Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/22 in Posts

  1. Bun. Problema a inceput din momentul in care am achizitionat masina. La inceput dupa cum am zis si in postarile de mai sus masina "sacada" pe acceleratii usoare ( cand o tineam la o viteza constanta si mica ) Primul gand a fost " alta teapa romaneasca " si eu am fost fericitul castigator. Am cautat pe toate forumurile din anglia si america in care oamenii toti spuneau ca acest motor pe, benzina in "cardasie" cu, cutia de la ZF sunt "tanc" impreuna. Nimeni nimic. Am schimbat uleiul in cutie ( gandindu-ma ca poate fii uleiul ) si nimic. Aceleasi simptome. Cautat mecanici prin toata zona de S-V a tarii si toti imi spuneau nu ai nici o eroare pe motor sau cutie. Simptomele nu s-au agravat neaparat doar ca "sacada" mai des decat la inceput. Intr-un final am gasit un baiat destul de bun in Timisoara care mi-a scanat ( a 10-a oara ) masina si mi-a zis ai probleme cu actuatorul de la vanos. Eroarea arata asa VANOS solenoid valve, Inloet. Position not reached( eroarea de emergency battery a fost rezolvata si ea dar daca doriti detalii fac alt post ) Ca si solutionare ar fii fost : Actuatorul , Daca actuatorul a fost inlocuit trebuia sa fie verificate cablajele daca nici cablajele nu functionau schimbat VANOS. Codul de piesa pentru actuator la 540i G30 este 11367614288 ( 250 ron piesa pe original ) : Problema nu era piesa in sine cat era locatia ei ( se afla undeva intre peretele ignifug si spatele motorului ) Nici un mecanic din zona Timisoara nu a vrut sa o schimbe deoarece este nevoie de o cheie speciala pe care cei de la BMW o au. Pe scurt e un kkt de cheie care a facuto tatal meu la serviciu la el ( de care nu aveti nevoie deoarece actuatorul se desface si cu mana libera ) Pe scurt locatia acestui actuator cat si cheia "speciala" pot fii vazute in pozele de mai jos: Actuatorul si cheia speciala : Pe scurt: Inlocuit actuator cu cel nou si masina merge impecabil. Parca si sunetul motorului sa schimbat putin si merge impecabil. Nu mai sacadeaza absolut de loc. Pentru cine are eroare in bord de Baterie GPS pot da si acolo ajutor ca e putin de lucru
    4 points
  2. Salut. Am rezolvat problema cu mersul sacadat. Pe scurt era actuatorul de la admisie al vanosului. Daca cineva este interesat pot da mai multe detalii cu poze, coduri de eroare s.a.m.d
    2 points
  3. Salutare! Cel mai important aspect consider ca e numarul de km pe care ii faci anual, la peste 25-30.000 km zic ca merita dieselul. Si, la fel ca si colegul @Tarabostes, este important sa aiba, oricare dintre ele, un rulaj cat mai mic. Bafta!
    1 point
  4. Masinile in esenta sunt asemanatoare, poate ceva mai compact spatiul din jurul soferului la BMW si suspensiile mai confortabile la A4. Motoarele insa nu. 320i este placut la condus, dar nu se infige ca dieselul, iar consumul va fi de benzinar automat, adica mare daca stai intr-un oras aglomerat sau daca tragi mai tare de masina. Eu la masina anterioara 2.0 benzina AT, in Bucuresti nu scadeam sub 12%. Am condus A4 2.0 TDI 150 CP la drum lung, foarte comoda masina, dar evident sub serie 3 ca manevrabilitate/stabilitate pe viraje. Motorul insa mai silentios decat 320d si parca mai economic. (a mea este insa xdrive). Succes cu alegerea...dar, inainte de orice, ia masina cu rulaj mai mic si stare generala mai buna, dotari care ti se par mai utile...restul sunt aspecte cu care te obisnuiesti rapid.
    1 point
  5. E alta masina . Sunetul acela de lant a disparut complet.
    1 point
  6. Se poate sa-ti fi "mancat" intr-adevar undeva la 0.25l din acel litru care exista intre Min si Max, considerand ca dupa schimbul de ulei acesta a fost la Maxim. Daca avea joja, atunci puteai sa verifici corectitudinea acestei imagini. Pe de alta parte, nici senzorul care masoara nivelul uleiului nu-i f precis. De f multe, realitatea nu era aceeasi cu ceea ce senzorul imi indica in idrive. Cand vorbesc de realitate, mentionez ca a mea inca a venit cu joja si pot verifica si in felul acesta, clasic nivelul uleiului. Un alt cosiderent este acela ca motoarele moderne consuma ulei, nu-i nici un capat de lume, atata timp cat se incadreaza in niste limite. BMW spre exemplu are o limita de 0.7l/1000Km, Audi are 1l/1000Km Evident ca sunt exagerate aceste consumuri de ulei, dar ele sunt mentionate in cartea tehnica a fiecarei masini. Benzinarele consuma de noi ulei, diesel-urile mai putin, dar nu-i o regula ca nu trebuie sa consume. Cine-ti zice ca n-are voie, ala se bazeaza pe niste legende urbane. Tine f mult si de alti factori acest consum de ulei gen: stil de condus, extra-urban sau urban, anotimp, exploatare masina la prima pornire, etc. Evident daca ajungi la un consum exagerat, chiar apropiat de cel declarat de producator, trebuie sa verifici anumite componente si asta pt ca mai mult ca sigur exista o uzura undeva. Nu mai intru in alte detalii pt ca s-au tot discutat si aici pe forum. In cazul tau nu mi-as face prea multe griji, este totusi un consum redus de ulei, ~0.25l/2000Km sau 0.125l/1000Km. Totusi verifica undeva prin spatele motorului, s-ar putea sa ai totusi joja. Am acelasi motor, N47 si am joja cum ziceam. Vezi ca e ascunsa sub capacul motorului, fiind de culoare neagra si se prea poate sa n-o observi, e camuflata destul de bine de toate celelalte componente. Completezi cu ulei doar cand iti apare nivelul cu galben, fapt care-ti indica nivelul uleiului sub minim. In rest las-o-n pace. Se poate sa pui si sa treci de Max, lucru care de asemenea nu-i bine, ii face rau motorului. Ideal este ca nivelul uleiului sa se regaseasca tot timpul intre Min si Max.
    1 point
  7. Diferenta dintre minim si maxim este 1L. Mai mergi cu ea asa si verifica joja des sa vezi daca mai scade. Probabil a scazut nivelul cu 300ml dupa ce noul ulei a ajuns in motor si toata instalatia, pompa, baie, etc
    1 point
  8. Mai mult ca sigur pt ca n-ai fortat-o a si crapat turbina aia. Drumuri multe in oras, turatii reduse, poate chiar si cand mai iesi in afara, la final calamina aia se depune pe internele turbinelor. Chiar si in oras, incearca sa o mai turezi, poate sa o mai treci pe manual sau de ce nu sa mergi ceva mai sportiv. Atunci cand simti ca DPF-ul si-a pornit regenerare, iesi 4-5km in afara orasului pana isi finalizeaza ciclul de regenerare, n-o oprii imediat sau poate la urmatoarea pornire daca imediat chiar nu poti sa o scoti in afara orasului sau daca prin oras nu ai suficient de mult de mers. Cam astea sunt niste recomandari de baza la un diesel modern. Mai sunt si altele, dar astea au legatura cu problemele semnalate de tine mai sus. Mai mult ca sigur esti de sex feminin si in majoritatea cazurilor, totusi nu vreau sa generalizez, astea-s motivele din spate.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.