Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/15/19 in all areas
-
Salutare, De ceva timp am facut pasul catre un F36 (430D – 114.000Km) de care sunt mai mult decat incantat. Exterior: Culoare Mineral Grey cu elemente Glossy Black Interior: Scaune Sport, Dakota Red, plafon negru Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S481A Sports Seat S4DLA Accent Strips Black Highgloss S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Initial am zis ca-l voi lasa exact cum l-am luat, dar nu am rezistat prea mult. Primul pas a fost reconditionatul jantelor (erau putin atinse si nu-mi placea ideea). Am ales sa le schimb culoarea in Gun Metal. M-am gandit si la Glossy Black, dar negrul imi da impresia ca “micsoreaza” si il gasesc potrivit pentru jante cu dimensiuni de la 19” in sus. Odata cu reconditionatul jantelor am schimbat si anvelopele cu unele noi, Michelin PS4: 255/40/R18 - Spate ; 225/45/R18 – Fata Al doilea pas a fost alegerea unor elemente care sa continue linia Shadow Line. M-am gandit daca sa merg pe Carbon sau Glossy Black, alegerea fiind cea din urma, mai ales ca aveam deja grilele Glossy Black, ramele la fel precum si ornamentele de la prizele de aer de pe aripile fata. Mai mult, si interiorul are trim-uri Glossy Black. Au urmat: - Prelungire bara fata Glossy Black - Prelungire praguri M Performmance Glossy Black - Schimbat difusser spate Glossy Black - Schimbat ornamente evacuare cu unele Glossy Black - Schimbat capacele de la oglinzi cu varianta Glossy Black - Eleron portbagaj Glossy Black Din punct de vedere tehnic si intretinere: - Am schimbat bratele fata, o bucsa fiind putin fisurata - Mers la Recall EGR, verificat si constatat ca nu este necesara schimbarea piesei (ocazie cu care am schimbat si suportii de la numar cu cei M) - Schimbat ulei si toate filtrele - Schimbat lichid de frana, placute fata (erau destul de uzate), placute spate (acestea erau ok dar scartaiau teribil cand se incalzeau, pe finalul franarii). Discurile sunt toate ok. - Am achizitionat tot felul de solutii de curatat interiorul, caci de el ma ocup doar eu (pentru plastice, tratament piele, geamuri, chedere etc.) As mai avea in plan: - Schimbarea unitatii NBT cu NBT EVO si Display mare - Schimbare bord cu cel digital 6W (aici sunt in cumpana, caci imi place si varianta “Old School” si nu stiu daca merita asa mult inlocuirea cu cel digital) - Schimbare stopuri cu varianta LCI sau, in prima faza, ma gandesc sa le inchid putin la culoare cu o folie de protective putin mai inchisa - Scos emblema 430D - Revizie cutie de viteze Acum spun ca asta ar fi tot dar.... :frantics: :frantics: :frantics:1 point
-
Parchezi mașina la 1m de un zid la 90*, pui switchul de la faruri pe faza scurtĂŁ (nu pe Auto), mĂŁsori lungimea de la sol pânĂŁ unde ĂŽncepe fasciculul de luminĂŁ de lângĂŁ bara din fațĂŁ. Aceeași lungime o ĂŽnsemni pe perete, pentru fiecare far ĂŽn parte. Muți mașina la 8m de zid, reglezi farurile astfel ĂŽncât sĂŁ batĂŁ la exact distanța notatĂŁ pe perete. Sper cĂŁ m-am fĂŁcut ĂŽnțeles.1 point
-
M47-le mananca ulei de la un anumit nr de km. 500ml in 8000Km este un consum rezonabil, desi ai pus un ulei total pe langa. N-are ce cauta 10W40 intr-un astfel de motor. In cel mai rau caz mergi pe 5W40 cu norma BMW, LL04, Castrol, Motul, Ravenol, BMW, etc. Roaga-te sa nu-i fi facut ceva cu 10W-ul ala si sa-ti consume acum 1l/1000Km cu 5W40. Eu nu stiu cine va sugereaza sa bagati astfel de ulei in motoare. Dupa o sa va plangeti ca va pica una sau alta si ca-s proaste motoarele.1 point
-
As sugera ca mai optim dpdv distanțĂŁ este sa te duci la BMW Proleasing Ploiești. Au vopsitorie foarte buna in plus customer orientation e la cele mai ĂŽnalte cote.1 point
-
Mai adaug un mic update. Am reusit sa schimb flansa, rulment cardan si sonda lambda iar bonus am schimbat si bucsa de la schimbator, avea joc si daca tot eram acolo... Chin sa dau jos evacuarea deoarece cineva s-a mai chinuit in trecut si piulitele erau facute zob. Norocul meu a fost ca era la munca baiatul care manuieste autogenul si a reusit sa imi dea jos suruburile si piulitele. De acolo totul a fost destul de usor. Mai ramane acum partea din fata, sa vad cat mai tin bratele cu pivoti si barele de directie + ca am un foarte mic joc in caseta de directie asa ca o sa o inlocuiesc si pe aceea cand o sa vina momentul. Apoi ramane diferentialul, care are ceva backlash, cutia si motorul. Estetic, am gasit aripa fata indoita fix pe evazare langa far, bara spate stearsa pana la plastic pe colt... toate asta prin parcari. Mai las sa se adune si poate o sa ma indur sa le duc la reparat, dar la cum e bucurestiul nu stiu ce sa zic. Adaug si o lista cronologica de piese inlocuite, pt jurnal si pt a avea un log cu cat costa toata distractia asta de a avea masina (spoiler alert ~7000 ron) Vas expansiune (pocnit) - swag - 177 ron Pompa servo - Luk - 530 - ron Prima revizie: Bujii 6 - Bosch - 150 ron Discuri frana fata - Ferodo - 374 ron Discuri frana spate - Ferodo - 442 ron Filtru aer - Starline - 16 ron Filtru Polen - ITN - 30 ron Filtru Ulei - Bosch - 23 ron Garnitura carcasa filtru ulei - Elring - 7 ron Set placute frana fata - Ferodo - 98 ron Set placute frana spate - Ferodo - 93 ron Set saboti frana - QWP - 63 ron Termostat - Wahler - 155 ron 7l Ulei - Bmw 5W30 - 210 ron 2l Ulei - Bmw 5w30 - 62 ron + inca multi litri papati Aparatoare noroi - prasco? - 41 ron (mai bine luam din dezmembrari) Bielete antiruliu fata - Lemforder - 124 ron Bielete antiruliu spate - Lemforder - 68 ron (nemontate) Bucsi brate fata (FCAB) - Meile HD - 313 ron Filtru combustibil - Mann - 65 ron (nemontat nu se potriveste) Flanse amortizor fata - Lemforder - 166 ron Flanse amortizor spate - Meile - 72 ron Pompa vas spalare parbriz - Febi - 20 ron Becuri xenon d2s - Osram - 288 Set suspensie - Bilstein B12 pro kit - 2100 ron Bucsi brat spate - Lemforder - 86 ron Flansa cardan - Febi - 143 ron Suport Rulment Cardan - Febi - 110 ron Bucsa diferential - Swag - 64 ron Rulmenti butuc spate - Optimal - 152 ron (unul nemontat) Bucsi exterioare brate spate superioare - TRW- 134 ron Bucsi exterioare brate spate inferioare - Lemforder - 82 ron 8l ulei - Motul 5w40 8100 x-cess - 320 ron Bucsa schibator - oem - 62 ron Sonda lambda - delphi - 198 ron Se mai adauga niste litri de ulei luati pt completari, vreo 530 ron pt detailing-ul facut, dar am vrut o lista cu toate chestiile schimbate. Am ajuns pe la 231500km.1 point
-
In cautarea unei solutii de protectie a tapiteriei din piele, pe termen mai lung, am aflat de aceasta varianta. A folosit-o cineva sa vina aici cu o parere? Mersi! https://www.pro-detailing.ro/gyeon-q2-leather-coat-400-ml-protectie-piele-p-1794.html Intre timp am gasit un alt model de eleron ce nu era disponibil pentru F36 in perioada in care am cauta si, cu ajutorul colegului de forum Claudiu F, o sa-l probez sa vad cum se prezinta si daca este ok, il voi da la vopsit si inlocuit pe cel actual. Dupa un drum de 1.400 km pot sa spun ca este o placere sa conduc aceasta masinuta. Prin oras nu se simte mai nimic din farmecul ei. :frantics:1 point
-
Salut, O parere personala. In caz ca vrei sa tii masina mai mult de cativa ani, ignora tot ce a zis colegul de mai sus. Daca iei o masina cheala, fara optiuni, ti se va lua de ea foarte repede. O masina fara optiuni te plictiseste in mai putin de un an. ''Dar orice complexitate inseamna sansa mai mare sa se defecteze'' - zice el. Da, dar asta e valabil la orice lucru, nu doar la masini. De ce ne luam BMW daca vrem sa fie cat mai simplu? I-ati logan in cazul asta. ''Chiar si daca-ti permiti, e durere sa repari o asemenea masina la ce ageamii sunt meseriasii de la noi'' - Deci chiar si daca iti permiti sa-ti repari masina (caz foarte rar la soferii de bmw dupa cum pune problema colegu'), tot o sa ai probleme. Serios? Ce kkt de sfat e asta? Ia-ti masina cat mai dotata daca vrei sa te bucuri de ea. Unii conduc bmw doar pentru sigla, important e sa aiba 4 roti si un volan. Ia-ti o masina care sa te bucure cand te urci in ea dimineata.1 point
-
Salut ! Ce ulei imi recomandati la un seria 3 e90 2006 163 cp. Vreau sa mentionez ca data trecuta i-am bagat Castrol magnatec 10w40 si mi-a mancat 400-500 g la un schimb de 8k. Acum nu stiu daca sa merg pe castrol edge 5w40...0 points
-
0 points
-
Pentru ca asamblari filetate unde surubul odata strans are o oarecare alungire si se presupune ca a doua folosire nu este la fel de eficient la strangere din cauza alungirii anterioare.0 points
-
Eu am fost la preciziei la Automatico pentru diagnoza și in timpul diagnozei mi-au resetat valorile adaptive am plĂŁtit 150 RON și cam atât. Concluzia dupĂŁ diagnoza a fost sa schimb uleiul dacĂŁ mai face probleme. Ideea e ca cei de la Automatico recomanda schimb complet de ulei. Producatorul ZF nu recomanda schimb complet cu aparat pentru ca forțeazĂŁ garniturile și alte chestii pe acolo. Eu am preferat sa schimb cât curge conform procedurii celor de la zf. Recunosc ca uneori cutia mai face fițe, mai exact uneori tureazĂŁ 100-200 de turații ĂŽnainte sa treacĂŁ la o viteza superioarĂŁ și la schimbul din 2-3 uneori simt cum agata puțin, trecerea nu este perfecta. Nu știu nici eu ce sa fac mai departe și unde ar fi mai bine sa mĂŁ duc sa vĂŁd dacĂŁ nu e o problema mai gravĂŁ care poate fi remediata acuma cu costuri mai mici.-1 points
-
-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00