Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/11/19 in Posts

  1. Salutare, De ceva timp am facut pasul catre un F36 (430D – 114.000Km) de care sunt mai mult decat incantat. Exterior: Culoare Mineral Grey cu elemente Glossy Black Interior: Scaune Sport, Dakota Red, plafon negru Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S481A Sports Seat S4DLA Accent Strips Black Highgloss S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Initial am zis ca-l voi lasa exact cum l-am luat, dar nu am rezistat prea mult. Primul pas a fost reconditionatul jantelor (erau putin atinse si nu-mi placea ideea). Am ales sa le schimb culoarea in Gun Metal. M-am gandit si la Glossy Black, dar negrul imi da impresia ca “micsoreaza” si il gasesc potrivit pentru jante cu dimensiuni de la 19” in sus. Odata cu reconditionatul jantelor am schimbat si anvelopele cu unele noi, Michelin PS4: 255/40/R18 - Spate ; 225/45/R18 – Fata Al doilea pas a fost alegerea unor elemente care sa continue linia Shadow Line. M-am gandit daca sa merg pe Carbon sau Glossy Black, alegerea fiind cea din urma, mai ales ca aveam deja grilele Glossy Black, ramele la fel precum si ornamentele de la prizele de aer de pe aripile fata. Mai mult, si interiorul are trim-uri Glossy Black. Au urmat: - Prelungire bara fata Glossy Black - Prelungire praguri M Performmance Glossy Black - Schimbat difusser spate Glossy Black - Schimbat ornamente evacuare cu unele Glossy Black - Schimbat capacele de la oglinzi cu varianta Glossy Black - Eleron portbagaj Glossy Black Din punct de vedere tehnic si intretinere: - Am schimbat bratele fata, o bucsa fiind putin fisurata - Mers la Recall EGR, verificat si constatat ca nu este necesara schimbarea piesei (ocazie cu care am schimbat si suportii de la numar cu cei M) - Schimbat ulei si toate filtrele - Schimbat lichid de frana, placute fata (erau destul de uzate), placute spate (acestea erau ok dar scartaiau teribil cand se incalzeau, pe finalul franarii). Discurile sunt toate ok. - Am achizitionat tot felul de solutii de curatat interiorul, caci de el ma ocup doar eu (pentru plastice, tratament piele, geamuri, chedere etc.) As mai avea in plan: - Schimbarea unitatii NBT cu NBT EVO si Display mare - Schimbare bord cu cel digital 6W (aici sunt in cumpana, caci imi place si varianta “Old School” si nu stiu daca merita asa mult inlocuirea cu cel digital) - Schimbare stopuri cu varianta LCI sau, in prima faza, ma gandesc sa le inchid putin la culoare cu o folie de protective putin mai inchisa - Scos emblema 430D - Revizie cutie de viteze Acum spun ca asta ar fi tot dar.... :frantics: :frantics: :frantics:
    2 points
  2. Eu nu am probleme de inaltime cu ea , intra , iese usor din parcarile subterane din malluri , cam acolo e testul . Provocarea e la borduri pt ca are botul ascutit si m-am obisnuit acum cu proportiile masinii , era buna o camera frontala la optiunea asta de surround view . Incerc sa fiu mereu atent si rareori grabit . fata de F10 e o diferenta la inaltime , vezi poze , probabil mai jos de atat ar fi riscant la bumpere sau cocoase asfalt . Masina asta are un aspect deosebit , imi place f mult linia laterala care continua pana la usa spate si face trecerea dintre botul frumos si spatele absolut superb , n-ai cum sa confunzi 6 cu 3 5 7 . E alta linie si prezenta , fata de seriile actuale unde difera doar marimea . la uleiul diferential uleiul se schimba la 100k km . urmeaza sa le schimb si eu . La uleiul motor max 12k . Faci tu revizii separat chiar daca ai garantie . Intervalul de 30 k e facut pt flote , ai o flota cu 30 masini si vrei sa faci economii la costuri, doar BMW face o economie aici si e cel mai castigat , in nici un caz clientul care scuteste cateva sute de E
    2 points
  3. 1. De ce? 2. Iti ia talonul (trebuie sa faci o vizita la RAR dupa) + 1300 lei amenda (dar o poti plati pe jumatate) 3. De ce?
    1 point
  4. Mersi! Acesta ar fi si setul de intretinere pentru interior si chedere. Am si un aspirator de masina care face fata cu brio avand in vedere ca nu las sa se stranga prea mult praf / nisip.
    1 point
  5. astia fac motoare bine https://www.farcebook.com/ServiceBmwValvetronic/
    1 point
  6. Bafta. Ne auzim peste 5k km cand o sa se strice ceva din nou.
    1 point
  7. Chestiile astea, comportamentul din trafic in general e doar o imagine macro a societatii. In ziua de azi e foarte usor sa iti iei o masina, fara multi bani. Nu prea conteaza marca, aici e vorba de comportament, ca e bmw, merc, logan, la 150km/h tot ghiulea e in caz de ceva. La munca, se construieste o cladire noua, si ii vad zilnic pe cei care muncesc acolo, adusi de prin dambovita, gorj. Oamenii aia nu au nici o umbra de civilizatie in ei, latra la orice femeie de prin campus cand merg la masa, iar seara cand pleaca, ii vedeam la semafor, ei iesiti cate doi pe geamul dubei latrau la o fata intr-o masina de langa ei, aratau fix ca acei caini care ies pe geam. Mai mult decat un animal nu am cum sa consider un om ca ala. Ei, acum imaginati-va ca ala poate sa isi ia un e60 lejer, cu volan pe plafon dar e e60, e bemveu. La ce comportament sa te astepti de la o asfel de creatura? Din pacate comportamentul de genul asta nu o sa dispara, ba din contra, o sa se tot intensifice. Traim in cam 50% in real si 50% in digital, iar in cea din urma sunt mult mai multi ochi pe care trebuie sa ii impresioneze, iar ca sa impresioneze trebuie ceva destul de iesit din tiparul normal. Am vazut nu de mult un canal/grup/ce o fi, pe instagram sau twitter, nu mai tin minte exact, unde membri acelui grup se intrec in postarea de filmulete unde fac diverse ilegalitati cu masinile, care mai de care mai grave (gen Getaway in Stockholm daca mai tineti minte) urmariri cu politie, drag-uri pe autostrazi cu trafic, mers pe contrasens, etc. Apoi, la noi in tara, sunt multi cu mentalitatea "valuare, dusmani, boss" iar astia fara sa fie storsi de bani prin amenzi/masini confiscate nu o sa se cuminteasca niciodata. In momentul de fata pt ei e ceva normal sa depaseasca aiurea, sa mearga cu 3-400 la ora in oras, daca! sunt prinsi platesc fara griji ca "dai un ban, dar stai in fata" asta daca si platesc, sa nu mai zic daca sunt prinsi, pt ca la noi politia e practic inexistenta, isi fac veacul din gainarii...
    1 point
  8. Placute pune Jurid sau Ferodo si nu ai treaba. ATE si TRW nu mai sunt ce erau odata, eu nu le-as folosi.
    1 point
  9. O sa iti spun ce am spus si cuiva care m-a contactat in privat legat de motorul asta. Da`l jos de pe masina si pune un 2.2/2.5/3.0 si nu-ti mai bate capul. Valvetronicul ala este un motor vesnic stricat. Am avut 3 astfel de motoare si am facut tot ce s-a putut sa mearga ok. La ultimul e46 avut am avut n42b20 la care i-am schimbat preventiv distributia la Florin si incepusera sa bata cuzinetii. Am schimbat motorul tot cu un n42b20 (cea mai mare greseala) pe care am pus distributie noua+simeringuri supape noi+garnituri+schimbat axa valvetronic(care avea uzura la un motor cu 150k km reali). Motorul a mers 6 luni si a inceput sa bata iar. Sa nu mai zic de consum de ulei, fluctuatii la relanti, fluctuatii la rece, limp mode, pierderi de ulei prin toate partile. Orice repari la mizeria aia de motor o sa mearga o vreme si dupa o sa faca probleme din nou. Am avut si n46b20 si ala era plin de probleme. Nu merita pentru 600-700 lei economisiti la impozit si pentru o diferenta de 1-2 litri la consum sa iti bati capul cu porcaria aia de motor. Regret si acum ca m-am zgarcit si am spus ca o sa fac economie daca imi iau 2.0 in loc de 2.2/2.5. M-am zgarcit la un impozit de 900 lei vs 200 lei si am ajuns sa cheltuiesc cu inlocuirea motorului 4000 lei (la 4 luni dupa ce am luat masina), iar dupa 6 luni a inceput sa aiba probleme iar. Asta in conditiile in care au lucrat Florin si inca un mecanic foarte bun la ambele masini, nu si-au bagat mainile mecanici de coltul blocului. Mi se pare un cosmar sa detii asa ceva.
    1 point
  10. Eu ma gandesc si la calitatea uleiului, poate nu e ok acest ulei de pe piata noastra! E doar o parere!
    1 point
  11. E o alegere buna (doar) din punctele de vedere (concluzii!) al motoarelor de 2 litri.. Daca cauti putere mai mare, motoarele mai noi pe undeva sunt mai eficiente.. dar ce folos eficiente daca nu sunt fiabile!? Nu, nu este deloc usor de intretinut! Decat daca ai ceva abilitati mecanice, si esti dispus sa investesti in scule, im functie de ce ai de intretinut/reparat, pe langa bani dati pe piese de calitate! Asa e cel mai ieftin de intretinut, reparat .. Sa nu intelegi gresit, mai sus ti-am explicat IN MARE care e avantajul lui M47/163cp si ce trebuie cum am zis mai sus, obligatoriu schimbate lichide.. Schimbul de lichide e MINIMUM de investitie, imediat ce ai masina, sau orice masina. Un BMW nu e o masina usor de intretinut pentru ca (imi place sa spun) tolerantele sunt mult mai minime/mici fata de alte masini.. Asta poate da MULTE MULTE dureri de cap. :console:
    -1 points
  12. Toate sunt scump de intretinut. Ca e turbina, ca e ambreiaj, volanta, injectoare... sunt masini vechi, chiar daca au un istoric corect, sunt piese de uzura care pica vrei sau nu. Plus maruntisuri, plastice care sunt f casante dupa un timp, pe langa intretinerea normala, anvelope, frane amortizoare... toate se aduna la minim 1000 de eur pe an.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.