Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/17/20 in Posts
-
2 points
-
Plangere penala cu poze , dovezi, ANPC, mergi peste ei altfel nu se invata minte. In Romania masina nu se lasa in service si gata, daca vrei masina stai langa ea,sa nu iti iei teapa maxima.La banii platiti, se schimba ulei, baie filtru, suruburi baie, toate noi.2 points
-
Vand BMW f32 435xd (3.0 biturbo diesel 313cp, 4x4, euro 6, cutie automata) an fabricatie 2014. Serie caroserie: WBA3S91070F800413 (recomand verificarea seriei pentru a vedea istoricul KM/reparatii/etc) Masina a fost adusa in tara in august 2016 la 110.000km, iar in prezent are 144.000km (in crestere). Dotari: -Pachet M interior/exterior -Plafon interior negru -Faruri full LED adaptive, proiectoare fata LED, asistent automat faza lunga -Pilot automat -Scaune incalzite -Jante 19" OEM - Style 442 -Interior piele alcantara -Navigatie mare -Suspensie adaptiva M -Scaune electrice cu memorie -Shadow line de fabrica -Senzori parcare fata + spate -Navigatie mare "Professional", cu DVD, bluetooth, etc. -Pachet muzica Hi-Fi -Oglinzi anti-orbire Revizia a fost facuta acum 2500km, anvelopele sunt aproape noi (Pirelli Runflat 225/40/19 fata, 255/35/19 spate), masina nu a suferit accidente, a fost tinuta in mare parte in garaj. Nu prezinta elemente tocite/rupte sau alte defecte estetice in interior/exterior. Pret: 24.000 euro Tel: 0729 185 9991 point
-
Ai dreptate, merita un dosar penal si retrasa autorizatia de functionare. Daca faceam plangere la ANPC,aveam nevoie de expertiza tehnica facuta de un expert tehnic judiciar autorizat de Ministerul Justitiei.Am si vorbit cu unul sa imi faca , inainte de a fi sunat si sa imi spuna ca imi da banii inapoi. Acea expertiza as fi platit-o din banii mei, nu stiu costul exact, dar cu siguranta s-ar fi ridicat la 1000-2000 lei.Uleiul trebuia trimis la laborator special pt analiza vascozitate etc. ANPC-ul are puterea doar de a-i amenda in cazul in care constata nereguli, cum a fost cazul meu.Cred ca daca au un nr de reclamatii admise, atunci are puterea sa ii suspende activitatea.Eu ca sa imi recuperez toti banii +banii pe expertiza ar fi trebuie sa ii actionez in instanta.Acolo exista mai multe etape- inainte de a ajunge in fata judecatorului, exista camera preliminara care verifica daca plangerea are temei.Si acolo exista un mediator care cheama partile si incearca sa rezolve amical disputa, ca sa nu se ajunga la judecata.Ei mi-or propus in prima faza ca imi schimba din nou uleiul in prezenta mea, dupa care imi dau toti banii inapoi pe schimbul initial.Daca in fata mediatorului spuneam ca nu accept propunerea lor,pe langa scuzele de rigoare si bla bla,cred ca intram eu la anumite banuieli dpdv al instantei.Ei in fata instantei ,cat si in fata mea au spus ca s-a produs o greseala umana, s-a montat din greseala o baie de ulei second hand In fine, daca incepea urmarire penala, cel mai probabil avocatul lor ar fi cerut re-examinare, iar ca aceasta re-examinare sa fie viabila si sa semene cu prima , masina ar fi trebuit sa nu fie rulata in timpul asta.....Va da-ti seama cat dureaza la noi un proces de genu....cel putin 2 ani. Culmea cea mai mare ii ca ei mi-au spus ca am mecatronicu "obosit" , si ca daca vreau ma reprogrameaza sa mi-l reconditioneze si pe ala....deci ma jupuiau si mai bine. Asa or gandit ca lasa uleiul vechi, se strica la un moment dat si mecatronicu si eu tot la ei ma duc, ca na toata lumea ii lauda ca le rezolva cutia, daca schimba 2,3 oringuri in mecatronic si merge cutia dupa aceea sunt categorisiti foarte buni specialisti. O seara buna.1 point
-
1 point
-
Exact mesajul asta, probabil cu alte cuvinte, il repet de luni de zile, cred ca s-au facut ani. Ma bucur mult sa vad ca mai sunt si altii.1 point
-
Salutare, Ofer spre vanzare masina personala, BMW F10, fabricat in 2012.06 inmatriculata prima data in Romania in 2016.01 (am cumparat-o undeva in decembrie 2015), eu fiind primul si singurul proprietar in .ro. Am circulat o perioada de aprox 1.5 ani in BeNeLux, cat am fost acolo cu un contract. Long story short, masina intra la vanzare din motive personale, dupa ce am tot vrut sa ma despart de ea, m-am tot gandit si razgandit, acum a venit momentul.Am avut un incident asta vara cu ea care a generat niste costuri mari, pe scurt, renunt momentan la a doua masina in familie, si probabil definitiv la diesel. Ca sa intelegeti frustrarea, dupa incidentul de asta vara, seria 1 al sotiei a fost inlocuit tot cu un seria 1, 2018, cu garantie. Masina este intr-o stare foarte buna, am reparat totul cu simt de raspundere la garajul lui Bogdan (Ciupanezu) - am schimbat absolut tot ce a fost necesar, cei care il cunoasteti puteti cere feedback de la el. ITP valabil pana in noiembrie 2021. Necesita investitii in anvelope, astea de iarna sunt vechi si varza (nu circul cu ea, am o masina noua de la munca), iar cele de vara spate sunt de inlocuit (as zice ca si cele de pe fata). Topicul masinii disponibil aici Anuntul de vanzare OLX, aici Mi-as dori sa isi gaseasca un proprietar aici, si avand in vedere starea masinii, un pret corect pentru ea consider ca ar fi 15k. Daca sunteti interesati de masina, PM sau telefon. Masina e disponibila in Bucuresti, zona piata Victoriei.Stiu ca suntem pe un forum, si fiecare isi poate spune parerea, insa as aprecia daca putem pastra comentariile on-topic.Multumesc!1 point
-
1 point
-
pai da ca la noi itp/ul il fac necalificatii cu scoala profesionala, conform EU pentru inspector itp trebuie sa ai o facultate de profil dar la noi sacalii cu 10 clase fac legea la rar , si inginerii se duc ca necalificati pe unde apuca, asa se procedeaza la noi, unul care are ASE este din primul job director tehnic si una care nici nu a terminat un management e pusa direct in Ceo asa cum un inspector itp castiga 1500/2000 si un necalificat pe santier 8000/10000 una fara bac cu o postliceala la vrajeala intra asistenta deci ce sa mai vorbim de corectitudine cand si pentru permis de conducere trebuie sa ai 10 clase si altii se fac asistente medicale fara bac asa ca intr-o tara de analfabeti care isi iau grade ce sa le spui ca bai nene ai dezechilibru cam mare pe fata ai grija ca trebuie sa schimbi franele alea, o sa spuna LASA MA CA STIU EU MAI BINE CA NICI LA CAMION NU TINEAU TOATE ROTILE ...... nu ai cu cine cand legile sunt asa aiurea, in mod normal itp =frane noi, ca stiti ca franele mele sunt bune..... da dar in 2 ani nu vor mai fi bune deci normal ca sa ma asigur eu ca ai frane te pun sa le schimbi, deci itp= frane noi, tobe noi, tot ce e far stop matuit schimbat, si sa vedeti cum dispar cazaturile de pe strada1 point
-
cred ca unu a vrut sa se fereasca iar celalalt sa corecteze traiectoria si din pacate s-au intalnit la mijloc, (nu vad sa fi franat violent, nici unul din ei !!!) fiatul este in culpa dupa parerea mea.1 point
-
1 point
-
Daca tot am inceput topicul asta , am zis sa va scriu si la ce m am decis. Am vandut fosta masina cu 2 zile inainte sa inceapa nebunia cu virusul,declaratii etc...asa ca nu am putut in toata perioada asta sa imi aduc masina din germania. In final dupa un drive test m-am decis la c 43 amg, am testat si un 340i. Ambele sunt placute la condus se simte ca au putere. Am ales c 43 pentru interior care arata si se simte superior si mai ales pentru evacuarea amg care suna demential.A fost buna si perioada cu granitele inchise pentru ca m-am decis sa cumpar modelul facelift dupa 2018 cel de 390cp . Acum astept momentul doar sa apara una cu dotarile pe care le caut neaparat(evacuarea amg, trapa panoramica, audio burmester) si culoarea grey selenit sau alb si bineinteles sa se incadreze in buget. Sper ca nu v am plictisit , toate cele bune.1 point
-
Din cauza covid ne-au lĂŁsat sa lucram remote pana la 1 Ianuarie. Așa ne-a venit ideea sa ne petrecem vara in .ro, venim și cu mașina, nu are sens sa ĂŽnchiriem 2-3 luni. Am planificat și o vacanța in Thassos iar drumul prin Bulgaria ultima oarĂŁ l-am fĂŁcut cu un duster ĂŽnchiriat care abia s-a mișcat in zona muntoasĂŁ. O sa fie un din cele mai interesante cĂŁlĂŁtorii cu mașina. Din Irlanda in UK mergem cu ferry ⛴, traversam UK dupĂŁ care ne ĂŽmbarcĂŁm cu mașina cu tot in tren sa traversam Eurotunnel. De acolo un pic prin Franța, Belgia, Germania, Austria, Ungaria și România. Pe drum ne-am fĂŁcut și planuri de vizitat Oxford, Greenwich, Bruges, Frankfurt, Bratislava. Prin Februarie am avut revizia la BMW totul a fost ok așa ca nu ĂŽmi fac probleme cu mașina. Pe autobahn mai desfundam și noi un pic catalizatorul . Mi-am luat un suport de GoPro sa fac un timelaps pentru tot traseul . E a doua oarĂŁ când fac traseul asta, prima oarĂŁ am fost cu un golf din ro in Irlanda, atunci am luat un ferry din Franța direct Irlanda sĂŁrind peste UK. Așa drumul ne-a permis sa vizitam Stuttgart, Luxemburg și Normandia. Cam asta e traseul: https://photos.app.goo.gl/A7Y9xj5fBSMuNFJ5A PS mașina tocmai ce a fĂŁcut 5 ani și e obișnuita cu verile irlandeze și multĂŁ umbra , https://photos.app.goo.gl/CdbxJbHmRp65n7fZ9 https://photos.app.goo.gl/L2mMrzzNHaqnDQ2P71 point
-
Orice ai alege este mai ok decat pielea lasata deshidratata in bataia soarelui1 point
-
1 point
-
arata mult mai bine, e o schimbare , in poza e mereu mai puternic decat realitate . Clar nu se compara cu un kit dedicat dar macar e o solutie simpla si de efect .1 point
-
Mai ștergem nițel praful... Nu am mai fĂŁcut mare lucru la mașinĂŁ, fiind trecuta in plan secund datorita unor modificĂŁri ale unor schimbĂŁri.... you get the point.... Dar am reușit acum de paste sa fac ce voiam sa fac ĂŽnainte de iarna, și anume, un detailing mai pĂŁtrunzĂŁtor. Am cumpĂŁrat un tratament pt piele de la leaterique, o soluție de tratament ceramic de la carpro( cea cu aplicare prin pulverizare ) și un șampon ironx tot de la carpro. Rezultatele au fost bune doar cĂŁ m-am cam grĂŁbit, plus cĂŁ e prima datĂŁ când ĂŽncerc chestiile astea. Lacul cam plânge dupĂŁ un polish, iar capota cam trebuie vopsita. Prea multe pietre... Tratamentul pt piele a ieșit bine, la fel vremea ploioasĂŁ nu prea m-a ajutat, era necesar sĂŁ mai stea interiorul in soare, dar pt cat a stat au ieșit bine. Cumva m-am ĂŽmpiedicat și de un set de jante de vara, doar cĂŁ sunt puțin "on the fence" legat de cum stau pe fațĂŁ. Jantele sunt Rondell 0081 8j et20 toate. Le-am luat cu niste bridgestone, cu carne pe ele dar de plastic, fiind din 2008, elasticitate nema și am crezut cĂŁ am geometria praf. Dupa un drum la autosoft m-am liniștit, jantele sunt ok, geometria e in parametrii, cauciucurile sunt praf. Acum caut ceva cauciucuri decente, doar cĂŁ aș cam pune 215 pe fațĂŁ plus cat camber ĂŽmi permite reglajul stoc din flanșĂŁ. O sa fac niste teste sa vad. Poate așa intra sub aripa cum trebuie. Apoi sa dau checkout la coșul cu cele j de mii de bucsi de pe spate sa scap de grija asta. km 228000 -urmeaza revizie1 point
-
Timpul pentru un nou update :frantics: Kilometrajul a ajuns aproape la 222000 The good: Am reusit sa schimb suspensia. Initial voiam sa cumpar Bilstein B4 Mtech si sa folosesc arcurile sport cu care a venit masina. Dar imediat dupa ce am dat comanda am vazut o reducere la Eibach/Bilstein B12 Pro-kit asa ca am sarit pe ele. Am mai luat si toate flansele, bucsi bascula fata, bielete anti ruliu fata spate. Am schimbat si becurile xenon, Osram 5000k, voiam de 4300 dar asta e, se vad foarte bine, lumina alba. Masina se comporta foarte bine, am venit aseara pe Cheia, foarte sprinten, consum de 8.9 pana cand am intrat in Bucuresti. Suspensiile se simt foarte bine, raportul comfort/sportivitate e aproape optim, ce as putea sa reprosez e ca se transmit micile imperfectiuni mai mult, e mai busy. Dar per total foarte multumit de ele. The bad: Luna trecuta pe A2, banda din mijloc, semi coloana, eu destul de obosit, apare brusc un lemn/o craca in fata masini; Bara sparta jos, pierdut proiector, un senzor si numar, contra aripa sparta. The ugly: O sonda lamda a devenit mai lenesa; sa fie nevoie de schimbat bucsi dif si flanse/rulment cardan.1 point
-
Mai adaug un mic update: Daca tot a fost o minivacanta am decis sa mai fac una alta la masina, mai ales ca un amic mi-a facut disponibil o rampa in service Am schimbat pompa de servo, a mea a picat brusc si fara notificare - axul rup din cauza unei palete rupte care a blocat "rotorul" Eliminat CDV, wow! atat am de spus Am observat ca am o crapatura in cotul de la acceleratie asa ca l-am petecit pana il schimb. De asemenea am pus jante "noi" pe e36, rezolvat problemele cu racirea. KM - 215600 - and rising.1 point
-
Boaska ai tu frustrarile tale, legate de....multe Nu stiu pe ce santier ai vazut tu ca ala care face mortar, necalificat, ia mai mult decat inginerul sau seful de santier. Asfaltul de pe sosea nu se lasa pentru ca Dorel nu face ceva, ci pentru tot santierul nu respecta reteta (straturile). Sunt destule info pe net daca vrei sa afli ce si cum (inclusiv un documentar de la recorder). Hai sa nu ne mai plangem atata si sa ne facem fiecare treaba corect, pe particica noastra.0 points
-
si statul ce pazeste? sa puna necalificatii maturatorii din santier sa ia mai mult ca unul calificat? si pe urma ne trezim ca ne cade tavanul in cap, masinile se rup pe strada de reparate ce sunt, si ne plangem ca ne luam tepe zilnic de la toti excrocii care habar nu au de nimic dar cer cat nu face? oare unde or fi aia meseriasii, nu conteaza ca avem ciuciunghezi disponibili...0 points
-
-1 points
-
Pe mine m-ai pierdut aici. 1.Eu nu pot sa inteleg ideea de a cumpara masini de peste 15k euro de la persoane fizice. La suma aia, nu te-ai gandit sa mergi la o reprezentanta BMW sau dealaer SH autorizat, sa le spui ca vrei sa-ti iei masina? Da, acolo toate sunt mai scumpe, dar ai niste garantii(cea mai importanta, e ca nu risti sa intri la parnaie pt evaziune), garantie pe masina, istoric etc. 2.Daca o persoana fizica iti aduce o masina ce in Germania e 63k euro la 55k euro tu chiar crezi ca nu se pierd taxe pe drum?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00