Salut, 50 CeNt,
Pai despre motoarele diesel de la Munchen prea multe nu stiu sa iti sun pentru ca eu am doua masina un VW 2,0 TDI 170 Cp care recunosc ca nu mi a facut atatea probleme ca N43 de BMW si e sarit bine de 350K Km.
Cat priveste N43 da este extrem de costisitor daca are probleme pe siststemul de evacuare gaze si injectoare, eu am rezolvat extrem de multe probleme cu ajutorul unor baieti din Letonia , au acest site https://bimmerprofs.com/ , ce stiu ei acolo pe blog nu vei gasi la nici un service din Romania + reprezentanta BMW si de asemenea ofera o solutie la problemele de NOx , vand un emulator ce inlocuieste senzorul original de 2300 RON si devi cel mai fericit om din lume ......, masina ta va folosi Stratifired Charge Operation cu consum uluitor de mic chiar daca catalizatorul de NOX ala de 7000 Ron este compromis.
Nu este obligatoriu sa aprinda becul de Low pressure Oil ( eroarea 30C1 ) , dar daca cauti pe acest forum ai sa vezi cati au aceasta problema......, .
De injectoare nu cred ca scapi, eu inca am misfire la pornirea la rece si nu stiu excat pe care cilindru....inca investighez
Distributia este in fata motorului deci partea buna este ca se poate schimba usor dar mare grija unde mergi pentru ca multi nu stiu ca trebuie data si baia de ulei jos si calata si pompa de ulei pentru ca are arbori de contrabalans, eu nu am facut-o inca , pretul cu manopera si piese de origine este de 4500 Ron am oferta pe email de la service dedicat BMW.
Bobine + bujii , nu e mare cheltuiala, o revizie de motor cu ulei si filte este cam 600-700 Ron
Daca iti place masina si propietarul este deacord sa faci diagnoza cu ISTA sau INPA si le postezi aici poate ne lamurim daca este de bagat multi bani in ea sau nu.
Si eu am oscilat intre A4 benzina si Seria 3 benzina cam din aceeasi ani , pana la urma am fugit de seria de motoare EA888 de la VAG recunoscute pentru consumul de ulei.........si am dat N43
Bafta la alegere sa ne spui ce ai luat