Gata, i-am montat astazi bujiile + bobinele. Aveam 4 feluri de bobine , bujiile erau toata la fel. Asta-i mana la dealer, suspectez ca au luat masina asa cu missfire, au facut ei acolo combinatie cat sa mearga masina. https://imgur.com/a/AN4NoQl Poza #1 Bujii + bobinele care le-am primit dupa cod, pe original. Poza #2 Bujia din cilindru 6, era cam cea mai murdara dintre toate. Poza #3 Ce am scos de pe masina, exact in ordinea aia, cilindru 6 din stanga, cilindru 1 cea din dreapta langa vanos. Bujia de langa vanos a iesit cel mai greu. Masina, merge cam la fel, dupa ce le-am montat cand am pornit motorul a mers putin prost vreo 5-10 secunde, dadea ceva rateuri fara sa aprinda check engine-u, nu stiu cat de normal e... probabil si-au dat drumu bujiile si bobinele, habar nu am, dupa s-a linistit. Motorul era inca cald cand le-am schimbat, porneste parca o idee mai bine, ce ma deranja pe mine era pornirea la rece, si cu piesele vechi la cald pornea bine, mai fac eu update dupa ceva vreme sa vad cum o sa fie cu piesele noi la rece. Intre timp i-am mai schimbat si uleiul in diferential, inca mai avea culoare in el, era aproape negru... Mai am tampoanele la motor, DISA(n-am mai auzit-o sa caraie), garnitura de la baia de ulei si inca un flush la cutia automata de facut + ceva garnituri p-acolo de la mecatronic, trebuie sa ma interesez sa-i caut piesele astea separat. Cutia inca are ezitarea aia in a 2-a, nu s-a agravat dar nici nu s-a remediat, are momente, cand face, cand nu face, m-am obisnuit sa turez si masina dupa 2000 ca sa nu mai faca.