Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/22/19 in Posts

  1. In primul rand este parerea ta si o respect dar trebuie sa iti explic cateva lucruri. Masina asta este cea care mi-am dorit-o la cumparare,nu e92,nu GTR. Masina este daily,asta a fost si ideea cand am pornit proiectul,sa arate bine interior-exterior,sa se auda bine in interior si sa mearga cat se poate de tare cu cele enumerate mai sus(nu o sa vezi masina de drag cu sistem audio,tot interiorul in ea,AC si mai nou suspensie pe aer). Ai mentionat 335i,ai idee ce timp are un 335i cu 500+cp?Daca nu iti spun eu @12,7. La etapele unde am fost pe platforma nu am vrut sa risc nimic pentru ca si un 320d si un f30 335d se pot strica pe drum,iar la etapa de la Ianca nu aveam pernele si nu vroiam sa o ating pe drumul pana acolo(daca o sa ajungi odata p-acolo o sa vezi despre ce este vorba). Cu masina am facut n drumuri pana la Iasi si inapoi si este placut sa mergi cu 450cp cu consum de 7-8%,deci uneori te amuza si consumul sau sa auzi ca unele masini 2.0 turbo benzina 300+cp de 100 lei fac cateva run-uri vineri seara iar mie imi ajunge si pentru saptamana viitoare(nu fac 100km pe zi zilnic dar totusi pana vinerea viitoare nu mai ajung la benzinarie). Este mai amuzant sa vina aroganti cu M5 si 335i la start si sa rada cand aud de 3.0d iar la sfarsit sa vina sa iti stranga mana Pe langa toate cele enumerate mai sus masina chiar daca este din 2004 are unele echipamente tehnologice ce inca nu sunt pe masinile din 2017,are un motor muuuult mai fiabil decat orice 3.0d cu 1-2-3 turbine din 2019 si cateva premiere si recorduri. Cat despre aspect am pus-o langa un M4 care este @ 50k la mana a 2-a si nu m-a convins M4.Daca si M4 ar primi ce are a mea pe ea Pandem,perne,jante ar fi alta discutie dar doar investitia enumerata ar sari lejer de 20k. Cam astea sunt lucrurile cu sens cum le vad eu dar cu nonsens pentru tine.✌
    3 points
  2. Primul retrofit e gata: am schimbat display-ul cu unul de 10.25" cu touchscreen, de pe F15; cu ocazia asta am codat la ID6 si am activat Screen mirroring (eu folosesc telefon cu Android). Operatiunea e destul de simpla, iar rezultatul e unul de impact - luminozitate mai buna a ecranului, si evident dimensiune mai mare. - se desface trimul din bord (pur si simplu tragi de el cu atentie, nu e nevoie de nicio scula) - se desfac cele doua suruburi care tin ecranul - se desface mufa din spate - se conecteaza noul display - se prinde display-ul in suruburi (anterior trebuie facute niste mici ajustari la rama spate a display-ului - practic nu sunt vizibile dupa montaj) - se codeaza unitatea navi pt a functiona cu noul display (nu am facut eu codarile, dar cine vrea sa codeze singur le poate gasi pe net)
    2 points
  3. Vand BMW f32 435xd (3.0 biturbo diesel 313cp, 4x4, euro 6, cutie automata) an fabricatie 2014. Serie caroserie: WBA3S91070F800413 (recomand verificarea seriei pentru a vedea istoricul KM/reparatii/etc) Masina a fost adusa in tara in august 2016 la 110.000km, iar in prezent are 144.000km (in crestere). Dotari: -Pachet M interior/exterior -Plafon interior negru -Faruri full LED adaptive, proiectoare fata LED, asistent automat faza lunga -Pilot automat -Scaune incalzite -Jante 19" OEM - Style 442 -Interior piele alcantara -Navigatie mare -Suspensie adaptiva M -Scaune electrice cu memorie -Shadow line de fabrica -Senzori parcare fata + spate -Navigatie mare "Professional", cu DVD, bluetooth, etc. -Pachet muzica Hi-Fi -Oglinzi anti-orbire Revizia a fost facuta acum 2500km, anvelopele sunt aproape noi (Pirelli Runflat 225/40/19 fata, 255/35/19 spate), masina nu a suferit accidente, a fost tinuta in mare parte in garaj. Nu prezinta elemente tocite/rupte sau alte defecte estetice in interior/exterior. Pret: 24.000 euro Tel: 0729 185 999
    1 point
  4. Am schimbat pe banii mei kitul de la caseta de directie, si a meritat fiecare banut din cei 300 lei - volanul nu mai are joc, si a disparut senzatia de volan moale chiar si cand e in ecopro; directia e acum precisa, si nu mai joaca volanul la denivelari - practic acum volanul si directia sunt asa cum ma asteptam sa fie de la inceput; recomand tuturor posesorilor de F30 sa ia in considerare aceasta operatiune, eu o consider acum ca fiind parte din mentenanta preventiva - o sa va placa mai mult sa va conduceti masina.dupa ce schimbati acea bucsa. Aceiasi senzatia am avuto si eu.... dar nu se misca si la o parcare gen mai greu sau pe loc?
    1 point
  5. banuiesc ca inlocuirea pe garantie a fost refuzata de BMW AG nu de ProLeasing, daca e in garantia de fabrica nu ei decid daca e acoperita sau nu ci producatorul masinii.
    1 point
  6. Din Armenia, Erevan. Conducatorul BMW-ului a decedat . Clipul video este mai...dur. Sursa: la 13:30 pe Zavod David Bek, o mașină ZIL 130 condusă de un rezident de 30 de ani din regiunea Kotayk Artsrun Grigoryan și un autoturism BMW s-a ciocnit. Din cauza accidentului, ZIL s-a transformat și BMW a căzut în mai multe piese și s-a transformat în fier vechi. O persoană a murit pe loc, o alta a fost internată. http://www.ochevidets.ru/userfiles/2019/11/21/a61787e0b4.jpg http://www.ochevidets.ru/userfiles/2019/11/21/7beefbcebd.jpg https://www.youtube.com/watch?v=N1hqmHzgJzs&feature=emb_logo
    1 point
  7. Intre timp am facut si primul drum de cateva sute de km, Bucuresti - Iasi si inapoi; Iasiul este un oras foarte frumos, cine nu a ajuns inca, recomand! o surpriza foarte placuta pentru mine. O placere sa conduci un asemenea motor, efectiv orice depasire la orice viteza este triviala; in modul sport cutia reactioneaza instant, la orice turatie (practic are cuplu maxim aproape tot timpul); nu exista niciun lag la accelerare, parca ai conduce motor aspirat cu un cuplu de 450Nm; consumul a fost decent, 8l/100 la dus, viteze medie 75kmh (Bucuresti-Buzau-Focsani-Barlad-Vaslui-Iasi), 9l/100 la intors viteza medie 90kmh, cu multe depasiri (Iasi-Vaslui-Barlad-Galati-Braila-Slobozia-Buc). Tinuta de drum poate fi imbunatatita, am comandat un kit de arcuri Eibach pro kit, revin cu impresii dupa ce il instalez; nu mai am rabdare pana la primavara. Am schimbat pe banii mei kitul de la caseta de directie, si a meritat fiecare banut din cei 300 lei - volanul nu mai are joc, si a disparut senzatia de volan moale chiar si cand e in ecopro; directia e acum precisa, si nu mai joaca volanul la denivelari - practic acum volanul si directia sunt asa cum ma asteptam sa fie de la inceput; recomand tuturor posesorilor de F30 sa ia in considerare aceasta operatiune, eu o consider acum ca fiind parte din mentenanta preventiva - o sa va placa mai mult sa va conduceti masina.dupa ce schimbati acea bucsa. Am facut si geometria fata-spate, aproape ca nu era nevoie, deviatiile erau foarte mici; in schimb jantele erau putin strambe, dupa indreptare am scapat de usoara vibratie de la 120kmh. Am continuat si cu modificarile in interior, o sa pun si niste poze dupa ce o spal: - volan M - mult mai placut la atingere, iar grosimea e mult mai pe gustul meu; clar aduce un plus vizual si de comfort; am reusit sa gasesc unul cu incalzire, foarte utila acum cand s-a lasat frigul. - ornamente interioare Aluminium dark carbon 4MN+: se potrivesc mult mai bine cu scaunele si cu display-ul de 10" cu rama cromata; cu ocazia asta renunt la orice gand de schimbare scaune. Urmeaza sa finalizez in weekend si instalarea sonorizarii, revin cu detalii dupa ce termin.
    1 point
  8. Oameni seriosi nu gluma pe la noi...de 4 luni sta volanul la imbracat in carbon si asa a ajuns pana acum... :hmm: In fine,intre timp am reusit sa montez NOS-ul si stingatorul si cam asa a iesit: Suntem in derulare in acelasi timp si cu alt proiect la care asteptam ansamblarea motorului,ceva mai nou,un f32 435xd care speram sa iasa cel mai rapid F32 435xd la momentul actual,pentru a merge cu amandoua la resoftare si testarea NOS-ului.Inca nu stiu daca sa ma apuc de un thread pentru prezentarea noului proiect. Revenind la E46 am mai facut niste calcule pe baza pozelor postate pe aici,nici pe departe amanuntit cu toate manoperele,si investitia in modificari s-a ridicat la 57k fara valoarea masinii la achizitie,ultimii 2 ani au fost cruciali :bye: ,asta ca o informatie personala care sa ramana scrisa aici.Derulam paginile si nu imi venea sa cred cat de in urma era ultimul calcul facut in jurul sumei de 23k . Anul acesta am fost foarte ocupat cu alt proiect care nu a vizat nimic din ce inseamna masini si am cam ramas in urma la capitolul putere dar anul ce vine se anunta un an mai lejer si cu mai mult timp pentru a trece la ultimul stage cred eu si finalizarea proiectului Built NOT Bought. Mai aruncati un ochi in viitor pe aici pentru a vedea cea mai necesara,potrivita si avansata modificare din punct de vedere tehnologic al acestei masini.
    1 point
  9. Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.
    1 point
  10. Subscriu la ce a intrebat Hadess, si orice alte simptome; consum mare, pornire greoaie, pierde putere..., orice te-a facut sa le testezi pe banc. Le-ai schimbat pe toate, si ai facut test din nou in INPA/ISTA? Ceva diferente pe partea de compensare, sau arata tot 0,4?.. Masina are injectoare piezo sau solenoid?
    1 point
  11. Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice
    1 point
  12. Salut. Ai un senzor de directie in volan SZL care are un disc ca un CD. E murdar discul ala sau uzat. Se poate curata sau schimba - costa vreo 200 RON la reprezentanta kit-ul de reparare. Dupa schimbare trebuie recalibrate rotile. M-a chinuit si pe mine povestea asta vreo luna. Bafta.
    1 point
  13. @132 k km- schimbat racitor egr la Autocobalcescu, in afara de faptul ca mi-au tinut masina 2 zile pentru o lucrare de o ora.. . Totul ok. Parca e mai silentios motorul acum. Au resetat valorile DDE si au scanat erorile. Ps: nu pierdeam antigel, am fost surprins cand am aflat ca era spart. Astept zapada Sent from my Mi 9T using Tapatalk
    0 points
  14. pai si la ce ii foloseste motorul de pe X6M? sa mearga cu 55mph ca sa nu intre la puscarie? asta poate face si cu un X6 cu 150cp. pe Romanica, mergi non stop cu 250kmh, iti asumi ca ti-l ia pt 3 luni, dai exament si scurtezi la o luna, platesti 1000 lei amenda si dupa o luna cand recuperezi permisul o iei de la capat. O poti tine asa la nesfarsit si poate nici nu te prinde mai des de 2-3 ani. pe meleagurile noastre merita si un Veyron daca te tin buzunarele. Prin State, chiar si un X5 40i este pt showoff, pt ca in realitate legea e zdravana acolo si esti obligati sa te deplasezi incet, ca oaia. 340cp ii sunt suficienti pt absolut orice.
    0 points
  15. Eu unul nu sunt de acord cu tine. Mi se pare o risipa de timp si de bani pe o masina care nu merita, pentru ce ai tu nevoie. Sa zicem ca ar fi trebuit sa strangi prea multi bani pentru prea mult timp ca sa-ti iei un GTR, am exagerat eu, dar pentru un proiect de drag se preta mult mai bine un 335i cu N54 pe care cu niste investitii minime il duceai fara probleme in 600 cp. Si pana la urma de ce iti trebuie diesel, ce rost are ? Ca masina pe care ai facut-o tu oricum nu este daily, ca sa zici ca te bucuri de consum, ba mai mult, am vazut ca o duceai cu platforma la etape de frica sa nu ramai cu ea in drum Asa ca proiectul tau mi se pare un nonsens, nu e nici cal, nici magar
    0 points
  16. -1 points
  17. Mi se par exagerate preturile de reprezentanta... https://www.bavauto.ro/kitrevizie320dn47 La charger fac schimbul de ulei si tot ce inseamna filtru la reprezentanta, maxim 600 lei in bani nostri am platit ... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    -1 points
  18. Si te duci pana la Blejoi din Bucuresti ? )
    -1 points
  19. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    -1 points
  20. Si eu am fost astazi la BMW Proleasing Ploiesti. Ma declar foarte mulțumit de serviciile lor. Am fost pentru un schimb de plĂŁcuțe pe fata - X1 (F48). Preturi foarte bune (cu aprox. 30% mai mici decat la celelalte reprezentante din zona mea (Vrancea), oamenii prietenoși, servicii pe mĂŁsura mĂŁrcii. Mi-a plĂŁcut ca am putut sta lângĂŁ mașinĂŁ pe parcursul efectuĂŁrii montajului. Am primit si reducerea pentru prima vizita. Recomand si cu siguranțĂŁ voi reveni la ei pentru urmĂŁtoarele intervenții.
    -1 points
  21. Auzi, am patit si eu asa ceva la o masina de firma. Nu avea schimbat de mult filtrul de polen , acela care filtreaza aerul ce intra in habitaclu de afara si se abureau toate geamurile. Dupa schimbare , totul a revenit la normal .. si nu am mai intampinat problema asta . Daca nu l.ai schimbat de mult , ar fi bine sa.l verifici. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    -1 points
  22. bineinteles ca nu. dar e f grav daca te prinde. aici, te prinde cu 200, vorbesti cu politistul sa se mute 2 km mai in fata ca iti doresti tu sa te prinda din nou. dupa ce te prinde a doua oara, ii spui ca dupa ce pleci de pe loc, din nou vei merge cu 200 si ii spui ca daca binevoieste, apoi poate sa se mute repejor mai in fata ca sa te prinda si a 3-a oara. platesti ceva, dar doar atat.
    -1 points
  23. Faptul ca s-a oprit normal, nu a ajuns sa traga uleiul din baie, asta din ce am inteles.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.