Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/05/20 in Posts

  1. Poate am așteptĂŁri mult mai proaste... de aia m am gandit ca 35.000 si 2 ani au fost de ajuns ). Unde sa ma duc atunci? Sunt câteva sute de firme care fac recondiționĂŁri, nici nu știu unde sa o fac, avd mĂŁcar e firma mare cu sediu mare, in rest daca nu cunosc sunt riscurile mult mai mari pĂŁrerea mea. M am uitat pe google la câteva firme cu recenzii, toți au si recenzii proaste. La Ford colegii spun ca recomanda la toți Avd, la Severin toți duceam la avd turbinele, Șeful de parc de la ambulantĂŁ MH duce toate turbinele la avd turbo.. de aia am dus o si eu acolo si ĂŽnclin sa ma duc tot acolo, deși o sa vreau sa le țin un discurs despre problemele actuale sa vad ce rĂŁspuns au.
    2 points
  2. Am efectuat la el o verificare ĂŽn vederea achiziționĂŁrii unei mașini. A fost prima vizitĂŁ, ĂŽnsĂŁ modul de relaționare și profesionalismul lui Bogdan m-a impresionat. Ca sĂŁ lĂŁmurim, nu ĂŽl cunosc, nu fac nici o reclamĂŁ.
    1 point
  3. acuma fiecare face cum vrea , parerea mea , cine vrea sa le anuleze le anuleaza si pune soft , cine nu, nu. cine vrea sa fie sigur ca nu ajung in motor si sa fie linistit poate opta pt clapetele care sunt turnate si este 100% sigur ca alea nu se mai rup.
    1 point
  4. Am avut ocazia să ajung de curând in serviceul BM Garage din București, deținut de Bogdan-Ciupanezu. Este un service exclusiv BMW, iar Bogdan este un om priceput și cu mult bun simț, prețurile practicate fiind de asemenea f bune. Dacă aș sta in București, as merge cu încredere pe mâna lui
    1 point
  5. 13NCU, nu ma plistisesc, Doamne Fereste (..de-as putea sa ma plictisesc..) dar nici nu imi doresc sa fiu tratat diferit, decat in masura in care intelegi ce spun si raspunzi la subiectul discutat cu mine. Asa ca, e bine sa te astepti sa primesti si de la altii raspuns/un raspuns/o reactie, .. e firesc. Eu nu desconsider pe nimeni pana cand persoana este discutata.. ceea ce NU E NORMAL. Oricum, bine ar fi sa faci o poza la tot ansamblu de sub capota.. daca nu te-ai prins inca daca masina are directie asistata electric sau sub capota este o pompa hidraulica cu rezervor. Te asigur ca daca te incumeti sa schimbi lichidul pompei o sa ai surprize mizerabile daca studiezi peretii rezervorului.. Asta ar fi primul lichid. Apoi poate urma: cutie de viteza, diferential, inlocuire lichid frana (din tot circuitul), antigel (ai spus ca vrei deja..), freon (din 2 in 2 ani ar fi ideal - trebuie sa mergi la robot pentru asa ceva..) A zis ceva userul Mike On Line care si pe mine m-a dus la idei.. stie el ce spune probabil; in fine.. Sunt multi care te pot ajuta. Dar si unii chiar te pot ura; pentru ca asa sunt ei; nu inteleg toate aspectele.. Numai tu stii ce vrei sa scoti/spui pe forumul acesta.. (Sincer, pe mine m-a pus putin pe ganduri faptul ca zici ca uleiul era, sau ca motorul e jegos la interior.. depunerile galbui spre rosu, daca sunt, in motor, atat cat vezi pe la gura de umplere, nu sunt un semn ca uleiul a fost schimbat la timp.. dar asta e doar parerea mea. Al meu e curat, (chiulasei practic i se vad bine porii unde materialul nu trebuia prelucrat..) depunerile acelea galbui de pe interior o data spalate de uleiul schimbat mai des (de data asta de tine), datorita detergentei puternice din ulei, ..pot lasa jocuri in urma "spalarii" interiorului motorului.. dar inca o data sa NU intram in dezbateri din cauza asta. Ignora ce am spus. Eu zic asta pentru altii daca se intampla sa citeasca ce ai scris tu si eu... atat.
    1 point
  6. Colegule, intelegem supararea si frustrarile aparute in urma ultimelor dezvaluiri, dar te rugam sa iti tii emotiile in frau si sa cantaresti cu mai mare atentie cuvintele pe care le arunci, mai ales ca in mod evident nu stii cu cine conversezi.
    1 point
  7. Tine-o turata la 1500, atunci se aude cel mai bine starea ei
    1 point
  8. Aaaaa, preventiv, sa nu uit. Nu vreau sa deschid polemici legate de ideile mele si zemurile ce le folosesc eu. Fiecare motor are istoricul si toanele lui si este exploatat in regimul ce il impune utilizatorul. In plus fiecare percepem diferit si interpretam diferit semnalele ce ni le da masina ca reactie la anumite consumabile asa ca nu va luati dupa mine. Nu sariti pe bietul motor din dotare sa-i rasturnati "feng-shui-u" pt ca a zis unu' pe forum ca Twinu' e de rahat si musai antigel de nu stiu care. Am omis intentionat sa dau numele sortimentului de Liqui Moly pt ca nu am chef de flame. Nu am cautat dar presupun ca exista pe forum o sectiune dedicata. In plus ...stiu, ciudat, dar eu inca nu sunt convins ca aceasta masina a suferit o conversie. Posibil ca undeva s-a intamplat ceva, o greseala, un refuz, nu stiu ...sau totusi vb unui prieten - "boss, eu te inteleg perfect, esti inca in faza de negare si ti greu sa accepti ca fix tu ti-ai furat-o" :)
    1 point
  9. Ha, te plictisesti bimmer ? Cam liniste pe forum Ok, daca insisti tu, mutati-l unde doriti n-am eu nici o treaba cu asta. ...sa incerc sa-ti raspund pe scurt :) Dupa ITP normal ca am inceput cautarile despre istoricul masinii si in 5 min imi era aproape limpede situatia dar nu eram maxim convins pt ca pe "www.bimmer" mi se prezenta grafic o masina cu volan stanga (desi in descriere era R) si, dupa cum am mai spus, unele site-uri faceau confuzie intre "volan dreapta" si "conducere pe dreapta". Adevarul este ca nu am tremurat foarte tare dupa istoric, nu zic ca nu e important dar cate masini nu vedem ca in ciuda unui istoric beton, ele abia mai stau pe picioare. Initial eu am vrut "benzina" insa ce m-a facut sa renunt au fost anunturile vanzare - aproape in toate apareau probleme de garnituri motor - ori ca au fost inlocuite, ori ca necesita inlocuirea lor - si asta m-a dus cu gandul la 2 lucruri: - fie motoarele astea lucreaza la temp ceva mai mari decat restul si/sau au racirea deficitara din constructie - fie au nimerit la viata lor la un moment dat pe mana unor copii bolnavi + intretinere zero. Am schimbat linia pe diesel unde normal, alte riscuri, alte bube. Stiti vb aia - "cand s-a oprit dieselul sub tine, ai belit ***a !" Raman la ideea mea - trebuie sa ai o oarecare doza de inconstienta sa te apuci sa cumperi un BMW SH (si inca trecut de 10 ani) pt ca sa fim seriosi, nu folosesti un BMW sa mergi cu el "la consum" si nici cu 42 la ora pana la biserica, duminica. Da, ca mai sunt mici abateri de la asta, nu zic, dar in general sunt masini calarite si forjalite maxim iar intretinerea masinii ...nah, care cum poate. (nu generalizez, stiu posesori de BMW care respira BMW dar nu despre ei e vb aici) Oscilam intre Peugeot 508, Insignia si e90 ...unde THP-ul francez m-a dezamagit si-mi ramanea varianta (buna dealtfel) HDI ...Insignia de 1.8 mi se parea o prostie submotorizata, la dieselul bi-turbo chiar nu aveam chef sa-i mangai oringul pompa ulei si sa-i dezmierd cuzinetii palier ...iar BMW presupunea sa nimeresti o chinuiala in care sa tot lopatezi bani cu nemiluita pt ca pe "fostu'/fostii" nu i-a interesat de nimic de sub capota nestiind decat talpa groasa. Ha, ha - am acceptat provocarea si am mers pe BMW insa imi placea mai mult e46 decat e90. Am si vazut vreo doua dar din pacate erau departe de asteptarile mele minime. Stiti ..."ce vrei boss, nu-i masina noua". M-am orientat spre e90 dar ciudat - din majoritatea anunturilor puteai deduce ca vanzatorii sunt niste masochisti altfel nu-mi puteam explica de ce in general aveau masina in proprietate de 1-2 ani, publicau si o lista lunga cu cate au inlocuit (si uneori totalul listei se apropia binisor de valoarea masinii) ca apoi sa o vanda ca "impecabila" pt ca ce sa vezi ? - brusc femeia vanzatorului s-a pus pe facut copii si evident, omul avea nevoie declarat de "ceva mai mare" ...si de regula declara ca tot BMW ! Toti din posesori de "treiar" se vroiau in "cinciar" ! Intre timp aveam un amic in DE (samsar toata ziua) caruia i-am trasat sarcina sa se ocupe de un e90 si saracu' deja innebunea cu mine ! - ma lua brusc cu telefon si poze "uite tata, e asa si asa, are aia, nu are aia ...ai 20 min la dispozitie sa-mi spui ce fac altfel "zboara" de sub nasul nostru. Nu mi-au placut nici unele (bine, nici eu nu i-am dat buget prea mare sa nu i se suie la cap) asa ca am renuntat si m-am intors spre piata SH din Ro - aici e viata tati, e cu amuzament si "care pe care" , nu te plictisesti ! (apropo, un amic si-a adus recent un Insignia. Bibelou, frumoasa, mare, diesel, 1 milion de cai ... vine si-mi spune - e superba, trage de rupe (la 1,7 tone ?) numai ca (ce-mi place cand vine vorba de masini si apare si sintagma "numai cĂŁ") ...numai ca smuceste rau la plecatul de pe loc, zici ca tocmai cobor scarile cu masina ! Demontam, transpiram, injuram - volanta masa dubla "haftuita" electric ! (puncte sudura). Adica ce atata elasticitate, preluare graduala șocuri, arculete, lamele si cauciuce - ..."Vasileeee, hai baga' aici la domnu' Hans un electrod d-ala sa nu mai miste dracovenia asta ! " Masina luata de la neamț din curte. Kit ambreiaj nou, montam, dupa 2 zile masina incepe un dialog prietenos cu proprietarul - low pressure oil. S-a dus in service, oring pompa ulei, pompa noua, cuzineti noi, rectificat arbore. Si mirajul s-a destramat precum o "fata Morgana") Despre masina Nu stiu ce sa zic cu țeapa mea. Pe undeva e si țeapa ...pe undeva nu, depinde din ce unghi privesti problema si in ce context. In discutia de acum cateva zile cu fostul proprietar, la un moment dat cuvintele s-au ascutit moment in care omul ma intreaba - ok de fapt ce imi reprosezi ? Nu merge masina ? Ai intampinat vreo problema ? Esti nemultumit de ceva ? Intr-adevar, ce sa zic la asta, adevarul e ca masina e in mintile ei. Ok, o masina SH incepe "sa se spuna" cam dupa 6 luni de exploatare si minim 5000 km (eu am 5 luni si 4000) dar chiar si asa, nu pot decat sa ma declar multumit. Da, s-a facut un "update" serios dar se pare ca a fost facut cu indemanare si simt de raspundere. Omul de fapt e axat pe electrica/electronica BMW, retrofit, conversii, diagnoza, codari si respira doar BMW. Totusi este si o teapa pt ca s-a omis intentionat (in scopul vanzarii) o parte din istoric si interventii. Desigur, si eu am vina mea. Preferam sa iau decizia cumpararii in deplina cunostinta de cauza si azi, acum, e destul de greu sa spun daca mai cumparam masina asta. Poate daca mai vedeam 3-4 cazaturi veritabile "L" si poate dupa o verificare mai atenta a retrofiturilor - posibil ca da. Sau renuntam definitiv la ideea BMW. Kilometraj @bimmer - este pe pagina anterioara un raport RAR scos de colegul @stormzor. A fost primul care l-am scos si eu "dupa" ...si tot "dupa" am inceput sa fluier incetisor un cantecel dandu-mi basca pe ceafa. Kilometrii par sa corespunda, inspectia ITP ce apare acolo in Aprilie 2020 e facuta de mine. Acuma, cati km o avea in realitate, cine stie. Adevarul ca nici nu-mi pasa prea mult de km, m-am impacat si cu retrofiturile si conversia, poate doar as vrea sa stiu cumva ca totul a fost strans/fixat cum trebuie. Inca deocamdata nu ma pot plange de nimic dar nici nu m-oi apuca sa desfac masina pt verificari. Apropo, cat am stat cu capul sub bord pt resuscitarea ventilatorului, am aruncat o privire pe acolo dar toate firele, cablurile, izolierele, clemele, plasticele, suruburile le-am gasit fixate frumos, la locul lor, stranse ferm. Cand mi-am inlocuit filtrul aer motor desfacand toate plasticele alea, am tras de pompa servofrana in toate felurile, am verificat traseul conductelor dar n-ai fi zis ca nu asa a venit masina din fabrica. Fluide Ce fluide sa mai schimb @bimmer ? De uleiul din cutie am scris, despre uleiul motor sunt la al 2-lea schimb ...uleiul hidraulic de servodirectie nu-l pot schimba pt ca nu-l am (ma tot chinuiam sa pricep ce mama naibi a fost in spatiu acela de langa motor ramanand un suport si gauri goale pana brusc mi-am dat seama ca nu vad rezervor ulei servodirectie) Uleiul motor (urmeaza sa ma arunc in folclor gros ...dar ma risc) Omul mi-a spus ca el a folosit doar Twin Power 5W30 asa ca in primele zile vazand ca nu gasesc rapid o fisa tehnica a sortimentului, am mers pe mana lui si am pus acelasi ulei si eu. Frateeee, cand am scos joja (inainte de schimb) mai sa pic pe jos ! Am verificat-o si la achizitia masinii dar a fost pe fuga si nu m-a interesat prea tare. Ar fi culmea sa ai o masina in vanzare si sa o expui cu joja goala sau lipsuri grave. ...nivelul era bun dar joja era plina de depuneri cu mici "firisoare" de ceva ...si pt o clipa mintea mi-a zburat cu 10 ani in urma pe cand am folosit ultima oara Castrol. Clar zic, motor ultra jegos, depuneri, ulei prost si probabil inlocuit la aducerea aminte. Si nu imput asta fostului proprietar, in fond el daca a apucat sa faca unul, maxim doua schimburi. Uleiul nou era deja luat asa ca fara nici o incantare l-am pus in motor. Oricum degeaba, dupa 20 (doua zeci) km era praf ! Ai fi zis ca are 25 mii ! Aveam deja experienta asta, in 2012 am cumparat un diesel care idem, plin de namol si ala si care in maxim 30 km imi innegrea uleiul de ziceai ca e pamant. In primul an i-am facut vreo 4 schimburi ulei iar ulterior m-am fixat cu schimbul la 5-6 mii km. Desigur, toti imi spuneau ca sunt idiot, ca arunc cu banii pe fereastra, ca dieselul "asa face toate ca e porcos" ...dar dupa vreo 2-3 ani, ce sa vezi ? A inceput sa-mi mazgaleasca uleiul nou la 100 km ...la 500 km ...la 1000 km ...incat la urma am ajuns la performanta sa vad ca uleiul capata o culoare usor cafenie dupa vreo 3000 km si axele cu came (din cat puteam vedea prin buson) din culoare galbuie/maro pe zonele fara tangenta, acum erau curate total ! (sunt total impotriva solutiilor de tip "flush engine" pt ca asa-s eu, cĂŁpos) Revenind la Twin Power, dupa schimb ulei nu am putut decat sa remarc - ....ba, voi astia de la Castrol tot prosti ati ramas ! N-ati miscat un deget in performanta, mergeti inainte doar dintr-un ecou ce inca mai are rasunet prin Europa de Est si pe baza unor contracte pe care ati reusit sa puneti mana, ...si sunteti mai tare preocupati sa "va bateti" cu "baietii rai de la cealalta scara" adica Exxon (Mobil) - alta panarama de ulei. Prima concluzie cu Twin Power 5W30 cel nou inlocuit ? Pai niciuna. Motorul se auzea prost si inainte de schimb si la fel de prost si dupa schimb. Ok, mici imbunatatiri de sound dar mult sub asteptari de la un ulei proaspat. ....iar turbina la fel de aiurea imi fluiera dimineata in primii 2km cum la fel fluiera si dupa. Ok, ca sa nu imi rupa nevasta capu' pt al 3-lea schimb ulei, am zis ca las Twin-u' macar 2-3 mii km. In fond tot una era acum ...insa cu ochii pe kilometraj, la prima ocazie scapat "de sub control" am venit acasa ranjind cu alt ulei. Mda, sunt convins ca vreti sa stiti ce am cumparat ... Pai ce sa fi cumparat decat o mizerie hidrocracata de LM, un jeg de A3/B4 dar si C3 (desi nu am DPF). M-am uitat ce-i drept si la Valvoline, gama Syn, Ravenol, Fuchs Titan si inca cateva dar mi-a placut mai mult eticheta frumoasa de la LM ....aaaaa, o sa spuneti Motul, bĂŁ ai uitat Motul ! Nu am uitat dar tocmai m-am despartit de Motul 5W30 dupa un mariaj de 6 ani in Fordul sotiei. I-a ghiciti ce ulei are acum Fordul ? ......ati ghicit ! Primele impresii cu "pamantul" de LM 5W30 Pai liniste. Frate, s-a facut liniste. Sound mai moale adica. Apoi o idee am resimtit masina mai libera, mai elastica. Bine-inteles, e acel placebo grav care ne zapaceste creierii la fiecare dintre noi cand inlocuim uleiul. Oricum la 8000 il scot afara. Ei, si cireasa de pe tortuleț - fluieratul turbinei dimineata (pe rece) s-a redus simtitor. Adica turbina nu mai mieuna ca o pisica-n calduri 1-2 km dimineata de intorcea lumea capu' din statia de autobus ci acum mai mult scoate cateva oftat-uri de motan proaspat "golit" si cazut in nostalgie. Stati, nu fugiti sa cumparati LM pt ca tortuletul meu are 2 cirese. Dupa schimb, intr-una din zile am zis sa nu ma plafonez ...stiti cum e, nu ? Trebuie sa emiti pretentii, sa te respecti, sa vrei tot mai mult ...asa ca m-am improptit in usița rezervor, buson afara si "ia fatĂŁ de aici niste ulei 2T sa te vada tata cum iti creste pulsul ! Ori vei zbura, ori vei crapa ! " Nu s-a intamplat nimic in ziua aia dar ce-i drept am rulat putin si oricum stiam ca efectele dopajului apar dupa minim 30 km. Saracul diesel anterior, 6 ani i-am dat steroizi 2T dar acolo era alta situatie. ...a doua zi rulam plictisit prin oras cand am remarcat ca motorul a capatat un sound mai fin, schimbatorul nu imi mai tremura si pornirea devenise ceva mai promta. Nah, nu diferente mari dar pe mine ma faceau fericit. Alea ca "trage mai bine" si "mi-o scazut consumu' " eu nu le-am sesizat si nici nu m-au interesat. A devenit regula - tras in peco cu rezervorul gol, pus 200 ml ulei 2T, facut full - si "liber dreapta". @bimmer - nu mai vreau sa inlocuiesc decat fluidul intitulat antigel. La frane nu ma bag deocamdata pt ca sunt prea meseriase si uneori imi iese prost cand vreau un lucru "din bine" sa mearga "si mai bine". Era vorba ca pe azi voi efectua aceasta operatiune delicata dar din pacate m-a lovit o lene crunta + niste nori ciudat colorati stau la panda. Ok, am garaj dar e ocupat asa ca se amana faza. Ca sa fac cateva valuri si sa-mi sariti in cap, va spun direct - mi-am cumparat 4 litri antigel concentrat ROZ (a se citi r-o-z) si G12 (ge' doișpe' cum ar veni). Ba, esti prost ? BMW zice ca ... Lasa sa zica BMW ce vrea, cat a fost masina la ei au pus ce au vrut, acum e la mine si pun ce vreau eu. In plus am vazut multe din ce zice BMW inclusiv ce a zis pe eticheta c.v. - dar am eu asa o afinitate spre rozu' ala bombon. Pacat ca rezervorul vasului e negru si nu se va vedea rozu' ala cum dĂŁ mișto sub capota dar important este ca-l stiu eu ! @bimmer .. eu m-am plictisit de cat am scris si cred ca ti-am raspuns per general cam la toate...
    1 point
  10. @13NCU repet, fa tot posibilul si afla numarul de uk pentru verificare, am o cunostinta la politie si are zeci de dosare cu autoturisme aduse din uk date in cautare de catre banca/politia de acolo, astfel ca unde o gasesc o si confisca. Paguba fiind la tine in cazul acesta. Exemple doar de anul acesta: My link
    1 point
  11. Din pacate sunt proiectate pentru optimizarea baleerii cilindrului - de aia se cheama swirl flaps . Optimizarea aia inseamna ardere mai buna si deci cel putin un raspuns mai bun - ba chiar putere mai buna in plaja aia de turatii . Cine a facut motoare termice macar la liceu, stie asta . Sunt sigur ca si un dyno ar arata diferente de putere intre cu si fara clapete la turatii mici . Rolul secundar este sa inchida total aerul la oprire , la motoarele diesel , se obtine astfel o oprire instantanee - sau ma rog, se reduce timpul in care motorul se opreste din rotatie.
    1 point
  12. Eticheta de pe stalp cu dimensiunile nu este pusa doar ca sa fie acolo, cand m-am dus la inspectie a fost primul lucru care -au verificat sa vada daca corespund rotile cu dimensiunile de pe eticheta.
    1 point
  13. Foarte frumoasa . Nici eu nu sunt fan volane M . Sa o folosesesti sanatos ! Acum imi vine in minte noul seria 3 . Pai masina colegului nu se compara la interior cu kitch-ul noii serii 3.
    1 point
  14. A fost masina de reprezentanta..asa au configurat-o din fabrica, acum am facut comparatie cu una cu volan M si imi place mai mult forma cum e la mine.
    1 point
  15. Eu spun concret ce oferta am primit de la ei. La Bavaria sunt client de cand e cumparata masina (tot de la ei), in ultimii 3 ani am mers doar la Otopeni. Pret promotional la revizie 1270, mi-au dat ca bonus filtru de motorina in acelasi pret La proleasing am primit oferta de 980 pe acelasi pachet de revizie, piese oe Pentru masina din semnatura Am observat ca service-urile de 2 lei practica preturi de reprezentanta (sau mai mari) in ideea de a momi clientul cu falsa impresie ca vor primi servicii profesionale, eventual masaje gratis si pupaturi
    1 point
  16. Felul cum se proiecteaza lumina de la ambele faruri pe aparatul de reglat faruri. Acesta il are orice centru ITP, nu? ..Felul cum se focalizeaza/proiecteaza lumina pe asfalt (prin luminile de intalnire ale masinii) datorita sistemul de focalizare diferit din sticla farurilor, rezulta o lumina mai intensa pe parte a soselei, diferit sistemului european.
    0 points
  17. @SKW, ce grijuliu ai devenit tu si cum speri tu ca masina asta sa nu ajunga sa "țepuiasca" un alt proprietar. Fi linistit, nu e cazul. Bine-inteles, pt tine e facuta din bucati, iti dau dreptate, acum esti multumit ? Eu zic sa iti notezi seria sasiu sa nu ajunga cumva la cineva drag tie ! Faptul ca tie ti se pare obositor un text de 4 minute asta nu inseamna ca pt toti e la fel. Sti ce e trist @SKW ? Ca nu intelegi mai nimic din spatele acestor randuri. Sper ca nu te-am obosit prea tare cu aceste randuri ...si nu mai insista cu citate, stiu ce am scris pana acum. Si oricum, nu am inteles interventia ta, eu vorbeam cu @bimmer. Nu te baga aiurea in seama mai ales cand subiectul te depaseste.
    0 points
  18. masina e facuta din bucati! tu doar incerci sa te convingi singur ca nu e adevarat! in afara de faptele dovedite de seria se sasiu vs. poze si realitatea (masina propriuzisa), toate sunt speculatii/inventii, fara nicio baza (ca nu e facuta nicio conversie, ca Da, s-a facut un "update" serios dar se pare ca a fost facut cu indemanare si simt de raspundere. Omul de fapt e axat pe electrica/electronica BMW, retrofit, conversii, diagnoza, codari si respira doar BMW. samd...) realitatea este alta, desi tu nu vrei sa o recunosti: ai luat o mare teapa, vanzatorul te-a mintit in ultimul hal, masina e facuta din bucati. semnele sunt si au fost peste tot din momentul 0 dar tu nu ai avut capacitatea sa le vezi/descoperi (desi erau chiar sub ochii tai: eticheta stalp (cea cu valori presiune roti, codul culorii, etc) la mine e lipita pe stalpul dreapta; am vrut sa inlatur mocheta din zona "odihna picior ambreiaj sofer" dar e lipita cu ceva adeziv puternic si n-am insistat. samd...) si acum nu ai bunavointa sa le accepti! tu degeaba scrii acum pagini de povesti pe forum!nu le citeste nimeni (prea lungi si obositoare) si nu schimba cu nimic realitatea! noi doar putem spera ca masina asta nu se va transforma intr-o alta teapa pentru o alta personala iar urmatorul si ultimul ei proprietar va fi un centru de dezmembrari !
    0 points
  19. 225 pe seria 5 arata ca un drac, zici ca sunt roti de bicicleta, masina avand o silueta destul de mare.
    -1 points
  20. crede-ma ca motorul care-l ai tu este excelent.Nu trebuia sa ti faci griji in privinta clapetelor,are alte probleme gen turbina,IBS pe parte de electrica,BT etc,sunt alte bube.LA capitolul motor nu prea au moarte, mai cu seama ca ai si motorul M57 cu 6 cilindri in linie.Cele mai bune motoare diesel de la bmw,iar pe partea de diesel este recunoscut faptul ca bmw-ul e lider, in schimb pe benzina nu mai sunt asa bune.Crede-ma pe cuvant ca motorul ala M57 nu prea are moarte duce milionul de km iti garantez.imbatranesti langa ea si nu te lasa motoru ala.Eu am un amarat de M47 care e net inferior la ce ai tu si merge si ala fara nici o problema.De 3 ani de cand il am nu m-a lasat pe nicaieri si merge ca in prima zi. Au nasolit treaba cu faceliftul la e60 cele cu motor N47.Cine stie ,fuge de motoarele ala pt ca nu sunt asa fiabile ca cele M47 si M57.Din pct. meu de vedere ultimele bmw-uri facute cu simt de raspundere au fost cele M47 si M57 care au mers pana in 2006.Ce e din 2007 incoace sunt foarte stricacioase nu mai sunt asa fiabile.Desi unii oameni sustin ca de fapt ultimele bmw-uri bune au fost cele E39 si E38.
    -1 points
  21. Hai sa pun eu o alta intrebare. Suiera tot in aceiasi zona a acceleratiei ca inainte?? Atunci trebuie fie sa o refaca din nou fie sa iti dea banii sa o faci in alta parte. Eu asa as proceda. Cum am zis mai sus. Diferenta dintre suieratul de acum si cel dinainte o numai o chestiune de timp. As vrea sa stiu ce justificare gasesc ei la asa simptom? Ti-au dat vreo garantie pe rectificare? As fi vrut sa aud minim 100k km sau doi ani si km fara limita. Astea sunt variantele clasice de asigurari.
    -1 points
  22. -1 points
  23. Nici BMW nu mai e ce a fost. Careva pe aici mai conduceti BMW?? Deloc sarcasm, doar IRONIE: Mike On Line, o data la 3 ani nu e un capat de tara daca rectifici turbina, ca doar conduci BMW , cu turbina de la altii. Tu unde RECTIFICI turbina? Sunt sigur cumperi nou.
    -1 points
  24. Deci, ca si concluzie, din cauza unui folklor ar fi recomandabil sa scoatem clapetele pentru a avea un pic mai multe emisii!? Folclor vs. REALITATE. Nu te-am contrazis; am clarificat.
    -1 points
  25. Eu stiam ca se pot regla cele de anglia, sa bata bine. Dar s-ar putea sa stiu gresit. Codurile le verifici pe realOEM.com . Acolo ai toate informatiile despre bmw si nu numai. Cat despre masina si conversie, poate fi considerata teapa prin omiterea adevarului. Desi eu am vazut un e46 cu coversie facuta (ca la carte, costuri de peste 2000 eur), pe care cu siguranta l-as fi cumparat. Conditia era sa fi stiut adevarul de la inceput.
    -1 points
  26. Salutare, Bmw seria 120 D, E87, 163 CP. Sunt primul proprietar in tara, din 2016. Certificat fiscal se scoate fara probleme. Se da cu 2 seturi de jante, cel de pe masina e echipat cu pneuri de iarna, celalalt cu pneuri de vara. Masina este impecabila din punct de vedere mecanic. Are mici defecte vizuale specifice varstei. Motorul este M47, nu N47 (care are probleme cu distributia). Serie: WBAUG510X0PV40839 Dotari: - piele - incalzire in scaune - navigatie color - trapa - senzori de parcare fata-spate - clima etc. Pentru orice alte detalii, va rog sa ma contactati telefonic la 0745555872. Masina se poate vedea in Cluj-Napoca Mai multe poze aici: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-120d-e87-2006-163cp-IDdtfIS.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.