Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/19 in Posts

  1. 1 point
  2. Cauza lipsei de etanseitate se poate afla f usor, iar ca o varianta mai ieftina ar fi o alta _chiulasa_ sh, nu trebuie sa ia un alt motor, e de-ajuns o alta chiulasa_. Cel mai important lucru e un mecanic priceput, nu cel care le ia prin eliminare. Bine ca nu i-ai spus sa-si ia alta masina.
    1 point
  3. rectific 111 500 schimbarea de racitor , nu stiu de ce am ramas blocat la 108 k si nici nu stiu cand am facut atatia km . cred ca placerea de a conduce si-a spus cuvantul cu masina asta , zi de zi sunt mai incantat de ea . Azi i-am luat anvelope noi de iarna si avand in vedere jantele pe care le montez ..abia astept sa vina iarna
    1 point
  4. Este un semn ca trebuie curatat radiatorul. In timp se aduna mizerie care astupa fagurele si nu se mai face racirea cum trebuie. Problema comuna dealtfel la F10 / F11.
    1 point
  5. M-a rupt ceruitul masinii, am luat de la auchan o ceara de la carplan, sa vedem ce si cum...Poza de mai jos nu e cu masina data cu ceara.
    1 point
  6. Va multumesc pentru raspunsurile la intrebarile de mai sus, sa trecem peste. Pentru cei interesati, am aflat de ce s-a dus convertizorul asa devreme. Cauza a fost termoflotul, probabil fisura ceva, a intrat lichid de racire in uleiul CV si uite asa a crapat convertizorul. La reconditionare s-au gasit urme de rugina / apa in convertizor. Dupa vrificari am constatat ca termoflotul si conductele sunt noi (deci au fost inlocuite) dar desi mai mult ca sigur s-a facut si schimbul de ulei in CV, uleiul contaminat cu lichid de racire a ramas in convertizor. Aviz celor care au pierderi de lichid de racire inexplicabile... Azi urmeaza sa soseasca convertizorul reconditionat iar intre timp baietii de la service mai verifica odata cutia ca nu cumva ceva discuri de frictiune sa fie afectate.
    1 point
  7. Distributia de regula face un zgomot specific de lant, eu zic sa nu dai in paranoia si sa iti vezi de treaba ta O verificare amanuntita la BMW te costa cam 200-350 ron, depinde cat de jepcari vor sa fie cu tine si ce fac de banii aia. Distributia pe lant se schimba pe la 200K -250K km daca da semne de uzura si face urat. Am vazut 320 cu motor N47 ca al tau din 2008 si avea 395K km in bord si mergea fara probleme. In RO e o obsesie generala legata de acea distributie, dar nu stiu sincer la cati le-a picat lantul in mers. Eu zic sa nu te legi la cap daca nu te doare si sa te bucuri de masina!
    1 point
  8. Vand roata de rezerva ingusta pentru BMW seria 3 af din 2005, stare noua, nefolosita. Pret 350 lei. Telefon 0723172865
    -1 points
  9. Detaliaza ! Pe accelerare/decelerare, la deal/vale, rece/cald Sigur vine de la diferential? Ce masina?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.