Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/20 in Posts

  1. Buna seara si ce onoare,doamna Firea !
    2 points
  2. Posibil sa se blocheze pompa de servo?
    1 point
  3. Nu. Anulate fizic prin decuplarea mufelor. Se poate constata la o diagnoza.
    1 point
  4. Din tester sĂŁ fie dezactivatĂŁ ?
    1 point
  5. Probabil au fost dezactivate de fostul proprietar. La modelele cu x-drive produc neplĂŁceri mai mari dacĂŁ se defecteazĂŁ.
    1 point
  6. Am scris mai sus ca mai e puntea redresoare a alternatorului care poate sa facĂŁ figuri ĂŽn cazul ĂŽn care se strĂŁpunge vreo dioda și nu mai anuleazĂŁ una din alternante, pozitiva sau negativa. Am ĂŽntâlnit cazuri ĂŽn care alternatorul mergea perfect când era rece și la temperaturi ridicate o lua prin "ceapa". Pe lângĂŁ puntea redresoare trebuie verificate (dacĂŁ au uzura mare) inelele colectoare de pe rotor. BaftĂŁ! Si ĂŽncĂŁ o chestie asa pentru tine la curent continuu nu se folosește termenul de "ĂŽmpĂŁmântare" ii zice "masĂŁ" sau "minus"
    1 point
  7. Eu am mai spus cĂŁ inginerii de la BMW au devenit extrem de pricepuți. Diverse repere cad la fix, ori dupĂŁ 3 ani, ori pe la 120-150kkm (adicĂŁ dupĂŁ garanție, de obicei). La ambele F-uri (15 si 48) am schimbat câte o pungĂŁ de garnituri, pentru același motiv - motorul plin de ulei. ProducĂŁtorii auto fac bani mulți din piese și manoperĂŁ, se pare.
    1 point
  8. Trebuie decomprimat motorul, garnitura de chiulasa speciala turbo, etc. O investitie partiala nu face decat sa-ti creeze probleme
    1 point
  9. Cred ca la tine o sa se simta consumul prin prisma cheltuielilor pe care le faci cu problema ta imaginara.
    1 point
  10. Cand este un "scurt" se arde ceva gen siguranta, modul, etc. Daca totul este ok pe masina si doar alternatorul este problema, atunci trebuie reparat. Aia cu "un scurt pe masina care l-a stricat" este raspuns de forum unde unu altul isi da cu parerea. La un cervice,daca profesionistii au spus ca este un scurt pe masina sa-l si dovedeasca.Sa-si asume ce vorbesc. Asa ar fi normal.
    1 point
  11. Cine-i ofticosu' de-a dat la gramada cu minus?!?! Cred ca asta e fan infocat diesel si nu suporta faptul ca unora le plac benzinarele. Altfel sa-mi trag una de inteleg un astfel de comportament. Intelegeam ca primesc doar eu cu minus ca recomand 2litri in contextul in care toti vorbesc de 3litri, dar cand aproape toti primim minus, e clar oftica undeva.
    1 point
  12. MulĂžumesc mult pentru interventie. As vrea sĂŁ spun ca am clarificat si, ĂŽn acelaÂşi timp, am rezolvat problema. Am ezitat sĂŁ scriu pânĂŁ acum acest aspect, ĂŽntrucât nu sunt experimentat ĂŽn domeniul mecanicii auto Âşi nu aÂş fi vrut sĂŁ fac anumite greÂşeli de exprimare sau, mai rĂŁu, sĂŁ dau impresia cĂŁ m-aÂş lĂŁuda cu "norocul" pe care l-am avut. Ăn fapt, ĂŽntr-una din sĂŁptĂŁmânile trecute, am constatat cĂŁ maÂşina era din nou lĂŁsatĂŁ de tot. Am sunat mai mulĂži mecanici care mi-au sugerat, la unison, cĂŁ este necesarĂŁ ĂŽnlocuirea integralĂŁ a compresorului Âşi cĂŁ este exclusĂŁ orice ĂŽncercare de a fi reparat. TotodatĂŁ, ĂŽn mod corect, am fost ĂŽndrumat sĂŁ optez pentru un compresor nou, WABCO, identic cu cel montat pe maÂşinĂŁ (original). Deoarece nu dispun, pentru un moment, de o aÂşa sumĂŁ de bani (3.500 lei + montaj), am decis sĂŁ mai studiez ĂŽncĂŁ o datĂŁ video-clipurile de pe youtube, postate de mai mulĂži binevoitori, ĂŽn legĂŁturĂŁ cu aceastĂŁ problemĂŁ. Ăntr-adevĂŁr, clipul de pe canalul "Diagnose Dan" mi-a fost de mare ajutor pentru rezolvare, dar au mai fost utile Âşi altele. AÂşadar, cu destulĂŁ greutate, m-am strecurat sub spatele maÂşinii Âşi am desfĂŁcut elementele din plastic care protejeazĂŁ compresorul. Apoi, am desfĂŁcut conductele de aer (albastrĂŁ Âşi roÂşie) Âşi imediat compresorul. MenĂžionez cĂŁ am folosit o simplĂŁ surubelniÞã dreaptĂŁ Âşi douĂŁ chei tubulare (de 8 Âşi de 10). Ăntrucât nu aveam nimic de pierdut, am pus compresorul pe o masĂŁ Âşi, cu mai multe chei sau ÂşurubelniĂže torx, l-am desfĂŁcut ĂŽn bucĂŁĂži. Am ĂŽnlocuit granulele dezumidificatoare din camera de presurizare cu altele noi, cumpĂŁrate de la magazinul Dedeman (circa 20 lei), am desfĂŁcut valva solenoid Âşi am procedat aÂşa cum este exemplificat ĂŽn partea de final al video-clipului postat de Diagnose Dan, adicĂŁ am lovit-o uÂşor, de mai multe ori (15-20), pe pĂŁrĂžile laterale, cu o ÂşurubelniÞã, pentru deblocare. MenĂžionez cĂŁ nicio altĂŁ piesĂŁ a compresorului nu pĂŁrea uzatĂŁ. Apoi, am montat toate piesele la loc Âşi am reintrat sub maÂşinĂŁ. Am fixat compresorul la locul lui Âşi am legat conductele de aer. DupĂŁ ce am pus contactul, compresorul a ĂŽnceput sĂŁ lucreze normal. FuncĂžionarea s-a oprit, dupĂŁ circa 1 minut, iar maÂşina s-a ridicat 1 cm. Considerând cĂŁ este nevoie de repetarea operaĂžiunii, am pus din nou contactul Âşi, compresorul, lucrând pentru a doua ora, timp de 1 minut, maÂşina s-a ridicat la ĂŽnĂŁlĂžimea normalĂŁ. Am fost fericit cĂŁ am reuÂşit sĂŁ o "repar" fĂŁrĂŁ cheltuieli, nici mĂŁcar pentru manoperĂŁ. ToatĂŁ operaĂžiunea a durat cam 2 ore, inclusiv cu pauzele pentru vizualizarea videoclipurilor tutoriale. PânĂŁ ĂŽn prezent, funcĂžionarea este absolut normalĂŁ: presiunea ĂŽn perne, aÂşa cum este Âşi normal, scade puĂžin, având ĂŽn vedere cĂŁ merg cu maÂşina doar o datĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ. La scurt timp dupĂŁ pornirea motorului, se aude cĂŁ porneÂşte Âşi compresorul, pentru 10-15 secunde, maÂşina ridicându-se la ĂŽnĂŁlĂžimea corespunzĂŁtoare. AÂşa cum spune Âşi ĂŽn clipul Diagnose Dan, problema valvei Solenoid este rezolvatĂŁ pentru un moment, fĂŁrĂŁ a Âşti peste cât timp se va bloca din nou. Sunt conÂştient cĂŁ, pe viitor, va fi necesarĂŁ ĂŽnlocuirea compresorului. Ăntre timp, voi comanda separat o valvĂŁ solenoid (circa 300 lei), pe care sĂŁ o pĂŁstrez pentru repetarea "minunii". DacĂŁ vĂŁ pot fi de folos cu mai multe informaĂžii, mĂŁ puteĂži contacta prin farcebook, pe profilul Danciu Silviu (TârgoviÂşte). VĂŁ mulĂžumesc tuturor pentru atenĂžie, vĂŁ respect Âşi vĂŁ consider ca pe prietenii mei.
    1 point
  13. in fapt ce vrei, ce cauti? Doar sa provoci? Scrie-mi pe privat daca ai ceva de zis si nu iti convin parerile mele de pe alte topice. Vorbeste in topic sau mai bine taci. Da pe bune, cjiar asa sta treaba dupa parerea mea. A ta care e, ca nu se vede! Dar hai ca te si intreb in caz ca nu iti dai seama..: daca termostatul principal deschide la 90 de grade, ce altceva mai stii ca se intampla?? Mai stii si altceva sau vorbesti doar asa.. sa TE AFLI IN TREABA? Hai zi tot daca stii tu mai bine. Toti sunt inteligenti, dar stii la ce, la comentat de pe margine! Oricum esti reclamat sa stii ca vorbesti aiurea despre subiecte din alte ropice si rastalmacesti! In caz ca nu stiai, alea nu sunt poze puse de mine..
    1 point
  14. Ai dreptate aici, dar te pot intreba ceva : Daca am de verificat 100 de masini, se merita sa dau 1000 Eur sau e mai usor sa scriu aici ? thread-ul a fost deschis cu gandul sa ajutam lumea prezenta pe aici sa se fereasca de anumite masini care sunt puse la vanzare, nu sa va verificati viitoarele masini. Tocmai asta e ideea, ca in functie de ce scrie aici la VIN ma decid daca o iau sau nu; asa te poti feri de anumite masini, dar cele de care nu te feresti ce garantie ai ca sunt ok ? Pe viitor am sa pun si anuntul, multumesc.
    0 points
  15. Astia ECO (din specia reptilienii) ti-au dat minus )... +!
    -1 points
  16. Tu stii... Eu vreau sa pastrez dpf-ul ca nu vreau sa fumege dupa mine ca un tractor...totusi este Euro 5. Nu ma intereseaza de Eco, cand o sa dispara diesel nu o sa mai fie si gata. Daca cauti pe forum gasesti colegi care au facut la F30 parca, nu stiu sigur de F31.
    -1 points
  17. Inainte sa scrii, mai cauta sa scrii si lucruri concrete si reale, nu fantezii Care twinturbo... esti pe langa rau Nu prea gasesti, vei avea probleme la service-uri etc. La G-uri vor fi mai multe benzinare, deci mai comune, concurenta mai mare, preturi si dotari mai bune, servisare mai buna, numai pe +. F-urile 3.0 biturbo benzina sunt f ok, dar situatia nu sta doar in motorizare.
    -1 points
  18. Am prieteni care l au schimbat fara calibrare si merge perfect masina, unde am gresit? multumesc
    -1 points
  19. Eu cred ca masina are doua probleme. Una exclusiv cu turatia motorului la ralanti. Aceasta nu trebuie sa varieze singura. Iar daca se intampla sa vezi acul de turometru miscandu-se, aceasta este foarte mica, la ralanti. Ai incercat sa iei legatura cu, cei care au pus instalatia GPL si sa le spui ce se intampla? Variatia aceea enorma in ture nu are cum sa fie de la alternator, doar de la alternator cu probleme. Apoi faptul ca (inca) se descarca bateria cu motorul pornit este simptomul clasic de alternator defect/incarcare cu probleme. Ce stii, periile alternatorului au fost inlocuite (?) la schimbarea puntii redresoare care probabil fusese partial arsa (presupun..) initial.
    -1 points
  20. Uite aici alta masina frumoasa, si probabil cazul tau rezolvat. La tine nu porneste ca e dezactivata functia:
    -1 points
  21. Cu lichid hidraulic nu se repara pompa sau directia.. cand deja are simptome serioase..
    -1 points
  22. Singura chestie e ca polueaza de rupe comparativ cu un M4. In orice alta tara mai rasarita din Europa nu te lasa sa circuli pe strada cu ea.
    -2 points
  23. Ai ceva modul bluetooth prin masina? Functie bluetooth, ceva pe volan..? Modulul ala daca nu intra in "sleep mode" sigur poate sa descarce bateria..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.