Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/19 in all areas

  1. Salutare, De ceva timp am facut pasul catre un F36 (430D – 114.000Km) de care sunt mai mult decat incantat. Exterior: Culoare Mineral Grey cu elemente Glossy Black Interior: Scaune Sport, Dakota Red, plafon negru Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S481A Sports Seat S4DLA Accent Strips Black Highgloss S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Initial am zis ca-l voi lasa exact cum l-am luat, dar nu am rezistat prea mult. Primul pas a fost reconditionatul jantelor (erau putin atinse si nu-mi placea ideea). Am ales sa le schimb culoarea in Gun Metal. M-am gandit si la Glossy Black, dar negrul imi da impresia ca “micsoreaza” si il gasesc potrivit pentru jante cu dimensiuni de la 19” in sus. Odata cu reconditionatul jantelor am schimbat si anvelopele cu unele noi, Michelin PS4: 255/40/R18 - Spate ; 225/45/R18 – Fata Al doilea pas a fost alegerea unor elemente care sa continue linia Shadow Line. M-am gandit daca sa merg pe Carbon sau Glossy Black, alegerea fiind cea din urma, mai ales ca aveam deja grilele Glossy Black, ramele la fel precum si ornamentele de la prizele de aer de pe aripile fata. Mai mult, si interiorul are trim-uri Glossy Black. Au urmat: - Prelungire bara fata Glossy Black - Prelungire praguri M Performmance Glossy Black - Schimbat difusser spate Glossy Black - Schimbat ornamente evacuare cu unele Glossy Black - Schimbat capacele de la oglinzi cu varianta Glossy Black - Eleron portbagaj Glossy Black Din punct de vedere tehnic si intretinere: - Am schimbat bratele fata, o bucsa fiind putin fisurata - Mers la Recall EGR, verificat si constatat ca nu este necesara schimbarea piesei (ocazie cu care am schimbat si suportii de la numar cu cei M) - Schimbat ulei si toate filtrele - Schimbat lichid de frana, placute fata (erau destul de uzate), placute spate (acestea erau ok dar scartaiau teribil cand se incalzeau, pe finalul franarii). Discurile sunt toate ok. - Am achizitionat tot felul de solutii de curatat interiorul, caci de el ma ocup doar eu (pentru plastice, tratament piele, geamuri, chedere etc.) As mai avea in plan: - Schimbarea unitatii NBT cu NBT EVO si Display mare - Schimbare bord cu cel digital 6W (aici sunt in cumpana, caci imi place si varianta “Old School” si nu stiu daca merita asa mult inlocuirea cu cel digital) - Schimbare stopuri cu varianta LCI sau, in prima faza, ma gandesc sa le inchid putin la culoare cu o folie de protective putin mai inchisa - Scos emblema 430D - Revizie cutie de viteze Acum spun ca asta ar fi tot dar.... :frantics: :frantics: :frantics:
    1 point
  2. Azi m-am incumetat, in ciuda vremii, si mi-am schimbat singur proiectoarele cu o varianta smoked comandata pe eBay. M-am enervat nitel caci, desi am intrebat de 10 ori daca sunt pentru F36 cu pachet M si tot de atatea ori raspunsul a fost afirmativ, m-am trezit cu unele care au o ureche lipsa fata de cele originale. Se pare ca pe F30 vin doar cu o prindere si pe F36 cu doua. Le-am pus asa si stau ok, doar daca apas pe ele se misca putin pe partea interioara, altfel sunt ok. Cred ca va urma si pasul doi, si-anume sa gasesc becuri cu led.. sau poate le schimb iar, cu totul, cu unele LED. Nu imi place ca se vad galbui, chiar mai accentuat nitel avand in vedere ca sticla este mai inchisa. Pun poze cu proiectoarele si o sa mai pun cu masina cand o sa ii fac unele pe zi, caci m-a prins seara si ploaia, si nu se mai vede prea mult diferenta de aspect (am pus o poza ca idee, dar nu prea se intelege mare lucru.. a mai reflectat si numarul). Sper ca saptamana asta sa imi vina si semnalizarile dinamice pentru oglinzi, sa le pot schimba, si sa ajung sa schimb si eleronul. Ma asteapta vopsit. :frantics: picture to url img upload
    1 point
  3. De curând am constatat cĂŁ la mutarea schimbĂŁtorului de viteze in poziția DS, cutia nu mai reacționa ca de obicei (creșterea turației), iar in bord mesajul era tot "D" și nu "DS". DupĂŁ câteva cĂŁutĂŁri pe net,am constatat cĂŁ e o problemĂŁ des ĂŽntâlnitĂŁ,și anume la mutarea schimbĂŁtorului in poziția sport,cablurile interioare se tensioneazĂŁ,iar ĂŽn timp ajung sĂŁ se rupĂŁ. Aceeași problemĂŁ s-a dovedit a fi prezentĂŁ și ĂŽn cazul meu, iar cu ajutorul colegului Rcc-67, foarte priceput și sĂŁritor ca de fiecare datĂŁ când i-am solicitat sprijinul,problema a fost remediatĂŁ Mulțumesc și aici,Cristi!
    1 point
  4. @WIN60 - Mersi ! Cateva poze de azi : image hosting
    1 point
  5. Consumul mediu la un 320d mers mult in oras este in jur de 8l/100km, sau poate putin mai putin daca chiar te straduiesti. Cine zice ca are consum de 5l/100km minte.
    1 point
  6. ce masina aveai de scoteai 5in Bucuresti? eu aveam 6.5-7 cu un Megane 1.5 dci de86 de caluti.. 4.5-5 scoteam doar in afara...
    1 point
  7. @ionutzro23: nu te lua dupa el...doar nu crezi ca vreodata in viata asta o sa consume un e90 cutie automata ,indiferent care este el , 5 litri/100 km in Bucuresti . Poate doar daca mergi dimineata pe la 3-4 pe cel mai liber drum din B.
    1 point
  8. Maximum 5 litri/100km in oras? M-as mira... chiar si de la 1.5 dci. In alta ordine de idei: dci-ul ala avea aprox. 80 CP, iar ce ai tu acuma are 163 CP, deci dublu. Plus masina mai grea. In concluzie, consumul ala, daca e in oras, nu e de speriat. Daca nu te impaci cu el urmeaza sfatul lui dragosel_bmw.
    1 point
  9. ))) ti-a pierit pofta de.mancare de la atatea minusuri, ah?
    1 point
  10. vinde-l si cumpara un renault asa rezolvi problema cu ta cu,consumul
    1 point
  11. Topicul pe care l-am gasit a fost cu un soft la un 425d fara xDrive , tocmai d-asta am pus intrebarea. Am intrebat daca softul afecteaza cutia de transfer sau care ar fi sansele si am cerut cateva pareri. Daca nu stii sau nu vrei sa ajuti , treci pur si simplu cu vederea si nu arunca cu hate.
    0 points
  12. De ce ? De fiecare data cand vad o masina cu asa ceva montat - presupun automat ca ala de volan este idiot. Si de obicei nu ma insel Este un sunet - asa .... ca o chemare a "ricerilor" cu IQ subunitar.
    -1 points
  13. -1 points
  14. -1 points
  15. se poate ! eu am un e90 de 2011 , stock 184cp cu DPF. Am anulat DPF si am resoftat ecu stage 2. undeva la 220cp si consumul a scazut. Masina trage de rupe. DAca vrei detalii nu ezita sa ma contactezi . totul a costat in jur de 350euro . Merita fiecare banut.
    -1 points
  16. Fa-i resoftare frate, io' am facut la a mea si imi consuma acum 5 litri in Bucuresti..sunt in al 9-lea cer de fericire ca ma plimb toata ziua f. ieftin
    -1 points
  17. Imi cer scuze daca am suparat pe cineva. Sunt nou pe acest forum si nu sunt inca obisnuit cu consumul ( am detinut in trecut un motor 1,5 dci cu un consum de maxim 5%). BMW-ul l-am primit ca mostenire - nu mi l-am dorit. Intre timp am atasat o poza cu consumul. De unde stiu daca motorul este Efficientdynamics?
    -1 points
  18. Multumesc pt minusuri celor ingusti la minte... ))
    -1 points
  19. Cat te-a costat resoftarea? Poti pune poze cu consumul?
    -1 points
  20. No offence, dar cand v-ati luat masina va asteptati ca piesele sa coste ca la Logan? Daca vrei ca masina sa se arate si sa se comporte ca atunci cand a iesit din fabrica pui piesele originale, altfel ... 'merge si asa'. Majoritatea pieselor aftermarket sunt diferite (mai mult sau mai putin) de cele OE. Chiar astazi m-am zgarcit la un set de stergatoare, am zis ca OE sunt prea scumpe, asa ca am luat Bosch ca "sunt tot aia". Acum imi stau mult mai ridicate ca cele originale si, pe langa faptul ca se vad ca un rahat, mai si vajaie la viteza, asa ca cine isi comanda originale acum? Doar zic, scumpul mai mult pagubeste.
    -1 points
  21. salutare am si eu o problema cu diferentialu cam huruie am schimbat uleiu si tot degeaba as fi interesat sa il schimb cu alt diferential sau daca se nimereste dupa alta motorizare multumesc
    -1 points
  22. Am observat si eu ca este mai ok 0W30 pentru motorul meu N57,mai ales iarna cand temperaturile sunt scazute. Inca ceva ce am observat dupa cateva schimburi. Parca spala motorul mai bine. Cand bagam 5W30 uleiul devenea negru imediat dupa schimb. Cu asta (0W30) isi pastreaza tenta galbuie o vreme. Cum nu sunt diferente majore intre N57 si B57 cred ca face o treaba la fel de buna la ambele
    -2 points
  23. In concluzie , uleiul asta nou Twin Power Turbo e 0W30 ?
    -2 points
  24. Nu am pus niciodata alt ulei decat Castrol, de care sunt foarte multumit pana in prezent.
    -2 points
  25. Si eu pe E91. Dar probabil pentru ca este cel mai raspandit printre utilizatorii din Romania. Si cred ca o sa raman tot la Castrol pentru F46. Daca si asta ma tine cat m-a tinut E91 sunt mai mult decat multumit.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.