Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/19 in Posts

  1. Acum am terminat toata distractia , inclusiv spalarea necesara dupa un drum de 650km. Zborul cu "avionul" a fost cel putin interesant ... era mai mult un autobuz cu aripi ... am ajuns la GroupWest Motors Satu Mare pe la ora 9 dimineata , au trimis un baiat sa ne ridice de la aeroport cu un 320d nou nout , tot stafful s-a purtat exemplar ( poate cei din Bucuresti au ceva de invatat ) , am primit cadou o husa de cheie performance ( cea cu alcantara si carbon ) + o sticla de vin marca BMW :shifty: ... dupa ce am semnat actele de predare agentul cu care am comunicat pe toata durata interactiunii ( Arnold Hochdorfer ) ne-a aratat una alta pe la masina + cum sa efectuezi un rodaj corect pentru acest model ( NBT EVO e mai putin intuitiva vs NBTul clasic ) si la 10 fix am plecat spre Bucuresti. Am facut 9 ore si vreo 10 minute pana in Bucuresti ... masina este senzationala la drum , nu este foarte rigida cum se plangeau unii prin SUA ... fix atat cat trebuie , eu am mers cu directia in modul Confort si sasiul in modul Efficiency ( parca asa ii zicea ) + cutia in modul cel mai soft de schimbare a treptelor , nu am vrut sa fortez nimic cat sunt in rodaj ( primii 2000km ). Ajunge prostesc de repede la 110-130 , depasirile sunt o placere , foarte stabila chiar daca este tractiune spate ... dupa 650km dintr-un foc m-am resimtit putin dar nimic serios ( scaunele sunt foarte ok dar nu se pot compara cu scaunele confort din seria 5-7 etc ) Sistemul de sunet desi este H/K ( maximul disponibil pt M2 ) mi se parte mult mai slab vs LOGIC7'le din E60 ... are doar reglajele de bass / treble / fader / balance ( nu are equalizer ) Farurile LED lumineaza ceva mai bine fata de bi-xenonul de pe F10 ( poate 15-20% ) Ca fapt divers consumul a fost de 9.8L/100km cu o viteza medie de 68km/h Cateva poze in ordine cronologica :
    12 points
  2. O am din noiembrie , multumit de ea pana acum . X3 / 10.2014 / M pachet ? carbon Schwarz ( un negru Violet/albastru in soare ) ,automat, panoramic, camera , oglinzi rabatabile electric, scaune electrice cu suport lateral , senzor de unghi pe oglinzi , vibratii volan + asistenta franre, HUD si altele
    3 points
  3. Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection
    1 point
  4. azi erau niste copilasi in parcare la afi calare pe un lambo albastru , selfie ,poze intinsi pe capota ...m-a luat capul pe mine , imi imaginez proprietarul .
    1 point
  5. Bine ai revenit vecine, vad ce te-ai intors la vechile obiceiuri ... Petrom. Astept cu nerabdare sa ne salutam in trafic si nu numai.
    1 point
  6. Frumoasa, sa o stapanesti sanatos/fericit/fara neplaceri
    1 point
  7. Mi-am luat inima-n dinti si m-am pus pe verificat franele singur. Am citit una alta pe net + parintele youtube care te invata de toate. Ca sa vezi frane facute la service. Cand au schimbat placutele nu au verificat si ghidajele de la etrieri. Pe stanga mergeau ff greu si pe dreapta un ghidaj era intepenit de ziceai ca e sudat. Am bagat vaselina (pe baza de silicon care gaseste destul de greu) si am curatat si ghidajele si locasul lor. Acum culiseaza ff usor si lejer. Un ghidaj are urme ce coroziune si trebuie schimbat dar am gasit doar pe doua marci cam dubioase si pe original vine cu tot cu suportul de etrier. Logica BMW. Nu iti vinde 1L de lapte. Trebuie sa cumperi toata vaca. Am aerisit etrierii si au iesit vre-o doua trei bule de aer dupa care a inceput sa curga usor usor lichid. Cred ca aerului ii place sa stea in etrier. Asta am gasit doar pe spate si nu sunt vre-un mecanic. Franele s-au imbunatatit si pedala este mai ferma dar este loc de mai bine. Doar ca pe spate trebuie sa mai umblu odata pentru ca trebuie pus un blocator de filet la suruburile de la etrieri sa stau linistit ca nu se desfac de la vibratii. Cand am timp verific si pe fata si cine stie ce mai gasesc.
    1 point
  8. SuperbĂŁ, felicitĂŁri!
    1 point
  9. Foarte frumoasa! S-o alergi sanatos!
    1 point
  10. salut felicitari pt masina dar daca se poate poti sa ne spui si un pret un pret de lista si banuiesc ca ai primit discount si pret de achizitie
    1 point
  11. De la Bilstein sunt mai multe variante de amortizoare: - B4 standard - B4 Mtech lungime ca si B4 - B6 lungime ca si B4, duritate mai mare ca B4 Mtech - B8 amortizor mai scurt si duritate mai mare ca B6
    1 point
  12. Mean machine , welcome home
    1 point
  13. intre timp sunt masini la vanzare pe care "nu le vede" nimeni.. sau le vede da nu sunt 535 la 20900 .. nici una vadit modificata la pitesti (nu e greu sa vezi in poze ca are etrieri vopsiti cu bronz, toate la pitesti au.. toate! si TV China in spate si actibilde cu HK sau Bose pe boxe) ... ce mai poti spune... orasul ala cred ca are probleme psihice... altfel nu mi explic patologia cronica la fel exista o specie de oameni care NU cauta sa cumpere masini doar sa se vaite.. altfel n ai cum sa nu te intrebi de ce vad numai pe cele masluite.. apoi se vaita.. si cand gasesc din greseala una buna se panichiaza.. aoleo poi meseria mea e sa ma vait cum sa cumpar adica sa dau banii din buzunar?! ... realitatea e urmatoarea: vesnic cererea va dicta oferta si nu invers.. drept urmare unde exista masluiri exista puternica cerere pt ele. Cine nu e de acord sa aiba o masina tinuta cu zeci de mii ron ca noua si sa incerce sa o vanda. distractie e garantata "cum boss 30k 550d nu te uiti pa net si tu e 25 una la pitesti 152mi.. e mult" ...
    1 point
  14. AstĂŁzi am avut parte de puținĂŁ distracție. Ce pot sĂŁ zic. Ămi place! Iubesc cum se vĂŁd nervurile alea pe capotĂŁ. Mașina pare foarte masivĂŁ de afarĂŁ. Aproape cĂŁ zici cĂŁ e cât F10. Interiorul cere ceva obișnuințĂŁ dar e plĂŁcut per total. Motor + cutie nu prea am ce sĂŁ zic. Sunt B47 + ZF8HP45, la fel ca și pe F30LCI. Nicio schimbare deocamdatĂŁ. Partea de infotaintment e la ea acasĂŁ ĂŽnsĂŁ. Love it. Ride-ul iarĂŁși nu mĂŁ surprinde masiv. MĂŁ simt ca acasĂŁ, exceptând cĂŁ mașina era nou nouțĂŁ și era normal sĂŁ fie mai ĂŽnchegatĂŁ ca bĂŁtrânica mea, nu pot sĂŁ zic cĂŁ am simțit o diferențĂŁ majorĂŁ, dar e un improvement. Mult mai bine insonorizatĂŁ ca F30. http://i67.tinypic.com/ixe3jn.jpg cu bunica )) http://i65.tinypic.com/2jeqxkl.jpg http://i64.tinypic.com/n50q5k.jpg http://i65.tinypic.com/acc48y.jpg http://i64.tinypic.com/2h51ph0.jpg https://youtu.be/nQS7FhrrqFI https://youtu.be/KSDcUgQEi78
    1 point
  15. Foarte tare masina, sa te bucuri de ea cat mai mult timp. Competition :goodjob:
    1 point
  16. Felicitari!! Drive safe Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.
    1 point
  18. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos și sĂŁ te bucuri de ea. Drumuri bune pânĂŁ acasĂŁ. :thumbup1:
    1 point
  19. Sunt ok si cu Xenon si cu Led, insa nu stiu cum pot face asta, de ce am nevoie, la ce sa fiu atent... Credeam ca sunt plug and play daca iau farul complet dar se pare ca nu este asa de simplu...
    1 point
  20. este corect.asti sunt pinii pt fbas-uri.Pentru cine a facut asta se poate cumva ca imaginea pe fbas cand comut pe tv sa se vada fara benzi negre pe margine in format split?este vreo codare sa se vada 16/9?
    1 point
  21. F80 M3 CS (sau M3 GTS in "talon") 460CP si 600Nm (oficial, reali cica s-ar ascunde mai multi pe sub capota).
    1 point
  22. Salut Frumoasa masina si speciala. Va fi un model clasic, rar. Poate reusesti sa inchiriezi un spatiu intr-o parcare inchisa, centru comercial daca ai in apropiere. Chiar la 10-15 min distanta e acceptabil. Asa aveam inainte aici in Belgia. M-am invatat minte si n-o mai las nici aici pe strada. Pe strada mai ales la noi e expusa, hoti, amatori de suveniruri, mai ales modelele rare. Recomand ca pe langa PPF sa faci si un ceramic coating. Lasa un strat fin de siliciu(mai dur decat lacul). Protejeaza lacul/vopseaua de zgarieturile fine plus ca avand tensiune superficiala scazuta nu lasa sa adere murdaria/"mainile" de care vorbeai. Acum e momentul ideal intrucat lacul nu e contaminat. Avand masina noua tocmai ce am facut un ceramic. Pot da detalii/poze/info despre ce-am facut pe privat daca doresti(e alta marca auto si nu doresc sa irit colegii). Multa bafta
    0 points
  23. omul e de pe forumul softpedia, si-a inchis vreo 4 conturi (usere) acolo. Vik71,viks,vio1971,vics ... etc Acolo avea mania cu detectoare de radar Se dadea cand din Braila cand din Galati. De evitat
    -1 points
  24. Manualul l-ai citit? Te-ai gandit sa faci o diagnoza?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.