Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/04/16 in all areas
-
Salut. Am si un c klass si am avut pana anul trecut si E. Fiecare marca are plusuri si minusuri. De exemplu mie mi se pare calitatea fabricatiei mai buna la Merc. E chestie de gust, insa si interiorul imi place mai mult. Ca si dezavantaje ar fi scaunele sport care sunt mai comode la Bmw, sasiul mai bine echilibrat la Bmw, insa daca nu iei virajele cu viteza excesiva, nu o sa simti diferenta. Mai departe, farurile adaptive de la Merc lumineaza mult mai bine decat cele de pe seria3. Acum iti recomand fara ezitare daca te decizi la C klass, sa iei varianta c250, care are aceeasi cilindree ca si c200-le din anuntul acela, insa este biturbo si are 204 cai si 500 Nm. Din asta am eu si este fantastic. Am avut si pe E acelasi motor si face toti banii. Spre deosebire de Bmw, Merc-ul nu are probleme la distributie, au avut ceva probleme la injectoare cand l-au lansat in 2008 insa le-au remediat prin schimbarea furnizorului. Ca si confort e mai domol C-ul, usor mai bine antifonat. Cutia de viteze in 8 trepte de la Bmw e mai rapida decat 7g tronicul plus de la C klasse. Personal volanul sport de la Merc mi se pare mai misto si pare mai de calitate decat cel de la f30. Ca si consum, f30-ul are avantaj de cca 1 litru in conditii similare. La Cklass ai stopuri led pe cand la f30 nu, decat la lci ul lansat recent. Inca un minus la C, as zice ca e inaltimea scaunului sofer, care reglata la minim jos, tot e prea inalta fata de f30 de ex. Ca sa conchid, calitate mai buna la Merc, motoare mai fiabile, design atractiv daca iei pachet Avantgarde, motoare mai vânjoase. Vezi ca si c220 este tot biturbo, dar repet c250 nu are termen de comparatie in clasa asta. F30 325d, are motorul biturbo la care turbina mica e stricacioasa si cred ca nici nu sunt asa multe la sh. F30, masina mai noua si aspect mai proaspat, pozitie de condus mai sportiva, sasiu mai bun, cutie automata mai buna, motor putin mai economic, insa mai galagios oleaca. Si ca ultim sfat, incearca daca poti sa mergi cu amandoua, o mie de pareri sunt zero pana nu dai o tura cu ele.6 points
-
Bai frate,ce sfaturi dai.. "n-o alerga" .. pai ar trebui sa impinga masina ? Asta e marea problema , va este frica sa turati motorul ...4 points
-
Tine de fizica, masina grea cu motor de 300 de cai nu are cum sa consume in oras sub 15 nici impinsa. Daca vorbim de orase ca Bucuresti, 20 urban e perfect plauzibil. Extraurban probabil consuma 10 daca mergi decent, ca daca ii dai goneta consuma cat vrea ea. Daca inca exista oameni care cumpara masini dupa consumiul declarat, atunci e nasol. Mai era unul pe alt forum care se certa cu mine si zicea ca lui ii consuma M3 ul 12 in Bucuresti )) , in conditiile in care consuma un amarat de 320 diesel 10 in Buc.3 points
-
De ce sa se apuce sa reconditioneze cand are garantie pe masina, trebuie schimbata in garantie.3 points
-
Nu mai comparati motoare de ultima generatie cu motoare de acum 15-20 de ani. Care 3.0d consuma 17 in oras ? Poate ala de pe prima gneretaie de X5. X6 40d consuma in Buc mediu 13-14%. 640d consuma in Buc 10-11 mediu.2 points
-
Factura de service include si nr. de km, indiferent daca e service BMW sau Dacia.2 points
-
salut ! verifica senzor vibrochen sau releu pompa...una din astea este sigur salut!! este senzor vibrochen sau releu pompa mai mult ca sigur..1 point
-
Daca ai achimbat bieleta de directie, atunci obligatoriu se face geometria rotilor. Daca te referi la bieleta antiruliu, atunci nu e nevoie. Teoretic, inlocuirea bratului nu influenteaza paralelismul rotilor ( stanga - dreapta), ci doar unghiul de cadere, in sensul ca roata ar trebui sa se indrepte, asta poti sa verifici punand nivelul pe roata si sa vezi cum sta bula. Eu nu cred ca becurile s-au aprins din cauza geometriei rotilor, ci din alte cauze. De exemplu, daca ai roti de diametre diferite, se poate aprinde apoi stinge DSC-ul si sa iti taie puterea in unele momente, calculatorul vazand diferenta mare de turatii intre roti. Nu ar sta mereu aprinse. Verifica senzorul de uzura al placutelor de frana si senzorul de ABS la roata la care s-a lucrat, eventual sa nu fie firul rupt, ĂŽntrerupt. Febi ca si marca este o marca ok, de mijloc, in general au preturi accesibile. Cele mai bune brate sunt Lemforder.1 point
-
1 point
-
Depinde de oras si depinde ce inseamna la unii mers in oras. Ca daca viteza medie e 30+ atunci e un oras light.1 point
-
In afara cat consuma? Ca in Bucuresti, mers doar ziua in aglomeratie e imposibil sa nu treaca de 15%. Eu la 2.0 valvetronic in 4 cilindri (pe caroserie de 1390kg) scoteam in jur de 13. Cand ploua/ninge/e blocat traficul poate sa urce pana la 16-17. Deci nu ar fi nimic asa normal. Nici un Logan 1.4 nu cred ca scoate sub 11-12 in traficul asta, aici vorbind strict de benzinare.1 point
-
3000 benzina in oras e normal sa-ti consume asa. Am avut eu E90 335i si consuma 20 lejer in Bucuresti. La tine caroseria e mai grea un pic si de aia cred ca iti papa 25. Nu te lua dupa consumul declarat, ala e cam ft greu de atins. Toti producatorii de masini mint in privinta consumului....La drum intins scoti 12l% cu ea? Daca da, iti consuma normal.1 point
-
Nu sunt amuzat de multe lucruri in general dar cand bmw declara 11l/100km urban pentru o masina de 1800 kg si un motor de 3.0L . Hai sa zicem ca ar trebui sa fie mai jos, pe undeva pe la 17-20% in oras si 10-11% in afara pare mai usor de crezut. PS: Nu am avut masina care sa consume cat a dat producatorul in carte, doar daca mergeam prin bucuresti la ora 12 noaptea in timpul sarbatorilor de pasti.1 point
-
Personal mi se pare un consum prea mare. De la 10l consum oficial la 20 mers lejer e mult.1 point
-
1 point
-
Schimbu de ulei a fost facut in urma cu 1000 de km plus toate filtrele (bmw 5w30) o sa ma duc la un service intr o zi .. De ce sa nu o alerg ? Pai daca voiam sa mi iau masina de mosnegi imi luam un 0.9tce logan si aia era , profit si eu in depasiri de motoru asta de 3.0 ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inlocuieste uleiul,filtrul epurator (precum spunea un coleg in alt post deschis tot de tine) si incearca pe cat posibil sa n-o mai alergi,e pacat de motor.verifica si sistemul de racire, nivel antigel,ventilatoare, etc.1 point
-
E foarte greu sa obtii pareri obiective aici, unde majoritatea este impatimita bmw. Personal nu imi place mercedesul, mi se pare ca le-au tiganit in ultima vreme cu fantele alea de aer argtintii. Dar e doar parerea mea.M-as uita si cand se schimba modelul, daca c-ul este la sfarsitul vietii si in curand lanseaza model nou, eu m-as oftica sa dau 20k si in scurt timp sa nu am cel mai nou model. Vad ca ai postat acelasi lucru si pe alt forum, acolo o sa afli ca bmw=cocalar si desi intrebi ce sa alegi dintre A sau B...toti o sa-ti zica sa alegi c,d,e,f etc. L.E. Eu am f30 si portbagajul a fost o dezamagire, nu incapea carutul copilului, are deschiderea prea mica desi el este marisor. Ia si asta in calcul (o sa fie nevoie de acum sa bagi triciclete, biciclete, sa mergi in concediu cu multe bagaje si jucarii) sau, de ce nu, ia un touring.1 point
-
Un upgrade ce a fost de la ĂŽnceputuri pe lista scurta a fost sistemul audio. Cand am luat mașina, nu am avut ca prioritate aceasta opțiune așa ca am ignorat cu buna știința acest aspect si am sfârșit in a avea sistemul de baza: 4 boxe medii in usi si 2 subwoofere sub scaune conectate direct in NBT. Opțiunile ce le-am considerat ca si upgrade au fost retrofit la HiFi, HK si Alpine. Multe comparații, analize pro si cons, si am ĂŽnclinat cĂŁtre retrofitul original BMW Alpine. Kit-ul a avut "in the box" amplif 420w (peak power) 6 canale/DSP, 2 x tweetere neomidium, 2 x mid range diafragma aluminiu. Sau schimbat la ușile fata frame-urile (cele originale nu erau pregaurite pt tweetere), dupĂŁ cum se vede mai jos in poze, venind brand-uite HK, așa ca nu am mai pus emblema de la Alpine. Suplimentar am upgradat boxele din usi spate cu Harman Kardon, adĂŁugându-se bine-nțeles si tweetere. http://i.imgur.com/Q5UL7Fr.jpg http://i.imgur.com/GREr2rY.jpg http://i.imgur.com/rR3jIYX.jpg http://i.imgur.com/uOa2ZyA.jpg Am pĂŁstrat wooferele originale, calitatea nu e chiar ceea ce ĂŽmi doresc, probabil ca le voi schimba, insa nu prea știu cu ce. Ma gândeam tot la HK insa pe de o parte sunt extrem de scumpe de noi iar pe de alta parte dupĂŁ pĂŁrerea avizata a lui Neo s-ar putea sa nu am putere suficientĂŁ data de amplif pt a da in ele. Sunt foarte deschis si la alte variante insa fĂŁra sa aud ĂŽnainte nu prea m-aș aventura1 point
-
Singurul lucru care il mai doream era un volan in 3 spite dar nu a fos sa fie pentru ca toate masinile pana in 6500ââÂŹ erau cazane. Aceasta arata cel mai bine si functiona cel mai bine, luata cu 7600 + numere, drum, cheltuieli insa dupa 1000k nu mai functiona turbo. Acum astept sa adun niste bani sa vedem ce are, turbo, electovalve ...1 point
-
Garnitura capac culbutori,o-ringuri solenoizi,valva pcv posibil cu cele 3 furtunase...pe joja se vede ca scade?cat completezi la x km?1 point
-
Luna trecutĂŁ cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am "reușit" sa pierd cheia antifurt. Sunat la BMW, cerut ajutor pt a comanda o noua cheie insa rĂŁspunsul invariabil a 2 dealeri a fost ca nu se poate, singura lor opțiune fiind sa cumpĂŁr un kit nou (cheie + prezoane). Mai mult de atât pana si scoaterea prezoanelor antifurt era ĂŽnvĂŁluitĂŁ in mister, se numește de fapt operațiune de extragere si nici nu mai zic cât a fost cotatĂŁ. Dialogând cu FRE pe marginea subiectului, dupĂŁ cum zicea si el, service-urile BMW au toate cheile master pt seria F, in consecințĂŁ pot si scoate prezoanele antifurt, ceea ce mi-a ĂŽntĂŁrit ideea ca nu are sens sa ma opresc la vreo vulcanizare unde probabil ar fi ĂŽncercat metode mai puțin ortodoxe. Am luat legĂŁtura cu Cataxxl si l-am ĂŽntrebat daca poate sa ĂŽmi comande o cheie antifurt noua. RĂŁspunsul a fost pozitiv insa mi-a cerut codul cheii, eu credeam ca se poate dupĂŁ VIN insa din pĂŁcate nu era așa. Codul cheii e imprimat pe cheie, cheia era de multișor pierdutĂŁ, intrasem in corzi deja ... Trecând pe lângĂŁ Filaret ĂŽntr-una din zile m-am oprit la ei, mi-au scos prezoanele antifurt, am pus prezoane normale in locul lor si cel mai important mi-au permis sa ĂŽmi notez codul cheii care s-a potrivit (sunt aprox 18 chei). Dat codul lui Cataxxl, comandat cheia antifurt, azi am primit-o, testat-o si se potrivește caz rezolvat/ĂŽnchis. Sfat pt cititori: in primul rând nu pierdeti cheia, in al 2 le-a rând faceti o poza cu codul cheii actuale si salvați poza intr-o locație sigura ... altfel se poate aplica procesul tocmai explicat1 point
-
nu te pui bre cu astia ei cumpara piese la cotatia futures WTI, corelat cu indexul pietei Forex, se schimba pretul de ieri pana azi, dar nu ieri pana azi, au datacenter de face mii de tranzactii pe secunda.. si vii tu cu pretentii dinastea de harbanist, nici nu stii ce dinamica e piata pieselor auto..1 point
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat ieri...pentru ca sa nu trece-ti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine1 point
-
1 point
-
fiecare judeca prin prisma experientelor sale, si eu am avut '06 750li E66 si 1 an cat l-am tinut nu am avut vreo problema cu el, deci daca ma intreaba cineva eu voi spune ca e o masina super, daca te intreaba pe tine ii vei spune ca a fost o rabla imputita, intelegi ideea Cautand pe forumuri vei gasi in general doar oamenii nemultumiti care au avut probleme, cei care nu au probleme de obicei nu stau sa scrie ca ce minunata e masina, e destul de simpla treaba.1 point
-
E pueril sa spui artificiu mai ales ca nu ai folosit...doar ai citit1 point
-
sa si explic pentru cine nu bate pana acolo. manelistii si toparlanii vor sa fie mai cu mot, de aceea se numesc asa. cum fac asta? cum ii duce capul, dar in general cu lucruri marunte care incalca morala, legile scrise sau nescrise. sunt niste infractori sau potential infractori. aia cu numerele e lege pentru ea, e interzis sa le modifici. nu e deci ceva ce tine de gust. adevaratii infractori, aia pe care ii duce capul nu fac asa ceva. ei fac ce au de facut, nu ceva care sa bata la ochi cum fac astia. in concluzie, cine modifica numarul auto este manelist si toparlan.1 point
-
Daca iei Mercedesul mai ai un avantaj, este la sfarsitul fabricatiei si in general toate marcile rezolva problemele aparute la modele pe parcurs ce apar si se vad a fii categorice in schimb la Bmw ar fi invers, iei prima fabricatie a modelului in general cu cele mai multe probleme. am avut si MB si BMW daca ar fi sa aleg iar clar ar fi MB0 points
-
15% e consum de 2,5l diesel. Un 3L ia poate undeva la 17%, tot diesel. Un benzinar la aceeasi capacitate cilindrica, automat va lua mai mult. Prin urmare 20% nu mi se pare exagerat la un 3l benzina. Evident ca mai sunt si alte variabile: oras, aglomeratia din oras, temperatura de afara, distanta parcursa, etc. Din ce an e masina? E motor de generatie mai noua? Sent from my SM-G920F using Tapatalk0 points
-
Doar pentru depasiri nu ai nevoie de un 3.0, e suficient un motor de 1.6, si eu folosesc acelasi tip de ulei, dar eu nu patesc asa ceva. Totusi ar trebui acordata mai multa atentie situatiei , nu e normal ce se intampla la tine.Nivelul antigelului scade cumva ?0 points
-
cutia este sh dar face exact la fel ca si cea veche de asta am aintrebat pt ca nu cred ca doua cutii sa fie stricate exact la fel legat de volanta stiu ca fostul proprietar a avut ceva probleme cu ea si din cate stiu a pus una sh dupa ce am schimbat cutia si ambreaju a ramas decat volanta dar am vrut sa va intreb si pe voi daca poate si volanta sau altceva pt ca asa schimb toata masina si tot nu ii dau de cap-1 points
-
Eu am fost la Bimmer pentru revizie in luna August. Totul ok, am fost super multumit, mi-au oferit si niste chestii din partea casei (verificari mecanice, tester etc.). Cu cateva zile in urma, am fost tot la ei sa-mi schimbe discurile si placutele fata/spate si lichidul de frana. Am fost, iarasi, foarte multumit. La masina au lucrat doi baieti asa ca timpul de asteptare s-a scurtat considerabil. Comunicarea si relationarea cu dl. Razvan si cu personalul de la receptie a fost, de asemenea, excelenta. La fel si cu Robert si cu mecanicii, mi-au explicat tot ce am vrut sa stiu in detaliu. Piesele (discurile si placutele) le-am luat de pe forum (ATE) iar de la ei am luat senzorii si lichidul de frana. Senzorii mi i-au comandat si au sosit in ziua respectiva, ma asteptau acolo. Lichidul de frana original. Per total, ma declar foarte incantat.-1 points
-
Tipule nu te agita aiurea ca faci riduri. Eu nu dau doi lei pe serviceul asta, am si specificat ca doar m-a amuzat abordarea asta cu " ti le schimbi singur". Daca tu consideri pasiune sa schimbi placute si ulei, e alegerea ta. Dar mai usor cu " atat ai inteles tu", ca am senzatia ca tu nu prea ai inteles ce am scris. Am si specificat ca " asa e, service bun inseamna sa rezolve chestii mecanice complexe". Eu unul prefer sa nu ma murdaresc si sa imi pierd timpul cu asa ceva, dar asta nu inseamna nicidecum ca tu esti mai pasionat decat mine de masini. In fine, am observat ca pe forumuri in cazul in care ai alta parere decat unii,imediat esti luat la misto si criticat. Pax!-1 points
-
Misto rau masina, poate te tenteaza ceva la fel de misto )) http://s27.postimg.org/6b4bjm34v/image_ca9ec2c58c375757344f33f3a675f1fa9cc044cc22.jpg-1 points
-
Salutare..poate ma puteti indruma , as vrea sa imi pun huse pe scaune si banchete...banuiesc ca nu gasesc decat la comanda ??? Pt un bmw F10 multumesc-1 points
-
Farurile nu au treaba cu pozitia soferului. Ele vin la locul lor. Se potrivesc pe masina ta.-1 points
-
Salut Proaspat posesor de BMW x3, masina luata SH din Germania la 216000km cu doi fosti proprietari. Deocamdata incerc sa ma acomodez cu ea, nu am mai avut BMW si nici 4x4.-1 points
-
Pai n-ai fost atent. Aia din linkul pus de colegul era fara tva. Deci vine tot pe acolo.-1 points
-
pentru 18 cauciucuri 225/40 fata/spate si 255/35 spate-1 points
-
Am masina cu trapa cu volan stinga,am tot ce ai nevoie,pentru detalii la telefon. Tel...0725691059 Program luni-vineri 9-17,simbata 9-13-1 points
-
Nu e consum mare 20-25 in oras. Am avut un Ford Cougar 2.5 benzina care consuma la fel si era perfect noarmal.-1 points
-
eu cred ca e filtru de particule,anuleaza-l si asa nu e bun de nimic,sterge-l si din calculatorul masini si o sa vezi o foarte buna schimbare,problema asemanatoare am avut si eu tot cu 525-1 points
-
Poti sa ai orice generatie, orice model, orice tehnologie...3.0i nu o sa consume sub 20 % nici in noaptea de pasti cum zicea un coleg mai sus . Ne referim strict oras.-2 points
-
-2 points
-
-8 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00