Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/22 in all areas

  1. 1 point
  2. La mine are 50l rezervorul, si media de 11% din ce am vazut ca arata in bord, desi banuiesc ca e mult mai mare consumul real. In bucuresti am range maximum 250-300km pana se aprinde becul pe modul sport plus sau 300-350km pe modul confort, dar la drum lung am inceput sa am “range anxiety” mai ceva ca la electrice. Nu stiu ce a fost in capul lor sa puna rezervor atat de mic la o masina de 1.8t si motorizarea asta, chiar daca eu am si ceva electric din ce am inteles, nu ajuta, ca nu poti sa mergi cu modul ala eco care face masina sa fie mai rau ca un scuter. Pentru extern range iarasi foarte mic, maximum 500km, care e foarte putin chiar daca gasesti benzinarii. Stiu ca pare absurd sa ma plang de range in loc sa ma plang ca e scump combustibilul, dar e o problema reala si nu o credeam daca imi zicea cineva, pana nu m-am lovit de ea. Acum inteleg de ce majoritatea au si a doua masina, daca au una sport.
    1 point
  3. Am ajuns la 123k km, acum 2 saptamani am schimbat discurile fata + placutele (din pacate cele puse acum cateva luni nu era recomandat sa le pastrez la discurile noi, aveau cateva mii km...) Motivul - dupa schimbarea placutelor, usor-usor volanul a inceput sa vibreze la franare; s-a dovedit ca problema erau discurile, probabil usor ovalizate; erau cele din fabrica, au dus 120k km. Am ales sa pun discuri OE slotted, au niste santuri diagoanale si niste pimple (gaurele superficiale de 2-3mm diametru si adancime). 1000 lei bucata, versus 700 lei cele OE lightweigth (exterior otel, interior aluminiu, probabil de aceea se si ovalizeaza dupa ce se uzeaza, se subtiaza stratul de otel). Acum volanul nu mai vibreaza deloc, iar franarea e clar mai buna; a disparut si fenomenul de brake fade (daca franam de cateva ori mai tare de la viteza mai mare la 120-130, scadea eficienta franarii). In concluzie, recomand discurile slotted OE.
    1 point
  4. Eu fac de ani de zile o chestie nasoala pt pompa de combustibil. Golesc rezervorul aproape de tot pana la o autonomie de 10-20km si apoi umplu de stau langa masina si ma prinde noaptea. Am vazut un sofer de duba cum balansa masina cu mana ca sa se sparga bulele. Asa am reusit sa pun, golind pana la 0 range, 71 de litri in G30 in rezervor teoretic de 66litri, iar la audi fiind mai spre inceput si inca neintelegand limitele rezervorului, 75.5 litri in rezervor teoretic de 73 litri. Mai e o chestie la audi de am media asa mica...din martie anul trecut stau acasa, deci scutesc 20km zilnic de consum urban care mi-ar fi afectat media. Practic de mai bine de 6 luni de cand am masina am scutit peste 2000km de consum urban(ca nici inainte nu mergeam zilnic). Si da, extraurban mergeam mai tare cu dieselul din considerentul anterior mentionat. Ca daca tin benzinarul in 180cum mergeam pe autostrada cu dieselul, nici nu apuc sa incalzesc motorul, benzina e gata si trebuie sa fac planuri de oprire la intoarcere. Probabil daca as fi mers la fel cu benzinarul si as fi avut si drumul la lucru, aveam 11% medie pe 12k km.
    1 point
  5. E un consum ok pt greutatea si caii putere asociati. Ai talpa destul de grea (la fel ca mine de altfel, am 110kg la 1.90 http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif) daca aveai medie 8.2 mixt la G30. La mine rezervorul are 60 l, practic alimentez 53-54 cand se aprinde becul; si e unul dintre minusurile masinii; in bucuresti fac ~400km, adica un plin la 9-10 zile, la drum lung fac 5-600 km, trebuie sa alimentez mai des decat mi-ar placea. La F11 faceam 800 km cu un plin de 65l in afara, mai rezonabil.
    1 point
  6. Mai tii minte Wolf cand am luat benzinarul de 2 litri si dupa o forja buc/comarnic si retur cu consum de 11% spuneai ca consuma ca un motor de 3 litri? Mi s-a stabilizat media la 9.2% dupa 12000km. Dar parca merg mai incet decat cu 520xd pt ca mai mereu nu imi ajunge benzina sa imi termin drumul, desi bag si 75 de litri in rezervor. Prefer sa reduc ritmul decat sa ma opresc 10-15 min in benzinarie, pt ca tot in acelasi timp as ajunge la destinatie. Mereu fac asta cand imi dau seama ca mergand mai tare va trebui sa fac o oprire. Probabil daca mergeam la fel de tare precum cu dieseul aveam o medie de 10% cu benzinarul. 520xd l-am lasat la 92.600 si 8.2% consum
    1 point
  7. in manual asa scrie: se strange la 75 Nm
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.