Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/22 in Posts

  1. UP.Masina a primit azi releu bujii noi,trage de rupe,face orice 316 pe curbe.
    2 points
  2. Da..deci m-am hotarat sa fac pasul cel mare..sa trec de la ICE la electrica..facand foarte multi km ma ardea foarte tare la buzunar pretul motorinei..asa ca ..de ce nu o ..electrica. Asa ca m-am apucat sa caut sa vad ce electrica mi-as putea cumpara.. aveam cateva cerinte de la ea: sa fie mare, loc mult in spate, portbagaj si cel mai important autonomia minim 500 km, si aici s-au incadrat decat foarte putine masini..finalistele au ramas BMW iX xdrive 50 si Mercedes EQE 350+. mercedesul a picat pentru ca vanzatorul a fost ididot si nu a stiut sa isi vanda masina, plus..loc mult mai putin in spate si portbagaj 400l fata de 500l la BMW si tractiune doar pe spate. La autonomie erau cam la fel. Doar ca BMW are 523 hp iar EQE 292. Din pacate nu am apucat sa o conduc decat vreo 80 km. doar marti pot sa o inmatriculez. Pana acum imi place aproape tot la ea
    1 point
  3. Sa o stapanesti sanatos, din cate tin minte faci cateva sute de km pe zi... ma rog, pe acolo
    1 point
  4. Salut, 50 CeNt, Pai despre motoarele diesel de la Munchen prea multe nu stiu sa iti sun pentru ca eu am doua masina un VW 2,0 TDI 170 Cp care recunosc ca nu mi a facut atatea probleme ca N43 de BMW si e sarit bine de 350K Km. Cat priveste N43 da este extrem de costisitor daca are probleme pe siststemul de evacuare gaze si injectoare, eu am rezolvat extrem de multe probleme cu ajutorul unor baieti din Letonia , au acest site https://bimmerprofs.com/ , ce stiu ei acolo pe blog nu vei gasi la nici un service din Romania + reprezentanta BMW si de asemenea ofera o solutie la problemele de NOx , vand un emulator ce inlocuieste senzorul original de 2300 RON si devi cel mai fericit om din lume ......, masina ta va folosi Stratifired Charge Operation cu consum uluitor de mic chiar daca catalizatorul de NOX ala de 7000 Ron este compromis. Nu este obligatoriu sa aprinda becul de Low pressure Oil ( eroarea 30C1 ) , dar daca cauti pe acest forum ai sa vezi cati au aceasta problema......, . De injectoare nu cred ca scapi, eu inca am misfire la pornirea la rece si nu stiu excat pe care cilindru....inca investighez Distributia este in fata motorului deci partea buna este ca se poate schimba usor dar mare grija unde mergi pentru ca multi nu stiu ca trebuie data si baia de ulei jos si calata si pompa de ulei pentru ca are arbori de contrabalans, eu nu am facut-o inca , pretul cu manopera si piese de origine este de 4500 Ron am oferta pe email de la service dedicat BMW. Bobine + bujii , nu e mare cheltuiala, o revizie de motor cu ulei si filte este cam 600-700 Ron Daca iti place masina si propietarul este deacord sa faci diagnoza cu ISTA sau INPA si le postezi aici poate ne lamurim daca este de bagat multi bani in ea sau nu. Si eu am oscilat intre A4 benzina si Seria 3 benzina cam din aceeasi ani , pana la urma am fugit de seria de motoare EA888 de la VAG recunoscute pentru consumul de ulei.........si am dat N43 Bafta la alegere sa ne spui ce ai luat
    1 point
  5. Nici chiar asa cam 150-200
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.