Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/19/16 in all areas
-
Mama cati cunoscatori care pun pretul corect in secunda 2, lasa-ti omu sa isi vanda masina la pretul dorit de el. Cui nu-i convine isi ia alta mai ieftina din alta parte. Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
...sau scazi din bugetul masinii vreo 700eu-800eur si ti pt distributie...oricum...in general asa se face...personal chiar daca nu ar avea probleme cu distrubutia tot numas lua de toti banii masina...1500-2000eur i.as tine pt cheltuieli prevazute si neprevazute (crede.ma ca apar si nu sunt chiar mici) daca mai ramai cu niste bani poate ii poti lua niste jante/anvelope, un sistem navigatie mai bun (CIC), etc etc dupa ce ai masina o sa gasesti tu in ce sa "investesti" asa ca incearca sa mai ti din bani, nu lua de toti o masina...bafta.1 point
-
Ia 520d lci si mai bagi 30 de mil sa schimbi distributia si gata. Stai fara griji.1 point
-
Nu mai cauta in alta parte,aceeasi eroare am avuto si eu si era pompa,din pacate la noi la Romanica astia stiu sa repare calculatorul pompei cu o rezistenta de 5 lei care te tine de 5 lei,pregatestete de o pompa de injectie,eu unul am luato noua pentru ca am automata si terminatia codului pompei este cu 020,ceea ce o face o raritate daca ai manual;a codul tau se termina cu 05,pe care il gasesti la dezmembrari pe toate drumurile iar de tinut depinde de noroc,nu mai cauta in alte parti ca e clar pompa de injectie. :frantics:1 point
-
C-ul w204 am avut 2, unul c220 si unul c250 pe care l-am vandut acum 2 sapt. Cum sa simti mai multa putere la Mercedes cand are fix la fel cuplul ca si 318 d? De fapt 318d dupa 2010 are cuplul mai mare putin decat c180. In rest C-ul este setat mai pe confort la suspensie, daca nu ai pachet amg pe ea. La drum lung scaunele sunt mai bune la Bmw, pozitia de condus la Merc este mai inalta si usor incomoda. Calitatea materialelor este mai buna la Merc, directia nu ofera acelasi feedback ca si e90-ul. Per total este mai stabil e90 si mai echilibrat ca si sasiu. Sa o stapanesti sanatos, dar de ce nu ai luat c220? Sau macar c200. Diferenta de putere este sesizabila. IAr la impozit plateai la fel. C180 c200 c220 c250 au toate cilindree 2150. Diferenta la c180 este ca are turbina Ihi, pe cand 220 si 250-ul are borgwarner biturbo. \ Si inca un aspect superior la Merc sunt farurile, daca ai luat cu Ils, fac toti banii.1 point
-
Cred ca e timpul sa sterg putin praful din topic. Un mic update dupa ce m-am bucurat de masina pana acuma. Acus doua saptamani la 44.xxx km m-am decis sa o duc la Bmw Cluj pentru o verificare. Din cand in cand imi place sa vad cum sta masina. Dupa verificare s-a constatat ca are un inceput de joc in bieletele de directie, lucru care mi s-a parut ciudat pentru ca eu nu am simtit nimic. Mi se pare foarte sensibila la brate mai ales ca sunt genul de persoana care face orice numa sa evite gurile de canal ,gropile, etc. Mai bine ma injura cineva decat sa iau denivelari. In fine bieletele noi si capetele de bara OE sunt deja pe masina alaturi de un set de garnituri de la intercooler tot OE. Si niste poze :hyper: http://thumbnails116.imagebam.com/51553/9c29a6515528884.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/750468515528895.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/d5b47b515528912.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/f072a3515528922.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/3b9c6d515528928.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/57f2a7515528940.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/445de8515528947.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/a7bc91515528960.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/2d1cd6515528966.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/51553/464b26515528993.jpg1 point
-
Najpa! Pana la urma un mic avantaj pentru care-i bine sa stai in provincie1 point
-
Kenbobo: up la 7 zile, stii regula in rest , ti-ai luat e60? nu il prezinti pe forum? schimba trim-ul la volan sau ia un plastidip si vopseste-l, e horror cu negru ala lucios1 point
-
E asa greu sa intelegeti ca DOAR in Bucuresti se da doar un set de numere rosii?1 point
-
Chestia asta cu doar un rand de numere rosii este valabila doar in Bucuresti. Multa lume e nemultumita de acest aspect, dar deocamdata asta e...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am incercat toata gama Helix de la 0w40 pana la 10w40 si de cateva schimburi m-am oprit la 5w30 AM-L care mi se pare cel mai ok si nu am nici un pic de consum de ulei ptr un motor cu 280k si cine stie cati dati inapoi.... cred ca si castrol 5w30 fst este ok ptr ca am in f30 si nu a consumat deloc pana acum1 point
-
Eu unul abia astept sa imi ma urc intr-unul. Design-ul este evolutionar, dar foarte placut. Nu imi pasa ca arata mai ca 3, mai ca 7, important e ca sa imi placa masina ca un intreg. Mi-as lua una (dar mai am de asteptat sa apara pe mobile.de la un pret decent )1 point
-
Mda.. pe mine ma ajunge 5460 lei/an a cate 4 rate 1360lei/rata la Groupama fara fransiza masina fiind asigurata la 14.000 euro (E60 din 12/2008).Cam de acolo diferenta respectiva... city sunt mai ieftini, masina este asigurata mai putin si ai fransiza 100 euro/eveniment. Oricum bravo pentru casco... niciodata nu se stie! Eu l-am facut din 29 ian, pana acum nu mi sa intamplat nimic, dar astept sa se faca anul si o sa fac vreo 7-8 elemente, daca nu cumva revopsire totala pentru ca...... pot:))1 point
-
Am facut scoala generala in Floreasca, scoala nr. 10. Aproximativ un an de zile, cat am fost eu clasa a 7a, langa unul din gardurile curtii a stat parcat un e32 750i. Nu avea capota, grila, scaune si bancheta. In fiecare pauza, ba chiar chiulind (pentru prima data), ieseam, saream gardul (nu aveai voie sa iesi) si ma minunam in fata acelui motor. Galeria de admisie (incorect indentificata de noi drept "cilindri") contituia atractia principala. Nu-mi venea sa cred cat era de frumos, de curat, de impunator. I-am furat joja si am ascuns-o intr-o zi undeva prin curte. Sanse destul de mari sa mai fie acolo Glumeam cu colegii ca lipsa capotei + grila + scaune + placute inmatriculare contrastata cu conditia exemplara in care se afla masina in rest (deci departe de-a fi o masina 'pt piese') ar putea sugera ca cineva a fost calcat si apoi masina a fost "ascunsa" si abandonata de catre faptas, demontand elementele care l-ar fi putut incrimina. Ei bine, intr-o zi am iesit in pauza si era mare agitatie pe partea gardului langa care era parcat 7arul. Era politia acolo, luau masuratori, un comisar avea un caietel in care-si lua diverse notite dupa ce inspecta masina, ca-n filme. N-am aflat exact care a fost faza si ce s-a intamplat, insa e posibil sa fi avut dreptate cu supozitia mea. http://i.imgur.com/7EgzvHT.jpg?11 point
-
1 point
-
1 point
-
Am decis sa vand masina personala pentru upgrade la un F10 535 xdrive. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171537-08-bmw-e60-525d-xdrive/page__p__2318879__fromsearch__1#entry2318879 Masina se afla in stare foarte buna, nu necesita nicio interventie. Nu sunt interesat de schimburi. Voi pune un link de pe un site de vanzari, cu mentiunea ca pretul pentru forum e de 10.000 euro. Cine doreste un E60 LCI in mintile lui si intretinut ca la carte este invitat sa vada masina, garantez ca nu pierde timpul. Pretul nu stiu daca este mare sau mic, atat consider eu ca merita https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-xdrive-2008-facelift-ID7o4is.html 0731 22 22 51, Bucuresti0 points
-
Cum ai ajuns la concluzia ca nu ofera multe la capitolul "dotari", ce-i lipseste ? Pentru mine sunt suficiente (are sistemul assyst plus <<cand esti obosit te anunta>>, navigatie, bluetooth <<pui muzica si de pe telefon>>, senzori cum aveam si la bmw, daylight pe leduri la proiectoare, nu mai spun de mp3, dublu-climatronic pentru ca acum mai toate au). Piele am avut la BMW si a fost fara incalzire in scaune si a fost un chin iarna, asa ca am preferat sa fie fara si sa iau tapiterie deschisa pe textil decat piele fara incalzire. Poate daca mai stateam gaseam sigur C220 insa omul a fost corect si mi-a spus din start ca e C180 (pentru ca pe net nu scria ce model este) si de km ca sunt ai ei, 175k, la fata locului nu am avut surprize ca una a spus si alta am gasit...etc. Eu sunt multumit, pot sa spun ca sunt macar la fel de multumit ca atunci cand am cumparat BMW-ul Am spus ca a fost corest pentru ca acum 2 ani am fost la Brasov sa iau pentru mama un C200, am discutat cu omul si cand sa facem actele ne-a spus ca era C180 si nu C200, ca a gresit el. Atitudine samsareasca. :getlost:0 points
-
Salut! Si mie imi place w204 facelift si sper ca in viitorul apropiat sa imi pot lua unul, dar din punctul meu de vedere te-ai cam grabit cu c-ul asta. Inafara anului de fabricatie nu ofera prea multe, ma refer la dotari. Nici motorizarea nu o ajuta prea tare. Dar daca pe tine te face fericit, asta e tot ce conteaza. Sa o stapanesti sanatos! Poate redevenim colegi si pe "partea cealalta".0 points
-
La 130 la ora tie iti consuma 6? )) la o viteza constanta nu ai cum sa mergi " laconsum" sau " la.ne consum", ca de aia e constanta. Deci ai un consum fix la 130 la ora pe drum plan indiferent ca la volan e Schumacher sau bunicul.0 points
-
-1 points
-
@drujbex :thumbup: DA, m-ai dat pe spate cu 520i-ul tau! Mult mai puternic si ingrijit decat al meu! Dar,topicul tau nu poate decat sa ma motiveze sa-l imbunatatesc pe batranul 520i ce a ajuns pe la mine! felicitari si sa-l conduci cu placere si fara incidente multi km de acum incolo! nu mai vad sensul sa inscriu BMW-ul pe romania sau numele meu! asigurarea in Bulgaria e vreo 1200-1400 lei depinde cum te descurci s-o faci... si sa fiu sincer,mi s-a acrit de numere de inmatriculare de romania! mi-as inscri-o in Monaco,doar asa ,sa le vad mutra politailor de la rutiera!-1 points
-
Totusi,cum a reusit fostul proprietar sa cupleze motor preluat de pe o masina cu cutie de viteze automata la o cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte?! Ca prea sunt o gramada de BMW-uri la dezmembrat cu cutii de viteze automate si doar razlet cate unul cu o cutie de viteze manuala,dar si ala cu motor diesel...-1 points
-
Masina e superba nu doar "ok"! doar ca mie mi-ar place un E34 negru! Si cum de-abia astept sa vina parlamentarii aia nemernici din vacanta pe 1 septembrie sa stabileasca CUM NE JEFUIESC in continuare sub scuza "poluam mediul"=PLATIM,m-am gandit si eu cum sa imi fac masina mai mult "A MEA" si pe numele meu,ca asa,numerele de BG mi se par seci,stupide si urate... nu mai spun de aspectul exterior ce musai trebuie schimbat! N-o s-o "comit" in asa hal cum ai facut-o tu,de zici ca a iesit ieri masina din fabrica dar tot nu ma las pana n-o fac mai frumoasa un pic! Sunt curios daca va exista cineva sa dea 6800 euro pe o masina atat de veche dar in stare impecabila! bafta!-1 points
-
daca vrei sa "scapi" de actualul motor de 2.5l sa-mi spui mie intai 192 cai in loc de 129 cai putere SIGUR e mai "palpitant" la orice ora! cu toate ca nici un M54B30 nu-i "rau" sau S54B32 :sorcerer:-1 points
-
DA... am "observat" si eu ca n-o sa ajung prea usor la cele 3 suruburi+cel de pe mijloc... problema la mine este ca sistemul de rabatare a banchetei nu mai functioneaza si dupa ce m-am si bagat in portbagaj intr-o dupa-amiaza incercand sa ajung la acest sistem,tot n-am reusit... am ajuns la flansa sus dupa ce am scos un coltar,dar tot inca n-am aflat cum naiba se scoate toata bancheta spate ca sa schimb intr-un final amortizoarele... sa nu ma apuce nervii si pun flexul cu panza de 125mm/1.6mm pe toata "treaba"... Deci ,bilstein FACE AMORTIZOARE la sibiu?! te rog spune-mi si mie telefonul lor,ca-s prea curios :hyper: daca devine imprecisa masina sau directia cand treci peste denivelari ai ceva probleme la bieletele de directie,CRED... spun si eu din ce mi-au zis cei ce au schimbat toate bratele si bielete +ce o mai fi p-acolo la directie,ca aveam un portbagaj plin de piese noi pentru directie(au venit odata cu masina bonus...). la masina mea, doar se leagana/apleaca cam mult pe curbe in rest chiar de sunt denivelari nu conteaza ,tot unde o "indrept" merge!-1 points
-
ala negru e seria 5 E34, ca am unul "prin batatura"! dar totusi 4 secunde 0-100 km/h?! Daca erau 3 secunde deja era de speriat... astea-s cifre/secunde de motocicleta sport... cel putin acum 10 ani,cam astea erau... Sper sa fie mai reusit G30 decat E34-1 points
-
amortizoarele fata la E34 sunt de belea... greu de dat jos, greu de pus la loc,greu de gasit si sa se mai si potriveasca,etc... daca nu ai deja cumpara prese de arcuri,eu nu aveam cand am umblat la suspensia fata si cu greu mi-a imprumutat un tip una! Pentru suspensia spate nu mai apelez la el, am cumparat eu YATO YT-0605 sa-mi fac treaba in liniste! Pentru E34 e normal sa fie suspensia mai moale ca doar e clasificata drept "limuzina",sau cel putin asa era pe vremea cand a aparut! Mie oricum imi place la nebunie cum se simte pe curbe,chiar imi inspira incredere si daca e sa "fuga" in vreo directie din cauza vitezei prea mari,o sa stii din timp,nu rupe aderenta/se pierde deodata! Probabil sunt de vina si cauciucurile ce le am eu pe masina(prea bune ),dar sigur e si masina+suspensiile! Daca poti fa poze la punctele/piesele esentiale,eu n-am prea avut cum sa fac,eram prea murdar pe maini sa mai ating telefonul... Poate intereseaza si pe altii,asa e frumos ,sa ne ajutam reciproc daca putem!-1 points
-
Testul e bun, dar daca se apleaca prea mult in curbe abordate mai "in forta"/viteza problema este sigur la amortizoare! Pana la urma rolul arcurilor este sa preia socurile dar amortizorul dicteaza cat de mult se lasa masina pe respectiva parte fortata in curba si cat de bun este contactul pneului cu asfaltul! Anume,daca se lasa deodata multa greutate pe partea dreapta sau stanga,amortizoarele se intaresc progresiv si nu lasa masina sa se aplece peste o anumita limita! Daca se intampla asta,amortizoarele nu mai functioneaza corect sau deloc,practic masina balansandu-se/leganandu-se pe arcuri! Nu sunt vreun "expert" in amortizoare dar judecand dupa principiul de functionare al unui amortizor,cam astea sunt simptomele unor amortizoare "terminate": balans mare a intregii masini/caroserii pe curbe abordate mai tare! Amortizoarele sport nu lasa mai deloc caroseria sa se incline prea mult,de aici si confortul mai redus dat de ele,dar stabilitate imbunatatita la viteze mari si traseu mult virajat! Mi-ar place suspensie sport pe E34 dar nu consider ca e necesar si nici nu-s pregatit sa renunt la confort! Am fost de curand "pasager" intr-un VW GOLF sport, si am zis ca-i stricata suspensia ,atat de tare se simteau gropitele si asfaltul in general! Dupa plimbare cand ne-am intors unde lasasem masina,E34-ul 520i, si m-am dus acasa, am zis ca m-am suit in vreo limuzina S-CLASS ,atat de placuta era suspensia la masina mea! Confort si liniste in interior,comparat cu VW GOLF al amicului!-1 points
-
vad maine daca mai face asa rau; azi mecanicul meu n-a avut timp de mine... da' n-ar trebui sa fie si rolele(stiam ca e numai o rola la distributie...),pentru ca distributia a fost schimbata relativ recent... alaturi de pompa de apa...-1 points
-
-1 points
-
cumva niste poze cu piesele schimbate/uzate si cele noi? ma intereseaza de unde le-ai cumparat si costul lor fara montaj! cam "cat ai demontat" din masina ca sa le schimbi? mercy!-1 points
-
Cum sa iti dea mai omule de gandit ca are 3 cute pe scaun?) Tot anul trecut intrebam aici pe forum cum se verifica numarul de km, cum se face o programare in reprezentanta. Am invatat si invat in continuare. Probabil la anul o sa mai intreb si alte lucruri. Oamenii invata, evolueaza, inteleg anumite aspecte. Nu ti-am dat nicio lectie, nici macar nu vorbeam personal cu tine. Nu sunt tare, sunt un om normal. Dar daca tu dupa aproape 50 de ani de existenta(banuiesc ca de acolo vine 1967) incerci sa fi ironic cu asemenea fraze, nu esti tare deloc...si probabil ca la varsta asta nu e singurul aspect in care nu esti tare. Vezi? Asta-i ironie, nene...-1 points
-
nu mai am "curajul" sa cumpar masina SH din romania... chiar si din afara ,daca nu are toate reviziile/actele la zi iar masina nu e vanduta de persoana fizica ,n-as cumpara-o indiferent cum arata! cu masinile astea e cam ca la femei: arata bine,frumoasa,"merge bine" dar cine stie prin cate maini a trecut si cum s-au "purtat" cu ea...-1 points
-
am "rupt" mobile.ro /mobile.de vreo cateva saptamani si tot nu am fost convins trebuie sa "rascolesti" mobile.ro/ mobile.de ceva timp pana sa dai de masina ok ,un singur proprietar si ala neamt 100% nu corcitura penala,toate actele si reviziile la zi,etc... "smecherii in RO" sunt niste sclavi muritori de foame ,bisnitari cu un IQ sub cel al border-collie-ului meu! Probabil ca dupa cele 0,5 grame de "semi-creier" al lor iti luai F10 dar facut praf si in care mai bagai cel putin jumate din ce ai dat pe ea,daca nu inca o data suma aia, doar sa o ai functionala in "limite rezonabile"! tot sa cumperi "chestii" si sa faci "afaceri in RROMania... pana la urma tot o vechitura am cumparat si sunt multumit deocamdata! Mi-ar place un 535i E34 sau 735i E32 dar sa gasesti una "intreaga" si la pret bun e aproape imposibil!-1 points
-
Unele masini care sunt listate pe mobile.de, au specificat faptul ca se vand numai pentru export. De ce oare? Retoric bineinteles... Acuma daca suni din Austria sau Olanda sau o tara similara, sunt sanse mari sa nu o vanda nici acolo. Si atunci mergem noi romanii si ne bucuram ca am prins masina vietii. Iar cand ajungem acolo: ca-i cazan, ca e mohamed, ca e cu km, ca etc. Asta 1. Si 2. Faptul ca noi romanii (nu toti, dar o mare parte ) si cred ca in general esticii, avem un comportament neadecvat (ca sa nu zic nesimtit si figurant), se reflecta in atitudinea dealerilor din DE sau alte tari. Spre exemplu si eu cunosc un caz (daca tot e pe sistem de povestit, nu din experienta proprie) in care un dealer Audi nu a vrut sa vanda un Q5 doar pentru simplu fapt ca erau romani. A spus dealerul: nu vreau sa ma incurc, nu vreau batai de cap. Asta la telefon. Pe urma, romanii nostri dorindu-si cu orice pret acel Q5, i-au platit la dealer integral masina prin transfer bancar si apoi s-au dus dupa ea. Si vorbim de peste 20k €. A fost totul in regula pana la urma, dar esenta situatiei e absolut evidenta. Sunt pline autostrazile din AT si HU, ca astea sunt de tranzit, cu trailere pe care sunt numai bombe de masini, lovite, varza, etc. Si apoi o alta tura pe roti cu numere țol Si care multi dintre ei habar nu au sa conduca, in special pe 3 benzi, dar asta e alta discutie Degeaba, noi salubrizam vestul europei!-1 points
-
N-am de obicei idei preconcepute dar de ceva timp/ANI de zile, cand vad/aud arab/musulmani imediat evit orice contact cu ei pentru ca sunt in 99% din cazuri= cu probleme! Vorbesc din patite nu auzite sau sa ma aflu in treaba! Trebuie o data sa ai probleme cu arabi/musulmani si nu-ti mai trebuie sa ai de-a face cu ei vreodata! poate-i pedofilul ala Mohamed,cica "profet"... aproape ca mi-am pierdut speranta in privinta romanilor! indiferent ce le zici tot ca ei fac! ne luptam pentru o cauza pierduta! ne pierdem timpul... si da, cunosc pe unul ce face cate 4000 km pe saptamana de aduce mereu masini de prin vest! E fara scrupule individul! fara mila , fara sentimente! pana sa-ti dai seama , ti-a luat banii din buzunar! si-napoi nu-i mai vezi SIGUR! nu m-ar "deranja" un motor M30B35 din dezmembrari doar asa, sa-l "pipai" de curiozitate!-1 points
-
Eu am pus un model mai special "cromate" aftermarket si vin perfect. Dupa 10 luni de la montarea lor nu a sarit cromul de pe ele deloc.-1 points
-
La 6-7 mii nu stii ce caruta sa alegi, poate vrei sa spui. Nu exista masini macar decente la banii aia.-1 points
-
-1 points
-
:hyper: Va patina mai rau,deci o sa ai mai multe probleme dupa ce pui antigel pe curea! Eu le-am schimbat pe amandoua curele ca-s trapezoidale la motorul meu,nu cu multe caneluri cum sunt la unele mai noi, si acum functioneaza superb de silentios motorul! Probabil se aude mai incet si pentru ca i-am schimbat uleiul vechi si am pus MOTUL 4100 POWER 15W50 semi-sintetic! curelele vechi erau chiar putin crapate nu era doar problema ca "scartzaie"... cred ca deja cand incep sa "scartzaie" sunt aproape gata sa se rupa! Dar nu pot sa o spun 100% sigur! Doar din ce am constatat eu dupa ce le-am schimbat pe cele vechi!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ma confrunt cu aceleasi sunete ! P.S oare masinile noastre is surori ?!-1 points
-
multumesc de info, dar am dat up ca sa si uploadez pozele, ca nu mi-a iesit de prima oara.-1 points
-
Dubioasa problema, deoarece debitmetrul de E60 e acelasi cu cel de E46 (pt anii de fabricatie specificati de tine). Deci DDE-ul original at trebui sa citeasca bine. Daca nu poti rezolva elegant problema, pune un switch pe firul de + al debitmetrului si amplaseaza-l in cabina. Macar asa nu mai stai sa bagi/scoti mufa toata ziua...-1 points
-
Salut! Pot sa-ti raspund oarecum decat la intrebarea 2. Din cate am observat personal, alarma OE suna decat la deschidere, nu si la vibratii, lovituri, etc. Pune alarma cand esti in ea si trage de manerul de deschidere a capotei. O sa vezi cum face-1 points
-
Salutare colegi! Am si eu o problema cu niste zgomote aparute recent, plasticele de pe scaunele de piele (in cazul meu scaune comfort) de langa memorii si acelea de imbraca scaunele au inceput sa scartaie-pocneasca. Prima oara a aparut problema la scaunul de la pasager cand statea cineva mai greu apareau zgomotele la plasticul de la memorii(daca tineai cu mana de el numai facea), dupa scaunul meu de la sofer a inceput sa scartaie pe la mijloc acolo unde se imbina plasticul cu pielea cand ma miscam pe el, acum daca ma misc pe scaunul de la sofer pocneste plasticul ala de la memorii. Scaunul de la pasager acum pe drumuri cu denivelari parca face mai urat chiar daca nu sta nimeni pe el, troncane-pocneste zici ca sunt cu caruta, la fel din cauza platicelor respective. Ca rezolvare am gasit ceva pe forumurile din afara de genul siliocn WD-40 sa dai intre plastic si piele, altii ziceau ca baga niste chestii pufoase care se lipesc, vreau o idee/parere de la cineva care a patit problema asta si a rezolvato, am auzit ca acest silicon ar afecta pielea in timp si asa mai departe...m-am gandit sa bag si eu niste chestii moi acolo sa nu se vada, dar imi e frica sa nu stea prea fortate plasticele si sa nu se strice altceva, ce sa fac? Si inca un zgomot mai "neimportant" in zona volanului-bordului, la denivelari mici,mari, gropi de orice fel se aude un pacanit/tacanit foarte fin si incet, nu-si schimba intensitatea in functie de "groapa", daca sunt multe denivelari pacane mai des si tot asa...mi-a mancat zilele, ce sa fie? deci este foarte fin ca si cum ar juca un buton/surubel/cablu undeva doar ca il aud de fiecare data si numai pot, ma streseaza sincer! Insir o lista cu chestiile care le-am verificat" -cheia nu este (m-am gandit ca joaca in locasul ala) -plasticul de pe volan (imbracamintea aceea nu este) -manetele de la volan (am pus pana pe butoane sa vad daca misca vreunul sau ceva, nu vine de acolo) -plasticele de la volan (sunt de neclintit, nu e de acolo) -trim-ul de la bord la fel am stat cu mana pe el sa vad daca o fi de acolo si nu.. -plasticele de la clima-radio la fel O sa incerc sa dau trim-ul de pe bord cel din mijloc jos + plasticele de la clima si radio sa vad poate dispare sau il aud mai bine, dar pana atunci ce mai imi recomandati? Edit: nu am facut filmare deoarece acel sunet de la volan mic nu cred ca se aude in filmare, iar pocniturile si zgomotele de la scaune daca le-a avut cineva stie clar despre ce e vorba.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00