Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/21 in Posts

  1. N-am mai postat aici de cativa ani buni, desi am mai schimbat 3-4 masini, toate BMW, dar acum noua “amanta” este ceva mai speciala si trebuie prezentata. Masina a ajuns la mine acum 2 saptamani, 0km, singura din tara la vanzare in configuratia actuala: WBA11AR010CG63991 Vehicle Information Type Value VIN CG63991 Prod. Date 2021-02-11 Service History !! CHECK HISTORY !! Type M440i xDrive Series G22 (4 Series) Body Type - Steering Left Hand Drive Engine B58D Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Transmission Automatic Colour Arctic race blue metallic Upholstery Leather Vernasca black seam blue Editions And Packages S33T Motorsport Engineering Package S710 M Leather Steering Wheel S711 M Sports Seats S715 M Aerodynamics Package S71C M Exterior Package Carbon S7CG BMW Repair Inclusive S7NH BMW Service Inclusive Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S420 Sun Protection Glazing S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AW Instrument Panel Sensatec S4KK Inter.trim Finishers Aluminium Tetragon S4NE Blow-By Heater S4U0 Electroplat.cover/Clip F.operat.elements S4UR Ambient Interior Light Multimedia S610 Head-Up Display S654 DAB Tuner S688 Harman/Kardon Surround Sound System S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C3 Digital Professional S6DR BMW Drive Recorder S6NW Telephony With Wireless Charging S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control Driver Assistance And Lightning S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S5AC High-Beam Assistant S5AQ Active Guard Plus S5AU Driving Assistant Professional S5AZ BMW Laserlicht S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DN Parking Assistance System Plus Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S258 Tyres With Runflat Properties S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2T4 M Sport Differential S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis S2VL Variable Sport Steering Environment And Safety S302 Alarm System S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S322 Comfort Access S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S85C Language Version Romanian S8AR On-Board Literature, Romanian S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S8TR Decoding Additional Functions Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1PW 19" Light-All.wheel Dbl.spk.792M Em.op. S9AA Outer Skin Protection SA090 90 Ah AGM Battery Available Upgrades - Vgate ICar Pro OBD For Bimmercode - Highest Quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver With AptX HD Support N-am apucat sa o conduc prea mult, abia i-am facut 1400km, si asta limitat de recomandarile BMW pentru rodajul de 2500km, cu maximum 3500-4000RPM si 170km/h viteza maxima, dar pot spune inca de pe acum ca este o mica bestie. La test drive nu au avut motorizarea aceasta pe seria 4, asa ca am fost nevoit sa fac cu un m340i xdrive, care m-a dezamagit putin, sincer sa fiu. Parca nu iti mai da senzatia aceea de lipit pe sine si masina dintr-o bucata cum era e90-ul, dar aici sunt subiectiv. Acum, dupa 1400km cu seria 4, senzatia a inceput sa revina, dar este putin mai joasa decat seria 3 si parca ceva mai rigida, fix ce cautam. Fotografii nu am facut inca, revin dupa ce facem rodajul, sper in maximum 2-3 saptamani. Pretul de lista a fost 88.946€, am primit ceva reduceri substantiale, si am ajuns la pret final 73.600€, leasing bineinteles.
    5 points
  2. Multumesc! https://pasteboard.co/JVKNB81.jpg O prima fotografie, singura de fapt.
    5 points
  3. Ieri am pus Ăâ˘i rotile de vara. ðŸËÂðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk
    3 points
  4. Asta demonstreazĂŁ cam cat ĂŽnțeleg unii Codul Rutier. Regula de mai sus se refera la 2 mașini ce merg ĂŽn paralel, una pe banda 1 iar cealaltĂŁ pe banda 3, și ambele vor sa treacĂŁ pe banda 2 Cand sunt 2 benzi pe sens, și 2 mașini ĂŽn paralel, pentru ce banda concureazĂŁ?
    2 points
  5. Expresia a concura pentru o banda are alt înțeles decât crezi tu. Când un autoturism e pe banda 1 și vrea sa treacă pe 2, iar alt autoturism e pe 3 și vrea sa treacă tot pe 2, are prioritate în fata celui de pe banda 1 sa efectueze aceasta manevra. Când sunt doar 2 benzi nu are niciun sens o asemenea regula despre care doar tu puteai sa intrebi
    1 point
  6. Bimmer la un mers mai sportiv nu poți sa te bazezi doar pe oglinzi, inclusiv daca e drum cu 3-4 benzi si inca cineva merge la fel de tare ca tine si acel cineva vrea sa se punĂŁ pe banda de mijloc pe care vrei si tu sa te pui, in oglinda nu ai cum sa l vezi ca el e cumva paralel cu tine, daca nu ridici capul sa vezi ca si el are intentia sa se bage pe banda pe care vrei tu sa te bagi, ori te vede el, ori va loviți. Am testat si eu de multe ori, ce nu am vĂŁzut in oglinda as fi lovit dacĂŁ nu ĂŽntorceam capul.
    1 point
  7. In care tari? Stiam doar de SUA. La ei, oglinzile laterale sunt plane. In Europa gasesti si varianta convexa, sferica. Ca idee, si inscriptiile de pe oglinzi sunt diferite: SUA parte sofer: Objects in the mirror are not the only objects around you SUA parte pasager: Objects in the mirror are close than they appear, some may not appear at all EU parte sofer: You can see nearly every object, the outer edge ones will be closer EU parte pasager: You can see nearly every object, the outer edge ones will be closer comparatie versus Testeaza oglinda plata vs convexa si revin-o cu concluzia daca vrei. Vei vedea o diferenta de peste 25 grade a unghiului.
    1 point
  8. Dintotdeauna ĂŽntorc capul când schimb banda de mers .... ĂŽn unele țĂŁri vestice se predĂŁ la școalĂŁ de șoferi și ĂŽn examen te picĂŁ pentru ne ĂŽntoarcerea capului când te asiguri.
    1 point
  9. Si a venit timpul pt lucrarile de restaurare, am inceput cu jantele si etrierii.
    1 point
  10. Am rezolvat cu checkvin.eu 0.99 usd
    1 point
  11. Ne pregatim de sezonul cald, mai intai cu un ITP la zi. Se fac vreo 4 luni de cand nu am mai scos masina si aveam impresia ca am cauciucurile "patrate". Cred ca de la stat s-au deformat nitel insa dupa niscai km parcursi se pare ca si-au revenit, ce-i drept ca trebuie sa refac si presiunea in roti.
    1 point
  12. Aveti si voi rabdare sa se implineasca 1 an de la ultima postare.
    1 point
  13. Salut, Nu consider ca arunc cu nimic, racitorul a avut un defect care pe masina mea nu s-a manifestat. Ce concluzie sa trag de aici ? ar mai fi varianta in care cumparatorul racitorului sa ma fi minitit, trebuie sa recunosc ca pe asta nu am luat-o in calcul. Oricum teapa nu am dat, am returnat banii cumparatorului. Daca voiam sa arunc cu noroi deschideam topic nou si nu scriam pe cel de jurnal. M-am hotarat sa scriu dupa 3 ani din cauza ca acum am constatat defectul racitorului, te asigur ca evenimentul nu este inventat, am si video cu defectul si discutia cu cumparatorul pe watsap. Cu injectorul nu ai dreptate, de curs curgea pe la o conducta de tur-retur, nu are legatura cu saiba respectiva. Oricum dupa faza cu injectorul nu am mai venit la tine. Daca saiba respectiva era problema trebuia sa-mi zici dinainte si o comandam, ca un mecanic bun si responsabil, problema nu era de bani ci ca venea greu, era piesa oe. Cu manopera iar nu prea ai dreptate, am un excel bine documentat cu tot ce am facut la masina, au fost mai multe: revizie, termostat, termoflot, pentru care am platit 900 ron, chiar m-am dus sa scot bani de la bancomat ca nu aveam pregatit atat. Imi aduc aminte ca m-ai sunat la jumatatea lucrarii si ai spus ca trebuie demontata nu stiu ce traversa si ca dureaza si costa 900, bineinteles eu nu eram de fata. Dupa faza asta am mai venit la tine sa schimb 2 injectoare, tampoane si fulie in Februarie 2017 dupa care nu m-am mai intors. Am considerat ca e mai bine sa schimb mecanicul, s-au adunat mai multe. Poate am dreptate poate nu cu racitorul, eu am relatat lucrurile cum le-am vazut. Nu m-a deranjat asa tare treaba cu manopera, desi trebuia sa stii dinainte cat dureaza sa schimb un racitor de ulei, nu era primul m47 pe care lucrai. M-a deranjat faptul ca mi-ai dat un racitor care nu cred ca era al meu, avea un defect care la mine nu s-a manifestat, asa am ajuns la concluzia ca ori nu s-a schimbat deloc racitorul ori mi-ai dat alta piesa. In fine, pentru cititorii de drept ai topicului, scuzati de flame. Aveti grija ce mecanic alegeti.
    1 point
  14. Uvicont eu ĂŽntorc capul spre dreapta de foarte multe ori pentru ca nu toți știu regulile sau efectiv nu vor sa te lase, se bagĂŁ ei in fata ta, nu mai zic de momentul in care depĂŁșești pe cineva si accelereazĂŁ sa nu te lase sa te bagi inapoi. E ca si treaba cu sensul giratoriu, daca cel de pe banda 1 vrea sa facĂŁ stânga prin fata ta, datoria ta este sa i dai prioritate de dreapta in sens, mulți nu știu aceasta regula sau chiar majoritatea ca nu li se pare normal, ĂŽnsĂŁ asa este legislația, nu știam nici eu, m am ĂŽnjurat cu unul intr un sens ca era sa dau in el si dupĂŁ când am aflat nu mi venea sa cred. Ăntrebarea este, te Riști sa te bagi prin fata cuiva in sens? Daca cumva te ai ĂŽncadrat pe banda 1 si vrei sa faci stânga, pui frâna si aștepți pana te Lasa cineva, mulți accelereazĂŁ ca nu cumva sa ĂŽndrĂŁznești sa te bagi prin fata lor, dar daca as avea o coaja cred ca i as arde pe mulți care forțeazĂŁ doar sa le vad fata când vine poliția si le da amenda, nu știu daca se ia si carnetul pentru treaba asta. Am client care mi a arĂŁtat filmare, una i a luat fata unui domn in sens, omul a lovit o usor si ea a plecat mai departe, s a dus cu filmarea la poliție si i a dat amenda lui ))).
    0 points
  15. mergi pe benzina, 3000 daca ai posibilitatea, e diferenta mare fata de diesel.
    0 points
  16. Eu am oglinzile pe care BMW le-a pus pe masina, asa ca probabil e din aceea mai convexa spre coltul ascutit/exterior. Asa ca, probabil e bine sa umbli cu, cele originale..
    0 points
  17. Nu e o poveste mgi. Aici ii dau dreptate lui Catalin. Si ca sa ii intaresc afirmatia, asa cum a spus, daca reglezi oglinzile EXTERIOARE (la E90..) astfel incat din pozitia in care iti sta capul vezi foarte putin (practic doar o margine de cam 1cm, nici nu uiti trebuie mai mult, ca doar nu te uiti in oglinda la muste de pe masina.. cand conduci..) in oglinzi, atunci cand te vei uita in oglinda de pe partea soferului, te asigur ca de indata ce dispare din oglinda un vehicol iti va aparea imediat in coltul ochiului, deci e greu sa se faca pierduta, sau ascunsa dupa cum vrei sa intelegi treaba cu unghiul mort. Iar sa mergi pe autostrada si sa mearga cineva "ascuns" exact acolo unde dispare si re-apare e greu, f greu. Practic trebuie sa mearga cu exact aceiasi viteza ceva timp.. ceea ce e greu.. cu bmw Aia cu scutere si alte vehicole invocate, daca se baga acolo intra pe partea aia sa te depaseasca rapid.. Testeaza si revin-o cu concluzia daca vrei. E testata si ras-testata de mine situatia. Conditia ramane sa reglezi oglinzile corect, mai ales oglinda de pe partea soferului Sunt unul din soferii carora putine lucruri ii scapa din ce se intampla in spate.. in spate e viitorul pentru mine. 10 ani fara accident de vreun fel. Ma amuza aia cu senzori de prezenta pe oglinzile exterioare; niste momai de soferi.. Prostiile alea nu te fac un sofer mai alert ci unul care isi pune baza prea mult in tehnologie..
    0 points
  18. Asta nu este topicul corect. Nu se discuta despre conducta de AdBlu aici. Nu poti scrie oriunde orice. Citeste regulile generale ale forumului. Nu ai dat detalii depre ce model ai. Nu toate conductele adblu tre prin acelasi loc. De aici alti timp si costuri. Acesta este un topic oarecum mai potrivit: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/185102-ad-blue-system-fault/page__p__2479335__hl__conducta+adblue__fromsearch__1#entry2479335
    -1 points
  19. Ce pot sa spun?! Dupa mai bine de 3 ani te apuci sa arunci cu noroi, felicitari! Hai sa-ti povestesc eu cum a fost treaba... Cand am inlocuit injectorul, cel pe care mi l-ai adus tu, second hand mi l-ai adus cu tot cu saiba de foc, tot second hand pt ca te-ai carpit la 5 lei pt o saiba noua, nicidecum ca nu era strans cum spui tu, si am luat din nou acea saiba si am frecat-o pe hartie abraziva ca sa etanseze bine. Cum iti explici ca acel racitor pe care ne acuzi ca nu ti l-am schimbat si l-ai vandut era defect?! Pt ca era racitorul tau de pe masina. Dar ce ai zis, hai ca-l dau si eu la teapa pe 100 de lei. Iar la faza cu manopera de la 300 la 900 aberezi rau de tot, manopera a fost si este pt aceasta operatiune intre 300 si 400 de lei. Daca aveai ceva de spus trebuia sa o faci atunci, nu acum dupa 3-4 ani plus ca dupa acest "incident" inventant de tine, asa de amar ti-a fost gustul ca ai mai venit cu masina la noi sa o reparam pana in momentul in care ai vandut-o. Multumesc!
    -1 points
  20. O sa caut si eu prin poze, de obicei fac poze la toate lucrarile pt a nu aparea astfel de discutii.
    -1 points
  21. Peste 3000€ ai scazut pretul in mai putin de 2 luni de ce?
    -1 points
  22. Nu am incurajat pe nimeni sa faca ca mine. Am spus de la inceput ca daca va reglati oglinzile atunci unghiul mort e foarte mic. Desigur ca intorsul capului e o masura suplimentara. Daca nu aveti oglinzile reglate atunci unghiul mort e mai mare. Hai sa nu mai disecam un subiect clar si banal. Problema noastra ar putea fi altii care habar nu au de unghiul mort! de care instructorul nu i-a facut CONSTIENTI cand au facut scoala.. De acestia cum va paziti de aia? Acum sa va vad ce raspunsuri dati. Nu stiu cum e la voi dar pe mine scuterele nu m-au depasit la drum intins, decat aia putin nebuni.. Doar daca sunt oprit in trafic evident ca acestea isi vor face drum printre masini. Si in situatia asta e clar ca chiar ii auzi si vezi usor cum vin si se duc. Doar motociclete ma "fac" fara drept de apel.. pe autostrada, drum intins..
    -1 points
  23. De aia ne pazim prin doua metode simple. Prima e aceea ca noi insine sa nu stam prea mult, sau aproape de loc in unghiul mort al celui care il depasim (.. daca ar fi vreo situatie ca atare) sau sa nu conducem in acel punct pe autostrada cand in fata noastra pe banda nu e nimeni, ca s-ar putea ca din senin sa ne trezim cu soferul de pe banda inferioara in noi (pentru ca am vazut destui care schimba banda fara motiv, adica neavand pe nimeni in fata) pentru ca probabil vor sa schimbe banda sa intre in fata celor din fata lor sau pur si simplu sa mearga mai tare pe banda voastra. Cealalta metoda este ca in permanenta sa fiti mai atenti/vigilenti la pozitia rotilor celor din fata voastra decat daca aceastia semnalizeaza sau nu. Aici poate intra si unghiul mort in care (daca) va aflati - de aici "scuza" de a nu semnaliza a celui care face greseala.. A doua metoda m-a salvat de multe situatii de risc.
    -1 points
  24. Eu nu suport sa merg in unghiul mort al cuiva eu fiind pe prima banda, de obicei accelerez puțin ĂŽncât sa fiu eu puțin in fata lui ca sa știe sigur ca sunt acolo.
    -1 points
  25. E suficient ca daca depasesti.. cand il vezi PE CEL DEPASIT in oglinda din mijloc, de pe banda pe care esti.. Atunci semnalizezi intentia de a reveni! Nu-i asa procedura corecta!? ..interesanta e asta, pentru ca intr-o dimineata m-am mancat in pedala sa ma tin vreo doua giratorii la rand in linie cu un Ford ST.. (m-a injurat ala dupa aia, ca nu intelegea ce am cu el.. aveam eu ceva ca il vazusem cum conducea in spatele meu..) dar drumul era de doar doua benzi. Pe drumul cu doua benzi pe sens ce regula se aplica?? Ca ala a zis la primul semafor ca mi-a luat numarul, ..sa imi ia boii de la bicicleta ca doar nu se intamplase nimic. Il aveam pe camere oricum..
    -2 points
  26. Eu ma astept la un raspuns plauzibil de la unvicont. Catalin, gresesti mai sus. Cum adica regula se aplica cand unul e pe 1 iar celalalt e pe 3?? Serios? Inseamna ca nu stii cum ar trebui sa circuli pe autostrada, fara suparare.. Nu concureaza nimeni, decat cand sunt tampiti; iar pentru asta poti sa fii mai direct, fara problema inteleg; te asigur ca toti facem tampenii cateodata.. Regulile rutiere sunt menite sa ne ghideze si sa ne protejeze in cat mai multe situatii. Drumul public nu este al meu si nici al tau.
    -2 points
  27. Bun si asa. In realitate cati cunosc asa ceva? Sunt fooarte curios. Si mai ales cati respecta asta.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.