Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/17/19 in Posts

  1. Ultimele pagini din acest topic sunt ceva gen: "Bine ati venit in Romania, unde vrem sa cumparam masini de zeci de mii de euro, dar suntem prea zgarciti sa platim 6.5e pentru o verificare."
    8 points
  2. Am terminat si fine-tuning la sonorizarea, sunt multumit de rezultat - acum tweeterele din usile fata sunt amplificate separat, claritatea si definitia sunetului sunt evident mai bune. Acum sistemul de sunet arata in felul urmator: - Amp+dsp: Helix P SIX DSP Pro Mk2; procesare semnal + amplificare 6 canale (boxe usi fata, tweetere fata, boxe+tweetere usi spate) - Amp subwoofere: Ground Zero GZHA4 (doar amplificare, semnalul vine procesat din DSP) - boxe: BMW OE Bang&Olufsen (provin de pe un seria 6), 4 woofere de 10cm,, 4 tweetere de 2cm, 2 subwoofere 20cm (a fost destul de migaloasa adaptaraea pt instalare, sunt putin mai groase decat cele standard sau HK) - nu am boxa centrala, dar nici nu este necesara (ba chiar as putea spune ca acum se aud mai bine definite cele 2 canale - am muzica stereo ) Cablaj: masina avea din fabrica Active Sound, care e plasat in dreapta spate in portbagaj (unde sunt si amp Hifi sau HK), asa ca am avut nevoie doar partial de cablare boxe: - se refoloseste cablajul original pt semnal sunet, boxe usi spate, subwoofere - am tras cablu pentru boxe usi fata (se prelungeste cablul care ajunge sub scaunele fata langa subwoofere), tweetere (cablu nou, direct de la tweeter pana la amp in spate; conectorii din usi au un spatiu liber prin care poti trece firul, dar operatiunea e migaloasa, cam 1h pt fiecare usa) - am pastrat conectorul tata care intra in modulul Active Design, este identica cu cea de la amp Hifi si aveam deja conectorul mama. Partea cea mai migaloasa (prin ajustari succesive)- calibrarea si ajustarea DSP (exact aici se face diferenta de fidelitate, si exact aici se cam opresc cei care fac instalari de sonorizari auto - folosesc presetarile) - setari crossovere DSP pt fiecare pereche de boxe: subwoofere (highpass 40db slope 12db, lowpass 120hz slope 24db), boxe medii usi fata (highpass 250hz slope 12db, lowpass 2500Hz slope 12db), tweetere fata (highpass 2500Hz slope 24db) - ajustare delay (in functie de distanta boxelor fata de pozitia de ascultare) - ajustare phase (subwoofere 90gr, boxe spate 180gr) - aici pur si simplu am luat-o pe incercate - setare egalizator (folosind un microfon de calibrare si aplicatia Room EQ Wizard) Dupa urechea mea, acum sonorizarea este la un nivel calitativ mai bun decat cel pe care il aveam in F11 (cu aceleasi amplificatoare)
    5 points
  3. Hai ca am absentat un pic pe aici si s-a dezlantuit jihadul Zic sa incheiem discutia despre ce "inchiriem" si cate pagini are topicul. Ca si clarificare finala: masina este company car luata in leasing operational, insa e inmatriculata pe numele meu. Cand se termina cei 3 ani, am dreptul de preemtiune sa o cumpar, la valoarea reziduala pe care o va calcula BMW (e luata prin ei). Daca aleg sa platesc suma respectiva, care nu stiu cat va fi inca, masina efectiv ramane inmatriculata pe numele meu si preiau costurile cu impozitul si asigurarea (devine masina personala). Daca nu, o dau inapoi fix cum e, nu sta nimeni sa-mi verifice placutele si cate zgarieturi are vopseaua...masina are CASCO si daca e ceva de remediat, se va face. Acest proces este independent de comanda unei noi masini de firma in aceleasi conditii. Topicul nu l-am deschis nici ca sa ma laud nici sa strang sute de pagini de conversatii. Sunt membru destul de vechi si am avut toate BMW-urile prezentate aici. Orice topic de prezentare mi se pare util pe de-o parte sa impartasesc cu voi ca si colegi de forum experientele cu masina asta, bune si rele, ca pasionati de masini ce suntem si pe alta parte ma gandesc ca poate inspira si ajuta alti oameni sa aleaga modelul respectiv (nou sau SH). Si sa revin on-topic, am reusit sa mai fac un test drive cu un BMW 330i M-Pack si un Mercedes C200 AMG Line. Categoric BMW-ul sta mai bine pe sosea, nicio indoiala despre asta, insa imi e foarte greu sa trec cu vederea anumite aspecte legate de calitatea materialelor la interior. Doar un exemplu, cotiera din stanga de pe usa este parca de lemn, nu are pic de burete ceva sub pielea aia si e extrem de deranjant si incomod...cand tii volanul relaxat cu mana stanga, fix oasele cotului stau pe manerul ala si doare ca naiba La drum lung cred ca m-ar deranja teribil. Deasemenea se aude binisor vajaitul vantului pe la geamurile fata si asta la 120km/h (nu stiu daca avea geamurile acustice, dar probabil nu). Scaunele sport mult mai confortabile si moi decat la G30 (sport cu piele dakota). In comparatie, C-class-ul da senzatia de masina mai premium la interior, dar e o idee mai stramta...nu e deranjant deloc, nu ma simt claustrofob in ea si am 1.86 si peste 90kg. Zgomot de vant similar si la C-class (are si el optiunea de geamuri acustice impreuna cu sistemul audio Burmester). Mercedes-ul mi s-a parut mai saltaret pe sosea nu asa lipit ca BMW-ul (jante pe 18"), dar mai confortabil (chiar cu jante mai mari pe 19").
    4 points
  4. Pai cum merge motoru,daca țin frânele,cum schimba cutia,d astea... Sa știe lumea daca si ia la fel. Ce poți scrie altceva? Ca de schimbat piese e neinteresant..
    2 points
  5. Am o mica mare problema. BMW E91 320d 2005 Nu mai pot folosi telecomanda. Pot descuia masina doar din cheie. Am citit si rascitit pe aici. Am verificat sigurantele, totul oki. Din interior, de la buton, se inchid si deschid toate. La fel ai din exterior din cheie. Masina merge pornita. Nici geamurile nu se mai deschid daca tin lung apasat. La fel se intampla si cu cheia de rezerva...
    1 point
  6. Las aici un link pentru cine vrea sĂŁ studieze despre managementul termic al bateriei pentru 225xe. Pe scurt, este aceași cu cel de la i3, bare refrigerante conectate independent la aerul conditionat al mașinii. Very clever. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-225xe-iperformance-sat/wiring-functional-info/power-train/hybrid-car/high-voltage-battery-unit/1VnYphgOvZ
    1 point
  7. si masini tot pe cele "gratis" le aleg. Preturi minime, eventual ireal sub cele din Europa sau sub cat ar putea costa o masina tinuta la standarde de reprezentanta, apoi se plang pe forumuri ca vanzatorii romani sunt "hoti". Cererea dicteaza oferta - cand cineva va fi dornic sa plateasca masini bune - bune se vor oferi spre vanzare, cata vreme nimeni nu cauta masini bune ci ieftine - ieftine se "aduc". Un topic unde se verifica cumparatorii ar fi util
    1 point
  8. E60 e mai comod, *fuge* mai tare, spatiu mai putin, pierzi senzatia de a fii la *inaltime*, costurile de reparatie/intretinere motor sunt aceleasi, consum clar mai mic. Am ambele masini(e70 30d si e60 530xd) si desi e60 e mai practic/util, prefer mai mult e70, dar asta tine strict de gust si ce vrei de la masina... Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  9. E60 oricand, X5 daca ai neaparat nevoie de asa ceva, dar costurile de intretinere sunt mult mai mari, confortul oferit de E60 e net superior, eu as opta pentru acest model cu multe optionale.
    1 point
  10. Din store poti activa sau achizitiona doar produsele care sunt disponibile pe HW masinii tale (dupa seria de sasiu cu care te inregistrezi). In cazul colegului, mesajul de eroare este ca nu este disponibil pentru masina sa acest serviciu si nu ca este o restrictie geografica (eu tot din Germania l-am cumparat). Poate asta sa fie cauza: As BMW's implementation of CarPlay is wireless, it is also required that your car have a WiFi antenna to allow connection between your iPhone and BMW. This is included with the CarPlay Preparation option, but can also be found in packages such as Wireless Charging (S6NVA or S6NWA) or Comfort Telephony (S6NSA or S6NPA). If your car isn't already fitted with a WiFi antenna, you'll need to add one before activating CarPlay. Ar explica de ce e nevoie de 6NS.
    1 point
  11. Decodeaza VIN-ul masinii si vezi daca ai optiunea 6NS. E una dintre optiunile necesare pt a putea cumpara CarPlay din store. Si eu am aceeasi problema generata de lipsa acestei optiuni.
    1 point
  12. Pai daca masina nu are deloc tempomat e posibil sa fie nevoie sa schimbe si SZL ul.
    1 point
  13. Nu, e de la lichidul de parbriz...logic ca poate fi de la ele. Daca ai avut ideea sa te uiti acolo, imi vine greu sa cred ca intrebi asta...
    1 point
  14. La leasing masina e cumva pe numele tau? Daca la final nu poti plati cateva rate sau valoare reziduala ce se intampla? Din tot ce ai scris eu am inteles ca frustrarea ta e de ce topicul asta are atatea pagini si la tine pe topic nu scrie lumea. Mai comentati baieti si la el pe topic, sa se simta bine.
    1 point
  15. Mister PIMP, am zis cĂŁ nu ĂŽți mai rĂŁspund vĂŁzând cĂŁ ți-au spus mulți cĂŁ ești beat,dar tu tot nu te duci la culcare, ĂŽnsĂŁ nu mĂŁ pot abține: 1. Nu conteazĂŁ ĂŽn ce sistem alegi sĂŁ conduci o mașinĂŁ, cĂŁ e cumpĂŁratĂŁ, cĂŁ e ĂŽnchiriatĂŁ, fiind foarte evident cĂŁ la urma urmei conteazĂŁ câți bani ai cheltuit cu treaba asta. Și se vede de la o poștĂŁ ca varianta lui Mikken e probabil cea mai bunĂŁ raportat la model/costuri ĂŽntreținere/combustibil. 2. CumpĂŁrând o mașinĂŁ și fiind mare proprietar cum ĂŽți place ție cheltui cel puțin la fel ca Adi, dacĂŁ nu mai mult când aduni ĂŽntreținere,piese schimbate, asigurĂŁri,devalorizare etc. Ăntre cumpĂŁrare și vânzare te poți considera tot un chiriaș care pierde o sumĂŁ de bani in urma utilizĂŁrii mașinii. 3. Nu vrea nimeni sĂŁ facĂŁ retrofituri la o mașinĂŁ nouĂŁ configuratĂŁ dupĂŁ dorința proprie, știi cum zic? 4. Topicurile de prezentare pe acest forum cred cĂŁ sunt fĂŁcute pt cĂŁ ne plac mașinile, și ținem la ele ĂŽntr-o mĂŁsurĂŁ mai mare sau mai micĂŁ. Și cred cĂŁ aproape toți de pe aici și-ar dori sĂŁ deschidĂŁ câte un topic dinasta plictisitor cu mașinĂŁ nouĂŁ și cu toate dotĂŁrile dorite. ( Bine,in afarĂŁ de tine ) 5. Nu mĂŁ intereseazĂŁ câte apartamente ai, aici vorbim de mașini,iar tu ai un E39. Combi. Mikken, ĂŽmi cer scuze pt off topicul creat, aici ĂŽnchei.
    1 point
  16. Ce ma bucur ca in sfarsit s-au desteptat si au renuntat la prostie de semnalizare care nu ramane sus sau jos. Cea mai idioata inventie ever! Exact asa pateam si eu cu un Opel din familie in oras mai ales! Incercam sa opresc semnalizarea dreapta de exemplu si trecea pe stanga. Sau alta faza, stand la semafor si avand semnalizare pornita, erau obisnuit sa ma asigur ca semanlizarea este pornita in directia corecta, atingand doar cu mana - pe cand la tâmpenia de maneta care nu stã decat in centru n-aveam cum sa fac asta si trebuia sa ma uit in bord. Astea sunt genul de modificari facute d-am-*ulea gen hai sa mai schimbam ceva sa vada clientul ca noul model are imbunatatiri.. sau pur si simplu toti producatorii copiaza unul de la altul in prostie.
    1 point
  17. Si am incheiat subiectul:
    1 point
  18. Unii chiar se plictisesc....ai da in secunda unu 250 de euro lunar sa conduci G30 in loc de E39...las-o asa. Acum te iei de om ca a deschis topic pe o "masina inchiriata" )
    1 point
  19. Vulpea...strugurii,ce sa mai zici... toți ne dorim sĂŁ conducem ultimul model,configurat dupĂŁ propria dorințĂŁ,la care sĂŁ nu avem cheltuieli de ĂŽntreținere, sĂŁ nu dai bani pe combustibil,și tu vii și spui "offf,ce nașpa cĂŁ nu poți schimba suspensiile" Cred cĂŁ Adi e invidios cĂŁ nu are un E39 la care sĂŁ poatĂŁ face retrofituri ĂŽn tihnĂŁ.
    1 point
  20. Nu merge, este diferit airbag-ul
    1 point
  21. a fost modulul de confort. l-am schimbat si functioneaza acum.
    1 point
  22. Hai ca s-a facut praf si topicul asta.....parerea mea, doar dupa incercate si test drive, nu mi se pare rau mercedes, mai ales daca faci drumuri lungi, are un feeling specific, c class nu este extraordinar de spatios, in spate cel putin, asa ca nevasta+copil ce stau in spate de obicei vor aprecia mai mult un e class.seria 5 ramane seria 5, noua seria 3 nu am condus, deci nu ma pot pronunta.Eu le-as incerca pe toate, asa intensiv, si apoi as lua o decizie. Eu nu inteleg de ce suntem atat de inversunati noi, romanii, si judecam atat de aspru parerile si pasiunile fiecaruia, eu personal cunosc milionar in euro care defileaza in skoda kodiak, la fel cum cunosc persoana cu credite pentru urmatorii 20 de ani, care si-a comandat mustang bullit. Si daca cineva ^prefera o masina noua, in care doar sa se suie si sa o conduca, iar altcineva isi doreste o masina sa o personalizeze, sa ii schimbe ce vrea si cand vrea, este alegerea fiecaruia si nu trebuie judecati pentru alegerile lor, atata timp cat nu intra in contradictie cu legile si regulile de convietuire in societate. Si ma bucur cand vad romani care reusesc sa dobandeasca un statut social bun, sa se impuna in diverse tari cat si in Romania, in diverse pozitii , prin munca cinstita,si isi permit masini noi, cat mai scumpe, si mi-as dori cat mai multi compatrioti sa reuseasca sa ajunga in dilema de a-si comanda masini noi, chiar platite partial de firmele pentru care lucreaza, renuntant in acelasi timp la masina iconica second adusa din germania.
    0 points
  23. Am dat 33000E pe masina noua (premium cica) ca sa o duc la "meserias" sa mi-o antifoneze ?
    -1 points
  24. ...Stii ce zic? Imi permiti sa te citez? "Ok, am inteles, esti mai bun decat toti botanistii aia care inghit vrajeala capitalist-progresista facuta cu singurul scop de a le scoate banii munciti din buzunar. Tehnologiile noi (panouri solare, masini electrice) sunt de cacat in momentul asta si ofera zero valoare. In plus, sunt scumpe pentru ca nu ti le permiti. Deci nu esti in target pe nicio parte, si o sa ai ultima masina pe motorina din oras.." ..poate tu nu, stii ce zic? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/187157-ati-cumpara-un-i3-sh/page__st__120
    -1 points
  25. Multi bani in 2019 pt un F10 doar pt un motor destul de fortat cu o 1000 de turbine pe ea si pe de alta parte cu destul de putine dotari in cazul ambelor. La al doilea link e tare aia cu "Distributie pe lant" in descriere.As fi zis daca aveau poate putini km, max 80k. Mai degraba cauta un 530d sau 535d cu multe dotari si km mai putini daca chiar ai banii aia de dat pe un F10.
    -1 points
  26. Pareri? Anunt: https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GzYeX.html VIN: WAPB54400BAM10036 @BMWcoder o poți verifica, te rog.
    -1 points
  27. Te-ai gandit tu asa, sa ma articulezi? Cred ca nu ma cunosti, si crede-ma ca in momentul cand am luat E39 (masina care de altfel imi place mai mult decat orice mai nou), aveam bani de ultimul model (F10), dar am preferat sa iau un apartm. Probabil atat ma duce capul. Deci crede-ma ca nu sunt acrii strugurii. Singura mea observatie a fost ca in momentul cand iei o masina noua (in chirie), la care nu ii faci nimic, nu ai ce sa discuti zeci de pagini. Niste discutii pe marginea dotarilor si plimbarilor cu ea, dar cam atat. Am luat masina, astea sunt dotarile. The end. End of story. Tu extrapolezi discutia la intretinere, combustibil si tot felul de cacaturi, cu care sincer nu are nimeni treaba, in afara de tine.
    -1 points
  28. Nu am nicio mentalitate si nici nu ai inteles despre ce e vorba. E vorba de o masina in chirie... o dai inapoi peste 3 ani, nu ai voie sa ii faci nici macar stage 1, iar pt fiecare neajuns, dealerul te pune sa platesti. E o masina imprumutata, ce e asa greu de inteles. Hai sa nu mai continuam ca devine penibila discutia. Aviz celor care mai dau reply pe subiect.
    -1 points
  29. Stai calm mgs ca e inchis topicul ala demult. Ia o gura de aer si relaxeaza-te.
    -1 points
  30. Nu m-am luat de nimeni si n-am zis nimic. Colegul mai sus zicea ceva de struguri acrii si i-am explicat ca nu e asa. @mgs ce nu ai inteles? Asa e cum zic eu, duci masina inapoi la dealer dupa 3 ani, se uita si la placute si discuri, pe care trebuie sa le platesti sa le inlocuiasca. Nu mai zic de zgarieturi si altele, sunt draconici. Va ajunge chestia asta si la noi, imprumut de masini, si poate intr-un final vom avea toti masini noi, pe care le tot schimbam.
    -2 points
  31. Pai voi il poluati aiurea. Eu n-am zis nimic. Nu am comparat cu nimic. Eu atat am zis, ca e in chirie, la fel ca orice alt lucru in germania. Si nu e luata, e imprumutata in pana mea, fara titlu de proprietate. Iei in chirie ceva, folosesti contra unei sume lunare, si cand o dai inapoi platesti si eventualele neconformitati. Daca vrei sa o cumperi, platesti pretul pietei. Nu e acelasi lucru ca la leasing-ul financiar unde mai ai doar o rata reziduala. Singura mea obiectiune a fost ca nu inteleg cu ce se pot umple aproape 20 de pagini la o masina la care nu ii faci nimic. (asta apropo @mgs, eu acolo am 2.5 pagini, ca mai mult nu era de zis). Eu ma retrag, bafta
    -2 points
  32. Care-i rostul postului tau? Sa inteleg ca daca ai o oferta exclusiv pentru tine, un pahar de apa gratuit si unul la 6.5euro, tu il iei pe ala la 6.5euro. Sunt oameni care au vazut sute de posibile anunturi, realizezi cate sute de euro ar da pe verificari la 6.5euro? Mai bine ii donezi decat sa le platesti unor shnapani care au acces la o baza de date si iti dau contracost o informatie care pana la urma ar fi trebuit sa fie publica.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.