Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/24/20 in Posts
-
Buna tuturor. Am o problema cu masinuta mea, un e87 116i din 2009. Uneori in timpul mersului pret de o secunda simteam ca nu merge rotund...zvacnea. Asta nu se intampla foarte des. Masina o am de 4 luni. Acum 3 zile am zis sa-i schimb bujiile...zis si facut. Normal ca m-am uitat pe youtube la un tutorial ca un afon ce sunt. Le_am schimbat fara probleme, am montat tot la loc si i-am dat cheie. Surpriza masina face ca un tractoras..tipicul mers in 3 cilindrii. Am verificat iarasi mufele totul era ok. Apoi m-am gandit ca poate fisele aveau probleme ...am cumparat fise noi. Aceeasi problema. Am dus-o la un amic care se pricepe mai bine mi-a zis ca bujiile nu sunt ok ca au alt cod(de la magazin le-am primit gresite). Azi am luat altele...degeaba. Cablurile si mufele par in regula...la altceva nu am umblat. Am avut cand eroare la cilindrul 1 cand la cilindrul 2. In ultimele 2 zile doar eroare cilindrul 2. Sunt in Austria si cum nu cunosc nici un electrician auto ramane doar sa merg la BMW. Vroiam sa evit pentru ca doar sa puna testerul costa 135 euro. A mai patit careva dintre voi asa ceva? Pe un forum german am intalnit un caz asemanator dar nici neamtul nu i-a dat de cap(sau nu a mai postat rezolvarea). Va urez un Craciun fericit si astept raspunsuri peste vreo 3-4 zile dupa trezirea din betie1 point
-
Eu mi-am luat un e39 525i fabricat in 12/2002(euro 4). Uite topicul meu aici. L-am adus din Germania pe platforma. A durat cam 1 an de zile de cautari pana am gasit una in stare cat mai 'buna', adica fara km inapoi, unic propietar, fara istoric cu accidente, toate cheile(un fix de al meu), cartea de service. Daca ai curajul si te pricepi ce e de facut cu actele poti lua una de la privat pentru ca o iei mai ieftin cu 500 de euro poate. Pretul pentru o astfel de masina trebuie sa fie intre 2000-4000 de euro in functie de normal de poluare majoritatea fiind euro 3, nr de km, nr de propietari, starea ei, etc. Preturile care le vezi pe mobile.de sunt asa... 80% din ele au preturile mari si stau acolo de vanzare de luni de zile. Eu am urmarit preturile 1 an de zile si iti zic sigur ca ce este peste 4500 de euro nu se vinde. Mai apar raritati din cand in cand cu sub 150k km la 5000-6000-7000(depinde de ce vrei/buget). Poti folosi functia 'Park' de pe mobile.de si vezi ce se vinde, la ce pret se vinde. Eu am dat pe a mea 3100 de euro de la dealer, era pusa la vanzare la 3800. I-am facut oferta de 3000, el a zis 3200 iar eu dupa i-am zis ca mai mult de 3100 nu ii dau si nu mi-a mai raspuns. Dupa 1 sapt m-a contactat el ca batem palma pentru 3100. Dealerul mai mult de 2500 nu a dat pe masina. Singura problema majora la masina mea este ca are niste rugina pe care trebuie sa o scot in locurile tipice pentru aceasta caroserie. Pragurile sunt ok mai putin suprafata de pe partea pasager unde se scurge apa in pentru amandoua usile. La usi am mai gasit asa d-abea acum are un inceput de rugina prin colturi insa prima oara trebuie sa rezolv pragul ca ala e mai grav. Ce e de verificat? Eu as zice in primul rand rugina. Daca cauti pe google 'e39 rust' te sperii, unele sunt ruginite atat de tare incat nici pe elevator nu le mai poti ridica. In rest ca la orice alta masina veche de 15-20 de ani, trebuie sa te astepti sa mai bagi in ea, ca nu degeaba le vand fostii propietari. La a mea dupa mai mult de 1000 de km parcursi am gasit ca imi scapa lichidul de servo de pe capac si vasul de expansiune e fisurat. 300 de lei pe original amandoua componentele pe care mi le-am comandat deja. De asemenea sa nu te astepti sa fie o masina fiabila(calitate nemteasca), are si pacatele ei... a fost printesa candva. Alte probleme... tot specifice varstei sunt scurgerile de fluide. Ce iti mai recomand e sa-ti iei un cablu de diagnoza + ISTA, ieftin si bun. Ai o problema citesti codurile singur si faci cercetare online decat sa te iei dupa mecanici. Daca te iei dupa astia schimbi jumatate de masina. Acum ramane sa decizi tu daca merita sau nu. Daca te pricepi cat de cat la desurubat si iti face placere sa mai lucrezi pe la masina, foarte multe din componentele care cedeaza la masina asta sunt usor accesibile. Exista o gramada de continut pe youtube despre cum sa servisezi motorizarea asta. Eu prea mult habar nu am despre masini si nici experienta dar tot m-am incapatanat sa cumpar una pe benzina in ciuda faptului ca nu cunosc ABSOLUT pe nimeni care stie sa lucreze cu acest motor intr-o tara unde toata lumea repara diesel. Ce pot schimba singur si e usor accesibil am sa-mi fac curaj si o sa ma apuc eu sa schimb pe la ea. Abea astept sa-mi ajunga piesele sa le schimb. Ce tine de motor, distributie, vanos acolo trebuie sa imi gasesc pe cineva, nu o sa ma bag. In rest masina este o placere, eu vin de pe un e46 318d... chiar imi aduce zambatul pe fata din momentul in care intru in masina si aud acel sunet de usa unui seif de banca cand inchizi usa + sunetul motorului cand il pui la treaba. Motivul pentru care am mers pe 525i este ca... desigur. Recunosc, nici eu nu am vrut sa fac donatii statului pentru aerul din cilindrii + ca ce dracu sa faci intr-o tara cu limita de viteza de 130km/h(si asta pe autostrada) cu sute de cai? Eu cred ca eram fericit si cu un 520i, oricum nu folosesc toata puterea de pe 525i. Foarte rar il turez pe 5000, in rest merg normal unde imi schimba cutia automta, 2000+, 3000. Daca nu aveam impozitele astea nenorocite, poate ma incurcam cu un 530i... poate.1 point
-
Are. Una mare. Ăn inteligenta lor, inginerii de la BMW au pus siguranțĂŁ comuna la mânere și DSC. Ăn momentul ĂŽn care intra un mâner ĂŽn scurtcircuit se arde siguranta și se fac ceasurile de bord pom de CrĂŁciun .1 point
-
Daca nu ĂŽl ajuta nimeni si se descurca singur? Nu e mai bine asa? )1 point
-
DacĂŁ știu bine, majoritatea acestor motoare are norma de poluare Euro 3,raritate fiind Euro 4. DacĂŁ dorești sĂŁ iei una pentru o perioadĂŁ așa lungĂŁ, s-ar putea sĂŁ te lovești de unele restricții de circulație ĂŽn anii urmĂŁtori, ĂŽn special dacĂŁ ești amator de ieșit pe afarĂŁ cu mașina. Succes!1 point
-
As incepe cu inlocuirea uleiului din servo. Vezi ce-ti scrie pe capacul rezervorului de servodirectie (ATF sau CHF), schimba lichidul !1 point
-
1 point
-
Probabil au fost dezactivate de fostul proprietar. La modelele cu x-drive produc neplĂŁceri mai mari dacĂŁ se defecteazĂŁ.1 point
-
Eu dupa pataniile cu pompa VP44 nu va recomand carpeli pe genunchi. Pompa respectiva se poate repara decent doar cu stand de testare/calibrare, nu cu computer lipit de la alta pompa (un computer nou, stiu ca vine si cu cativa senzori : presiune, temperatura, turatie si ce o mai avea - la a mea a costat 500-600 euro un calculator nou la Bosch. La 500 ron, nu stiu ce garantie sau calitate poti cere! Eu iti recomand sa cauti un service autorizat Bosch si sa o testeze sa vezi daca mai poti scoate ceva bun din ea!1 point
-
Ai de capu meu ce sa mai fie de zis, bine ca ai ajuns la Nasi, am facut si eu in trecut cateva chesti la el si am fost multumit.1 point
-
Cred ca la tine o sa se simta consumul prin prisma cheltuielilor pe care le faci cu problema ta imaginara.1 point
-
Singura chestie e ca polueaza de rupe comparativ cu un M4. In orice alta tara mai rasarita din Europa nu te lasa sa circuli pe strada cu ea.1 point
-
Si eu am mers cativa ani buni prin oras, cu drumuri extraurbane in afara in weekenduri, cu un N47. La fel, nu ma interesa de DPF, regenerari si detalii, aveam incredere in masina ca stie ce face si ca face bine. Plus ca, din auzite, DPF-urile de BMW sunt printre cele mai rezistente. Cativa ani mai tarziu (nu multi) si cativa bani mai tarziu (multi), EGR + racitor EGR si admisie, toate cu depuneri, rau de tot, si inlocuite. Vorbim de masina cu <120k km. A fost momentul cand am zis ca dieselul nu e de viitor, cu atat mai putin in oras. In acelasi timp, dintre masinile diesel Euro 5/6 care au problemele astea dupa cativa ani, cate dintre ele vor fi reparate corect? Ma refer la costuri intre 1000-2000e. Pentru ca in orasele noastre, multe masini diesel Euro 5 deja sunt ca unele Euro 3. Multe au DPF OFF, EGR OFF, pentru ca atunci cand ele valoreaza 7-8k euro, cine mai baga 1-2k sa le repare? Si ajungi sa mergi in spatele lor, sa te ineci si sa injuri dieselul. Soferul care se bucura de costuri mici de combustibil, si care fenteaza ITP-ul cand se loveste de probleme. Dieselul care de altfel are rostul lui, intr-o exploatare corecta si o intretinere corecta. Din pacate in Romania, ambele sunt dificile. Si devin din ce in ce mai dificile cand un diesel Euro 6 va ajunge la un rulaj/ o varsta ridicata si problemele vor fi din ce in ce mai complexe. As lua oricand o benzina, cu riscurile de rigoare privind depunerile, care oricum sunt mai reduse la generatiile ulterioare. Dieselul e cam un dead-end, dovada starea parcului auto din Romania. Dar cred ca suntem off-topic si ma retrag aici, pana nu devine versus.0 points
-
0 points
-
@SKW poti te rog un key read pentru: WBAJLxxxxxxxxxxxx WBA5Lxxxxxxxxxxxx WBA5Lxxxxxxxxxxxx Multumesc-1 points
-
@SKW poti te rog un key read pentru: WBA5A510xxxxxxxx https://www.adesa.eu/ro/car/info?auctionId=4919679 WBA5C910xxxxxxxx https://www.adesa.eu/ro/car/info?auctionId=4922890 Multumesc-1 points
-
Uite aici alta masina frumoasa, si probabil cazul tau rezolvat. La tine nu porneste ca e dezactivata functia:-1 points
-
Cu lichid hidraulic nu se repara pompa sau directia.. cand deja are simptome serioase..-1 points
-
Nu sunt chiar specialist in motoarele BMW pe benzina , dar crezi ca ai sanse sa gasesti unul la varsta asta care nu manaca ulei sau nu are probleme cu valvetronic-ul/vanosul ? Am avut pe vremuri un E39 523i/175 cp si pe la 250k km era deja destul de mancator de ulei . Au mai fost pe la mine unii care nu dadeau de cap valvetronicului si au bagat ceva bani in piese si in manopere .-1 points
-
Oirce ulei isi va pierde din proprietati inclusiv prin simpla trecere a timpului, nu neaparat prin lubrifierea unui mecanism la temperaturi inalte. E foarte usor de inteles de ce crapa motoare la 200.000km, din cauza reviziilor la 25.000km cu uleiuri "long-life", care de fapt dupa 15.000km sunt apa de ploaie. Vrei sa te tina grupurile, cutia de transfer si cutia de viteze? Schimbi uleiurile cand achizitionezi masina si la fiecare 100.000km dupa aceea si o sa vezi ca o sa fie bine. Daca nu...vezi tu ce si cum. Ma surprinde uneori atitudinea oamenilor vizavi de aceste operatiuni si la spalatorie imi mai zice unul ca-s proaste X3-urile astea, ca le pica cutiile de transfer, distributiile, etc. Cutiile de transfer pica din cauza mentenantei dezastruoase sau inexistente, romanul de rand isi cumpara BMW de nu stiu cati ani vechime si se asteapta sa-l tina 200.000km fara probleme...cand unele masini in cauza au de 2x nr. asta de km deja. (nu pe bord bineinteles) On-topic : Schimbat uleiurile din grupurile fata-spate, cutie de transfer si de viteze (+capacul baii de ulei) la 200.000km, acum am 275.000km si totul este super ok.-1 points
-
Bani aruncati, iti dai seama nu, la anii ei mai este bmw doar cu numele, sincer am pierdut cutia si nici nu stiu ce producator este tamponul ala, il am de cativa ani si acum ca am acasa canal de vizitare ma apuca cate un impuls deasta mecanicos si mai desfac cate ceva, cred ca este topran si stiu ca l-am comandat pentru partea stanga, acum de unde dif stg-dr nu stiu.... ca nu vad ceva marcaje pe el Adevarul este ca de ex. la mine fulia arbore a fost corteco si a tinut 10 ani, flansa cardan orig si tot asa e prima data cand o schimb, dar sincer chiar nu mai are rost sa investesc bani mai mult decat necesar sa ruleze cat de cat, si service nu mai vede oricum ca m-am saturat de oieri recalificati la saiba, turbina a fost inlocuita complet si da a tinut 10 ani ... chiar ma intreb ce chinezarie de rahat o sa pun in loc-1 points
-
Ai dreptate aici, dar te pot intreba ceva : Daca am de verificat 100 de masini, se merita sa dau 1000 Eur sau e mai usor sa scriu aici ? thread-ul a fost deschis cu gandul sa ajutam lumea prezenta pe aici sa se fereasca de anumite masini care sunt puse la vanzare, nu sa va verificati viitoarele masini. Tocmai asta e ideea, ca in functie de ce scrie aici la VIN ma decid daca o iau sau nu; asa te poti feri de anumite masini, dar cele de care nu te feresti ce garantie ai ca sunt ok ? Pe viitor am sa pun si anuntul, multumesc.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00