Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/04/16 in all areas

  1. ****BMW 320i TOURING inmatriculat Romania VOPSEA ORIGINALA Stare estetica absolut ireprosabila, de exceptie, nu spun vorbe mari dar masina arata ca in ziua fabricatiei. A fost tinuta doar in garaj pe perioada iernii. Tehnic functioneaza perfect, trage ca un BMW adevarat din acea epoca Motor fara greseala , sound grav discret Motorizare : 2500 cmc (motor schimbat) Putere : 170 CP Injectie electronica multipunct DOTARI DE FABRICA : Cutie automata Discuri fata / spate Jante originale BBS-BMW Servodirectie Trapa electrica ABS Geamuri electrice fata Oglinzi electrice +pliabile Faruri cu lupa Tapiterie velur Sistem audio BMW Sound original 6 boxe Masina arata si functioneaza foarte bine, ca una noua Interior fara urme de uzura Planseul masinii pe dedesupt ireprosabil, fara rugina sau urme de revopsire, ca nou Exterior vopsea originala S-a efectuat o revizie mecanica la partea de rulare, directie suspensie si am schimbat tot ce a fost necesar , doar piese originale Geometria rotilor facuta azi- masina ruleaza in deplina siguranta la orice viteza Nu are tunning sau alte modificari, este exact ca in ziua fabricatiei Functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Merge cu 200 km/ora fara probleme, poate si mai mult, nu stiu Va ajunge la un maniac ce va mai investi bani in ea , perfectiunea nu exista BMW E30 Ursulet este poate cel mai indragit BMW si cu siguranta cel mai Adevarat BMW BMW Autentic O masinuta simpatica demna de performante fara egal la categoria ei , greu de egalat si in ziua de azi Nu se vor mai construi astfel de masini ! ITP valabil 2018 Asigurare valabila 6 luni Rovigneta valabila Carte + Talon Pret 3500 Euro tel: 0774625896 Vizibila in Prahova- Cornu- Breaza Trimit poze detaliate cu orice subansamblu din orice unghi, celor interesati Poze facute azi http://thumbnails114.imagebam.com/47532/fdded1475312713.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/242df8475312721.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/cbaf6f475312722.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/8e0972475312724.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5932ae475312726.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/668431475312728.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/bd9e78475312730.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/78252b475312733.jpg%5B/ihttp://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg' alt='d97c3d475312756.jpg'> http://thumbnails114.imagebam.com/47532/7b364d475312751.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47532/87914b475312754.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5e9ce2475312755.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg
    1 point
  2. Salutare colegi, dupa multiple ezitari am decis sa.mi prezint si eu... masina Este vorba despre un modest M43(deocamdata) titansilver. Masina am luat.o in octombrie 2015, fiind al 3.a proprietar in Romania, din 2013 de cand a intrat in tara. Pe cartea service apare ca in 2013 ar fi avut 100.000 la ultima revizie in Germania, iar eu am luat.o cu 155.000km, nu stiu ce sa cred despre aceste cifre, cert este ca masina merge bine. Cand am luat.o avea ulei in ea mai ceva ca apa de la chiuveta, antigel nu mai spun, in schimb era "tuning pe burta" cu ta-tehnics si povotii morti.. Dotari: cotiera, perdeluta electrica(inutila), comenzi pe volan(nu sunt de fabrica deci pilotul nu merge, merg doar cele pentru player Asa arata cand am luat.o: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/062157d117275b8b3ce53592253fe99f.jpg Si incepe lista cu ce am apucat sa fac la ea pana acum: Revizia: -Ulei yacco 5w40 -Antigel hepu -Termostat Behr (era blocat pe deschis) -Filtru ulei, aer, habitaclu, benzina mann Imediat dupa revizie am dat instalatia xenon jos...neavand lupe... Retrofit lumini comfort http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/747c70bdde8ccd443c6c9b1034fa49a3.jpg Bara fata, carenaj roata, tunel aer dreapta dupa ce am gasit.o lovita in parcare de baietii de la dezapezire, cea veche avea si vopseaua sarita.. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/36630643ed337425e280622c728ccd33.jpg Au urmat proiectoarele, masina neavand din fabrica, erau ele fizic si blocul de lumini cu buton, puse de neamt din spusele celor 2 propritari romani. Am luat releu, am facut cablajele, siguranta si voila. Multumesc Gaal Alexandru pentru ajutor. Intre timp si folie luneta si geamuri spate, castigata pe fb in urma unui concurs Acum ca s.a incalzit afara ma voi apuca de articulatie. Maine merg la service pentru constare, sa vad ce piese sunt necesare pentru a pune totul la punct, pivotii sigur, iar cand voi schimba bratele, voi trece si pe suspensie fixa, cel mai probabil Bilstein cu arcuri Eibach. Saptamana viitoare sper ca voi avea putin timp liber sa montez lupele bi-xenon, urmand ca in cel mai scurt timp sa repar spatele, am luat.o lovita.. sincer nu stiu cum voi rezolva, poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/4bb42bb09848b9a53f5913244821bb26.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/909d6c04015a7e3641170ae7ab83fbf4.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/aaf517a1dba529b5bc651051d3a2584a.jpg Cand am luat.o bancheta spate era murdara de vopsea, n.am gasit recaro textil cum imi doream asa ca am luat normale de fl, daca are cineva fete usi de fl textil sa.mi dea un pm, sau interior recaro textil de fl complet. Momentan sunt ocupat cu serviciul si mai greu imi fac timp si pentru ea... dupa ce voi termina de pus la punct tot ce.mi doresc la ea sigur va venii si un swap.. toate la timpul lor.. multumesc daca ai avut rabdare sa citesti. Accept orice critici si pareri. Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk
    1 point
  3. Bine...in principiu nu se intelege deloc evolutia masinii din prezentarea asta de 2 bani cu pozele puse aleatoriu insa pe forumul de unde am plecat care spre dezamagirea mea a ajuns in paragina, aveam deschis topic unde afost prezentat totul in detaliu.Am grija de masina asta ca si cum as avea un copil si faptul ca de 6 ani masina nu a iesit deloc din garaj decat doar pornita, cred ca spune totul.Si asta pentru ca setup.ul de fabrica nu imi place.Cand voi considera ca este apta de iesit pe strazi o voi face.Vreau sa aiba parte de tot ce este mai bun si am sa ma sacrific la orice ora.Am noroc ca prietena ma intelege perfect si nu am probleme pe partea de pasiune iar asta conteaza si mai mult pentru mine. Interiorul a fost intr.o stare deplorabila daca ar fi sa pun toate pozele va cruciti.Omul care a avut acel 325 TDS cred ca era fabrica de fumat.......numai din scaunul sofer am scos un lighean de mal deci efectiv apa s.a facut maro inchis la culoare.Kitul de la virpotec este si el in poze, toata lucrarea s.a facut in casa in dormitor si pe hol am avut noroc ca am un apartament pe care nu il folosesc ca de nu ma dadeau ai mei afara din casa.In orice caz eu zic ca a iesit destul de bine pentru moment, planul mei fiind in viitorul apropiat sa retapitez totul dar vom vedea. Sper prin cele prezentate sumar, sa demonstrez ca merit sa fac parte din clubul vostru si cel mai important pentru mine sa pot invata lucruri noi cu ajutorul vostru si sa fiu indrumat in cele ce urmeaza legat de cazan.Ma consider un pasionat, nu un fan BMW, cele 2 categorii fiind cele mai ok din 3 care sunt recunoscute in lume ultima fiind cocalar sau pe un inteles mai delicat...meltean.Proiectul poate dura o vesnicie nu ma intereseaza.Am ajuns sclavul masinii dar in sensul bun zic eu. Sa imi fie scuzate eventualele greseli de ortografie....sunt ajuns acasa de la munca la ora 21:00 sunt obosit si imi este greu sa mai aprind lumina deci....scriem pe intuneric doar cu lumina de la monitor.
    1 point
  4. Mercedes pune motoare de Renault pe multe mașini din clasele noi gen Cla-Classe. Poți cumpĂŁra acum un Cla benzunar care are motorizare Renault 1.6
    1 point
  5. Si totusi A klasse, B klasse si C klasse au 1.5 respectiv 1.6 dci de la Reno ) Cat despre C klasse coupe, gusturile nu se discuta, imi place mult Mercedes dar C klasse-ul coupe mi se pare urat cu craci.
    1 point
  6. Pune-i volanta cu masa dubla cum scrie in carte si nu pune SH pt ca iti bati joc de masina. Alte improvizatii nu recomand. Cauta altfel pe ebay in Germania, desi ma indoiesc ca in Ro nu gasesti. Vb la TM la sau la Pitesti. Gasesti acolo orice piesa in 2 zile.
    1 point
  7. Haha.. esti tare! Ma linistesc de tot ca am prins ideea cu tine. :goodjob: Pt restul, google va poate salva de momente penibile. E92 330i vine doar cu injectie directa, N53, omul cauta E92, nu au rost discutii despre motoare pe alte caroserii. Treaba cu 2 masini, una mica de oras si eventual E92-ul, am facut-o eu pana acum, nu e nici o combinatie, mai ales pt o singura persoana. Tot cu o masina o sa mergi, si de asta si recomand automata. P.S. Daca tot esti obisnuit cu un astfel de consum, mergi pe 330i( o sa consume aproape la fel, sau poate chiar mai putin), diferenta principala o sa fie doar la impozit, in rest e vorba de doar cateva sute de lei pe an diferenta intre cele doua. Oricum ar fi sunt 2 masini f misto. Mai concret, ce pret pt ce piese te intereseaza, pt 320i pot sa te ajut eu?
    1 point
  8. Pe scurt, masina am adus-o undeva spre sfarsitul lui Mai din Germania, am cumparat-o de la un privat din Hamburg si o luasem pentru mine. Masina este fabricatie Iunie 2003, cu prima inmatriculare in Ianuarie 2004, fostul proprietar a tinut-o vreo 3 ani si o vindea pentru ca isi luase un E93 335i Cabrio. Bineinteles, fiind vorba de motorul N42, el ii schimbase patinele si lantul, plus bobine, bujii, catalizator si sondele lamda, ca atare motorul e in mintile lui, nu fumega, nu consuma ulei peste limita normala. Masina am luat-o fara carte service, are insa ultimele 3-4 TUV-uri, asta insemnand circa 6-8 ani de istoric ai kilometrilor, momentan are cca 214000, am luat-o la 210xxx care sunt si mentionati pe contract. Ultimul TUV a fost facut chiar inainte sa o iau, la 210k km. Totul este functional la masina, mai exista mici urme de uzura, normale pentru varsta ei, insa nimic care sa fie iesit din comun sau suparator vizual. Mecanica este ok, cu exceptia unei bucse pe fata dreapta care scartaie la trecerile peste denivelari, le voi schimba pe amandoua curand. Evacuarea este una sport cu omologare TUV, am documentul care atesta acest lucru, jantele sunt originale de M-pack si au gume de vara, normal(specific doar pentru ca am vazut o gramada cu gume de iarna in plina vara si pe masini gen F10), cu DOT2011 si profil de min 6mm, cele de pe spate sunt Yokohama Advan iar fata sunt Dunlop(daca retin bine, o sa verific). Am si setul de gume de iarna cu jante de tabla cu capace, le am insa in Germania dar le pot aduce si ne intelegem. Mai jos lista de dotari: Type BW71 Model 318ci - EUR Development Code E46 (CFL) Chassis CABRIO Steering LL Doors 2 Engine N42 Displacement 2.00 Power 105 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Silbergrau Metallic - A08 Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW Production Plant REGENSBURG Production Date 2003-06-17 Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 550 On-board Computer Bordcomputer 832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 2BB Lt/aly Wheels Double Spoke 98 Lm Raeder Doppelspeiche 98 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung 387 Wind Deflector Windschutz 388 Softtop Black Verdeck Schwarz 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 650 Cd Player Cd-laufwerk 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Cine e interesat ma poate contacta pe pm pentru mai multe informatii! Pretul este de 6000EUR, neg.!
    1 point
  9. Logic ca 330i e peste 320i, dar eu am intrebat altceva. Asa intr-o situatie ideala da merge 330i cu ochii inchisi da` in viata reala mai si pica ceva pe la masina si doar nu se repara singura Am spus mai devreme ca merg un drum de 20km dupa ar sta masina. Am gresit mai devreme, am vrut sa scriu ca masina ar merge cam 20 de km pe zi in total si dupa am scris altceva. Deci un drum pe 5 km dupa pauza dupa altul de 3, altul tot de aprox 3 si dupa inca 5 Deaia am zis ca nu cred ca ar rezista o turbina. Chestia cu masina a doua masina nu prea renteza. Pentru un cuplu da merge sa fie doua masini. Daca dupa ce-mi fac calculele si vad ca nu-mi permit sa folosesc masina cand vreau nu are rost s-o iau. Daca mi-o pica ceva la ea si cine stie cat o fi reparatia si trebuie sa iau din alta parte sa o fac nu e bine deloc, doar nu pot sa ma uit pe geam la masina si sa-mi treaca foamea Oricum eu am intrebat care ar fi diferenta ca pret pe termen lung de rulare a celor doua motoare. Ca si consum, impozit , asigurare mi-am calculat si ar fi relativ ok. Consumul nu ma sperie ca pana la urma sunt aproape 300 de cai. Masima de o am acum imi consuma aproape 15 si e de 2 ori mai slaba. Si oricum masina. orice motor ramane nu o sa fie deloc menajata deasta ii intreb pe cei care detin modelele cam ce pret au piesele, pe net nu gasesc absolut nimic. Cosmin mi-a scris ca nu te intereseaza costurile de intretinere cand dai 500 impozit sau e masina de 15 0000. Eu am spus ca 15 000 ar fi maxim am vazut modelele respective pornesc si de la 11 000. Pana la urma 15 000 e un hatchback realtiv ok nou, nu mi se pare asa mult incat sa nu te intereseze ce costuri de intretinere ar fi
    1 point
  10. si o sugestie.Iti iei o masina ieftina dedicata pt. drumurile din oras si E92-ul il folosesti mai mult pt. drumuri lungi si weekend.Astfel o vei menaja si pe termen lung vei iesi in castig.Solutia asta vreau sa o abordez si eu pt. E90-ul meu.Cred ca la anul o sa-mi iau si eu o masina ieftina exclusiv pt. oras.
    1 point
  11. Si rezultatul,din pacate nu am facut poze si inainte :
    1 point
  12. Imi plac foarte mult tipsurile. Ai idee unde au fost facute si montate?
    1 point
  13. E90, nu stiu ce sa zic, nu m-a atras.. E92, sigur nu e o masina rea deloc. Daca reuseam sa fac schimbul cu 330d E92 tot albastru care a fost pe aici, o aveam si acum. De asta am si fost dezamagit de F30, sunt destul de multe chestii care imi placeau mai mult la E92(stiu ca ar trebui sa o compar cu F32 ca sa fiu corect, dar asta depaseste cu mult bugetul) Si partea buna a lucrurilor, stiu ca nu o sa imi iau Audi si stiu care o sa fie viitoarea masina, dupa cea pe care urmeaza sa o iau. Sunt efectiv indragostit de noul C Class Coupe, la fel cum am fost de E92 cand l-am vazut prima oara in 2007. Orice ar fi o sa imi iau masina aia in maxim 3 ani :hyper:
    1 point
  14. Intre timp am ajuns la 202XXX km,cu mici modificari. Am schimbat jantele style 172 cu un set style 218,tot 19, si i-am infoliat trimurile - shadow line. Zilele trecute s-a facut un refresh asupra lacului,si i-am aplicat un strat de AutoBalm BH dupa care doua straturi de Jetseal CG. A primit si un tratament de piele de la Meguiars. Sent from my SM-G900T using Tapatalk
    1 point
  15. Revin si eu cu ceva noutati , masina momentan sta pe dreapta caci recent am schimbat ambreiajul ( s-a spart placa de presiune) si acum trebuie sa schimb directia. Intre timp am mai schimbat ceasurile din bord , finala , amortizoarele de la capota si am cumparat un set de jante Style 32 , 8J cu 9J. Ofer spre vanzare jantele mele R15 , insa ofer doar 3 capace , sunt 5 jante cu 195/65/15 M+S (500 RON)
    1 point
  16. Pentru mine, rotile mai mari imi sunt necesare doar la viteze mari. In rest, mi se pare mult mai manevrabila masina cu roti mai mici.
    1 point
  17. Salutare tuturor, Unii dintre voi stiti ca am avut probleme cu motorul masinii datorita ruperii distributiei. Informatii gasiti in topicul deschis aici. Ce nu stiti este ca am trait o experienta total neplacuta pe care vreau sa o impartasesc si voua ca sa nu treceti prin ce am trecut eu. Este destul de mult de povestit. Masina a fost dusa la Bimmer Service pentru diagnosticare deoarece in luna decembrie fusesem la ei pentru inlocuirea bujiilor. Cea mai mare greseala a fost ca am dus masina la Bimmer Service si va sfatuiesc sa evitati serviceul aminit anterior. O sa incerc sa povestesc totul intr-o maniera organizat desi cand imi amintesc ma apuca nervii. Aspectele pe care le reclam sunt urmatoarele: 1) Desi Bimmer Service este service autorizat RAR, iar Robert se lauda cu acest lucru, nu am primit nici o nota de constatare sau vreo factura care sa dovedeasca contravaloarea platii serviciilor achitate.. Asta chiar daca am platit respectiva constatare cu 800 lei. Pe langa acei 800 de lei am mai platit 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei, cost neacoperit de nici un document financiar justificativ. 2)Constatare initiala gresita. Constatare finala gresita. Mi s-au comunicat urmatoarele: • Motorul nu se mai putea repara fiind compromis total • Pompa de ulei era gripata, prin urmare totul este uzat si compromis, inclusiv turbinele. • Distributia era intr-adevar rupta. Constatarea a fost facuta la repezeala si era incompleta; nu ai de unde sa stii daca un motor se repara sau nu pe ghicite. Cei de la Bimmer Service au spus ca motorul de pe masina mea e bun de aruncat desi nu era spun asta pentru ca au demontat doar chiulasa si capacul de distributie si au facut referiri despre starea motorului fara sa-l desfaca total. In concluzie, pot afirma ca respectiva constatarea a fost o dovada de ignoranta, incompetenta sau lene. 3) Prezentarea situatiei intr-o maniera dramatica, fara iesire. Solutiile propuse de Bimmer Service au fost: • achizitia unui alt motor sh • sau reparatia motorului defect ( citez “mai mult ca sigur nu merita reparat pentru ca este compromis iar costul de reparatie ar fi imens datorita componentelor afectate”) • vanzarea masinii in starea actuala ( la momentul respectiv cu motorul defect) Din solutiile prezentate de Bimmer Service, enumerate mai jos (a,b,c) singura solutie pentru mine ar fi fost varianta c-(vanzarea masinii). Situatia a fost prezentata de asa natura incat varianta a sau b nu putea fi luate in considerare de mine pentru ca “nu sunt mecanic, nu am service si nu pot urmari indeaproape motorul si oricand se poate sa se strice” Cat despre varianta c, mi s-a parut suspect ca cineva sa fie interesat de achizitia unei masinii cu un motor defect fara a o putea proba si atunci l-am intrebat pe Robert cine ar putea sa fie interesat. Ghiciti raspunsul?!?!?...... Ei bine, Robert mi-a facut o oferta de 13000 euro iar la o zi distanta a crescut oferta initiala cu 1000 euro ajungand la 14000 euro. Ba mai mult, la un moment Andrei_VUV m-a sfatuit sa o vand cu 12000 euro. http://s22.postimg.org/iojg3n9pd/image.jpg Cu aceasta ocazie as vrea sa stiu in ce calitate posteaza acest individ. Se pare ca de fapt el face lobby, sau cum se spune prin popor - e sageata lui Robert. Incerca sa ma influenteze sa vand masina pretinzand fara vreo experienta in domeniu ca motorul e compromis si ca ar fi mai bine sa vand masina, alegand el si pret. Sunt curios daca a folosit aceeasi unitate de masura cand a stabilit pretul pentru vanzarea propriei sale masini. Pe undeva prin aceasta faza mi-am pierdut increderea in service si am zis ca oricare din variante as alege cu siguranta nu voi mai colabora cu service-ul patronat de Robert sau cu Robert ca si persoana. Pentru ca sub aspectul de “eu te ajut, pentru tine o fac, de aia iti fac o oferta de achizitie” am inteles ca are un interes, acela de a achizition masina. Am hotarat sa iau masina de la ei asteptand sa imi aduca un motor sh de afara un var. Dar, stand pe ganduri si fiind nelinistit am hotarat sa mai cer o opinie la un alt service. Service-ul unde am dus masina au constatat urmatoarele: • Au demontat baia de ulei pentru a verifica uzura vilbrochenului si cuzinetilor. S-a descoperit uzura normala. Motorul a avut presiune de ulei pana in momentul in care s-a rupt distributia, iar pompa de ulei a fost demontata si verificata. • Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. • Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei. • Concluzia constatarii a fost ca motorul poate fi reparat ceea ce s-a si intamplat. 4) Chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator. Asa cum am amintit mai sus, cei de la Bimmer Service m-au taxat cu 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei si mi-au predat-o putand fi oricand pusa pe masina. Eu ma gandeam ca o vand si am intrebat daca totul este ok si poate fi vanduta, iar Robert mi-a spus ca bineintes ca poate fi pusa direct pe masina. Dupa verificarea chiulasei de catre un atelier specializat, s-a descoperit ca aceasta a fost doar planata si supapele nu etansau, scaunele de supape nu au fost rectificate, supapele nu au fost rectificate ci doar curatate, iar 4 dintre ele erau strambe. Desi erau strambe mi-a fost predata drept o chiulasa functionala si reconditionata. Ciudat a fost ca in prima constatare mi s-a spus ca trebuie schimbate 5 supape, iar ulterior ei mi-au dat chiulasa fara sa schimbe vreo supapa sustinand ca au fost reconditionate si nu mai este nevoie 5) Inlocuirea suportilor de numar de pe masina cu suporti marca Bimmer Service fara acceptul meu. Culmea tupeului a fost ca m-am trezit cu suportii de pe masina inlocuiti cu unii ce contin reclama Bimmer Service. Aceasta manevra a fost efectuata fara sa mi se solicite acordul si sunt indignat ca in loc sa se lucreze la motor s-a trecut la inlocuirea suportilor ca doar era mai important. A fost o perioada solicitanta pentru mine, fiind des pus in situatia de a nu sti in ce parte sa apuc, dar se pare ca tot raul a fost spre bine si acum totul functioneaza ok putand sa ma bucur de masina si de motorul refacut. Am ales sa reconditionez motorul pentru ca doar partea superioara a fost afectata si stiu ca sunt multe componente noi, stiu exact ce este in el. Un motor din dezmembrari este la noroc. Cu unele exceptii, toate motoarele din dezmembrari au sub 100km conform vanzatorilor dar niciunul nu iti ofera o garantie mai mare de 30 de zile. Asa ca daca aveti ghinionul sa va loviti de astfel de evenimente va sfatuiesc sa incercati sa reconditionati motorul vostru si nu aruncati banii pe altele din dezmembrari. Motorul merge perfect si vreau sa le multumesc pe aceasta cale mecanicilor care au fost extraordinari, dand dovada de profesionlism, seriozitate, daruire si cel mai important corectitudine. Bravo baietii, ma inclin in fata voastra!
    1 point
  18. khatalin: Khatalin: " Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei." Intrebare: ce implica exact constatarea defectiunilor dupa ruperea lantului de distributie, ma refer ca operatiune, ca si costuri e clar 800ron dar ca si manopera ce implica: se desface motorul si angrenajele care ar fi putut fi implicate complet sau se desface o parte dupa care se merge pe presupuneri?
    1 point
  19. Asa, si daca Mercedes pune motoare de Renault pe unele modele inseseamna ca putem pune "=" intre Mercedes si Renault? Intreb pentru ca asta reiese din ce spuneti voi aici. Eu zic ca este o diferenta, ca nu te plimbi doar cu motorul si cu 4 roti.
    0 points
  20. Hai sa fim seriosi, C Coupe nu seamana cu Laguna Coupe, ca daca stai aplecat si te uiti nu stiu cum gasesti niste similitudini nu are nici o importanta, asa se zicea si despre S Coupe ca seamana cu Laguna. Mie mi se pare ca aduce cu spatele SLS-ului. La fel de bine putem spune ca AMG GT seamana cu 911 sau ca seamana cu F Type. Si daca am ajuns sa comparam Mercedes cu Renault (imi cer scuze posesorilor de Renault) e clara treaba.
    0 points
  21. Bimmer Service in Bucuresti, Robert Panciu. Vezi ca are site, te poate ajuta cu ce iti doresti tu.
    -1 points
  22. Fa o progamare aici. http://www.bimmer-service.ro/?gclid=COqY7rai-sMCFQrjwgodVZsAFg
    -1 points
  23. Lol. Esti culmea Catalin. Acum ce te-ai gasit sa dai tocmai in mine?? Mi-am spus si eu parerea. Mai bine nu ma bagam sincer daca ai ajuns sa faci treburi de genul. Te credeam om serios.
    -1 points
  24. Buna seara, A doua zi de cand a fost adusa masina dupa ce a fost demontat capacul de chiulasa, ti-am trimis poze cu lantul rupt si un devis estimativ de reparatie, ulterior in aceasi zi mecanici de la service au demontat si capacul de distributie si au gasit si lantul rupt la pompa de ulei si pompa gripata. Deci constatarea a fost buna, lantul dintre pompa de ulei si vilbrochen rupt precum si cel dintre vilbrochen si pompa de injectie rupt. Recomandarea service-ului a fost nu de a arunca motorul ci de al inlocui cu altul in stare de functionare! Avand in vedere ca nu se stia singur care din lanturi s-a rupt primul (cel de la pompa de ulei sau de la pompa de injectie) cu pompa gripata, noi am ales sa nu reparam acel motor, alegerea fiind a ta daca il inlocuiesti sau in repari in alta parte. Oferta pe care ti-am facut-o pentru masina a fost una chiar de bun simt avand in vedere ca o masina in stare buna este incepand cu 14.000euro pana la 20.000euro din 2008 in functie de dotari. In oferta propusa am luat in calcul un motor SH in valoare de 1100euro. http://www.autovit.r...-C35599312.html http://www.autovit.r...-C36177780.html Daca chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator trebuia sa imi spui asta si mergeam la atelierul unde a fost reparata pentru a solicita banii inapoi, cum bine stii noi nu facem astfel de lucrari. Cum ai putut sa imi trimiti mesaje ca iti lipseste filtrul epurator din piesele returnate si acela era pe capacul de tacheti puteai sa imi spui si de chiulasa. Nu era o problema asta din moment ce a fost platita suma de 450ron pentru reparatie la atelierul pentru reconditionat chiulase. Deci in concluzie cu ce a gresit Bimmer Service? 1. Ti-a diagnosticat problema la masina corect ( lanturi rupte, pompa ulei gripata) 2. Service-ul a refuzat sa repare un motor cu lanturile rupte si cu pompa de ulei gripata! 3. Ti-a trimis chiulasa la reconditionat si nu a fost reparata corespunzator ( aici se rezolva daca veneai cu piesa si mergeam la atelierul unde s-a reparat) 4. Ti-a schimbat suportii de numere! Ne cerem mii de scuze pentru asta. P.S. @MscleMike , dureaza putin pana scriu, mai ales ca am citit de pe telefon, sa incercam sa nu jignim oamenii pe care nu ii cunoastem!
    -1 points
  25. Daca mecanici au hotarat ca e mai bine sa nu facem reparatia care este problema? Dupa ce s-a gasit pompa de ulei gripata si mai ales ca s-a incercat pornirea motorului pana la epuizarea bateriei, de ce sa risc sa inlocuiesc niste piese si apoi sa pice ceva? Am preferat sa nu mergem mai departe cu reparatia. Punct. Problema cu chiulasa se putea rezolva, Catalin nu a dat nici un semn ca nu este ok reparatia. Daca facea asta primea banii inapoi de la atelierul unde s-a reparat. Asa cum mi-a dat mesaje pe telefon acum 5-6 zile ca nu gaseste filtru epurator putea sa faca acelasi lucru pentru chiulasa. Mike sa incercam sa nu o dam in smardoiala ca nu e cazul!
    -1 points
  26. Intelege odata pentru todeauna, nu am vrut sa reparam motorul dupa ce am constatat ca este pompa de ulei gripata. Asta e, sunt sute de service-uri unde poti face lucrarea asta. Multumesc.
    -1 points
  27. Daaa extraordinar ce folositor este sa iti arate pe un ecran mai mare cat mai ai pana sa schimbi uleiul, consumul , presiunea in roti si nimicuri dastia de le arata si pe afisajul ala mic de la computeru de bord...adevaru e ca altfel da cand le vezi color asa...dar mai rau e ca iti ia din vizibilitatea in fata... daca se strica (si se cam strica) sau e vorba de un update de soft sau de harti cati fac treaba asta la reprezentanta sa plateasca? majoritatea baga baubauri de pe net si dupaia cand ii zici sa bage o adresa sa te duca undeva ii auzi ca e harta prea veche e adresa prea noua nush ce...pt majoritatea "da bine" in bord si daca mai ruleaza si un videoclip cu manele deja isi face banii...evident ca nu e valabil pt toti dar sunt multe specimene care gandesc asa...daca e sa vorbim de utilitate atunci da la F30, F10 arata si bine, nu incurca la vizibilitate si are foarte multe functii utile...atunci de ce mai e forumu plin de intrebari care mai de care ce are masina de ce imi face asa si pe dincolo...uitati-va in navigatie daca ziceti ca va arata problemele in ea..iarasi ajungem la chestiunea cu reprezentanta si testerul si plata pe care o evita majoritatea...in rest bafta la cumparat masini de la samsari FULL FULL fara trapa...
    -1 points
  28. Acero...calm, ce te-a apucat?
    -1 points
  29. Ritli acuza ca angajatii hotelului par a fi in legatura cu hotii. Chiar momentul furtului nu a fost surprins de camerele de supraveghere. Fostul portar al Echipei Steaua Bucuresti Zoltan Ritli a ramas fara masina, dupa ce i-a fost furata din parcarea unui hotel din statiunea Sunny Beach, Bulgaria. "Prin agentie si pe internet am cautat un hotel in care exista si paza. Primul lucru la receptie am intrebat daca masina este in siguranta, mi-a spus ca costa 12 leva pe zi, stand 6 zile am platit taxa de parcare. Si am intrebat special daca garanteaza pentru siguranta masinii, domnisoara de la receptie mi-a spus ca nu-i problema, ca pot sa parchez in fata sau in spate", spune Zoltan. In dimineata celei de-a doua zi de concediu, Zoltan nu a mai gasit masina in parcarea hotelului de 4 stele. Dupa ce a depus o plangere telefonica la sectia din statiune, la hotel au venit doi politisti bulgari pentru a strange informatii legate de furtul masinii.Ritli acuza ca angajatii hotelului par a fi in legatura cu hotii. Chiar momentul furtului nu a fost surprins de camerele de supraveghere. Fostul portar al Echipei Steaua Bucuresti Zoltan Ritli a ramas fara masina, dupa ce i-a fost furata din parcarea unui hotel din statiunea Sunny Beach, Bulgaria. Zoltan Ritli: "Au venit doi agenti de politie si surpriza in momentul in care au sosit cei doi agenti internetul nu mai functiona, deci nu puteau sa se uite pe camerele de luat vederi pentru ca nu functiona internetul." Dupa 2 ore de asteptare - spune acesta - a reusit sa vada o parte din imaginile de pe camerele de supraveghere Zoltan Ritli: "Mai este o camera care era mai apropiata in care ni s-a aratat, dar exista o portiune de 3-4 secunde, alea 3-4 secunde sunt sterse. Deci nu se vede asta inseamna ca probabil ca chiar atunci nu a functionat camera." Aproape sigur ca nu-si va mai gasi masina, fostul portar al Stelei intentioazeaza sa-si angajeze un avocat si - prin intermediul Ambasadei din Bulgaria, care cel mai probabil ii va oferi consultanta juridica - vrea sa dea in judecata hotelul respectiv pentru a-i plati despagubiri. In aceeasi situatie a fost pusa si aceasta doamna din Bucuresti. In urma cu o saptamana masina i-a fost furata de la un hotel de langa Velico Tarnavo. Marinela Minea, pagubita: "Masina a fost furata de la un hotel din statiunea Arbanasi, de langa Velico Tarnavo. Am mers la receptia hotelului, am reclamat disparitia masinii si s-a chemat politia." Si de aceasta data, de pe imaginile de pe camerele de supraveghere ale hotelului a disparut momentul in care hotii ajung la masina si pleaca cu ea, spune pagubita. Modalitatea de operarea a hotilor este relativ simpla. In primul rand, acestia trimit de regula doua femei, sau un cuplu care functioneaza pe post de santinela. Pun ochii pe o masina scumpa si noteaza marca si modelul. Ulterior trimit informatiile hotilor si dupa cateva ore, spargatorii isi fac aparitia. In mai putin de 2 minute, hotii se fac nevazuti cu masina, care de regula costa mai mult de 15-20 de mii de euro.
    -1 points
  30. Ai mers pe burta...ce urmeaza? Daca e secret scrie-mi pe farcebook ))
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.