Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/21/20 in Posts

  1. Ia modelul nou, nu are rost sa iei f30
    4 points
  2. Cred ca trebuie sa corectezi anuntul pe OLX, ai scris din greseala '' VAND BMW M5''
    4 points
  3. Deci sambata asteptam poze cu X-ul ))
    2 points
  4. Hai ca deja sunt desene animate Am dat avansu, am dat seria,am primit dosaru... Cred ca are 14 ani și viseazĂŁ gume turbo
    2 points
  5. Mai ai multe comentarii? Nu ĂŽți vine sa vomiți asa a aroganta si prostie? Edit: vezi poate ĂŽți naște vreo “ vaca” angajata si trebuie sa te duci sa muncești tu in locul ei, ca oricum un N47 cu mana ta N ai desfĂŁcut nici sa schimbi o placuta, dar tu te bagi in seama la lucruri prea complicate pentru mintea ta odihnita. Oare știi sa desfaci vreo fata de usa mĂŁcar?
    1 point
  6. Deci pana la urma am avut dreptate in primul post si anume, gandul iti este tot la G20...Nici nu stiu pt ce te mai agiti atunci cu F30. Daca tu de acum te uiti dupa G20 trebuie sa te gandesti ca peste 2-3 ani te urci cu ''scarba'' in F30 si inca mai ai rate cativa ani.
    1 point
  7. Eu am avut la N47 scrugere de ulei, destul de abundenta. Am ''auto diagnosticat'' si am comandat garniturile de la termoflot, vreo 200 lei pe original. Bineinteles ca scurgerea provenea de la joja de ulei, are un oring de 2lei la propriu (OE), ce era rupt.
    1 point
  8. In primul rand nu ma cheama Filip Andrei. In al doilea rand cum se face ca nu te-ai legat de baietii care au pomenit de Shell si Liqui Molly si cand am pomenit eu de Ravenol BAM "ma leg de asta ca Ravenol e naspa, asa cred eu, pentru ca am vechime pe forum". Ai o problema cu Ravenol ? Foarte bine! Nu il folosi! Eu nu am vorbit cu tine. Am bagat capul in poza pentru ca am vazut ca omul care a postat intrebarea are motor ca al meu - N43 -. Nu stiam ca pe aici vechimea pe forum iti ofera dreptul sa te legi de oameni pentru ca nu folosesc produse pe care le folosesti tu sau pe care le consideri tu bune. Doar i-am zis ce brand de ulei folosesc in caz ca vrea sa il incerce sa stie ca este OK pentru motorul lui si ca este in siguranta. Dumnezeule ce oameni...
    1 point
  9. Când se strange ulei la Electromotor poate sa fie din urmĂŁtoarele : -garnitura baie ulei -garnitura corp filtru ulei (termoflot) se vede foarte greu cu lanterna, mi a luat aproape 1 an si ceva sa mi dau seama ca imi curge pe acolo deoarece nu se vede, completam cam 1L de ulei la 3 luni, de la 0 consum de la schimb la schimb. Am scris mai sus, credeam ca imi curge tot pe la baie sau altceva ĂŽnsĂŁ de aici era problema. Am rezolvat in Timisoara, nu mai consuma ulei deloc. -garnitura arbore -garnitura capac (ĂŽnsĂŁ eu zic mai rar) -Garnituri admisie ( mai exact pe la țeava aia de aluminiu) Dute la un mecanic care lucreazĂŁ la Bmw uri mai mult si o sa vada exact pe unde ĂŽți curge, eu zic ca e garnitura la termoflot, e problema cunoscuta la ele. Recent am vĂŁzut ca imi curgea ulei pe la un șurub care strange patina de sus de la distribuție, efectiv prin el deși era strâns, exact in spatele motorului sus, am curĂŁțat bine si am pus efectiv mastic peste șurub deoarece este in interior cumva, am astupat Locașul respectiv cu mastic si vad ca nu mai curge, era prea multĂŁ munca sa rezolv cum ar fi trebuit.
    1 point
  10. Ms frumos! Este putin ciudatel acest volan, dar dupa ce te obisnuiesti cu el, este ok! A fost o dorinta a vechiului proprietar sa isi puna acest model, nu este oe, dar mi-a placut ca este foarte curat si fara uzura! Salut, sunt constient si am observat ca dupa 8 ore de stationat, dreapta are 1-2 mm inaltime mai mult decat stanga, probabil va ceda si stanga in curand. In momentul acesta au fost alte prioritati si nu mi-am permis sa o schimb inainte de a se defecta, dar daca se va lasa, o schimb imediat, sa nu schimb compresorul! Faptul ca imi schimb toate piesele la mine la garaj ma ajuta mult, nu platesc manopera si o fac si dupa serviciu daca am placerea! Mai multe imagini: https://ibb.co/t4dgLjp https://ibb.co/bRWs6Xf https://ibb.co/xmcfGXn https://ibb.co/nP32BFt https://ibb.co/cLhSL7L https://ibb.co/wSQrGf5 https://ibb.co/hVvk04C https://ibb.co/5j4QCHf
    1 point
  11. Eu nu am vibratii, am niste bocanituri-batai la denivelari dese si mari..nu ma costa nimic deoarece lucrez la service-ul respectiv. Din verificari au reiesit urmatoarele: -joc mare la bucsile oscilante stg+dr -joc destul de mare sus-jos la cele 4 bucsi de la punte (eu nu stiu cum ar trebui sa faca,dar se ridica destul de mult daca bagi ranga sa verifici) -foarte mici jocuri la bratele spate 2 stg + 2 dr care pe lemforder ma duc undeva la 2000 lei, am gasit de la febi-swag sa le iau undeva la 700 lei pe toate 4, dar din ce am auzit pe forum la brate sa bag decat OE sau Lemforder...astept sa se mareasca jocurile respective.Au demontat baietii tot pana la grup, maine o sa de-a grupul jos si pana la ora 17:00 sper sa o iau, trebuie sa bagam puntea pe presa pentru scoaterea bucsilor(aici depinde mult de cat o sa dureze treaba,daca ies usor e ok)...ce a mai aparut am vazut suportii de cauciuc de la esapament de pe spate o sa-i schimb ca unul este rupt. La 183.000 km sa nu fie schimbate bucsile acelea de la punte... mi se pare normal sa fie praf, mai ales cu suspensia M si roti pe 18.Eu iti recomand sa le schimbi deoarece o data faci treaba asta cat tii tu masina.
    1 point
  12. Deci daca incerci sa pui mana pe o oglinda sau altceva nici o sansa sa urle.Inseamna ca trebuie sa imi instalez o alarma mai sanatoasĂŁ.... Eu stau in ploiesti si sunt cam multi colorati aici care se uita cam lung in cartier.Mi-e sa nu raman fara oglinzi. Ce alarma imi recomandati? Multumesc.
    1 point
  13. Dar un seria 5 2000 benzina din 2019 ? s-ar merita https://www.dex.be/fr/node/103452 e la acelasi pret cu g20
    0 points
  14. Daca iti permiti G20-ul go for it. Pana nu se vinde si ala, da, e mai scump insa e model nou, iti tine mai bine din pret, nu are xDrive(nu e necesar pe un seria 3, poate daca stai in zona de munte...)deci mai putine piese sa se strice si are mai putini km. Parerea mea e ca daca tot faci un leasing/credit pentru o masina, macar sa fie un model actual/nou, sa stii ca in 5 ani cand ai terminat ratele, mai e actual modelul si poti sa-l vinzi la un pret ok. Doar hotaraste-te ca iar se vand )
    0 points
  15. Proasta explicatie. DTC = dynamic traction control. Cand pornesti masina, acesta este OFF. Apesi o data pe butonul pe care scrie DTC si cand se aprinde in bord, atunci SE ACTIVEAZA. Daca tii apasat mai lung si iti apare triunghiul, atunci dezactivezi DSC (dynamic stability control). DTC = dynamic traction control: this turns off correction for under/oversteers - good if you're stuck in deep snow going slowly (like a residential road - sort of like your 4x4). Correcting for steer is up to the driver. Aveti masini care nu stiti cum functioneaza
    -1 points
  16. Bah baieti chestia aia e veche si am inteles-o.Vad ca voi o ardeti aiurea acum.
    -1 points
  17. Salut! Un prieten vrea sa-si cumpere un e90 nfl si as dorii sa stiu mai multe despre aceasta masina, motorizarea inca nu e sigura dar oricum, 1.8 sau 2.0 si ca buget undeva la 8 mii. Probleme fregvente? Unde sa fie atent si sa verifice inainte de achizitie? Va multumesc!
    -1 points
  18. buna tuturor, un bmw 318d din 2008 ce model e?e91?
    -1 points
  19. da, touring,e 91.merci mult
    -1 points
  20. Pfff ar fii nasol daca nu s-ar putea rezolva nici cum cu priza,macar o priza din cele 3 din masina sa mearga ...
    -1 points
  21. putea fi un secret... nu de cum se merge cu spatele ci .. de ce nu intrĂŁ in mers inapoi.. mare secret e ce ai mata in capul tĂŁu sub craniu..
    -1 points
  22. Ai schimbat tu flansa aceea? De doua lucruri TREBUIE sa tii seama. Flansa (originala..) are niste sageti pe ea, pe lateral. Acelea se pun in aceiasi directie cu, cea pe care o inlocuiesti. Apoi cele doua bucati de metal, tinute de flansa prin acele suruburi, trebuie marcate (ambele) ca la remontare sa fie EXACT ca inainte. ALTFEL poti avea probleme mari, gen vibratie (cel mai frecvent)... si chiar ruperea flanselor in timp mult mai scurt decat au fost proiectate sa tina... Eu am peste 300k km cu flansa originala. La dealer este scumpa o asa flansa; am vruta sa o schimb .. cand am schimbat kitul ambreiaj, dar "m-am razgandit". "Axul" acela de sub masina se regleaza ca si vibratii doar in fabrica asa ca mare grija!
    -1 points
  23. Care altul!? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC31-EUR-05-2005-E60-BMW-520d&diagId=26_0184 "Driveshaft trasmission" trebuie montat exact la fel din toate punctele de vedere; inclusiv.. suportul rulmentului de (sprijin) de la jumatate. M-am referit la flansa de langa cutie, dar e valabil si pentru flansa de langa grup. Eu am inca una la E90.. Mecanicii trebuie sa aiba habar ca daca nu... Cat vor(va costa) pe lucrarea aceea? Cred ca au mult de demontat daca e vorba de cele 4 bucsi de la "cadrul" acela, sub-frame pe engleza..
    -1 points
  24. Nu sunt cel mai in masura sa iti spun cm vibreaza pentru ca nu am "experimentat" asa ceva; nici nu-mi doresc. Stiu procedura de lucru, stiu ca are efect negativ daca nu respecti instructinile date.. Voi incerca sa arat de unde stiu de aceste lucruri. Oricum, daca schimbatul acelor bucse de sub-frame crezi ca sunt vinovate pentru vibratie spune si aici daca a disparut vibratia.. Interesant ca nu te costa nimic schimbatul acelor bucse; stiu ca nu este o operatie pentru oricine.. ... vreau sa schimb/sunt in procesul de schimb de bucse de pe etriere si de pe "sub-frame" si aproape toate bratele (vreo 8 pe ambele parti..) dar nu mi-am dat voie sa ma aventurez la bucsele acelea.. Nu sunt vibratii; doar uzura/joc intr-o bucsa in spatele rotii jos.. Sper sa rezolvi problema.
    -1 points
  25. Sa vezi cum o sa te simti dupa ce schimbi arcuri si amortizoare! Daca as fi vazut rugina pe arcuri m-as gandi sa pe schimb; mie mi s-a intamplat sa se rupa in locul unde era rugina.
    -1 points
  26. Aceste motoare sunt facute de nemti si stiu ei de ce le numesc 18-20-25-35 etc. Nu vad de ce ar trebui sa o duci la "3000" de cai daca atunci cand a iesit de pe portile fabrici, nemtii i-au dat ok-ul! Ti-e frica, ca nu o sa poti depasi o caruta? Sau daca esti pasionat de tuning nu inteleg de ce ti-ai lua un 18? Si pe seria 5? Hai poate daca era seria 1 mai ziceam! Mai usoara, sprintena... La greoaia de seria 5.... Cum spunea un coleg pe forum: Iti cauti probleme dupa? Si piesele mai pica si ele, si daca te referi la taxe, atunci cu intretinerea ce o sa faci! Asa cum toti vor Bmw cu cat mai multe optiuni, dar cand pica ceva, cauta piese second hand! Sa fim seriosi! I-ati direct 520 sau multumestete cu 518 fara sa bagi mana modificari!
    -1 points
  27. Cum nu? Se fac in fabrica! Obligatoriu se marcheaza cardanul pe ambele imbinari cand trebuie desfacut in doua.
    -1 points
  28. Zgomot ca cel discutat nu poate sa vina din flanse. (..acelea nu sunt cruci/cruce cardanica. Alea sunt bucse guibo. Se poate sa nu aiba cruce cardanica. Nici a mea nu are. Asa arata o cruce cardanica ) Zgomotoul cand tragi poate veni din diferential sau cutie. Depinde cum rotesti, intre ce elemente faci blocarea..
    -1 points
  29. (Nu poti sa primesti raspuns decat la ceea ce postezi/pozezi) Cum au spus si altii trebuie sa te uiti dupa crapaturi, uzuri anormale.
    -1 points
  30. -1 points
  31. Proprietar, persoana fizica, masina personala, fiscal pe loc Motor aspirat 3500cm3 benzina V8 270cp Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Evacuarea teava goala, catalizator anulat, finala Eisenman Amortizoare sport Monroe Flex Masina dezvolta 270cp, motorul trage pe masura Motorul/cutia sunt in stare perfecta, au fost intretinute exemplar Pe masina s-au schimbat urmatoarele piese, toate fiind noi: Revizie plus ulei cutie viteze Radiator nou HELLA Bujii 8 bucati OEM Placute frana fata/spate Saboti/cablu frana de mana Discuri fata/spate Toate filtrele plus ulei Brate fata Bucsi sferice Furtune frana spate Pompa benzina curatata Lichid frana Cauciucuri noi fata/spate Ca dotari: Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Interior piele de seria 7 Cutie automatĂŁ Inchidere centralizata Computer bord Jante aliaj pe 18" cu cauciucuri noi Senzori parcare, senzori ploaie Xenon de fabrica cu spalatoare Volan de piele M cu comenzi Incalzire in scaune Dublu climatronic Oglinzi electrice incalzite Pentru mai multe detalii ma puteti contacta. Accept unele variante, in special cu M5 sau M3 mai multe poze gasiti in anunt: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-e39-m-pachet-535i-v8-270cp-automat-IDdkPA5.html
    -1 points
  32. S-a aprobat finantarea . Seria sasiu este WBA8C310X0A824718 Ma ajuta cineva cu lista de dotari ?
    -1 points
  33. Mașinile stĂŁteau din Noiembrie nevândute și pana m-am hotĂŁrât eu 318d s-a vândut , la fel și 320d luxury . Azi am dat avansul pe ce a rĂŁmas 320 x D WBA8C91070A015566 Asta e vinul Pana la urma asta o iau .
    -1 points
  34. Filip Daniel, sa trecem mai departe. Despre uleiuri am vorbit deja prea mult. Ca idee, aici cand se deschide un subiect, oricine poate sa spuna orice crede de cuviinta pe acel subiect. Daca ai intrebari personale, discutii si pareri personale exista contact privat, tot prin forum. Dealtfel, bun venit pe forum.
    -1 points
  35. Sunt tare nehotarat . A mai aparut asta https://www.dex.be/fr/node/109528 pe care mi-o permit . Am rezervat-o si pe asta sa fiu sigur ca nu se vinde si o vad sambata . https://www.dex.be/fr/node/107613 asta imi place de mor dar nu mi-o permit . Is curios cum se conduc . Totusi 90 la suta iau f30 din cauza pretului , insa daca imi place g20 chiar si asa fara m paket dau 5000 avans si o iau . La nici o cumparare de masina nu am mai fost asa de nehotarat ca acuma .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.