Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/04/21 in Posts

  1. Ori postezi la mișto,ori chiar așa ești tu,nu-mi dau seama.
    4 points
  2. Merge mai bine masina dupa schimbul de bobine si bujii, deci imi retrag cuvintele cand am zis ca merge cam la fel ) Porneste nitel mai bine la rece acuma, tot nu e perfect, dar merge mai relaxat/rotund motorul in a 5-a, e mai liniste in masina, parca trage si mai bine. Aseara am iesit in afara orasului, just a little bit of fun:
    2 points
  3. Mai NCU, mai, cel mai bine ne-ar sta daca nu am mai comenta la persoana.. Nu stiu ce treaba ai tu cu bascalia care TU o observi. Si apoi daca ma simt ca la mine acasa sau ca vreau ceva mai bun, nu-i mai bine/sanatos sa nu te amesteci. De unde stii ca nu scriu aici sa dau idei; oricare idei, daca sunt pe topic probabil respect topicul si ideea de forum! Iar daca tot insisti ca in Romania se poate gasi chiar destule E90, masini bune, in mintile lor, ceea ce e foarte ne-adevarat; ti-o pot confirma si altii.. eu te pun sa te intrebi, asa cand mai replici si dai sfaturi, gandeste, ca poate cel care isi cumpara o masina ATAT DE VECHE, poate nu ar posibilitatea si priceperea si SPATIU unde sa faca cate ceva la masina sa care poate nu are nevoie de prea multe, DACA LE SCHIMBI LA TIMP. Dar hai sa vedem ce ne zice OP-ul despre chestia asta? Are priceperea necesara demontarii unor chestii pe langa motor sau nu?? Iti spun eu ca 80% vor raspunde ca nu. De unde stiu? Pentru ca STIU ca 90-95% din cei care intra aici NU umbla ei insisi sa isi repare masina, sau sa schimbe cele necesare la timp. Toti intra sa intrebe si sa afle solutia magica a rezolvarii problemelor, dar nu expun problema cat mai bine, ci doar sumar.. si sunt atatea si atatea.. de analizat.. E90 si inainte si dupa el NU este o masina usor de diagnosticat cand incepe sa aiba probleme. Este BMW pana la urma.. La inceput cand abia intrasem pe forum, tot ziceam in stanga si in dreapta din EXPERIENTA mea ca la BWM lucrurile nu subt cu mult diferite de alte masini, doar TOLERANTELE SUNT MUULT MAI MICI, si costurile vin dupa clasificarea pe serii. Am incheiat. Asa ca, inainte de a critica, priveste realitatea din jur.
    2 points
  4. SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)
    1 point
  5. Super initiativa cu canalul de youtube! Small feedback, ar prinde mult mai bine daca camera ar prinde si kilometrajul(instrument clusterul cum se vede in multe alte videouri de pe youtube)
    1 point
  6. Colegule, eu am intrebat daca stie cineva in Constanta un service, nu in SUA.
    1 point
  7. Așa sunt toate f30 extrem de proaste la direcție, e90-ul anterior este incomparabil mai bun la acest capitol
    1 point
  8. Nu scrie dar e agm,si eu am avut un Exide si nu scria pe ea agm dar in toate programele imi dadea caa masina e echipata cu agm.Poti circula cateva zile pana gasesti sa ti-o inregistreze cineva.
    1 point
  9. In romania,sansele sa gasesti asa ceva sunt nule, aici le leaga cu sirma sa mai mearga 50 km. Eventual un polish in spatele blocului,inainte de poze pe olx cu telefonu.
    1 point
  10. Pai un dpf și turbo și e jumĂŁtate din mașinĂŁ
    1 point
  11. Vor trebui sa se reprofileze si cei ce fac dpf off si remap, o sa ofere servicii de eliminat sunet, sau modificat sunet; cu groaza ma gandesc, unii vor personaliza sunetul respectiv pe ritmuri balcanice, sa se stie ca vine boss pe strada
    1 point
  12. Nu inteleg Bimer de ce faci bascalie de raspunsul lui Sorin ! Te crezi mai interesant asa ? Omul a exemplificat cazul lui, ce e de luat la mișto aici ? Dupa regulamente ideea e sa incercam sa ajutam un initiator de topic in problema lui ...insa avand in vedere ca nu exista coltisor de forum unde sa nu apari tu (si de cele mai multe ori pe langa subiect si cu solutii indoielnice) imi dovedeste ca te crezi acasa la tine in curte. Surpriza, nu esti ! Deja esti obositor, chiar mult mai obositor decat postarile mele care chipurile, te obosesc (si doar pe tine) ... Uneori citesc un topic cu un subiect ce ma intereseaza pana la prima ta interventie (adica pana apuca si altii sa scrie cate ceva) si apoi parasesc topicul pt ca stiu ca tot subiectul s-a dus naibi. Fi convins ca multi cititori de aici procedeaza la fel. Reflecteaza. Revenind Initiator @StaynLoker - nu cred ca am gresit mult, erai doar la faza tinereasca ca "ce fain ar fi cu un BMW", n-ai mai dat nici un semn de viata si nu e prea dragut gestul tau. Totusi aceste raspunsuri vor ajuta alti cititori care se vor afla cu adevarat in situatia ta. Si o corectie necesara. Gasesti linistit si in Romania un e90 in mintiile lui si care merita cumparat si asta daca evaluezi corect situatia - un SH e o loterie indiferent ca vorbim de BMW, Opel, Ford sau orice. Exista o sensibilitate la motorul n47 cu distributia dar nici chiar asa cum il critica unii. Si de fapt la cum isi bat unii joc de motoarele alea, ma mir ca nu iese o mana de sub capota sa le dea o palma de sa le sara mucii - ulei prost, schimburi aiurea, forja fara ratiune ...apoi intra aici si urla ca "bmw e nasol" Ok, unii prefera sa inlocuiasca distributia din start, altii, care au cumparat masina de la o cunostinta isi vad linistiti de drumurile lor. Apoi Alt folclor - ca m47 e indestructibil. Pe naiba, e tot un motor, cu bubele lui ca la orice marca care poate rezista mai bine la batjocura unor tolomaci dar la un moment dat se satura si ala. De fapt de ce e putin mai greu sa gasesti un BMW in mintile lui in Romania ? Pt ca foarte multi se trezesc la volanul unui e90 avand inca mentalitatea de Dacie 1310 - "las' ca merge si asa" ...sau "ce plm, am "beamveu", sa mearga !" Si pt ca e90 se adreseaza mai mult segmentului tanar spre mediu, per general vei vedea ca esti depasit la limita de catre un tinerel care a mancat frustrare cu lopata in fostul Opel, Logan, Ford de 75-100 cp ...pt ca nu ? -daca ne uitam la "stiri" cu accidente, rar sa nu fie vorba si de un BMW implicat. In concluzie - inca e90 rezista destul de bine in ciuda faptului ca in copilarie a fost chinuit de un neamt tantalau (ma dispera mitul asta ca "vai, aia de dincolo sunt niste grijulii, doar noi romanii "legam cu sarma" ) ...insa totul depinde de istoricul REAL/FAPTIC al masinii (nu ala din cartea service care poate e real sau nu) Am vazut romani (si nu putini) care ingrijeau masina ca pe copilul lor si in timpul vanzarii aveau lacrimi in ochi ...asa cum am vazut si vad tot felul de dobitoci plini de figuri, cu capu' plin de mecanica de tastatura de tip forum care batjocoreau dincolo de limite un BMW. Motoare bune, puternice, le calaresc toti ciobanii si cand abia mai stau pe suporti le gasesti pe OLX. Da, in principiu cam asa e dar daca insisti putin se mai gaseste si cate un e90 normal pus la vanzare de catre oameni normali. In rest ...nu sunt nave spatiale, sunt tot masini cu plusurile si minusurile lor si poate o idee mai scumpe la piese pt ca trebuie sa platesti sigla si faima sociala inclusa dar nu e ceva de speriat. In general, cine detine cate un BMW nimerit bunicel si pe care l-a adus pe linia de plutire, cam tine de el cativa ani si e greu de "prins" la vanzare. Ideal ar fi de gasit unul de la o ruda/cunostinta care l-a cumparat de nou sau de cativa ani. O ultima nota - e90 este una dintre modelele auto cea mai pretabila la conversie volan (mutat volan de pe dreapta pe stanga). Daca conversia e facuta profesional, e ok, dar de cele mai multe ori cam nu e. Verifica seria masinii, verifica orice detaliu teoretic sau fizic si ti-o spun din experienta. Bimer - liber la comentarii, oricum ti le ignor.
    0 points
  13. ...bimer, pot scrie cu promisiunea solemna ca voi incerca sa fiu scurt ? Mi-a placut grav aia cu "ce sfaturi v-ati spune voua in urma cu x ani cand ati achizitionat....." @ryoraul - nu am inteles faza cu cauciucurile all seasion... Poate nu toti vor sa demonstreze ceva pe sosele cu bmw-ul, poate unii vad si latura economica a 2 schimburi de roti anual si poate unii dintre noi merg chiar sub limita legala, linistiti si la locul lor si mai mult urban sau kilometrii putini, caz in care si all seasion devine o optiune.
    0 points
  14. Pot paria ca e AGM cea veche. Citisem undeva ca toate bateriile bmw negre sunt AGM.
    -1 points
  15. https://www.ultimatebimmerservice.com/bmw-battery-registration-info/
    -1 points
  16. Colegule, eu am pus un link care sa sustina ce am spus mai sus. Topicul acesta nu este numai al tau. Nu doar tu si cu mine citim ce se scrie aici. Si altii trebuie/vor sa inteleaga.
    -3 points
  17. Am ieșit azi de la munca și am baut 2 pahare de vin cu un coleg și apoi spre casa pe un drum virajat tĂŁiam curbele și cu aceasi roata ca la celĂŁlalt incident am luat o bordura de pe mijlocul drumului cu 120 la ora ) , cred ca nu a pĂŁțit nimic masina ca e rezistenta )
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.