Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/29/20 in Posts
-
Treaba ta. Numai nu promova ideea ca igiena sistemului de ungere nu este recomandata prin solutii de tip flush. Dimpotriva, este un lucru bun, ieftin si la indemana oricui.3 points
-
Salut! Am și eu o mica problema cu un seria 3 n47 din 2010. Mașina am achiziționat-o ĂŽn vara. De când a apĂŁrut frigul am problema la prima pornire la rece, motorul merge ĂŽntrerupt 3-4 secunde, motorul pornește foarte bine. Ănainte sa aparĂŁ frigul nu am avut treaba absolut deloc. Am verificat injectoarele și toate au corecțiile bune, pe diagnoza nu-mi da absolut nimic... O avea ceva releu de bujii? De curând am schimbat o bujie ca avem eroare pe bujia 1 și am schimbat-o.1 point
-
Problema e ca o sa afectezi turbina de contrapresiunea facuta, injectoarele.... plus ca daca ajunge sa il topeasca nu prea mai are ce sa curete. Mai bine acum, schimbi si sondele amonte sa fie noi si cam asta e, cel mai ieftin. Eu as incepe cu galeria, clapetele, si tot ce tine de admisie.1 point
-
Nu mi-a scapat deloc. Am demontat argumentul lui (de 2 ori) cateva posturi mai sus. Cunosc folclorul mecanicilor de moda veche. Nu e nimic febril. Doar experienta, niste cunostinte corecte si logica. Ce treaba are numarul de vizualizari cu daca e bine sa rau ? Chiar nu percutezi la nici un argument logic ? Ei nah, uite alt specialist : De la minutul 1.18. Nu de speriosi. Astia asa mor. Efect ce vine prin... flush. :console: Eu ma incred in experienta mea. Sint genul care prefera sa stie, nu sa creada.1 point
-
1 point
-
Nu, doar e masina ta. Insa, cand vii in public, vino cu argumente valide factual. Uite mai jos un clip, in care un tip face aproape ce trebuie : dublu flush. O operatiune care e buna la 2-3 schimburi, cand vorbim de masini cu peste 200-250k km. Vezi cum arata uleiul lui dupa 2000 km de la operatiune. Din pacate nu a facut chiar tot ce trebuie, in sensul ca cu uleiul de spalare trebuia sa mearga vreo 50 km apoi sa-i bage flush si sa-l dea afara. Eu asa fac : 2 randuri de ulei (unul ieftin de spalare si unul final), 2 filtre de ulei, doua doze de flush. Eu as fi bagat si un Ceratec. Dar, chiar si asa cum a facut, tot e mai bine decat deloc.1 point
-
As fi surprins sa scapi de ele, aceasi problema am avut-o si eu si la fel se manifesta apareau , dispareau aleator, pana la urma m-am resemnat1 point
-
Motorina bag doar daia bunĂŁ, dacĂŁ era releu nu-mi, dĂŁdea pe diagnoza? Asa mi-au spus mai mulți sa schimb releu. DacĂŁ schimb releu sunt obligat sa schimb și bujiile?1 point
-
Nu contest ca reactiile chimice din interiorul bateriei nu exista si ca ionii de cobalt au tendinta sa se desprinda din structura, ducand la intercalarea unui numar mai mic de electroni in timp. Ce vreau sa punctez e ca i3 are un sistem foarte bine pus la punct de management termic al bateriei, tinand bateria in parametri optimi si prelungind durata de viata a bateriei. La fel de bine stau si sistemele de la Voltec (opel ampera / chevrolet volt) sau tesla (tot asa, racire cu lichid, nu cu placi de racire). Cine nu sta bine la deteriorare este nissan leaf, care se incapataneaza cu racirea pasiva, lucru care pur si simplu nu functioneaza. Revenind la intrebarea topicului, daca ar fi sa folosesc i3 doar pentru deplasare urbana, probabil ca ar fi alegerea ideala. Problema e ca oamenii vor mai multe de la masina si atunci lucrurile se complica un pic. Vrem si autonomie, si spatiu mai mult. i3 + si - : + controlul tractiunii + one-pedal drive, mult mai eficient decat la mega-laudatul leaf + senzatia de spatiu, cel putin pentru cei din fata + ergonomia bordului + reglajul suspensiei, excelent pentru o masina cu ampatament atat de mic - un tiuit idiot care se aude mai ales la demaraj - scaunele din spate sunt meschine ca si lungime a sezutului. Merg doar pentru copii de pana in 13-14 ani - coeficient aerodinamic destul de slabut la viteze >80kmh - implicit zgomot mai mare la rulare in urma frecarii cu aerul la viteze mai mari - portbagaj mic - la viteze mari se transmit in sasiu vibratiile motorului electric, acesta turandu-se destul de tare din cauza lipsei rolului care la un ICE este preluat de cutia de viteze. - izolatie fonica mai slaba decat asteptarile pentru un brand premium.1 point
-
La 200.000 când mi a crĂŁpat motorul si l am desfĂŁcut bucĂŁți ( diesel N47) , totul strĂŁlucea, fĂŁrĂŁ urma de carbon, doar in galeria de admisie era nenorocire, dar chiulasa, supape etc nu aveau nimic. Posibil sa fie bun flush ul acesta ĂŽnsĂŁ la un motor care chiar are jeg, nu sa faci aiurea flush, ĂŽnsĂŁ videoclipul pe care la pus Bimmer explica un lucru important “ carbon lĂŁsat intentionat in unele locuri” , adicĂŁ a curĂŁțat in proporție de 90% dar nu pana s a luat tot pentru ca nu e recomandat din motivele pe care le explica Bimmer, dar nu recomand la nimeni sa facĂŁ ceva doar pentru ca citește aici, pentru ca in primul rând e posibil sa fie lacrima motorul chiar si la 200.000 si mai mult daca a fost ĂŽntreținut cum trebuie. Cumva swirl flaps face sa se adune carbon la modul cĂŁrbune in galerie, cu ele scoase nu se mai face carbon in galerie, ĂŽnsĂŁ si acelea au rolul lor benefic, deși eu le am anulat de frica.0 points
-
Vibrații excesive ĂŽnseamnĂŁ sa se simtĂŁ mare lucru in mașina. Deci asa e motorul, stai liniștit.-1 points
-
-1 points
-
Ăți spun clar si sigur ca vei schimba tampoanele de la motor si va face la fel, posibil daca schimbi tot kit ul de accesorii ( role, fulie) sa se mai reducĂŁ puțin vizual acele vibrații ĂŽnsĂŁ crede ma ca nu e nimic de speriat, am vĂŁzut multe N47 , la toate fĂŁcea asa, adicĂŁ fulia si rola intinzatoare, inclusiv la mine ĂŽnainte/dupĂŁ ce am schimbat tot kit ul de accesorii si suporții motor care sunt aceiași ca si la tine, nici o diferenta nu a fost.-1 points
-
Daaa, cum sa nuuu... Altii e prosti. Stiu 'argumentul". Sau nu citesti tu atent. E premisa ta, nu a mea. Alte argumente in afara de (1) apel la ignoranta si (2) apel frica, ai ? Dincolo de faptul ca divaghezi (ca sa ai la ce raspunde), deoarece eu nu am pomenit de vreo curatare perfecta, oricarui motor, chiar i-ar prinde bine o curatare perfecta. Enormitatea "beneficiului" pastrarii jegului in motor pe post de etansant sau protectie antiuzura (mai nou), vine (probabil) de pe vremea pionieratului in materie de flush engine, cand, intr-adevar, unor motoare vechi, li s-au distrus si bruma de garnituri si sigilii pe care le mai aveau, prin chimia flushului. Evident ca, intr-un astfel de caz, au inceput sa curga peste tot. Aia este o vreme apusa, inca perpetuata nejustificat de mitologia pseudomecanica. Sa te bucuri ca motorul nu curge, dar se infunda gradual datorita depunerilor (deci merge mai prost), e un soi de masochism nedemn de un individ cu minime cunostinte de mecanica si simt logic. Aceiasi indivizi care te avertizeaza ca depunerile dislocate iti vor infunda nu stiu ce pasaje de ulei minuscule, nu au nici o problema cu (1) faptul ca acelea ar putea fi deja infundate, gratie acelorasi depuneri acolo si nedislocate si (2) cu contaminarea noului ulei, respectiv scaderea mai rapida a propritatilor de lubrifiere. O fractura logica, bineinteles, dar inca aparata fervent de unii.-1 points
-
ma opresc din a argumenta cu batranul asta incapatanat.. Eu mi-am spus punctul de vedere. Nu o intorc pe toate fetele, poetic, cum de fapt el o face.. A, eu o sa fac ceva cu motorul meu de 440k km la momentul actual.. Cand o sa ii vina vremea, sa se "duca", o sa il desfac si masor ce pot masura cat mai precis, fac poze din interiorul sau si arat aici! O fac pentru mine in primul rand, iar daca el o sa mai pe aici o sa aprecieze cum arata un motor uzat fara flash-ul caruia ii bate toba aici! Dar cred ca mai aveti de asteptat.. o duce bine la varsta lui! Sunt perfect curate componentele metalice la interior, ..atat cat se poate vedea pe gura completarii cu ulei. In general, "benzina" sufera de depuneri la interior din cauza uleiului neschimbat la timp. Sunt clipuri pe YT.. cu asa ceva. E si un seria 7 desfacut pentru distributie daca cautati mai mult..-1 points
-
Zi zau. Daca as fi bagat flash, te-as mai fi contrazis...??? Sau crezi ca-mi "arde" de o contrazicere cu mine insumi. Poate ti-e ti se intampla, mi-e nu; si nu public. Imi pare rau nu ti-ai gasit persoana care sa te contrazica aiurea. (Normal ca nu recomanda sau nu zic nimic cei care ar trebui aa zica, daca e bine sau nu sa flash-uim motorul, ca doar au nevoie de clienti; ca doar lumea asta de ce e condusa daca nu de interese financiare..!) Dar si tacerea aduce un beneficiu, pentru mine, acum. Am incheiat subiectul cu tine deocamdata.-1 points
-
Ei, glumeam. Man, relax, mai glumim si noi. Eu iti spun ca e foarte bine. Flushuirea o fac sute de mii de posesori de masini, peste tot in lume. Doar pt unii dintre noi pare ceva exotic, de aici si temerile nejustificate, plus "confirmarea" acestora prin mitologie si folclor. Man, tine motorul curat prin eliminarea jegului la schimb. Baga un flush, daca vrei sa fii si mai ok, baga un ulei de clatire, mergi cu el 50 km, da-l afara si pune uleiul nou.-1 points
-
Injectoarele, uita te la rece exact când pornesti pe Corecții, dupĂŁ 5-10 min când merge bine si corecțiile sunt bune.-1 points
-
Nu te mai panica aiurea, ti am zis ca nu ai nici o problema, mi am dat seama ca nu ai nimic când am vĂŁzut ca ai scris ca la interior nu simți nimic. Daca exista orice problema cat de mica cu vreun tampon vei simți tu in interior, in rest nu e nimic de speriat. Tot interiorul fuliei este din cauciuc, te uiti bine doar ca nu ai nici o crĂŁpĂŁtura ca sa ti dai seama cum ar trebui sa fie o fulie uzata. (uita te pe YouTube) fulia aia te mai tine 5 ani fĂŁrĂŁ probleme.-1 points
-
-1 points
-
Nu se curata egr la modelul acesta, nu ai ce curata la el, daca vrei sa cureti ceva, curata clapeta de acceleratie.-1 points
-
Ti-a scapat asta: in cautarile tale febrile de a mai aduce un atu in favoarea ta? Nu are decat un milion cinci sute de mii de vizualizari.. Scotty Kilmer un nume prin sfaturile REALISTE care le da! Si tu inca vrei sa fii crezut..!? Eu inteleg sa fii de accord cu un efect, dar ca sa vezi daca e valid mai bine ii crezi pe aia care iti spun mai degraba ca poti gresi, daca tot ne incredem si in parerile altora pe retelele astea publice.. Numai ce am citit cateva comentarii despre Valvoline... hmm.-1 points
-
Nu stii nimic pana nu desfaci sa vezi ce ai facut! Un ulei mai curat NU este un semn bun. Sau si asta o poti "demonta" lejer? ..Bagi si niste aditivi "speciali" dupa ce faci flush-ul si ai un adevarart motor in steroizi!? Fix ca in video, (cu plasarea de produse)! Si, sa nu uitam sa nu mai fim speriosi!-1 points
-
Semnalizarea cu probleme e cea de pe aripa sau cea din far? Cand vorbesti de ochi de pisica la cea de pe aripa ma gandesc. Cea din far probabil e in acelasi compartiment cu celelalte becuri. Trebuie verificata etansietatea capacelor farului si mai ales daca apa este in far inca. Asta poti sa o faci chiar tu.. Ai zis ca pui poza?-2 points
-
Ce am incercat sa iti sugerez mai sus e ca oriunde ai merge sa iti repari masina, tocmai pentru ca stiu ca e greu sa gasesti pe cineva de incredere sa isi merite banii, macr invata sa pui si sa ceri toate detaliile. Si mai ales afla/intelege cat poti de multe ca sa stii cam ce te asteapta cat de cat. Eu imi repar singur micile defectiuni. Stai linistit, Bavaria a facut si altele mai "grave" ca sa crezi ca se incurca in cenzurarea a ceea ce spui tu.. Invata sa alegi intelept.-2 points
-
-2 points
-
Corect fata de flapsurile scoase. Flushul e pentru partea interna/ungere a motorului.. iar clipul pus l-am pus ca exemplu negasind ceva dintr-o sursa credibila l-am pus pe acela ca sa arat ca pana si pe partea de admisie unde (foarte corect cum zici depunerile pot fi foarte mari, chiar si la benzina, unde curatarea e mult mai grea (ca nu au pus flapsuri..) iar PRODUSELE de curatat DE PE RAFT DE MAGAZIN NU FUNCTIONEAZA. Trebuie mers la specialist. De aceea autorul a lasat o zona necuratata. Ca sa arate ineficienta si timpul pierdu fata de o curatare eficienta cu scule, la meserias! Batrane, motorul meu e tzipla pentru ca ii pun ulei 2T de aproape 70k km; e curat intern si admisie. (nu ma indoiesc ca datorita admisiei curate si nici intern nu prea se contamineaza..) Acum ai inteles? ..de aceea vreau sa il fac bucati cand e sa fie..-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00