Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/21 in Posts

  1. Am gasit nenorocita de problema cu eroarea falsa din bord pentru stop spate, partea pasager. Am contactat pe cineva pe Reddit in privat si dupa o discutie cu el mi-a zis sa fac asa... Sa ciocanesc zona unde este mufa de la becurile de pe mijloc, spate si sa apas frana dupa aia. Am facut asa si uite ca s-a stins... A stat stinsa eroarea vreo 2-3 zile, vreo 100-150 km cat am mai mers, niciodata nu a mai fost stinsa asa mult. Azi m-am dus sa pun contactul special sa vad daca a revenit eroarea si a revenit... motiv pentru care am desfacut acolo la mufa sa o inspectez. Desigur este arsa/topita atat pe exterior cat si pe interior. Ca sa fiu sigur ca aici era problema, am scos mufa cu tot cu bec de pe masina, am pornit masina si eroarea sta pe aceiasi parte, semnalizarile merg normal nu semnalizeaza rapid gen sa-ti indice ca este ceva stricat pe partea electrica... ce dracu nu mi-a dat prin cap sa verific asta din prima, m-am apucat ca prostu sa demontez calculatorul ala de e bagat bine de tot sub mocheta undeva in aripa, mi-a luat vreo 3-4 ore sa demontez/asamblez sa descopar ca de fapt calculatoru ala nu avea nimic. EDIT: Mufa asta este originala a masinii dupa data. Dupa ce am scos mufa, am miscat putin becul si am pus-o la loc + calcat frana, iara a disparut eroarea. https://postimg.cc/gallery/fhZCL43
    2 points
  2. Omule eu ti-am dat un raspuns sa iti faci o idee.. Mai ai un pic si ceri garantie.. As zice ca nu prea are ce sa se arda, dar stiu eu ce planuri ai sa amani.., cum conduci, ce calatorii lungi vrei sa intreprinzi..? Pana la urma conduci o benzinara.. O alta idee ar fi ca trebuie sa iei in calcul ca acolo sunt doua suprafete cu coeficient de dilatare diferit. Asta ce inseamna? Ca in timp o sa inceapa foarte probabil sa scoata/iasa gaze, fum pe acolo.. pentru ca garnitura de acolo nu va tine foarte mult. Ia in valcul ca nu poti sa o lasi asa mult timp. Acest mult timp depinde de banii din buzunar. In alta nota mai "optimista" masina te va tine asa cum o ingrijesti si o conduci. Intotdeauna va toca bani, dar probabil te va si duce. Cu cat mai confortabila cu atat mai scumpa la intretinut. Sincer, ar trebui sa o faci cat mai curand nu cat mai tarziu pana nu vin altele peste ea/tine. ..De pe forum nu prea rezolvi mare lucru ci doar primesti niste pareri, poate mai bune, poate mai rele. Mai degraba te-ai lamuri cum si la cine scoti prezoanele alea. Sincer, orice ar fi si/sau daca simti ca ai fost mintit la Dormag sau nu comunica cu tine atat cat vrei sa stii, sa nu mergi la ei sa faca/scoata ei prezoanele. Atat. Sau mai vezi, poate mai au si altii pareri.
    1 point
  3. Poti merge linistit un timp. Cate suruburi sunt lipsa? Sunt din locuri diferite? Adica unul rupt, are in vecinatatea lui unul bun? Asta ar insemna ca gazele de esapament inca ies pe unde trebuie.. Daca sa simti miros de gaze de asapament venind din fata masinii.. stii de unde vin. Pana la urma rolul suruburilor este acela de etansa cat mai bine (permanent) galeria din fonta pe chiulasa. Iti zic sa nu mergi la nesfarsit asa.. salveaza niste bani pt asa ceva, si afla daca mao poate fi gasita si alta solutie decat demontarea chiulasei care e solutia clasica..
    1 point
  4. Geometria se schimba daca are uzura (se poate verifica) nu aiurea, oricum ce pui aftermarket nu are nici-o legatura dpdv al calitatii cu ce vine original. bimmer90f30, te bagi in toate discutiile desi la majoritatea nu ai nici-o legatura cu subiectul. Nu intereseaza pe nimeni experienta ta cu masina personala, poate e o exceptie, poate e ingrijita... M47 e un motor foarte bun insa dupa 250k km mersi cu DPF si revizii la 25-30k km (cum se face pe afara) nu vrei sa stii cum arata segmentii si cuzinetii. Am vazut peste 10 motoare demontate in diverse stare de degradare (inclusiv motorul de pe masina personala) si doar 2-3 erau cat de cat ok insa erau masini fara DPF sau cu DPF-ul scos devreme
    1 point
  5. Mai Matose nu face omul sa desfaca motorul fara motiv.. Eu nu am auzit ca pice asa segnemtii la M47. ..De unde le scoti!? Am luat masina mea la 250k km si acum are 455k km consuma exact atat cat si cum consuma cand am luat-o. Reconditionat turbina pe la 350k km ca m-a plictisea/enerva zgomotul actuatorului... (Tu crezi ca mai luam masina veche de 5 ani la vremea ei, cu motor carei i se duc segmentii?? Si am platit mult pentru ce echipare are si cati km avea... Am cito si m-am informat foarte bine la vremea aia pe ce urma sa dau banii!) Chiar dimineata am intrebat un coleg care se intamplase sa conduca in spatele meu, i-am dat talpa si l-am intrebat cand am ajuns daca a vazut mult fum negru si a zis ca nu, mai nimic.. Nu zic astea sa ma dau curcan, dar chiar nu e frumos sa presupui ceea ce NU este specific anumitor motoare. M47 e unul din ele. MxV, daca ai piciorul greu, de aia consuma, iti spun eu sa stii. Schimba tu linistit dieselul ala pe la 200-2100-220 si sa vezi ca nu o sa consume ulei. Si te asigur ca daca schimbi si uleiul la 15k km o sa ajungi cu motorul la 400k km. Doar daca proprietarul dinainte nu si-a batut joc.. acum stii cum sa afli daca motorul e in toate mintile lui; condu linistit o perioada si o sa afli! Pentru suierat, mergi inapoi unde ti-au facut ce ti-a facut; nu au facut bine evident.
    1 point
  6. Eu am avut o vectra C din 2008 pana in 2015. Nu am vazut sluga mai buna ca Opelul. Peste 170.000 am facut cu ea si doar doua amortizoare fata a cerut. Uneori o lua nebuneala si nu mai pornea, vara fiind. Dupa ce ii dadeam cateva injuraturi, isi revenea la cap. Nu am investigat din ce motiv se comporta astfel uneori. Later edit Prostul cu minusurile e aici. Imi place ca are ocupatie. Eu unul, nu as suporta sa ma faca cineva in toate felurile, asa cum primeste el de la mine. De ce nu esti barbat ma, sa imi spui in fata care imi dai minusuri doar sa atragi atentia?! Imi place ca imi acorzi atentie mai ceva decat o muiere geloasa
    1 point
  7. Salut.Am aceeasi problema.Ai depistat cauza?
    1 point
  8. Depinde ce intelege fiecare prin evenimente, pt mine, personal, alea nu sunt evenimente
    -1 points
  9. ....ar indicat sa alegi BINE mecanicul care sa schimbe placutele de frana ale masinii.. ca altfel iti dau dreptate, nici placutele OEM nu rezista mecanicilor incapabili.. sau nepregatiti.. (In rest, lasa marfa de la dealer in pace ca e de buna calitate. Citat: "OEM Original Equipment Manufacturer): aceste plăcuțe de frână provin din aceleași fabrici care le produc și pe cele originale, dar nu poartă [ba poate sa poarte, foarte sigur, daca il iei de la dealer bmw] brandul auto căruia i se adresează, ci logo-ul și marca fabricantului de piese. Calitatea lor este optimă, dar prețul este unul mediu spre mare. aftermarket: aceste plăcuțe de frână respectă specificațiile tehnice indicate de producător, dar sunt fabricate de companii independente. Prețul lor este atractiv, dar calitatea și siguranța conferite nu se ridică la nivelul pe care l-ai putea aștepta de la un set original.") Uite mai jos un clip cu operatiune MINIMA, retine, (MINIMA!) de schimb de placute: https://club.autodoc24.ro/manuals/cum-sa-schimbati-placute-de-frana-din-spate-la-bmw-e92-ghid-de-inlocuire-10445 Daca mecanicul tau nu face cel putin atata lucru... sa nu te miri. Pace si drumuri cu frane bune!
    -1 points
  10. Matose, sper sa ai dreptate in cazul lui. Preia discutia daca tot zici ca m-amestecat. Tu esti printre primii care acum incepi sa matrasesti la M47.. dar asta ramane doar o discutie intre noi.
    -1 points
  11. Nu am absolut nici o problema cu asta. Matose e un bun mecanic fara sa exagerez. Toata lumea invata.. El, a zis segmenti? Foarte bine. Eu nu l-am crezut si l-am intrebat scurt de unde le scoate. El a zis ca poate eu am noroc, OP-ul poate NU a avut noroc meu. Mi-am spus doar parerea la care tin; atat. Unde sa fie supararea mea?? Chill out, man.. (matose). A ca matose zice ca ma bag peste tot?? Draga matose E LOC SI PENTRU TINE! De aceea e forum; sa nu ne jignim(!) Si sa ajutam dupa cum stim.. mai bine. Diferenta e ca eu nu l-am pus sa faca segmentare ci matose. De ce sa ma supar???? ) Acuma OP-ul are o segmentare de facut si o turbina de dat inapoi.. si alte "fleacuri" la un motor de 250k km.. (nu o am eu de facut) (In general eu stiu ca matose e cam scump la vorbe..; si stiu si de ce; ma cam mir ca scrie; dar eu nu il judec; doar constat)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.