Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/21 in Posts

  1. da, gasesti pe OLX ceasuri furate de pe BMW-uri prin Europa.
    3 points
  2. pai si care injector ti-a dat cel mai mult pe retur? on topic : liqui moly are o soluție care se leaga la tur si retur pompa de injecție pentru a curata injectoare sau mai poti folosi wynns diesel System purge sau acesta, folosit in serviceuri de cartier Renault 7711577499 .
    2 points
  3. Jante ne-echilibrate corespunzator. Schimba vulcanizarea pana gasesti una care stie si are si utilajul de echilibrat de calitate.
    2 points
  4. 204.000 km Istoric complet la BMW,fara accidente. Masina a fost adusa din Germania, nu este rulata in Romania. Cutie automata Senzori de parcare fata-spate Parking Assistant Climatronic 2 zone Navigatie Senzori de ploaie Hands free Scaune fata incalzite Doua seturi de roti ... Pret 16.700 sau 16.500 fara rotile de iarna WBAHU310505H52044 Pentru alte informatii va stau la dispozitie. Tel: 0770059830
    1 point
  5. bimmer tata.. Nu am nici o problema cu Dom'Nico, am incercat sa il ajut cu sfaturi doar
    1 point
  6. Eu nu investesc nimic,stai linistit Oricand am nevoie,am un amic la care pot apela sa ma ajute cu diagnosticarea injectoarelor de la motorul meu.
    1 point
  7. Lasa mai Popescu, ca lui nu o sa-i iasa injectoarele .. pot paria.. pentru ca e unul din aceia care baga ulei 2T.. Popescu, vezi nu investi in testul asta cu eprubete.. ca la piezo nu se poate sau probabil nu e conclusiv. O zice fabricantul nu eu.
    1 point
  8. banuiesc ca nu conduci si in acelasi timp scrii si aici !
    1 point
  9. cu ce diferential ? ce raport ?
    1 point
  10. Vezi daca rezolvi cu update, unele nu pornesc o data cu mașina, altele nu se opresc odatĂŁ cu oprirea. Mai filmeaza cu orele
    1 point
  11. De accord...525d-ul ce-l am are cutie manuala. treptele inferioare sunt cam scurte, la condusul in oras trebuie schimbat des vitezele. Cred ca pt. condusul in oras, o cutie de viteza manuala cu o motorizare diesel nu reprezinta o combinatie ideala.In afara e ok, prefer cutiile de viteze manuale. In schimb, la 325i, cutia de viteze are niste trepte de viteze destul de lungi. Treapta a doua poate duce pana la aprox. 110km/h, deci nu schimb asa des vitezele in oras la dansa. Cel mai frecvent folosesc doar a doua.
    1 point
  12. Nu stiu daca, colegul o sa-ti mai raspunda, fiind postarea de aproape 1 an insa am patit si eu prin Mai ceva asemanator, tot la un E60 LCI. Aveam ambreiajul D dus, a fost irelevant faptul ca aveam uleiul schimbat de 20k km in cutie. Am schimbat toate ambreiajele, reconditionat convertizorul, schimbat alte "nimicuri" prin cutie si bineinteles ulei si filtru nou. Totul la service autorizat, 10 000 de lei, garantie 2 ani. Aveam de ales intre asta si o carpeala cu 5-6k ron cu 6 luni garantie. Cutia schimba ca noua acum, nu are nici cel mai mic soc, nici la rece sau in alte conditii. Eroarea dispare din iDrive daca opresti motorul, insa pe tester se vede. Se incinge cutia cand mergi cu masina?
    1 point
  13. BTW, daca vreti sa estimati productia pe un an, asta e un tool bun: https://re.jrc.ec.europa.eu/pvg_tools/en/#PVP
    1 point
  14. Pana la urma si BMW sau reprezentantele lor nu vor plati direct ei ci furnizorii parturilor/modulelor respective acolo unde sunt aspecte legate de garantie si unde ei cunosc f bine zonele gri. Toti producatorii mai ales cei care opereaza in zona automotive controleaza f bine problemele de calitate in productia de serie. Acolo unde se primeste ceva defect de la un furnizor se fac rapoarte si statistici, iar la final furnizorul X trebuie sa schimbe totul pe barba lui. Plus alte penalitati daca nu le inlocuieste intr-un timp agreat. Posibil ca la reprezentante le este greu sa mai completeze rapoarte ori sa dea explicatii mai departe in sus pe fir.
    1 point
  15. Unde am zis eu ca ai probleme cu ncu? Am presupus ca el nu ar avea probleme..
    0 points
  16. Abia am achizitionat si eu un bmw 318i e 90 Sunt multumit de masina dar preventiv vreau sa schimb garnitura la capac culbutori si semeringurile.la fel si sonda lambda asta sa fiu eu sigur.Am schimbat distributia , ulei, filtre si bujii. Acum sa vedem cum se comporta.Nu stiu daca va fi necesar sa scimb uleiul de la cutie, diferential etc.Sfaturi? Va multumesc. Distributua este pe lant la bmw 318i e 90.
    0 points
  17. sincer nu stiu ce raport; cert e ca masina e 100% stock.
    0 points
  18. As zice ca, cel putin nu ai pus acelasi ulei pe care l-a avut din moment dupa schimb ai avut consum de 1 litru/1000 km. In privinta tipului de ulei nu ma pot pronunta. ..poate fabricantul uleiului era diferit. Ai pus sintetic, semi-sintetic, cel recomandat?
    -1 points
  19. Ai mare grija cum suna motorul.sunt foarte proaste la distributie si pierde ulei peste tot.nu prea se baga mecanicii din romania sa repare un motor valvotronic dar in rest este ok.si foarte mare atentie daca scoate fum alb si consuma ulei.se strica semeringul de la supape la toate.
    -1 points
  20. Foarte probabil 3,15
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.