Salut, Banuiesc ca find vorba despre x1 din 2016 te referi la modelul F48 si atunci poti sta linistit pentru ca problemele cu distributia au fost doar la motoarele N47. Parerea mea e ca mai mari dureri de cap poti avea daca te apuci sa o schimbi, pentru ca nu este vorba de o distributie prea usor de schimbat si la ce "meseriasi" gasesti prin romania (inclusiv in reprezentata) cel mai bine o lasi cum a venit din fabrica, plus ca o distributie schimbata (la fel ca orice alta componenta de altfel) nu o sa tina niciodata la fel de mult ca cea din fabrica ( asta execeptand cazurile in care au fost defecte de proiectare ca la N47), iar daca masina are 120k-160k km distributia ar trebuii sa fie ca noua find pe lant. Daca te refereai la un x1 e84 cu motor N47 atunci clar primul drum pe care il aveai de facut era la service sa schimbi distributia, dar altfel chiar nu isi are rostul dupa parerea mea ( si crede-ma ca eu sunt nebun cu schimbatul pieselor preventiv).