAE 5W-40 BMW Longlife SAE 5W-50 Gearbox oil grade Orange label = ATF Dexron II D Green label = Synthetic Mobil SCH630(BM) part No. 81-22-9-407-305 Yellow label = MTF-LT-1 / MTF-LT-2 No label = API GL-4 SAE 80 Automatic transmission fluid type ETL 7045E Differential oil API GL-4 SAE 75W-90 Brake fluid DOT4 Wheel info eng Tire dimension (x/y R z) 195/65 R15 205/55 R16 225/45 R17 Front wheel presure 1.9bar Rear wheel presure 2.2bar Wheel bolt tightening torque ( 110-130Nm Front hub tightening torque (H) 290Nm Rear hub tightening torque (H) M22 = 200Nm M24 = 250Nm M27 = 300Nm Brakes info Minimal front brake disk thickness ® 20.4mm Minimal rear brake disk thickness ® 17.4 / 8.4mm Minimal front pad thickness (P) 3.0mm Minimal rear pad thickness (P) 3.0mm1 point
-
Mare pacat daca omul ala chiar e inginer si a zis asemenea ineptie. Iar o masina cu distributia sarita de la punct poate porni, insa va functiona prost. Faza aia cu jumatate de dinte e mai mult decat hilara. Se pare ca si o foaie de bicicleta iti este straina. Insa e clara treaba. Cauti un argument ca sa nu bagi nici macar una de-un leu in masina. Bine asa!1 point
-
daca nu ma insel e aceeasi cutie de transfer fabricata de Borg-Warner si are aceeasi buba ca si la Touareg, Cayenne sau Q7, adica lantul din ea care se slabeste si incepe sa sara peste dinti, in special la modelele pana la facelift. Ce simptome ai mai exact? ai trepidatii in mers sau cand urci borduri sau speed bump-uri? Daca e aceeasi problema te pot ajuta cu surse de unde sa iti procuri lantul dar trebuie sa ai si un mecanic care sa stie sa faca reparatia, la reprezentanta schimba cutia de transfer cu totul, la Touareg e aproape 4k Eur cu tot cu manopera.1 point
-
eu unul m am saturat de polemici e nasol cand posesorii aceleiasi marci se cearta ca orbetii si incearca sa demonstreze ca el e mai rotund cand ai o controversa argumentata e altceva,cand se ajunge la nominalizari de persoane e cam mult dupa mine ar trebui sa fim un club,nu o adunatura de figuranti... din nou poate sunt eu prea idealist1 point
-
Acum parerea mea legat de acest topic Eu sunt fan seria 5/7, deci nu am sa vb despre seria 3. E34 - o masina extraordinara la timpu ei, o masina f.f. fiabila , o masina care daca in caz de accident iti vine sa o " saruti " cat de bine te-a protejat, o masina care iti inspira multa siguranta si confort E39 - clar o mare schimbare in lumea seriei 5 , un aspect mult mai frumos decat E34, mai robust, o masina f. fiabila E60 - aici cei de la BMW chiar au reusit un aspect de neegalat, este senzational look-ul, cand ii aprinzi farurile parca masina prinde viata, iti da o senzatie ca nu e doar o masina, e o felina. In schimb aici cei de la BMW au trecut la politica " vindem masini ieftine si bani ii scoatem din piese scumpe " , o masina foarte pretentioasa, nivel scazut de fiabilitate ( din pacate ). Interior : mai urat ca la E39, nu imi zice nimic. EXX ( ultimul model de seria 5) - Nu pot sa zic ca nu e frumoasa, dar toti stim ca motivul care seria 5 a fost foarte apreciata a fost/este ca iti dadea 2 senzatii deodata la parte exterioara , anume un mare lux si in acelasi timp o senzatie SPORT. La acest model o senzatie lipseste, este numai LUX . La fiabilitate nu ma pot exprima. La interior - fara cuvinte - o poza pe google si vei ramane mut cateva secunde. E32 - ceva mai draguta ca un E34 E38 - aici BMW-ul prinde un alt nivel, un lux iesit de sub orice limita, un exterior cu un echilibru perfect, extrem de bine proportionat( nici prea mare , nici prea mic = perfect ) are un interior care iti da tot confortul necesar intr-o viata. E65 - in primu rand vreau sa vb de interior, " parca esti intr-o nava spatiala " . Dar exteriorul parca ceva il strica ( poate dimensiune - prea mare ) Exx (ultimul model de seria 7) - Schimbari mici in raport cu E65. Interioare diferite dar amandoua la fel de frumoase. Acum totusi cateva vb si despre seria 3 \ E36- o masina frumoasa, dar multe dintre ele trebuie mutate la remat. Nu imi place ca desi e BMW ruginesc ca dacile, de ce nu vezi un E34 ruginit, doar au aceasi ani de fabricatie. Cei de la BMW CRED ca gandesc fiabilitatea in functie de serie ( concluzile astea le trag cand ma uit la E36 si la E46 ) E46 - o masina extrem de frumoasa. Care zicea ca a castigat premiu pt cea mai frumoasa masina ? eu chiar il cred. Daca eram fan seria 3, sigur ochi mei erau indreptati spre modelu asta. E90 - aici la aspect ceva lipseste , botul de E46 e mai frumos decat la acest model, spatele nu e deloc reusit- NU se potriveste cu masina. In schimb, stabilitatea, raspunsul la comenzi, confortul este exceptional. Interior : nu imi zice nimic, mai urat ca cel de la E46 Sunt convins ca vor veni acuma " contrazicerile ". In fine .... asta e parerea mea .... nu poti multumii pe totii. eu sunt de parere ca nu tot timpu daca e mai nou, automat e si mai bun. Daca e adevarata politica " mai putin fiabile ca sa scoatem bani din piese " prefer sa cumpar ceva mai vechi si sa-l aduc pe acela " ca si nou "1 point
-
Banal...pt mine e banal un E90 cu roti pe 16", stock, prafuit, nimic deosebit, in comparatie cu un E36 super ingrijit, niste jante de bun gust, etc. Sunt unele masini care atrag atentia , altele nu. Indiferent ca sunt mai noi sau mai vechi..pt mine nu conteaza anul de fabricatie ca sa pot spune despre o masina ca este banala.1 point
-
In titlu am citit cuvantul demodat.Eu cred ca despre e46 se poate spune orice numai ca este demodat NU.Este una dintre cele mai apreciate masini atat din punct de vedere al esteticii cat si al fiabilitatii.Este o masina foarte populara si extrem de iubita de majoritatea oamenilor. Cred ca ceea ce a scris THX-1 pe prima pagina a topicului este total deplasat si fara sa fie gandit(probabil i-a dat drumul pur si simplu),insa fiecare are dreptul la opinie. Momentan e46 este o masina care si-a dovedit calitatile si inca este una dintre cele mai la moda masini din lume(nu doar in Romania).Lucru care nu se poate spune de e90.Desi este de mai bine de 6 ani pe piatza modelul nu a reusit sa convinga cu nimic spectaculos,fiind o masina construita doar pentru a exista un nou model.Dupa mai bine de 6 ani de existenta modelul e90 inca se afla in umbra celebrului sau predecesor......modelul e46 la toate capitolele. Fara a crea vre-o polemica doresc sa inchei respectuos si sa va urez.........drumuri bune.1 point
-
eu nu gasesc niciunul ca fiind banal, nu pot trece inca pe langa unul fara sa nu ma uit la el, comune sunt cam toate pentru ca vezi din toate seriile pe strada, mai putin Z, M si cele care deja sunt clasice, chestia cu cazanele e valabila la toate modelele doar ca e mai putin observabila la un X5 sau seria 6/7, esti furat de exteriorul mai impunator. Comune da, banale cu siguranta nu, cel putin din punctul meu de vedere!1 point
-
In primul rand ai probleme cu alternatorul, schimba-i carbunii si verifica tensiunea de incarcare sa fie in jur de 14,2-14,4v, si mai verifica temperatura motorului sa fi sigur ca are 90 C0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00