Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/05/20 in Posts

  1. Salutare, Bine v-am regasit! Dupa o perioada lunga in care nu am mai activat pe forum, iata ca odata cu achizitia unui nou BMW, am placerea sa va prezint actuala mea masina: Bmw 320d F31 M Pack, varianta facelift. Masina o am de 2 saptamani, urmeaza sa o inmatriculez in perioada urmatoare...procedura e greoaie in perioada asta. Primul proprietar in Ro, 170.000 km, provenienta Italia. La 170.300 km am facut revizia cu filtre Mann si ulei Bmw. Am de gand sa fac revizia la fiecare 10.000 km. Imi place mult cum merge, e dinamica si usor de condus prin Bucuresti in comparatie cu fostul X5 si F10. Pachetul M, culoarea si interiorul fac masina sa fie mai interesanta, mi-am dorit demult timp un touring cu M Pack si roti mari si acum cand s-a ivit ocazia nu am zis nu! Motorul este euro 6, 190 cp. Mai jos optiunile si cateva poze de cand am cumparat-o. Sper sa se incarce pozele Model 320d Market Europe Development Code F31(MUE) Chassis Touring Steering left Doors 5 Engine B47O Displacement 2.00 l Power 140 kW Drivetrain Rear-WheelDrive Transmission automatic Color Mineral-grauMetallic - B39 Upholstery LederDakota Sattelbraun/akzent Braun - LCDJ Manufacturer BMW AG Production Plant Munich,Germany Options 1CA Selection CopRelevant Vehicles 1CB Co2 Content 216 Servotronic 230 Eu SpecificAdditional Equipment 258 RunflatTyres 2NH M Sportbrake 2PA Locking WheelBolts 2PF 19"mLt/aly Wheels Star Sp. 403m/mt 2TB SportAutomatic Transmission 2VB Tyre PressureIndicator 2VF Adaptiv MSuspension 320 ModelDesignation, Deletion 337 M SportPackage 3AG Backup Camera 420 SunProtection Glazing 423 Floor Mats,Velour 431 Interior RrVw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport SeatsF Driver/front Passenger 493 StorageCompartment Package 4AE Armrest FrontRetractable 4WG Int. T. Fin.Alu.hex.w. H.t.f.bl.h 508 ParkDistance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 AutomaticAir Conditioning 544 CruiseControl With Braking Function 548 SpeedometerWith Kilometer Reading 552 Adaptive LedHeadlight 563 LightsPackage 5A1 Led-fogLights 5AC Autom.High-beam Headlights Control 5DC FoldingRear-seat Headrests 609 NavigationSystem Professional 698 Area-code 2 6AC IntelligentEmergency Call 6AE Teleservices 6AK ConnecteddriveServices 6AM Real Time TrafficInformation 6AP RemoteServices 6AR Internet 6NH Hands-freeFacility W. Usb Interfac 6UH TrafficInformation 6WA InstrumentCluster W. Extended Cont 710 M LeatherSteering Wheel 715 MAerodynamics Package 760 IndividualHigh-gloss Satin Chrome 775 IndividualRoof-lining Anthracite 7LF Model MSport Modell M Sport 845 AcousticBelt Warning 855 LanguageVersion Italian 884 Italian /On-board Documentation 8KA OelserviceInt. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 962 Number PlateHolder Front, Deletion 9AA External SkinProtection
    3 points
  2. 1 point
  3. iti recomand https://checkvin.eu
    1 point
  4. Ok, principiul de functionare asa in general il stim cu totii dar eu ma incalcisem la un moment dat si nu mai stiam de unde sa apuc problema fizic. Aveam galeria dopuita (cel putin asa mi-a spus fostul proprietar) dar ma nemultumea maxim mersul ala butuconos de sub 2000 ture. In exterior nu aveam treaba dar prin oras era obositor incat am ajuns sa ma intreb serios daca eu stiu conduce fin o masina. Am citit cat am putut pe aici despre clapete, dopuri, motoare distruse dar totusi am hotarat sa fac masina cum a fost, asa ca am cumparat o admisie cu clapete de la dezmembrari, am curatat-o, am spalat-o ...am scos clapetele, le-am facut luna si le-am sudat cu laser capetele niturilor si clapetele de ax (clapetele sunt de inox, nu ma mir ca fac prapad cand ajung in motor) Galeria cumparata mi-a venit pe curier total echipata, cu capsula vacumatica si electrovalva, garnituri ...mai putin senzor MAP. Si din cauza unor greseli copilaresti am fost capabil sa montez/demontez de 3 ori galeria admisie in 3 zile - de aici incercarea sa gasesc un ajutor pe forum... Prima runda - am vb cu un amic ce are un mic service de cartier sa ma lase acolo la caldura pt ca el nu avea program in acea zi - aveam galeria cu clapete pregatita si pt ca nu stiam daca cel care a pus dopuri cu ani in urma a lasat electrovalva sau capsula vacum pe masina, am hotarat sa le montez pe cele primite de la dezmembrari. - demontez galeria de pe masina, da, era cu dopuri si aveam si toate accesoriile dar am preferat piesele de la dezmembrari. - frumos pana aici, cu ocazia asta am inlocuit si toate bujiile (aveam 2 arse), montez galeria, cuplez furtunas, mufa, tot - pornesc si ies in proba pe sosea. Poi nu era masina mea ! Motorul s-a linistit, sound moale, pornire motor mai usoara, a disparut orice "lag" de pe acceleratie si mai ales infigareata si elastica de la ture mici, ce sa mai - eram atat de fericit incat m-am plimbat aiurea prin oras vreo 40 min sa ma conving ca nu fabulez. Runda 2 A 2-a zi de dimineata pornesc masina, totul frumos, deschid capota sa ma mai uit sa nu fi uitat ceva desfacut ...si-mi pica fața ! Intre niste cabluri si fire odihnea o garniturica roz (cea care lipseste din foto) Nu stiam ce sa fac ...iar sa demontez totul pt prostia aia sau sa las asa - in fond acel inel cred ca are rol de strangere progresiva a surubului ce trece prin ea dar ma gandeam si eu la deformari si alte minuni. Nu mai aveam garaj cu caldurica asa ca fara nici un chef m-am apucat iar de demontat in parcarea blocului pt ca stiam ca acel mic cauciuc imi va sta pe creier pe veci ...scot galeria, mda, constat locul gol, o fixez cu silicon ...si ma trec niste ganduri idioate - "ce ar fi sa pun pe galeria cu clapete, capsula vacumatica si electrovalva gasite pe masina mea !" Le-am supt, am suflat in ele, le-am lins si in final am facut schimbul de accesorii. Montez totul cu atentie sa nu mai agaț garnituri, pun totul la loc si ies pe sosea - sa-mi vina sa mor ! Mirajul de in urma cu o zi s-a risipit, aveam din nou masina ce o stiam - pornire greuță, fara chef sub 2000 ture, calcam pedala si masina reactiona in scarba, motor zgomotos ... Nu stiam ce sa mai cred ! ...ori ca mi s-a parut in urma cu o zi ...ori am uitat ceva la montaj ...ori capsula vacumatica ori electrovalva erau defecte si ar fi trebuit sa le las pe cele de la dezmembrari. Runda 3 Azi-dimineata ma infiintez turbat si infofolit langa masina spre deliciul vecinilor plictisiti de atata stat in casa si aveam de gand sa pun inapoi capsula vacum si electrovalva de la dezmembrari. Am presupus ca poate ale mele de pe masina stand aiurea pe motor s-au imbacsit cu praf sau ceva... Demontez iar tot, deja pot face toata operatiunea cu ochii inchisi ...scot galeria si WTF ! Furtunasul dintre capsula si electrovalva fiind cam scurt, nu l-am mai putut fixa pe traseul gandit de fabrica dar nici eu nu l-am fixat cumva asa ca la ultimul montaj furtunasul a fost prins, indoit si apasat intre diferite piese sub galerie - practic tot sistemul cu clapete a ramas fara comanda, pe deschis. Am fixat furtunasul cu coliere plastic si poate nu avea rost dar pt linistea mea am pus capsula vacum si electro inapoi, cele de la dezmembrari Atentie iar la garnituri, atentie la furtunas, montat totul si iesit pe sosea. A fost suficient o tura de cartier - clar, aveam iar jucaria fasneata de acum 2 zile ! Sper sa tina sudurile laser pe clapete dar oricum o sa le verific periodic. Azi in 2 ore am demontat si am pus totul inapoi deci nu-i cine stie ce pierdere de timp tot la 6 luni macar. Ok, cunosc parerea multora care sustin ca nu este nici o diferenta in mersul masinii daca se anuleaza clapetele si se pun dopuri. Eu nu ma contrazic cu nimeni dar dupa cele 3 experiente cred ca prin logica se desprinde o concluzie: - daca nu a functionat sistemul clapete (furtunas sarit sau obturat, electrovalva defecta, mufa ei oxidata, capsula vacumatica defecta, ax intepenit, clapete colmatate) ...si apoi treci la dopuri - da, sunt convins ca ai dreptate si nu vei simti nici o diferenta in dinamica masina. Aaaa, si am mai incercat ceva. Cu motorul la relanti mi-am strecurat mana sub galerie si am manevrat eu axul lung ce comanda clapetele. L-am impins/tras de la un capat la altul de cateva ori si motorul saracu a inceput sa se scuture semn ca totusi clapetele alea fac ceva. Unii zic ca sunt inutile, altii le pun inapoi - nah, care cum crede ...insa sunt de acord ca sunt prea pe fuga gandite si riscul sa se rupa exista. Eu le-am sudat V-am salutat.
    1 point
  5. Cine cumpara masina cu motor 3 litri benzina, prefera sa o conduca el, nu pilotul adaptiv; am avut ACC pe F11, mi se parea util doar pe drumuri nationale (uneori te cam incurca in depasiri...) si eventual pe autostrada pe timp de noapte; motorul si franele foarte bune fac condusul usor si controlabil, eu nu simt nevoia de asistenta electronica Amortizoarele adaptive nu sunt nici cal nici magar - sunt mai comfortabile decat unele sport, dar pe modul sport nu sunt suficient de rigide, si cursa e mai mare decat ar trebui; da, pt o masina de familie sunt foarte bune, dar parca nu tin masina suficient de lipita de drum atunci cand mergi mai sportiv. Am condus de curand G22 430i cu amortizoare adaptive, nu prea mi-a placut tinuta de drum, cursa amortizorului e mult prea lunga, iti da o senzatie de instabilitate; prefer clar suspensia de la masina mea (amortizoare OE bmw si arcuri sport mtech); da, era foarte comfortabila in oras, dar parca nu de asta as cumpara un 430i. In concluzie, important e sa iti clarifici ce vrei de la masina: sa fie comfortabila si lejer de condus: un F10/G30 525d/530d cu cat mai multe optiuni e ceea ce cauti; vrei sa fie mai sportiva si mai controlabila - atunci F30 340i e alegerea potrivita, dar n-as insista sa aiba ACC sau EDC, mai degraba as lua suspensie sport (nu e asa rigida cum era la E46/E90, e suficient de comfortabila).
    1 point
  6. Nu am rezolvat inca. Am vorbit cu un tip sa imi reseteze module la setarile initiale apoi sa le upgradeze la versinea noua de soft. Pe viitor daca faci vre-o schimbare la setarile vre-unui modul fa si backup si nu reseta sau schimba telefonul fara sa iei pe laptop backup-ul
    1 point
  7. Daca vindeai e39 in starea asta, azi o luam. Bucura-te de masina pana o vinzi si nu lasa la pret doar s-o vezi vanduta! In comentarii vad expus perfect paradoxul proprietarului roman. Daca e ieftina, de ce nu e intretinuta. Daca e intretinuta, de ce e scumpa?! ne mai facem vreodata bine?
    1 point
  8. Mai bine scriam 30000 mile și ca provine de pe o dauna? Oricum, se poate ĂŽnchide pt ca s a vandut
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.