Nu ma pricep prea bine la mecanica, dar problema care a cauzat toata distractia a fost pompa de ulei care a decedat subit. Din spusele mecanicului, in loc sa pompeze uleiul pe tur,scotea uleiul prin alte parti ( nu mai retin exact).
Totusi ea probabil mai pompa ceva ulei incat in bord nu mi s-a aprins nimic si nici pe diagnoza nu aparea absolut nici o eroare .
Daca am retinut bune si nu vb prostii era la pistonul 2 un cuzinet sudat pe vibrochen,in baie aveam un pumn de span .
La demontare chiuloasei de bloc, s-a vazut clar ca fusese umblat acolo, erau urme de smirghel atat pe bloc cat si pe _chiulasa_.
Capacul de deasupra, la culbutori ( daca zic corect ), avea o fisura de 5 cm si curgea ulei direct pe filtrul de particule( samsarul zicea ca poate nu erau stranse bine suruburile, dar nici vorba de asa ceva. Probabil imi zicea mecanicul ca au incercat sa scoata injectoare sa le schimbe sau saibele de foc si atunci l au crapat .
Blocul si pompa au fost 500 euro ,_chiulasa_ avea o supapa indoita, inlocuit ghiduri si simeringuri , facut planul 1000 ron , curatat galeria si inlocuit clapetele , inlocuit termoflot , garnitura _chiulasa_ si suruburi noi pe original 550 ron, plus inca ceva garnituri pe acolo toate pe original, 4 bujii Beru si releu,saibe foc noi pe original, ulei Castrol pt un schimb rapid si apoi Liqui Moly, pompa apa Hepu si antigel posibil si alte ceva maruntisuri pe care nu mi le mai amintesc acum. Cu tot cu manopera , toata distractia s -a dus spre 10000 ron .
Macar kitul de distributie( Febi) si cel de ambreiaj ( LUK )erau noi cum zicea samsarul.
Un motor second cu ceva garantie era 1500 euro,apoi manopera tot pe acolo eram, dar nu stiam cate zile are si acela .
Asa macar stiu ce s-a facut in el si sper sa duca.