Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/12/19 in Posts

  1. O sĂŁ pornesc eu cu o opțiune pe care o recomand ca "must have" pentru orice G30: Wireless charger pentru telefon. Mai ales dacĂŁ ești utilizator de produse Apple, cu atât mai mult se poate activa Apple Carplay (chiar dacĂŁ mașina nu avea inițial) și ai mereu la ĂŽndemânĂŁ telefonul la ĂŽncĂŁrcat, sĂŁ poți folosi liniștit Waze de exemplu. Am vĂŁzut și diverse DYI prin care se poate face retrofitul acestei funcții dar nu este 100% identic. Din ce am observat nu se poate activa și avertizarea cu "atenție, telefonul e pe standul de ĂŽncĂŁrcare", ceea ce e util. Era sĂŁ-l uit acolo de vreo 2 ori
    3 points
  2. De fapt ce e important, e că odată cu AdBlue au redus NOx la Diesel și mai mult, NOx care era cu adevărat grav pentru noi. CO2 e mai puțin problematic
    3 points
  3. Daca se rupea distributia nu mai miscai masina din loc, poate a sarit vreo piatra sau ceva in scut sau in ceva de metal. Daca masina merge normal nu iti fa griji, daca iti cedeaza o piesa o sa iti dai seama imediat.
    2 points
  4. Masina e senzationala! S-o conduci cu placere! Legat de optiuni, fiecare stie de ce are nevoie. Eu as fi pus HUD de exemplu. Imi place f mult si chiar il folosesc. Trapa nu as fi pus nici daca era 300 euro. Efectiv e degeaba pentru mine. Am trapa la masina actuala, am deschis-o o singura data, dupa care am inchis-o repede ca mi s-a facut frig. Am panoramic de fapt, e okish ca intra mai multa lumina, dar puteam lejer sa traiesc fara el. Fun fact: Sotia a vrut neparat masina cu trapa, era singura optiune pe care si-o dorea pentru masina ei. N-o interesa de scaune incalzite, confort access, VSS, etc. Trapa. Neaparat trapa. Am gasit o masina pentru ea, dotata decent, care avea si trapa. Dupa ce a condus-o 3 luni am intrebat-o daca a deschis vreodata trapa. Raspunsul a fost ca nu, ca a si uitat ca o are, dar ca scaunele incalzite sunt f utile. ) Pentru mine, personal, nu exista nimic mai inutil decat trapa. Pentru altii, e o optiune fara de care masina nu are niciun sens. E f subiectiv cand vine vorba de dotari.
    2 points
  5. La Sfarsitul lui Ocotmbrie mi-a venit si mie in sfarsit masina. Fosta masina a fost un F30 din 2013. Pun cateva poze cu noua achizitie. Masina a venit si cu card, pe langa chei, cu care pot incuia/descuia masina.
    1 point
  6. Pentru detalii vĂŁ rog sĂŁ accesați: https://www.olx.ro/oferta/bmw-f30-320d-xdrive-automat-IDcTSzt.html RĂŁmân la dispoziție pentru alte informații.
    1 point
  7. Salut, A sosit momentul sa-mi vand masina personala. Detalii: -VIN: WBANA51050B042843 -Poze: Link (mentionez ca sunt facute in momentul achizitiei. Masina arata in proportie de 98% la fel. Diferenta de 2% revine din micile retusuri facute de mine, de exemplu suportul oglinzii pe partea soferului) -An: 2004 -KM actuali: ~211.XXX -Pret: 5500 Euro Dotari extra/Upgrade-uri: Upgrade faruri/stopuri LCI Interior "Seria 7" Trapa Trimuri schimbate(piano black) Volan sport Navigatie CCC + AUX In Upgrade sistem audio(aftermarket) Istorie: Masina a fost cumparata in 2016 fara vreo problema notabila in momentul achizitie. Pe parcursul a celor 3 ani lipsa problemelor s-a confirmat iar cu exceptia reviziilor au fost facute urmatoarele: vasul de expansiune a cedat(la aprox 1km de cel mai apropiat service) inlocuire discuri + placute frana (recomandarea service-ului) tinichigerie urme de utilizare(zgarieturi minore, "stearsa" in parcare) RAROM: 209248 20.04.2019 204651 28.04.2018 180000 03.05.2016 150153 14.08.2015 140847 05.05.2014 128000 16.05.2013 126937 04.02.2013 111300 04.05.2012 99650 04.05.2010 Mentiuni: -se vinde cu cauciucuri de vara + iarna(Michelin Alpin 5 achizitionate in 2017) -costul asigurarii + impozit: 847 RON (+decontare directa..B7), impozit ~ 840 RON Consum: in functie de dispozitia soferului. Bucuresti-Alba mers lejer dus-intors = un plin(aprox. 750 km). In traficul din Bucuresti ajunge la aprox 14% Motivul vanzarii: Upgrade "Alta intrebare!" : "De ce as da peste 5000 euro pe un E60 NFL?!?!?!" - Starea masinii si dotari extra. "Frateh, asta e EURO 4 FIRE-Ar dracului?!?" - Da, este EURO 4. "Moooaa-ma, 2.5 motor sport...cat are suta?!" - Nu..si nu. "Ultimu' pretz?!?" - 5500 Euro. "Alte poze mai ai?" - La cerere. "Probleme ascunse?!?" - Da, la ultima verificare ITP, frana de mana a iesit la limita. Constatare dealtfel infirmata de 2 service-uri. Numar telefon: 0799524546
    1 point
  8. stiu pe cineva care la o masina de 30k pret standard, a bagat optiuni de 21.500 chiar acum doua sapt si a comandat-o. mai punea lejer 3000 daca masina respectiva avea in lista de optiuni webasto si scaune incalzite spate. mai voia ceva dar nu imi amintesc ce anume. efectiv omul a bifat absolut tot ce i s-a parut interesant. este vorba de un 218i grand tourer. a primit 23.3% discount
    1 point
  9. In primul rand, pentru ceea ce faci pe forum ! Numarul de km sau mai bine lipsa lor in acea perioada poate fi foarte usor explicata prin absenta mea repetata din localitate. Detalii plictisitoare la fata locului dar nu a fost datorita masinii.
    1 point
  10. Și mĂŁcar a avut posibilitatea de a alege aia versus aia. Ce te faci când e deja cu rulaj (fie el și mic) și primești pe gât o grĂŁmadĂŁ de chestii de care nu ai nevoie, sau mai rĂŁu, are aproape tot ce vrei dar n-are fix una din dotĂŁrile de pe lista ta de dorințe, ești nevoit apoi sĂŁ zici pas la o mașinĂŁ bunĂŁ sau accepți ĂŽn cele din urmĂŁ lipsa acelei dotĂŁri. Important e sĂŁ fie cel ce cumpĂŁrĂŁ mulțumit de alegere, cĂŁ el merge cu ea zilnic pânĂŁ la urmĂŁ. Știe fiecare mai bine ce i se potrivește și ce nu.
    1 point
  11. Inițiatorul topicului zicea ceva de 330e și 530e. Ambele fiind PHEV-uri ĂŽn cazul ĂŁsta. Sper cĂŁ n-am ratat vreo informație.
    1 point
  12. S-o stapanesti sanatos! Legat de suspensia in modul sport, incearca sport individual cu damperele pe comfort, vezi daca e mai ok asa.
    1 point
  13. Sa o folosești sĂŁnĂŁtos...dar habar nu am cum nu folosiți trapa...ori de câte ori am posibilitatea o deschid...nu suport AC-ul, nu ma prinde curentul etc...o folosesc la greu...
    1 point
  14. Felicitari pentru masina arata foarte bine, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea albastrul acela mi se pare una dintre cele mai frumoase culori posibile. :sorcerer:
    1 point
  15. Foarte frumoasa masina, sa te bucuri de ea, motorul este perfect este cea mai buna dotare ca sa zic asa... Am mers si am ramas placut surprins de cum se misca masina.
    1 point
  16. Nu fii nervos ... e masina ta poate ca merita trapa daca mai aveai 1200 E altfel clar nu . Daca nu ai plafon negru nu o sa simti lipsa . Eu la 6 am plafon negru fara trapa simt ca ma sufoc , nu vad semafor daca opresc prea in fata , de astea )) poate si inaltimea e de vina
    1 point
  17. Da, timp de 2-3 sĂŁptĂŁmâni, primĂŁvara și toamna. Când e prea frig evident e degeaba, când e prea cald arde prea tare chelia :turned: - și eu am renunțat la trapĂŁ. F30-ul avea. Nu-i simt lipsa.
    1 point
  18. Cred ca trapa merita banii . O masina f frumoasa si atragatoare . Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  19. @fdbcnt - Hibrd nu iei să mergi doar pe electric. Dacă iei pentru asta, l-ai luat oarecum greșit, îmi pare rău. Hibrid e mai mult ca să reduci emisiile și pentru ocazionalul stat în coloană, mers puțin pe străduțele de prin oraș, la drumuri scurte. Am fost tentat multă vreme de 530e acum la G30. Chiar am văzut că le crește numărul destul de tare. Mi-a fost teamă de o chestie doar: durata de viață a bateriei, mai ales că luam mașina SH, care deja avea un an de viață să zicem, deci multe cicluri de încărcare/descărcare deja. Ce mai e oarecum nasol, dar e ok atâta timp cât e încărcată bateria, este greutatea mașinii, mult mai mare, dar fiind motorul electric nu o simți așa tare. Mai nasol când trebuie să tragi de 2.0 184CP termic să fie nevoie să și încarci. Ideal este să ai și priză de încărcare acasă, atunci poți pleca la drum cu bateria încărcată complet, să nu mai fie nevoie și de recharging constant.
    1 point
  20. OP si djtaotao, cand pui ulei, bordul "inregistreaza" doar din 0,5 in 0,5 litri. Vezi linkul oficial de mai jos din postul #28: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188628-nelamurire-cantitate-ulei-n47320d177-cai/page__p__2503536__fromsearch__1#entry2503536
    1 point
  21. Am citit undeva urnatoarele chestii despre motorina: Petrom normala = 0 aditivi Petrom extra = 400 ml / 1000 l Omv normala = 400 ml / 1000 l Omv maxxmotion= 1000 ml / 1000 l Deci cea extra de la petrom ar fi ca cea normala de la OMV, cea normala de la OMV fiind mai ieftina de obicei ca extra de la PETROM. Bun, dar se scria pe topicul asta cum ca motorina aditivata iti strica injectoarele + nu stiu ce erori DPF etc. Atunci ce naiba bagam ? )) Daca ar fi dupa aditivi si daca e reala constatarea de mai sus, simplu omv maxxmotion iarna si omv simpla vara, sau tot timpul maxxmotion. PS: vin dupa 8 ani de benzina (petrom top premium 99) fara absolut nici o problema cu privire la combustibil. Acum am si un diesel si tot citesc despre diesel si ma ia durerea de cap, pana si la motorina e complicat )))
    1 point
  22. Da, categoric! Ziceam doar ca as fi ales HUD in detrimentul trapei, daca era cazul. Nu are importanta in final, masina e bomba. De la culoare, la dotari, la motorizare, e foarte tare. Cred ca toata lumea realizeaza ca poti lejer sa dublezi costul unei masini adaugand optiuni, dar undeva trebuie sa te opresti. E o masina dupa care nu ai cum sa nu intorci capul.
    0 points
  23. Nu sunt nervos. Sunt chiar foarte fericit haha. Si am plafon negru, dar am vrut culori cat mai inchise in masina. Oricum am depasit bugetul cu vreo 1500 euro, a trebuit sa ma opresc din a adauga optiuni la un moment dat.
    0 points
  24. Se poate reface filetul in blocul motor si dupa aia sa se puna inapoi chiulasa? Se poate...dar mecanicii si de la Filaret si de la Baneasa spun ca nu mai tine cum trebuie filetul refacut. La M54 exista problema ca filetul sa se strice la strangerea chiulasei, mai ales daca motorul a fost incins. La desfacere nu am auzit, dar tot ce se poate sa apara si acolo probleme. Daca s-a stricat filetul in bloc iti trebuie alt motor, alt bloc. Chestia aia ca un mecanic bun iti face filetul si dupa aia se poate monta la loc chiulasa este o aberatie. Nu se mai poate folosi acel bloc motor.
    -1 points
  25. ma tenteaza sa-l cumpar pt ca pe viitor vreau sa trec si eu la cic mare,dar vreau sa-l fac pe bucati ca n-am bani.Acum am ccc cu ecran mare si cineva mi-a spus ca pot sa montez acel i-drive de cic si ca ar merge si pe CCC pana trec la cic, dar cred ca a ras de mine.Adica nu cred ca are compatibilitate nu?
    -1 points
  26. cel care mi-a spus ca ar merge acel cic si pe e60 a argumentat ca iderive-ul de cic are 4 fire de legat,iar cel care il am eu de ccc ar avea mai multe fire,si ca in principu s-ar putea.Cum ar putea sa aiba mai mult fire ccc-ul decat cic-ul nu inteleg dar in fine. multumesc skw,
    -1 points
  27. deci daca fac modificari, pot monta acel idrive de cic pe ccc profesional?Sincer m-ar tenta,dar trebuie sa decupez si consola aia ca nu se gaseste separat.Am citit si pe un forum in afara si din ce am inteles trebuie mutate niste fire de la controlerul vechi la cel de cic si codat.Asta ar fi?
    -1 points
  28. Sa nu ne intelegem gresit. Toate sunt optiuni "nice to have". Ca sa adaug trapa, optiunea era 1200 de euro. Tu ai fi pus-o? Eu am preferat sa adaug suspensie adaptiva M la acelasi pret. Un G20 cu motorizarea asta si cu toate optiunile pe ea ajunge pe la un 78K pret de lista, cu 17K mai mult decat configuratia mea. Acum depinde ce cauta fiecare de la masina lui...
    -1 points
  29. Salut! In ce consta anularea EGR-ului la un M47? Am curĂŁĂâşat de curând EGR-ul si era plin de depuneri Ăâ˘i m-as gândi sĂŁ-l anulez, dar nu Ăâ˘tiu sigur cum si nu Ăâ˘tiu care ar fi avantajele si dezavantajele. Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
    -1 points
  30. Salutare , avand multimetrul la indemana va trebui sa duci indicatorul catre dreapta spre 10A apoi sa pui bornele multimetrului in felul urmator : O borna la 10ADC iar cealalta la COM dupa aceea scoti borna de + la baterie apoi legi unul din firele multimetrului de borna acumulutorului iar celalalt fir il pui pe borna care ai ridicat-o de pe acumulator apoi inchizi masina din telecomanda si urmaresti aparatul , daca nu exista consumatori valoarea lui va fi de 0.10mA sau mai putin .
    -1 points
  31. mai este o necunoscuta.controlerul cic de e60 are mufa mica cu 4 pini sau mufa mare cu 10 pini?
    -1 points
  32. Se masura tensiunea pe sigurante in tablou. Nu se masoara curentul. Nu are sens sa masori curentul cu ampermetru. Pui o borna a voltmetrului pe siguranta pe care vrei sa vezi daca mai trece curent prin ea si cu, cealalta borna a aparatului de masura prinsa de masa masinii (orice parte metalica a masinii, fata de care gasesti tensiune luata de pe aceea siguranta..) lasi voltmetru pornit, inchizi usile si te uiti din cand in cand prin geam sa vezi cand/daca se duce tensiunea masurata sau nu. Si asa afli daca cutare modul se duce la somn sau nu. Problema ta va fo sa gasesti un suport de siguranta care sa aiba un papuc sau un element de care tu sa te poti prinde cu un cablu cu doi crocodili; un capat pe proba aparatului, celalalt pe papucul suplimentar al sigurantei. Ceva de genul asta: https://www.ebay.co.uk/i/273632143676?chn=ps&norover=1&mkevt=1&mkrid=710-134428-41853-0&mkcid=2&itemid=273632143676&targetid=594652085400&device=m&mktype=pla&googleloc=1006886&poi=&campaignid=6619152125&mkgroupid=84510982048&rlsatarget=pla-594652085400&abcId=1140496&merchantid=114931071&gclid=EAIaIQobChMIp6PNmaDl5QIVB4GyCh3ELw1DEAQYASABEgL4JvD_BwE Si iti trebuie pentru fiecare tip/marime de sigurante din tablou. Asa am aflat eu sigurantei 34 la un E91 i se taie curentul dupa un timp dupa ce se inchid usile/masina. Voltmetru din imagine, in primul rand e foarte sucump pentru ce iti trebuie tie, apoi masoara doar curenti mari, sute de amperi; aceea e plaja lui de lucru. Curentii mici trec neobservati. Ce iti trebuie tie, daca vrei ceva precis e asta: https://www.fluke.com/en-gb/product/accessories/current-clamps/fluke-i30s Care e si mai scump. (Simtz fluke-ul de la distanta; am vreo doua "jucarii din astea in dotare )
    -1 points
  33. salutare.Am gasit astazi un bmw e60 de anglia la o dezmembrare si care are butonul din consola i-drive de cic,dar are ecranul mic.Am si eu 2 intrebari -daca iau acel i-drive se potriveste si la cic-ul cu ecran mare,sau doar la cic cu ecran mic? -il da cu 200 de lei.Este ok pretul? va multumesc
    -1 points
  34. ...Stii ce zic? Imi permiti sa te citez? "Ok, am inteles, esti mai bun decat toti botanistii aia care inghit vrajeala capitalist-progresista facuta cu singurul scop de a le scoate banii munciti din buzunar. Tehnologiile noi (panouri solare, masini electrice) sunt de cacat in momentul asta si ofera zero valoare. In plus, sunt scumpe pentru ca nu ti le permiti. Deci nu esti in target pe nicio parte, si o sa ai ultima masina pe motorina din oras.." ..poate tu nu, stii ce zic? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/187157-ati-cumpara-un-i3-sh/page__st__120
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.