Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/27/17 in all areas
-
Work in progress! Primul retrofit de Night Vision 2 cu recunoastere de persoane pe un F3x. Am "manufacturat" o grila M Performance cu suport pentru camera de night vision, BMW nu vinde asa ceva pentru ca nu exista optiunea decat de la Seria 5 in sus. Am modificat o tabela de gateway ca sa putem conecta sistemul la PT-CAN. In F3x FEM_GW nu are suport pentru datele transmise de sistemul night vision. Hardware-ul este instalat si functioneaza 90%, mai am de scris niste soft ca sa functioneaze si avertizarea la pietoni in ceasuri si HUD si sa manufacturez consola FAS pentru butonul de activare night vision, momentan sistemul se activeaza prin apasarea lunga a butonului "MODE" de pe volan. Revin cu mai multe poze maine, masina e foate murdara2 points
-
2 points
-
Daca vrei o masina buna si dispui de bani o iei din germania de la reprezentanta,eu mi am luat in octombrie un bmw f10 520d facelift 08.2015 de la FETT WIRTZ Moers,am luat masina pe firma si baietii de acolo sau purtat exemplar dar costa mai mult decat una de pe mobile.de dar stii despre ea tot2 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
Salut astazi mi-am loat ulei de motor CASTROL EDGE TITANIUM FST* 5W-40 HC-SYNTHESE, eu am un bmw e46 2003 150cp.si acum eu va intreb e vreo problema de bun asta hc? detalilii!1 point
-
incredibil .Ai scris "sa i-a masuri" ?? in timp ce il certai pe unu' ca poceste gramatica ?? si ai mai si luat niste plusuri pe chestia asta ??1 point
-
corect! toti viseaza masini perfecte la pret de nimic. vrei un corecta...nu o cumperi de la ahmed and co!1 point
-
Da bine, n-am ce sa zic Am schimbat azi uleiul, lichidul de frana, filtrele si rolele. Nu mai are acel scartait enervant ocazional ceea ce ma bucura! Cat despre ulei, asteptam sa vedem ce si cum1 point
-
In Romania nu poti sa ai incredere sa iei masina de nicaieri, se dau tepe si in reprezentante. Suntem printre putinele tari unde se gasesc la dealeri autorizati (inclusiv reprezentante) masini cu km dati inapoi. Sunt persoane care si'au luat masini cu 15-20k in bord de la reprezentanta si au avut probleme grave.1 point
-
Salutare! In ceea ce priveste masinile din reteaua "bavaria used cars" , am avut surpriza astazi cand am fost in reprezentanta bmw din tm, la un 525d, F10 vandut de ei, dar cica in regim de consignatie(?), dupa ce i-a citit istoricul, s-a dovedit ca fusese pocnita frontal. Avea multe elemente revopsite, inclusiv capota, plus tinichigerie. Vorbesc despre masina asta: LINK Sincer, mi s-a parut tare aiurea sa se vanda astfel de masini in reprezentantele BMW. Ok, nu poti stii cat de grava a fost dauna, este adevarat, dar oricine cred ca s-ar feri inca de la inceput cand ar aude asa ceva. Deci grija si rugati sa va spuna istoricul chiar si masinilor din reprezentate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare baieti, tocmai ce-a venit mosul pe la mine. Noua jucarie este un seria 3 din 2014 Sport Edition, varianta de 143 Cp. Cutia automata, Head up display, lumini adaptive, panorama...... Doua lucruri ma deranjeaza mai mult si anume faza cu proiectoarele care se aprind cand iei curba------mi se pare o porcarie si functia STOP\GO. Ar mai fi si panorama care nu se deschide la fel de mult ca la E91, dar cu asta ma voi impaca, cred. Este posibila anularea aprinderii proiectoarelor atunci cand iei curba, asta ca sa nu mai fiu nevoit sa stau toata ziua cu proiectoarele aprinse?1 point
-
Procedura corecta de aerisirea: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80126-aerisire-e36/page__view__findpost__p__12902371 point
-
Eu zic sa ĂŽți faci aerisirea cum trebuie... Nu are treaba ca e circuitul lung, ca are GPL sau ce ai mai zis, la caloriferul de cĂŁldurĂŁ are circuit mic, am avut și eu un e36 coupe și avea aceeași motor ca al tĂŁu și am avut și eu problema asta... Ămi baga numai ĂŽn mers, dupĂŁ ce mi-a fĂŁcut cineva aerisirea ĂŽmi baga și al ralanti sau pe loc de te scotea afara...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Metoda cu asteptatul 5min este aplicabila masinilor cu carburator - ma indoiesc ca mai aveti asa ceva exceptand cazul unor masini de colectie - unde raportul amestecului este facut manual/mecanic prin socul care obtureaza admisia de aer. Motoarele cu injectie, nu mai au nevoie de "incalzire" exceptand cele 30sec se asteptare pentru a permite uleiului sa ajunga pe toate subansamblele. La motoarele cu injectie este chiar contraindicat sa astepti cu masina la relantiu pe vreme rece dintr-un motiv simplu: la temperaturi joase, ECU va modifica automat raportul dintre cantitatea de aer si benzina, injectand mai mult combustibil pana cand se ajunge la regimul normal de functionare. Prin urmare rezulta 2 efecte negative datorate amestecului "prea" bogat: #1: ardere incompleta de combustibil -> poluare, depuneri, eficienta scazuta #2: uzura suplimentara piston/cilindru din cauza amestecului bogat de benzina care "spala" stratul superficial de ungere (deficitar din cauza temperaturilor scazute) Bineinteles, vorbim de efecte relativ restranse dar care in timp se pot insuma si pot cauza probleme. De asta este mai bine sa se plece la drum fara ezitari. Pe de alta parte, daca nu vrei sa tremuri in masina (si nu vad de ce sa faci asta :-) ) atunci 5-10min cat dai zapada/gheata la o parte este bine venita pentru beneficiar.1 point
-
1 point
-
Daca ai citi manualul de instructiuni si ai folosi masina cum trebuie s.ar incalzi si ea in timp util. Ii dai cheie, o lasi 30secunde daca e foarte frig afara si pornesti.1 point
-
salut, imi cer scuze ca intervin, de ce nu ar putea vinde masina pe forum? eu de exemplu ca un cumparator mai caut si pe forum ce discuta alti utilizatori mai experimentati despre vanzari nu ma rezum numai la site-uri de masini .1 point
-
Așa zic și eu, dar par a fi cele mai reușite Tips uri ca designe / agresivitate. DacĂŁ ar fi sa le iau de la Pilot, de unde luam mai toți, ar fi 600 lei 4 bucĂŁți cu tot cu Y-uri. Dar sunt... Tips uri destul de ĂŽntâlnire ĂŽn Tuning.1 point
-
Salut Vlad, la motor, putere, cuplu.....nu se compara-----F31 e clar peste. La aspectul exterior imi place mai mult si fata si spatele de la F31----la E91 nu mi-au placut niciodata stopurile.....de aceea am si incercat sa ascund o parte din becurile pt marsarier vopsindu-le si lasand doar o fanta alba jos nevopsita. Desi este aproape identica in latime ai impresia ca ai mai mult loc inauntru in F31. Scaunele, de asemena imi place cum se regleaza, cum te cuprinde asa din lateral lombar si cum se basculeaza pe spate cu totul-----super tare. La E91 interiorul era din material care s-a ros destul de mult la ambele scaune din fata si ramanea patat tot timpul pe sezut. Consola in schimb mi se pare la E91 mai frumoasa mai ales chestia aia care iese si te ajuta sa-ti rezemi cotul------in schimb la F31 pare a fi un pic mai in fata consola si atunci au renuntat la aripioara aia de la E91. Interioarul este din piele cu niste insertii rosii si sunt doar cateva ornamente din plastic vopsite negru care nu imi dau impresia de cheap.....poate ma insel eu..... Volanul, comenzile de pe volan sunt inversate acum si au renuntat la butoanele de schimbat melodia cu un scroll pe care trebuie sa-l apesi prima data si apoi sa rotesti de el-----i se pare un pic peste mana ca nu poti sa treci direct la melodia urmatoare sau cea precedenta + ca dispere dupa 3-4 sec daca nu te hotarasti si mi s-a intamplat de multe ori sa ma prinda chestia asta cand urma o curba mai stransa prin oras unde trebuie sa rotesti calumea volanul si pierdeam totul si trebuia sa o iau de la cap. De asemenea volanul este muuuult mai usor la F31, nu mai este hidraulic ca la E91-----de fiecare data cand ma urcam in E91 dupa ce conduceam A2-ul sotiei aveam impresia ca intorc volanul de la 1310 . Sau cand veneam acasa in ro si dupa 3 sapt de condus masina inchiriata sa te urci in E91-----misto senzatia...... ceea ce nu este un lucru neaparat rau ----mie imi placea sincer mai greoi asa. Panorama nu mai este asimetrica ca la E91 si nu se mai deschide aproape toata. La E91 puteai iesi pe trapa afara din spate ( atasez o poza).....La F31 se deschide ca la orice masina cu trapa ---doar prima jumatate------mi se pare nasp. Luminile adaptive mise pare o chestie suuuper misto. Cum au gandit ei siguranta in trafic prin diminuarea intensitatii luminii atunci cand intalnesti o masina care vine din fata sau atunci cand ajungi o masina si vrei sa o depasesti..... farurile urmeaza curba atunci cand virezi volanul,.....super misto. Nu-mi place in schimb faza cu proiectoarele care se aprind cand virezi volanul-----pare masina stirba asa doar cu un proiector aprins. Sunt nevoit sa merg tot timpul cu ele aprinse. La F31 poti scrie cu degetul pe joystick acum pt a seta o adresa in navigatie sau pt a edita\cauta o melodie..... butoanele presetate de la radio pe care le poti preseta pt ce vrei. Doar te plimbi cu degetul pe ele si iti pare ce este presetat ( de exemplu pe 4 am pus sport drive---imi arata instantaneu cati cai folosesc si ce torque am----super misto si chestia asta. Portbagajul se deschide\inchide singur ; de ajutor cand ai mainile ocupate si nu vrei sa lasi sacosile jos, mai ales aici in Norvegia unde ploua destul de des... In principiu sunt foarte multumit de masina, inca mai am de invatat cum sa folosesc voice controlul '' call baby'' ---- Cred ca mai sunt inca de descoperit, dar nu ma grabesc......1 point
-
A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.1 point
-
am "rupt" mobile.ro /mobile.de vreo cateva saptamani si tot nu am fost convins trebuie sa "rascolesti" mobile.ro/ mobile.de ceva timp pana sa dai de masina ok ,un singur proprietar si ala neamt 100% nu corcitura penala,toate actele si reviziile la zi,etc... "smecherii in RO" sunt niste sclavi muritori de foame ,bisnitari cu un IQ sub cel al border-collie-ului meu! Probabil ca dupa cele 0,5 grame de "semi-creier" al lor iti luai F10 dar facut praf si in care mai bagai cel putin jumate din ce ai dat pe ea,daca nu inca o data suma aia, doar sa o ai functionala in "limite rezonabile"! tot sa cumperi "chestii" si sa faci "afaceri in RROMania... pana la urma tot o vechitura am cumparat si sunt multumit deocamdata! Mi-ar place un 535i E34 sau 735i E32 dar sa gasesti una "intreaga" si la pret bun e aproape imposibil!1 point
-
1 point
-
Nimic mai frumos decat o masina curata prin zapada. Legat de soft, e clar ca al tau avea probleme daca inainte era fumigena iar acum nu e. Insa ca fapt divers, n-o sa intalnesti tuner care sa laude munca altui tuner. Toti fac troaca de porci softul concurentei. E cerinta obligatorie in bransa.1 point
-
Ti-am spus si mai sus ... masina poate fi studiu pt BMW. Bafta in continuare cu retrofiturile. Dar seria 6 e gata? Vad ca mult investesti in 4.0 points
-
Multam fain lucian & hars. Just. Aparatul e un nikon d610, iar in majoritatea cadrelor am folosit lentila tot de la nikon de 85mm in f1.8. Editarile sunt light cu cateva retusuri de contrast/ lumina/ dodge/ colorizari.0 points
-
0 points
-
REFORMULEZ: Mi-am cumparat ulei CASTROL EDGE TITANIUM FST* 5W-40 HC-SYNTHESE, ideia e ca eu am un bmw e46 2003 daca voi pune aceasta varianta (HC) in loc de (FULL SINTETIC)se intampla ceva ?0 points
-
0 points
-
Doamne ce ratatii caci voi ati inteles intrebarea dar in loc sa raspundeti daca stiti, voi va uitati la o greseala de ortografie...omg0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Sigur sigur am avut harta pe tot ecranul. Nu 2 harti, una mare. Oricum, aveti dreptate, nu am ce sa ii fac, multumesc oricum!-1 points
-
Oameni buni, cine se uita sa dea 15.000 pe un F10 nu are pretentia sa fie masina impecabila, nu il intereseaza km.. se uita sa ii schimbe doar uleiul si in rest ignora tot pana il lasa masina in drum si injura BMW ca face masini proaste.-1 points
-
-1 points
-
Hai chitsro ca e din alt film:D...arata prea frumos, da la seria 4 e mai mic spatiu in interior ca la seria 7, insa totusi...arata prea SF cu toate optiunile alea, chiar astept retrofitul cu evacuarea:D-1 points
-
-1 points
-
La cum raspunzi la toti, se vede ca esti un cocalar, ca sa nu spun altel si fac pariu ca mai mult de 8-9 clase nu ai. Vad ca ii faci pe altii frustrati, dar TU esti cel mai frustrat dintre toti. Te aprinzi imediat la ce iti raspunde un coleg. Tu cred ca nu stii sa intretii cu nimeni o conversatie, esti foarte acid la orice replica. Daca tot esti asa meserias , de ce vii cu atatea intrebari, ca pe urma cand ti se raspunde, sa sari imediat cu gura si sa jignesti. Tu nu stii ca numai un om slab si nepregatit sare cu gura sa certe. Si nu te chinui sa-mi raspunzi, decat atunci cand stii ce inseamna in adevaratul sens cuvantul ,, frustrat". Mai mult ca sigur nu stii, ca daca stiai, il foloseai unde trebuie, nu cum l-ai folosit tu. Rog un admin sa i-a masuri conform regulamentului, in privinta scrisului si a prescurtarilor. Multumesc.-1 points
-
-1 points
-
vai de capul tau! intai scrie sa putem intelege ce vrei si apoi o sa iti raspundem-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Neo, esti geniu! Mi-e ciuda ca nu sunt din Bucuresti cand vine vorba de asta:|, nu cred ca exista problema la bmw sa nu o rezolvi pana la urma:D.-1 points
-
Salutare, Am vazut (cel putin printre cunoscuti) ca 525 xD nu este o motorizare foarte des intalnita si as fi vrut sa stiu daca sunt pe aici oameni care au acest motor pe masina si ce consum urban au zilele astea cand e mai frig. Merci si zi frumoasa sa aveti!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00