De ce sa schimbi oricum distributia la achizitie ? Trebuie sa fie cazul, altfel, arunci banii. Daca masina are un istoric credibil si/sau o duci, dupa achizitie, la cineva experimentat in motorul N47, nu e obligatoriu s-o schimbi imediat. De pret, greu de zis, pt ca sint multe variabile : aspect, dotari, defecte, emotii, oferte etc. Vezi media pietei. Nu exista E91, fie si LCI, sub 200 mii km, din vest. Poa' sa fie 600 mii sau 300 mii km. Plaja de uzura e mare si sigur nu sub 200 mii km. Dar ce au asa magic astia 200 mii km ? Asta inseamna motor aproape nou. La peste 300 mii km vorbim de motor matur, avand in vedere media de "viata", in conditii bune de intretinere. Interesul trebuie sa cada pe anexe, aspect, evenimente, nu pe km. Turbina, injectie, intercooler, transmisie, electrica etc. Bolile acestui motor le gasesti pe forum. Nu, nu ar trebui niciun fel de 330i mai indicat. Indicat este ce-ti trebuie tie realmente, adica in raport de nevoi (reale, nu imaginare, povesti, YouTube, Schumacher etc) si conditii de exploatare si nu in ultimul rand buget de INTRETINERE SI EXPLOATARE. Ca, la achizitie e relativ usor sa ai banii, mai ales ca un benzinar de 3000 e ieftin din motive usor de inteles, fata de omologul lui diesel.