Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/15/21 in Posts

  1. Bai citind topicurile astea ma faceti sa iau un E46 din nou
    2 points
  2. F31. Aceiasi problema. Schimbat filtru (reschimbat la schimbul de ulei si filtre)si curatat senzorul debitmetrul. De 8 luni nici-o problema.
    2 points
  3. Singurul lucru frumos la coupe-ul ala este interiorul. Farurile sunt groaznice, mult mai frumoase si bune cele originale, mai ale cele cu trimul interior titanium. As spune pas fara sa ma gandesc, mai ales ca in anunt scrie ca este pachet M, desi masina este standard. Cauta ceva cat mai original si cat mai intretinut chiar daca e la un pret mai mare. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    2 points
  4. Nu lua aftermarket, ori cauti una SH buna, ori iti iei o membrana noua si o inlocuiesti. https://postimg.cc/QH1z42Bp https://postimg.cc/4HTpWtWh
    2 points
  5. Personal iti recomand ceva intr o stare cat mai originala,.nu tobe after, nu faruri after, etc. In plus nu as cumpara de la persoane ce dezinformeaza eventualul cumpĂŁrĂŁtor printr o descriere eronatĂŁ, in cazul de fata nu exista pachet M. Parererea mea sincera este sa va reorientati.
    2 points
  6. Cum sa nu gasesti SH, dezmembrari sunt pe toate drumurile. Intra in grupuri de FB cu E46 si in 5 min ai 20 oferte . Da, clapeta inchide la contact. Nu trebuie s-o dai jos, e suficient sa ii scoti mufa cu motorul mergand si cand o pui la loc o s-o auzi cum cupleaza. Sau ma rog, ar trebui s-o auzi Cu 150lei + transport iti iei tot kitul de reparatie, cu clapeta si ax din aluminiu + oring + supapa care te va tine mai mult ca masina. Da-mi un PM sa-ti las link daca te hotarasti sa repari una in caz ca asteia i-a murit electrovalva. La SH trebuie sa tii cont ca toate au cel putin 15 ani vechime si chiar daca pe moment functioneaza, viata lunga nu mai are niciuna.Cu 300 lei iti faci una SH boboc sau daca vrei sa nu te doara capul si n-ai skill-uri de bricolaj, una noua e vreo 1200 lei. Repet, nu-ti lua non-OE, sunt bani aruncati pe fereastra. https://postimg.cc/Y4hN0t4j https://postimg.cc/sBqYZbSm https://postimg.cc/GTJGV2fg https://postimg.cc/sv7cdkdq
    1 point
  7. Si eu am dat-o jos sa o inspectez, daca actionez manual clapeta si pun degetul pe gaura, clapeta se misca putin spre pozitia initiala dupa care ramane blocata. Am auzit-o cum rontaia la relanti acum vreo 2 saptamani, si de cateva ori in mers pe la 40-50 la ora cand eram in aceleratie in liniste totala noaptea pe la 2-3 cand eram singur pe strada, ea probabil face mai des dar nu am auzit-o eu. Am mai observat bucati mici care lipseau din garnitura aia portocalie din jurul cadrului care tine clapeta, avea un strat de ulei uscat subtire intarit pe clapeta si mirosea puternic a benzina. Pentru linistea mea, am sa cumpar o disa noua si kit-ul acela din anglia, vine cu clapeta si pin din aluminiu + o vaselina speciala. A mea se pare ca 'functioneaza' mai putin pin-ul ala care e ruginit si probabil ala cauzeaza rontaitul. Costa cam 500 de lei una after market la noi in Romania + kit-ul de Anglia tot cam atat. Pe OEM vreo 250$ am gasit-o doar pe ebay, SUA parca.
    1 point
  8. Fa o diagnoza cu ISTA si vezi exact. Posibil sa ai o pierdere de boost pe undeva sau un senzor defect (zic si eu).
    1 point
  9. Dpf ala nou e aftermarket, nu este la fel de calitativ ca cel original nou ĂŽnsĂŁ este mai ok ca o curĂŁțare. Trebuie sa i dai din soft faptul ca ai pus filtru nou sa si reciteasca toate valorile, se face din ista, este foarte simplu.
    1 point
  10. Lol Și sa I dea și amenda 1000 de lei
    1 point
  11. Sa o stapanesti sanatos! Ma bucur ca este o achizitie asumata. Cel mai probabil masina te va purta fara probleme cei 5 ani cat, daca bine am inteles, iti propui sa o ai. https://www.mdecoder.com/decode/a015566
    1 point
  12. Daca vrei, ARE legatura cu distributia in general. Nici nu e greu de dat seama.. Un ulei contaminat cu motorina nu mai este un acealasi ulei de ungere, pierzandu-si din calitati. Calitati care pentru un neavenit, adica acela care doar conduce masina si stie (i s-a spus, sau asteapta ca in bord sa arate ca trebuie schimbat..)ca se schimba la 30k km, conduce o masina in care uleiul degradat nu mai unge: lant patine, si de ce nu si alte alea.. cu aceiasi consistenta, pelicula de ulei.. ai prins ideea, sper. Pe cand ureea Ad-Blue este injectata permanent pentru a arde, sau produce aceea netralizare chimica a noxelor, fara vreo contaminare a uleiului de motor. Oricum intrebarea mea TREBUIA pusa in alt topic.. al meu, ca nu am prea multe Cam tarziu, asta e.
    1 point
  13. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh am descarcat azi, am dezarhivat, dar nu am apucat sa o instalez inca. maine revin cu feedback daca reusesc sa o instalez
    1 point
  14. VIN WBA5C91050G673757 PRET 22.549 EUR Se emite factura, TVA deductibil. Achizitionata de noua din Romania, revizii la reprezentanta BMW Militari. Urmatoarea revizie: placute de frana spate in 13.000 km, ulei/filtre in 20.000 km. Are diverse revopsiri și parbriz nou pe CASCO, fara defecte ascunse. Anvelope Pirelli Cinturato P7 RFT DOT 20 Profil 7 mm. Culoare si tapiterie B65 Jatoba LCEZ Piele Dakota Maro Cinnamon/Negru Echipamente standard 1CC Functie Start/Stop motor automata 1CD Recuperarea energiei de franare 258 Anvelope Runflat 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 302 Sistem de alarma 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 465 Bancheta spate rabatabila 4AT Ornamente interioare high-gloss ( negru) 4U2 Mod de functionare ce include ECO PRO 4UR Iluminare ambientala 502 Sistem de spalare a farurilor 534 Aer conditionat automat 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V 6NS Conectivitate extensa Echipamente optionale 2AX Jante din aliaj usor Turbine pe 18 tip 452 2TB Transmisie automata sport Steptronic 323 Functie Soft-Close pentru portiere 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 609 Sistem de navigatie Professional 676 Sistem de difuzoare HiFi 6WB Display multifunctional 710 Volan M imbracat in piele 775 Capitonaj plafon BMW Individual antracit 853 Versiune limba engleza 877 Renuntare operatiune crossower 8AR Manual de utilizare / Carte de service in limba romana ZDX Deletion BMW ConnectedDrive Package ZP5 Pachet Advantage 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 464 Sac pentru schiuri 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) Separat vand roti complete de iarna: jante originale BMW pe 17 tip 327, anvelope Dunlop Winter Sport 4D RFT DOT 17 profil 6mm. Separat vand bare transversale Thule Wingbar gri. https://imagizer.imageshack.com/img923/9227/z3DGCi.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/983/rof3y3.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/2431/dhLcuC.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/668/OQ374P.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/8606/XVPqjq.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/4931/UveHOR.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/5517/HptfL8.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7872/aHL5iI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/3600/ZrynuZ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/1900/psxesQ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/2221/ifwBzG.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/1985/7CVgNI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/3602/G7XoA4.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7964/2ZvyRo.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/816/na3vAv.jpg
    0 points
  15. Am un F30 LCI cu suspensie ///M Performance (e defapt un 320 D Efficient Dynamics, DAR arcurile si amortizoarele dupa cod sunt cele de M; BMW a ales solutia asta pentru modelele ED, astfel incat masina sa fie mai coborata si sa consume mai putin). F30 cu suspensie M Performance (sau cele ED) sunt ceva mai coborate fata de F30 cu suspensii standard si ceva mai rigide (defapt mult mai rigide). Pentru ca am un copil mic si F30-ul il folosesc ca masina de familie, nu ma intereseaza deloc tinuta de drum / latura sportiva. Asadar doresc sa fac o schimbare si sa achizitionez un set de 4 amortizoare, 4 arcuri si 4 flanse (practic suspensie completa, noua) aftermarket. Aloc un buget de 4.000 lei pentru operatiune. Scopul ar fi ca masina sa devina barcuta, sau cat mai aproape. Dupa ce am cautat pe net am ramas nehotarat intre amortizoarele KYB, Monroe si Bilstein B4. La arcuri nu m-am hotarat inca, dar banuiesc ca toate sunt la fel (?). Din cele de mai sus, pe care le-ati recomanda ca fiind cele mai CONFORTABILE? Aveti alte variante axate strict pe confort? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.