Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/16/20 in Posts
-
Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html este aceeasi masina cu http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5 amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475 In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp). Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.2 points
-
Salutare. De curand am aflat ca un nou membru al familiei este pe drum si cred ca va fi nevoie de o masina mai mare(cel mai probabil noul X5). Daca cineva e interesat de masina de mai jos, nu ezitati sa ma contactati. Este al doilea G30 pe care il detin (initial am avut un 530i), a fost configurat personal si masina a fost livrata in Martie 2019 in Luxembourg. Planul era sa o tin pentru o perioada indelungata de aceea am facut revizia la 15k km si am achizitionat garantie pana in 2024. Masina se afla in Luxembourg. BMW 540i xDrive, M Sport, March 2019, 21.500 KM, garantie Martie 2024. Pret 53.990 EUR, valoare de cataog depaseste 90.000 EUR Sophisto Grey Xiralic (Sophistograu) Cognac Dakota Leather with exclusive stitching Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher M Sport Package Icon Adaptive LED Headlights Driving Assistant Plus Parking Assistant Plus Technology package Head-up Display Navigation system Professional with real traffic information Harman/Kardon surround system Digital Cockpit M sport Carbon Fibre rear spoiler M sport Kidney Grille double spoke Towbar, electrically folding Revizie facuta 15.000 KM desi BMW recomanda la 30.000 KM List of options 337 M Sport Package 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus Z0J Technology package 552 Adaptive LED Headlights 609 Navigation system Professional 6WB Digital Cockpit 610 Head-up Display 688 Harman/Kardon surround system 4AW Instrument panel in Sensatec 710 M Steering Wheel 21R 19" black 664M light M Double-spoke style with Run-flat tyres 420 Sun protection glass 3AC Towbar, electrically folding 4GQ M seat belts 2NH M Sport braking system 704 M Sport suspension 715 M aerodynamic bodystyling 3DS Display Key 494 Seat heating, front 248 Steering wheel heating 4UR Ambient lighting 6NW Enhanced Bluetooth with wireless charging 6U8 BMW Gesture Control 6WD WiFi hotspot preparation 319 Universal remote control 465 Split-folding rear seats 481 Sport seats, front 488 Lumbar support, driver and front pass. 4T8 Exterior Mirrors - folding with anti-dazzle 575 12V power sockets 5A1 LED foglights, front 5AC High-beam Assistant 760 Exterior trim, High-gloss Shadowline 775 Headlining, Anthracite ZO2 Model Year CO2 Change 4K7 Aluminium Rhombicle interior trim with Pearl Chrome trim finisher 258 Run-flat tyres 2TB Sport automatic transmission 302 Alarm system (Thatcham 1) 423 Floor mats, velour 428 First Aid Kit & Triangle 534 Automatic Air Conditioning 654 DAB digital radio 6AC BMW Emergency call 6AE BMW TeleServices 6AK BMW Online Services 6AM Real Time Traffic Information 6AP Remote Services1 point
-
Am schimbat astĂŁzi radiatorul (a fost crĂŁpat pe margini), vasul de expansiune, cele douĂŁ furtune de la radiator (cel de sus și cel de jos), dupĂŁ care s-a bĂŁgat antigel G11 albastru original BMW Group. Radiatorul a fost cel original, din 2009.1 point
-
Runflat continental(nu mai stiu ce model) de vara pe 18(255/55/18) am avut cand am luat masina si le am schimbat dupa un sezon cu dunlop sport maxx rt2 si e diferenta ca de la cer la pamant in termeni de confort. In plus am luat o roata de rezerva de dimensiuni reduse si aia fost, am rezolvat si problema in caz de pana si nici nu o sa ma intorc la runflat vreodata. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pe undeva omul vrea sa fie corect a scris: 135000 mile Descrierea insa face toti banii : "Scaune individual prologic!" "-Ceasuri plazma"1 point
-
1 point
-
In alta ordine de idei, banii tai, masina ta...daca crezi ca merita i-al. Aia care dau minus au covid si sunt frustrati1 point
-
Matose are dreptate, toate remap-urile se bazeaza in prealabil pe un diagnostic al masinii. Si anume presiune de supra alimentare, valori injectoare, stargea generala a masinii. In functie de ce scoate masina in stock se face un soft nou. Pe cand un astfel de gadget, probabil, e facut pt masini care functioneaza perfect ceea ce in practica nu o sa se pupe cu masina ta.1 point
-
O sa se vanda la tigani, patroana de videochat sau proxeneta, care este si profilul actualului proprietar.In SUA/India ar avea succes masina, pacat ca e diesel, ca acolo sunt fani ai genului.1 point
-
Sigur sigur ai gresit forumul cu asta1 point
-
Normal era sa iti ofere bulionul si zacusca ca si cadou, unii iti dau odorizante si schimba suportii de numar....puteau face un gest pentru fidelizare.Partea buna este ca au uitat ceva in masina, si nu au uitat sa ia ceva de pe masina. Asta e boala veche si deocamdata fara leac, si anume de a convinge angajatii ca nu pot folosi masinile clientilor ca si masini proprii...mai stiu un caz acum cativa ani, un tembel la o spalatorie a iesit cu o masina in strada, si a avut loc o tamponare, bonus nu avea nici carnet, iar contract de munca sau asigurare a spalatoriei sunt chestii tabu in aceasta bransa. Si mai interesant e ca patronul il pusese sa scoata masina din curte, ca nu mai aveau loc....1 point
-
stii care e faza, poate ai dreptate sau poate nu. Tine de noroc asta. Dar sa zicem ca schimbam uleiul doar. Problema nu se rezolva, trebuia sa dau iar uleiul jos, sai bagam alt ulei si sa reparam si blocul de valve (deci in cel mai nefericit caz plateam 2 revizii + reconditionare bloc valve). Am ales situatia de mijloc, si voi plati o revizie + reconditionarea... asta e, daca mi-am luat teapa voi castiga eu la un alt moment al vietii... apropo maine voi sti si costurile finale.1 point
-
O posibilitate sa iti faci idee, ar fi sa dai roata jos, apoi cu un alt cric sub ea (si cu roata scoasa sub masina - preventiv) il pozitionezi in asa fel incat sa tensionezi arcul sub greutatea masinii fixand cricul (se poate si cu o bucata de lemn solida, maricica) vertical intre cel mai solid punct de pe fuzeta, COBORI MASINA DE PE PRIMUL CRIC (pentru ca arcul e coborat-extins cand ridici masina.. dar cu lemn sub fuzeta se va comprima si pozitiona bara aia in pozitia uzurii ei) ideal pna la nivelul la care masina sta dreapta, ca si cum ar avea roata pe fuzeta... Apoi tragi de bara aceea cu, ceva ranga (formand Parghii in diferite locuri sub masina) fortand bucsa aia in cat mai multe directii.. iar daca e slabita, sa zicem chiar comparand cu partea cealalta a masinii (unde repeti procedeul..) si aia e. Asa se verifica bine multe lucruri ce tin de suspensie-brate. O tehnica smechera si simplu de facut daca o exersezi de vreo doua ori, afli multe defecte asa. Masina pusa pe elevator../ nu poti verifica nimic daca nu tensionezi arcul in pozitia normala a masinii!0 points
-
Asa este, motorul asta face toti banii. Pentru el + cutia manuala am si luat masina de fapt, aceeasi masina dar cu un 2.0 Diesel de exemplu nu m-ar fi coafat deloc. E pacat daca tot iti iei o masina "premium" sau care a fost candva premium sa nu iei si un motor premium. Dar ma rog, asta e strict parerea mea. Imi place ca motorul e foarte cuminte si liniar, am condus masini 2.0 Turbo la care puterea "exploda" brusc pe la 2500RPM, dar dup-aia nu se mai intampla mare lucru pana la linia rosie. Asta trage liniar de la 1500 pana la 6000 incontinuu. Ce am mai observat e ca nu te "imbie" deloc la viteza daca nu esti sigur ca aia vrei. E cea mai puternica masina pe care am condus-o dar totodata una din cele mai usor si sigur de condus. Nu stiu daca era necesar xDrive sau nu, dar nu imi pare rau ca il am. Antifonarea e cam slabuta si din cauza RFT-urilor e cam galagie la viteze mari. In rest eu nu am de gand sa ii fac nici o modificare exterioara, vreau sa o tin stock si sa nu iasa in evidenta. I-as pune o sigla 318i pe spate. Dar ma uit cu interes la ce ii vei mai face tu! Etrierele au iesit frumos.-1 points
-
-1 points
-
Salutare. Dupa ce am anulat filtrul de particule, am rectificat turbinele, schimbat electrovalva de la turbo...Nu s-a remediat nimic la masina. Am urmatoarele erori, erori care erau si inainte de rectificarea turbinelor: -25D400 - Exhaust backpressure sensor before turbocharger, area: upper physical lilit exceeded; -244B00 - charge-air pressure control, low-presure stage, control deviation: charge air pressure too high / negative control deviation; -244D00 - Charging pressure control, high pressure stage, control deviation: charging pressure too high / negative control deviation Ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o recomandare unde as putea sa merg cu ea? Efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac-1 points
-
Din cate stiu amortizorul in fata-jos e prins de jur-imprejur tot corpul lui iar sus surubul tijei telescopului, in capatul celalalt, trece prin oala aia cu rulment in centru si trei suruburi care o tin prinsa de caroserie. Unde e bucsa?-1 points
-
Cred ca e vorba de fasaiala care se aude cand accelereaza, se aude pe undeva pe la galerie cand filmeaza la ralanti. Ce s-a verificat la galerie? Teava tobei se tine de galerie printr-un burduf metalic. Poate ala e spart. Ceva miros de esapament in zona motorului?-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00